VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: banecelt Jun 21, 2012, 03:39:22 posle podne
-
Posle kog vremena je neophodno da se promeni ulje u servo pumpi volana i koja vrsta ulja se koristi.
-
ja koristim ATF za servo a dali se menja neznam ali me zanima ajmo drugari brz odgovor clap
-
Recimo da se radi svaki put uz veliki servis . . .
-
tecimo ili se radi pimpe kako se radi
-
+1 kao sto pimbe rece, a koristi se G00400M2 mineralno ulje, ili zamene za isto...
-
pa to je atf ovo preporučuju za vw
(http://www.avtoformula.ru/_upload/Volkswagen3.jpg)
-
+ 1 Pimbe... menja se na velikom servisu... a možeš da otvoriš onu bocu i vidiš da li je prljavo ulje,ako nisi siguran da li je menjano,bolje promeni jer strada pumpa od lošeg ulja...
-
ajmo pimbe opis zamene ulja u servu opiši dali to sami možemo odraditi
-
Koliko ulja stane u citav sistem i jeli komplikovano ispustiti ulje iz sistema.
-
Eo oako biggrin
Moze da se odradi sa jednim litrom, mada bi najbolje bilo 2 big_boss
Jos uvek zatvorenu bocu odsrafiti od sasije i napraviti mesta da se creva mogu povuci, a da bi se uspelo nakrenuti bocicu i time prosulo staro ulje...
Nesto poput ovoga, na slici je Audi:
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01482.jpg)
Potom bi bilo najidealnije skinuti rezervoar (bocu) skroz, a da bi se filter koji je u njemu sto bolje oprao:
Eo ga filter, prljav:
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01490.jpg)
I ovaj na slici je opran karburator kliner sprejem, mada ako se skine moze bolje da se opere benzinom i pozeljno ga je produvati s donje strane (gde se crevo kaci) ali ne velikim pritiskom jer moze da se unisti (filter), najbolje da se produva sa kompriminovanim vazduhom (kod vulkanizera recimo) ali se pistolj drzi na 10 cm od rupe i obavezno duvati sa donje strane, gde se crevo kaci...
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01493.jpg)
Potom vratiti crevo prema pumpi (deblje) a manju rupu zacepiti da ne pusta ulje, nesto poput ovoga:
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01483.jpg)
Povratnu cev (sa letve) nastaviti parcetom creva i sprovesti je u plasticnu flasu od 1.5 ili 2 litra:
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01485.jpg)
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01487.jpg)
Potom napiniti bocu (rezervoar) do samog vrha i upaliti auto, pa cim motor sastavi ugasiti ga, jer ce ulje iz boce nestati, a staro ulje ce izaci u flasu, na slici se vidi da kroz crevo prolazi djubravo ulje:
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01495.jpg)
Nakon prvog paljenja i dosipanja ulja, sa motorom ugasenim, smotati pun levi, pa ponoviti paljenje, potom opet sa ugasenim motorom smotati pun desni, pa opet sa ugasenim motorom ispraviti tockove.
Ponoviti ovo paljenje / gasenje. sve dok novo ulje ne pocne izlaziti prema flasi i zato sam rekao da je pozeljno imati 2 litra ;)
(http://i172.photobucket.com/albums/w2/koolade9/DSC01498.jpg)
Potom, skinuti produzetak creva, vratiti sve na svoje mesto i doliti ulje na max.
Zatim:
1. dici oba prednja tocka sve dok ne dohvataju podlogu,
2. provetiti ulje u boci i dosuti na max po potrebi,
3. upaliti auto, pa cim motor sastavi ugasiti ga i proveriti nivo ulja, cisto prevencije radi, a da pumpa ne povuce vazduh, ne dirati volan, paljenje ponoviti makar tri puta uz proveru nivoa izmedju paljenja.
4. Kada je nivo ATF-a stabilan (ne silazi ispod max) sa ugasenim motorom smotati pun levi / desni makar 5 puta.
5. proveriti nivo, ispraviti tockove,
6. upaliti motor i smotati pun levi / desni makar 5 puta . . .
7. Spustiti auto, pokupiti alat, baciti staro ulje i pravac na pivo biggrin beer
I putuj igumane ne brini na namastir biggrin
mahac
-
bravo pimbeeee tapsac tapsac tapsac jos samo koje bi ulje bilo dobro da se uzme i de stoji to crevo na passatu b5.5
-
Bitno da ispunjava ove standarde, marka je ne bitna:
(http://www.etyparts.com/_borders/atf_-vw_1.jpg)
-
Bitno da ispunjava ove standarde, marka je ne bitna:
(http://www.etyparts.com/_borders/atf_-vw_1.jpg)
jer ovo
G00400M2
ili
G052162A2
-
Ma bilo koje, dextron 3 ili dex 3 zavrsava posao . . .
U svakom slucaju ce biti bolje od starog ;)
-
bravo Pimbe majstore hvala ti za ovo detaljno objašnjenje clap
-
clap clap tapsac tapsac za pimbeta
-
drustvo zanima me koje ulje za servo da sipam i gde se nalazi posuda?
-
Posuda ima zeleni zatvarač,nalazi se pored desnog koša.
Ulje sipaš ono koje je već u posudi.Znači,odvrneš zatvarač,vidiš koje je boje ulje (zelene ili ljubičaste),zatim to isto sipaš,ali ne do čepa,obrati pažnju na graničnik na posudi ili unutar nje.
-
ok ako je zeleno kako se zove?do pola meraca sipam sad je na minimum
?
-
ATF
-
Sipas ulje za automatske menjace.
-
Pitanje je dali treba mesati zeleno i crveno?
ako je bilo zeleno a fabricki je 99% onda doliti zeleno.
Po meni samo zeleno ili samo crveno ATF za automatske menjace i servo upravljace.
-
Nikako mešati.
-
ok
-
Nemanja pre nogo sto postavis neku temu koristi malo pretragu. Ovakva tema vec postoji i lepo je ukazano u njoj sta i kako oko tog ulja. :46 http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=39802.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=39802.0)
-
Interesuje me koje servo ulje ide u leona 2004 i caddy 2001 trebao bi dolijem malo u oba ,u radnji mi rece ima dve vrste ne znaju ni oni koje ide
i dali se to ikada menja ili samo doliva
-
menja se. mislim da cak ima tema na forumu, i opis zamene ulja i koje ulje. tj ima sigurno znam kada sam ja menjao na mk3.
-
ATF se koristi u mehanickim servo pomagacima.
-
ovaj u prodavnici mi rece crveno ili i ja se pogubio reko koje sad crvenno zeleno plavo itd zato sam i pitao u pasat 4 sam spisao neko gusto 1000 dinara litra bilo nisu me ni pitali koje da biram bem ih
-
Bitno da ispunjava ove standarde, marka je ne bitna:
(http://www.etyparts.com/_borders/atf_-vw_1.jpg)
Moze li malo pojasnjenje o kom se standardu radi. Ili sam ja slabog vida ili ovde standard ne pise, ovaj broj po meni oznacava kataloski broj ulja blink
-
Evo te teme koja je pominjana.Ja licno i dalje ne shvatam da li treba samo ATF ili ima jos neka bitna oznaka ulja, inace auto je audi a4, 2001
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=39802.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=39802.0)
-
Pozdrav, ima li nekih novosti po povom pitanju, prelistao sam uputstvo za auto i ne mogu da nadjem standard koji je potreban. Konkretno za motor koristim havoline ultra 5w/40 i od ovog brenda sam nasao Havoline CHL 8642 ali neznam da li je to ok za moj auto, audi a4, 2001. godiste