VW Klub
		VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Zeljko211  Jun 18, 2012, 08:34:09 posle podne
		
			
			- 
				Ima li sledeca izjava ikakve logike?
"Super ti je auto, ali nije dobro sto ga vozis ovako kilavo. Cim dodje do 2200 obrtaja ti saltas navise. Ovo je jak motor i moras malo da ga "cepas" inace ces da ga ulenjis pa ce da ide kao da je SDI a ne GTI 16v." coilleo2tj
			 
			
			- 
				pa i ima neke logike, po meni. . zavisi koji motor je u pitanju, kod TDI sigurno nije pametno da ga NIKADA ne stisnes preko 2200 obrtaja. . a npr kod 1.6d nema potrebe. . biggrin
			
 
			
			- 
				Jeste istina. Naravno, ne znaci da moras non-stop da ga gazis u crveno, ali s vremena na vreme, makar do 5000 slobodno.
Da vidite koliko garezi izleti iz auspuha dizela koji 3 meseca nije presao 2000 obrtaja... Znaci oblak iza mene, 3-4 puta do 3500 obrtaja i prozivi i motor i auspuh ;)
			 
			
			- 
				
Jeste istina. Naravno, ne znaci da moras non-stop da ga gazis u crveno, ali s vremena na vreme, makar do 5000 slobodno.
Da vidite koliko garezi izleti iz auspuha dizela koji 3 meseca nije presao 2000 obrtaja... Znaci oblak iza mene, 3-4 puta do 3500 obrtaja i prozivi i motor i auspuh ;)
Živa istina... I zbog turbine koja se često zaprlja
			 
			
			- 
				ja kad sam uzeo tricu od od ovog penzionera pre mene, radio u banci sa njom isao samo na more ( 8god vlasnik bio)  i sad kako ide velika razlika. umrtvi se motor ako se ne stisne ponekad, al ja to uradim bar jednom dnevno za svaki slucaj  lollol  biggrin
			
 
			
			- 
				Može li dizel da se ulenji?
			
 
			
			- 
				moze. .  biggrin
			
 
			
			- 
				pre par dana vidim slabije ide i dimucka na auspuh,taj dan sam ga terao u svakoj brzini do 3000 obrtaja
posle toga je tako lepse isao i naravno nista na auspuhu,zato ga s vremena na vreme treba malo cepiti
			 
			
			- 
				Hvala na odgovorima momci.
Nego, sta je tacan uzrok te "lenjosti", cadj i garez koji se nakupe u izduvnoj grani (kako sam shvatio iz vasih odgovora), ili kilava voznja ima nekog uticaja i na pokretne delove u samom motoru, sistemu ubrizgavanja goriva...?
			 
			
			- 
				16v nema ni cadj ni garez u izduvnoj grani. ako ces ga voziti do 2000 o min trebao si kupiti pola 1,1.
od takve penzionerske voznje sjebaces samo izduvne ventile nista drugo
			 
			
			- 
				Kod mene se nijedno auto nece ulenjiti lollol lollol 
			
 
			
			- 
				e ilija da si mi blize da sjednes sa mnom na jedan krug da vidimo i ta muda  ;)
			
 
			
			- 
				Drzim te za rec, moze? Ne znam kad cu ja za Srbiju, al kada dodjem ima da odemo negde i da me provozas, al samo sa tvojim zutim golfom ;)
			
 
			
			- 
				moze i sa civilnim putnickim. nije problem.
			
 
			
			- 
				Kakvim civilnim putnickim? ;)
			
 
			
			- 
				puntom 1.1
			
 
			
			- 
				@gedora Daleko od toga da ja vozim penzionerski. Ali nisam ni umisljeni reli vozac, tu sam negde izmedju ta dva.  ;)
 
Ali smatram da, kao sto je normalno da se ponekad malo poigramo i pritisnemo nase "ljute masine" po nekom
 vijugavom i neopterecenom putu driving, isto tako normalno da se ponekad i opustimo, spustmo prozore i lagano krstareci gradom posmatramo tek procvetale minice.  wub
P.S. Kljucna rec u ovome sto je gore navedeno je PONEKAD.
			 
			
			- 
				Da je meni jedan 1.8T,pusti snovi  bicedobro
			
 
			
			- 
				@ Marko_Nis  I to onaj od 220 ks iz Audija S3.  driving
			
 
			
			- 
				Meni je uvek kukao zet kako mu dimucka auto i slabije ide,aj vidi da nesto nastelujes itd,vozi ga ko baba,trojka 1.9tdi.,i uvek u sebi kazem,sad ce auto put da ga usteluje do testisa,od Slapa do kose u vecernjim satima , uvek je pomagalo. I uvek mi kaze ludak,sta god si mu radio,to je bilo i zivahan je i nedimucka , haha.
			
 
			
			- 
				Jettu vozim u glavnom po gradu i po kraju i posle nekog vremena , ujutru dimi vise i slabije vuce, onda malo na otvoren put napravim dimnu zavesu iza mene ali odma bolje ide i lepse radi ...
I passata isto tako uvek malo produvam i lakse mi ujutru pali ...