VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: StevanGTD Jun 20, 2012, 10:10:11 posle podne
-
Kao sto naslov teme kaze u pitanju je golf 3 1.9 td AAZ motor
Prvo paljenje mu je dosta tesko mozda traje 6-7 sekundi mozda i vise dok odmah nakon toga upali na pola kljuca , ako auto stoji ugasen duze od sat i po , dva desava se isti problem , bio sam kod "majstora" proverio grejace , kaze relej za grejace nije u redu , zamenim relej kod elekricara ali problem ostaje isti ? Sta moze da bude ?Zimus je palio bez problema , ako je neko imao slicno iskustvo neka kaze. Unapred Hvala alealeee
-
Pogledaj dali negde ne vuce falch vazduh u bosch pumpu.Proveri creva ujutru dali ima mehurica.Mozda ti vraca gorivo u rezervoar pa vergla duze dok ne povuce.Jel pusi mnogo auto kad je vruc motor???
-
Nema uopste da pusi motor.Jel mogu ja sam to da pogledam da li pravi mehurice ?
-
Kada si menjao zadnji put filter goriva ?
-
Malo vise od godinu dana , sad treba da radim mali servis . . .
-
za mehurice, upali auto. . i na onim providnim crevima od filtera do pumpe vidi jel ima mehurica. . a najverovatnije vraca gorivo u rezervoar pa dok povuce. .
-
Hvala blow Videcu sutra javljam
-
Moguće da je do lošeg goriva,sve mi je sumljiv taj filter goriva ali ajde,videćeš kad budeš napravio servis,imali smo mi trojku i problem je bio u filteru,može biti i anlaser ili akumulator.
-
Problem je u senzoru temperature na racvi/ Registruje visoku temperaturu i ne pali grejace.
Iskljuci dzek sa davaca pa probaj kako ce da pali.
-
Evo i naš Djole je tu da kaže koju lepu,majstor je majstor. tapsac
Sećam se da je bila već neka priča o tome,evo našao sam jednu skoro sličnu temu pa malo pogledaj...možda ti šta pomogne.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=31290.0
mahac
-
Kreni redom brate...Pogledaj jel ima mehurica...pa proveri filter...senzor itd sta da ti kazem.Ako si ikad sam otvarao haubu snacices se a ako nisi vozi auto kod majstora beer.
-
kod mene je isti takav motor i po ovim temperaturama uopste ne pali grejace ali pali bez problema. . tako da ne verujem da je do senzora. .
-
Lampicu ti ne pali a grejace pali uvek bar na kratko.
I ja vozim AAZ, pre dve godine je zimi palio sa sva 4 crkla grejaca a sad nece ni preko leta dok ih bar 5 sec ne ukljucim.
-
moguce da je tako. . zimi pali lampicu i grejace, ali preko leta lampica se ne pali. . biggrin
-
Ovo je nesto novo " lampicu ne pali ali grejace pali" , znaci osnovno neznanje i glupost , ne daj boze da te neki ozbiljan elektricar cuje , pitanje dali bi se uopste upustao u bilo kakvu raspravu kad ocigledno nemas blage veze o auto elektrici niti kako stvari funkcionisu , kad su ovako banalne stvari za tebe bauk . Covek sa problemom u vezi paljenja mora odneti bos pumpu na servis jer je u njoj ocigledno problem i da zavrsi stvar a ne da slusa kojekakve gluposti od ocigledno nestrucnih ljudi.
-
I sta kad skine pumpu i ispostavi se da nije u njoj problem? Hoces li ti platiti skidanje, proveru i vracanje? NEces naravno.
Ne razumem se u to ali ovako laicki sam pomenuo to jer ga ne kosta nista da proba pa ako bude bude a ako ne onda ide dalje do resenja problema.
A da pali grejac uvek a lampicu ne rado cu ti pokazati da je na AAZ tako kad god hoces.
-
+1 i ja imam aaz motor i tako je i kod mene preko leta, kad sam mislio da imam problem s grejačima, video sam, tj pokazao mi je majstor da se lampica ne pali a grejači se pale....
-
Ukoliko ti pali grejace stalno , ti pogledaj elektricnu semu i videces kako su na G3 grejaci povezani i bice ti jasno kako funkcionisu , sta uopste pobudjuje paljenje grajaca jer ukoliko ih kako ti kazes uvek na kratko pali , ti bi po njihovom gasenju uvek cuo zvuk releja koji oznacava kraj njihovog rada i posle koga treba paliti auto jer je on merodavniji nego lampica jer ako necujes relej nije ti ni palio grejace cim ih nije ugasio. Paljenje grejaca zavisi od senzora temperature preko koga se dobija informacija o temperaturi motora i potrebi za radom grejaca i kad ovaj senzor crkne ili pocne da falsira (nikad kao i svaki drugi senzor ne crkne odjedanput nego pocne da mu slabi signal) onda stalno pali grejace jer nema informaciju o temperaturi ili dobija pogresnu i radi u safe modu. Mnogi majstori kad je motor u losem stanju i cak ni na vecim temperaturama ne moze da pali bez grejaca ubacuju otpornike i razne releje da bi simulirali nisku temperaturu a samim tim i paljenje grejaca , a sto bi to radili kad evo ti tvrdis da se grejaci stalno pale.
Sto se tice moje pretpostavke da je u pitanju bos pumpa , to je neminovnost i to ga ceka (pogotovo sa ovim nasim gorivom) , ali da li ce i pre toga potrositi gomilu love na nepotrebne stvari i izgubi zivce po raznoraznim nazovi servisima koji ce mu izmenjati sve zivo, jer jebiga nekad prodjes jeftino a nekad skupo,ali je vazno da se pravovremeno nadje kvar da bi izbegao nepotrebne troskove.
-
Sinovac ne lupaj gluposti, kakav bre safe mod na AAZ, jesi ti blesav ili samo neispavan?
Uzmi ti te seme, knjige i google pa ih "studiraj" jos malo, nemoj ovde da se pravis pametan kad nisi!
-
proveri prvo glavni osigurač grejača u motornom prostoru,nalazi se levo iznad gl koč cilindra....
(http://s7.postimage.org/8uso3cyvb/osigura_greja_a_50_A_VW.jpg) (http://postimage.org/image/8uso3cyvb/) (http://s7.postimage.org/3ksapt407/osigura_greja_a_vw_50_A.jpg) (http://postimage.org/image/3ksapt407/)
-
Ja bi se prvo bavio gorivom, tj vracanjem goriva ka rezervoaru, a onda tek strujom.da vuce vazduh negde, bilo bi smetnji i pri radu i voznji, a ne samo da upali.zameni filter odma, ako umes, ako ne, pitaj kako, mora da se napuni prvo, pa onda dalje javljaj.
-
prvo se ide od najjednostavnijih stvari...
jedan od najčešćih uzroka je upravo da pregori taj osigurač
...a on pregori kad je neki grejač loš i u kratkom spoju...
-
meni je zimus palio perfektno, ali kad je počelo lepšte vreme počeo da zeza pri prvom paljenju, kod mene je bio neki osigurač grejača koji je crko i auto je verglao a nikako da upali.... kad sam zamenio taj osigurač upalio je iz prve. Tako da i to treba da se proveri.
-
Djole DMC
Decko ti ocigledno nemas pojma gde si supalj , ulaziti u neku diskusiju sa nekim cije se znanje o automobilima zavrsava tamo gde prestaje koriscenje 13 okastog i 17 gedore je uludo potroseno vreme , ne bi naso kvar na automobilu ni da te pogodi posred cela i verovatno u zivotu neces dalje dogurati od nekog otpada sa tim tvojim "znajem". Aloooo brate , u pitanju je auto star cirka 20 godina na kom se segrti uce (bez omalovazavanja) , tu ima daj boze 3 stvari koje mogu da ga zezaju (grejaci nisu sigurno jedna od njih) koje ce svaki krsten majstor da iskontrolise za cas posla ukoliko zna kako funkcionisu za razliku od nekih.
P.S. druze da ti nesto sapnem da drugi ne cuju, safe mode nije samo kad turbina ne radi ( npr. kad spomenuti davac temperature ne radi na g4,g5 pali ventilator svaki put kad das kontakt jer nema podatak o temeraturi i ecu ga pali za svaki slucaj i zamisli cudo i to se zove safe mode , u druge komplikovanije stvari da ne ulazim npr.ler gas u safe modu tj.mali broj obrtaja ,zbog cega li se to desava ne zelim ni da te pitam)
-
Ovde je rec o golfu 3 dizel ne o 5 ili 8 i ovde taj safe mod ne postoji niti ima ecu.
Ne razumem se u to ni malo pa ako mozes da mi kazes zasto moj auto sa istim ovim AAZ motorom kad je toplo ne pali grejace i vergla i po 10 sec a kad skinem dzek sa davaca, tj, kad odsecem PLAVO-BELU zicu onda ih pali i motor pali na pola kljuca?
Aj predlozi mi da nosim pumpu na regazu da se malo smejemo ovde bicedobro
-
Ti bre covece nemas pojma ni sta si pisao u predhodnim postovima , lepo si reko da ti se grejaci stalno pale a sad pises kako ti auto dugo vergla dok neskines dzek i on neupali grejace , pa stani ,cekaj malo, djole druze upravo si dokazao da najveca otkrica dolaze iz gluposti ljudi koji nisu ni svesni svojh postupaka jer samim tim kad skines dzek sa senzora on belezi temperaturu od -40 u mernim blokovima i zato pali grejace i to je upravo safe mode , jer svaki auto koji ima ecu ima i safe mode.( zamisli ljudi su predvideli da nesto moze i da se pokvari)
Kod tebe je ocigledno u pitanju krsina od motora cim na ovim temperaturama ne pali bez grejaca a u zimu tesko da ces uci sa takvim motorom.
A tvrdnja o nepostojanju ecu je debilna jer je samo pitanje da li je 2+2 ili eobd dzek.( licno sam vozio g3 sa 1Y motorom koji je gori klot od AAZ motora i zamisli imao je ECU)
-
Ne znam zasto ste zapeli za grejace kad je pakao napolju.gorivo je definitivno, osim ako je motor gotov,pa ne pali ni leti bez grejaca.a pre pumpe ima sta da se proveri sto je jeftinije i lakse, a nju bi ostavio za kraj.drugo, ne znam jeste jebali nesto skoro ili drkate u agoniji?cemu to vredjanje i nervoza ako se ne slazete?ako ste majstori, nebi voleo da udjem u vas servis i slusam takvo raspravljanje oko mog auta i uopste prisustvujem takvoj atmosferi.
-
Ja sam na dve dvojke imao takav problem, neće da pali kad se ne upale grejači posle kraće vožnje dok se ne skine žica sa davača na glavi.
-
chemise, brate kapa dole. tapsac
-
Kod tebe je ocigledno u pitanju krsina od motora cim na ovim temperaturama ne pali bez grejaca a u zimu tesko da ces uci sa takvim motorom.
Sad ces da mi predlozis da radim generalnu jer mi je crk'o davac temperature??
Ovako se detetu objasnjava:
Taj motor nece da upali bez grejaca ako je temperatura vode ispod 50-60 stepeni. To mu davac na racvi meri.
On moze da bude u prekidu i tada stalno pali grejace pa i da je 300 stepeni temp,
druga mogucnost je da da prespoji pa da ih ne pali uopste
i treca i najcesca je da mu se "porementi" ocitavanje i tada do releja ne dolazi prava vrednost vec neka lazna i u tom slucaju moze da se desi da je motor hladan a da do releja dodje signal da je motor vruc i da paljenje grejaca izostane.
ALI KADA JE ISPRAVAN 100% ONDA PALI UVEK GREJACE makar na 5 sec!!
I to sam raspolozen u svako doba da vam pokazem na svom autu, gospodo "majstori" !!
Ja sam bre coveku predlozio da proba nesto sto nece nista da ga kosta pa ako bude bude a ako ne onda ide dalje a ti odmah na pumpu. Pa to kosta najmanje 100e, i sta ako ne bude to, jebi ga, greska, desava se??
-
AAZ ,barem ovi stariji nemaju klasičan relej već Steuergerät -kontrolnu jedinicu kataloški broj znam napamet 1H0906123,a odlično sam upoznao i princip rada(prehating,postheating,vremenska regulacija do 180 sec,temperaturna regulacija za prehating i postheating,4pinski senzor temperature)
najčešći kvar i najeftiniji je kad crkne grejač i pravi kratak spoj u samom grejaču tada pregori glavni osigurač grejača u motornom prostoru-rešenje je zamena neispravnog grejača a zatim i osigurača jer ako se ne promeni neispravan grejač opet će pregoreti glavni osigurač
drugi ređi kvar je otkazivanje kontrolne jedinice popularno releja koja ne isključuje grejače već oni usled neprekinutog rada pregore-rešenje zamena kontrolne jedinice novom što niko ne radi jer je dostupna samo u originalu sa cifrom preko 200 evra-rešenje je polovna kontrolna jedinica ili još jedna opcija koju električari uspešno rade je ubacivanje releja od golfa dvojke i otpornika pa uvek pali lampicu grejača i same grejače a vreme zagrevanja određujete sami,cena te operacije je 30-40 evra...
-
Vozio sam i ja AAZ 96 god. mk3. Imao je prehating i postheating.
Provereno, kacio unimer na dovod struje na grejace. Pale se cim se otvore vozačeva vrata i rade oko 3 minuta nakon paljenja, tada po unimeru grejaci prestaju da dobijaju struju, cuje se da cakne relej i malo se promeni rad motora. To je kada je hladan motor, kada je topao onaj davač sa račve skraćuje taj interval prema temperaturi.
Sve što sam napisao sam licno proverio, a isto pise i u knjizi na srpskom od tog auta.
Dali je isto rešeno na starijim modelima 92.,93.,94., neznam i ne mogu da tvrdim da je isto.
-
Danas odradjen mali servis ( ulje i filteri ) automobil sam dovezao kuci oko 18 h i oko 23 sam otiso da ga upalim , pali kao mina , verovatno je bilo samo do filtera goriva . Provericu i sutra ujutru za svaki slucaj . Hvala svima na datim informacijama i savetima . Pozdrav driving
-
Grejaci, a majstori?
-
Majstori su Majstori. blabla
-
Ajde sad meni da kazete koji 1.9td ima ecu, a koji ne, da li se razlikuju u oznaci i kako da ih na oko razlikujem kada su izvadjeni iz auta, jer hocu jedan da ubacim u moj mk2.
-
Proban jutros , pali bez problema .
-
Prosto je filter vracao gorivo nazad i onda se pumpa mucila dok navuce gorivo.ubuduce menjaj taj filter na 10hkm ili na pola godine.i stavljaj uniko, frad..
-
Posto ne prelazim mnogo kilometra godisnje menjacu ga pre zime obavezno . . .
-
Nije to skupo.
-
I to sto kazes biggrin
-
Ajde sad meni da kazete koji 1.9td ima ecu, a koji ne, da li se razlikuju u oznaci i kako da ih na oko razlikujem kada su izvadjeni iz auta, jer hocu jedan da ubacim u moj mk2.
Moj je imao OBD, sa dovedenim žicama na njega, ali mislim da je služio samo za uparivanje ključeva, konekciju sa tablom-immo, treba da ima u autodati šta taj model sa OBD-om podržava.
-
Grejaci, a majstori?
E nekaa si reko biggrin
-
Hvala kosta
-
@chemise@ i @djole@ pod hitno da idu kod lubarde na skolovanje lollol lollol
oko cega ste vi zapenili
pa uvek se polazi od filtera jer su u danasnje vreme oni jako sumljivog porekla
to je najednostavnije i naj jeftinije da se uradi a nece da mu skodi
pa i moj klinac zna da se od toga polazi
ja sam vozio b4 aaz motor nekada se desavalo da da na 3 meseca moram da menjam filter
evo vam primera
dodje lik da mu uradim servis donese filtere man,uradimo servis i on posle 5 min rada upali lampicu za ulje
nakacim manometar on nema pritisak
skinem mu filter i stavim obican od traktora ono sve ok tako je vozio do sledece zamene
eto toliko o filterima
-
ja filter goriva jako retko menjam,po servisnom uputstvu se menja svakih 30000 km,i uveren sam da je uz zamenu filtera bilo dodatne intervencije od 2,3 minuta koju ti je majstor prećutao...
-
i ja mislim da je majstor da on ne vidi zagrejao naftu i filter negde pe montiranja na auto lollol
-
pa uvek se polazi od filtera jer su u danasnje vreme oni jako sumljivog porekla
Ja sam brate rekao koji problem moze da bude sto se elektrike tice, isto se manifestuje.
-
Sto se mene tice ovde moze lock jer je problem resen , hvala svima . Pozdrav driving
-
ako je tako reseno onda je problem bio loše održavanje automobila ili vožnja na ko zna kakvo gorivo,onaj ko redovno održava vozilo takve simptome ima zbog grejača u kratkom spoju,bezazlen kvar koji se rešava za dva minuta i 50 dinara,ali zgodan za šišanje ovaca,sve u stilu ostavi kola dođi popodne,a na kraju bilo je ovo i ono...
-
pa uvek se polazi od filtera jer su u danasnje vreme oni jako sumljivog porekla
Ja sam brate rekao koji problem moze da bude sto se elektrike tice, isto se manifestuje.
ok djole ali vi ste poceli da objasnjavate maltene principe rada davaca i grejaca i uz to da se prepucavate ko zna vise
ispade da je modus prvi rekao da zameni filter i pogodio
al nema veze bitno da je covek resio
nesto smo naucili ali smo se i smejali vasim prepucavanjima