VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: hallamiti Decembar 26, 2008, 11:38:09 posle podne
-
Jel zna neko, da li sme da se u dizela sa PD motorom sipa ono sredstvo za prociscavanje sistema za gorivo???
-
Trebalo bi da je posebno sredstvo za te motore i da pise na pakovanju proizvodjaca.
Ja sam sipao Wurth,pisalo je da moze i za PD motore
-
E hvala Rogi, posto sam bas gledao one STP i jos neke proizvodjace i nisam naleteo da pise da moze i za PD motore
-
da wurth je odlican zove se cs cleaner cini mi se i isto je dobar i za pd motore
ali to su ti se svtari koji sprecavaju kvar rada dizni ali kad dodje do toga nema mu leka nego staviti novu.
inace ja sam vec dva menjao biggrin
-
te stvarcice za ciscenje dizni su jako dobro kratkotrajno rjesenje, ali problem se javlja u tome sto imaju u sebi i neke aditive koji razjedaju gumice i dihtunge pa poslije hoce gorivo da propiski na spojevima poslije duze upotrebe..
-
da wurth je odlican zove se cs cleaner cini mi se i isto je dobar i za pd motore
ali to su ti se svtari koji sprecavaju kvar rada dizni ali kad dodje do toga nema mu leka nego staviti novu.
inace ja sam vec dva menjao biggrin
@ yupower interesuje me sto si morao da menjas dizne?
-
e da znam verovatno ih nebi menjao lollol
pa vidi rasturio sam jednu i imam je dan danas mogu da ti je slikam detaljno
ona je ispravna 100% ali na platinama unutra imaju par slojeva neke mikro tanke naslage i mislim da je samo to zeza-ona je cela mehanicka i ima elektricnu diznu koja radi u principu kao elektromotor stim sto je u ovom slucaju rotor dizna koja se krece napred nazad i tako kalkulise kolicinu goriva koju treba da ubrizga a tu komandu naravno dobije od potienciometra sa papucice za gas i computer-a.
kod mene cak i rupice nisu zapusene ali jednostavno ne radi.
inace 2 puta mi je crkavala ista dizna na 4tom cilindru-ko zna mozda i to ima neko znacenje
-
e mene je zezala dizna ovih dana, srecom vw-tech zna znanje i sredio je bez menjanja, tom prilikom mi rece da se dizne retko kad menjaju, tj.da moze da se sredi bez zamene u 80% slucajeva. hail ustedeo mi covek 700 eura, pored toga mi je i pacov izgrickao krokodil kabal od senzora radilice pa auto nije hteo nekad da upali ali i to je sredjeno.ne znam vise sta da pisem prolupao sam skroz, odo da ucim ajd cao
-
pa to je ono sto ja pricam
ali kad neznas system kako da je popravis dzaba onda
jer unutar dizne se nalazi toliko kvalitetni metalni elementi da je gotovo nemoguce da tu dodje do nekog kvara-na kraju krajeva sta da pricam kad vw-tech sve zna ;)
pozdrav
-
nisam nista lose mislio nego bas zato sto se stvarno retko desava da one crknu. imaju odredjenu regulaciju u radu koju ne treba da predju. van toga se racuna da je ispravna i u vecini slucajeva kvar je elektricne prirode nevezan za samu diznu. a jesi li imao gresku za missfire 4-og cilindra?
-
nisam ni ja nista lose mislio,svaka tebi cast na znanju B)
da prijavljivao je gresku ali posto je bilo na srpskom mislim da je prijavljivalo da je neispravna,mislim da je to to
sta mislis?
-
pa kolko ja znam ne postiji greska za neispravnu diznu ili je ja do sada nisam video. postoji prekid ili izostanak paljenja cilindar taj i taj itd. vrlo je moguce da si imao problem elektricne prirode poznat na pd motorima.
-
e to je pisalo sigurno-sad kad si napisao setio sam se?
i koji su uzroci da dodje do toga?
-
evo slikao sam ti problem.
(http://img171.imageshack.us/img171/8052/img6606tc4.jpg)
-
mislis da je u kablovima problem?
-
apsolutno.
-
ok-sledeci put ako bude bio problem laku cu sam skinuti plasticni poklopac i proveriti,tu barem netreba kilo kljuc jer se srafovi nemogu prenategnuti biggrin
znas nasta mislim.
otisli smo koliko toliko u off ali ok,mislim da smo ipak razotrili jednu veliku dilemu oko problema P dizni ;)