VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Zeljko211 Jun 18, 2012, 08:34:09 posle podne
-
Ima li sledeca izjava ikakve logike?
"Super ti je auto, ali nije dobro sto ga vozis ovako kilavo. Cim dodje do 2200 obrtaja ti saltas navise. Ovo je jak motor i moras malo da ga "cepas" inace ces da ga ulenjis pa ce da ide kao da je SDI a ne GTI 16v." coilleo2tj
-
pa i ima neke logike, po meni. . zavisi koji motor je u pitanju, kod TDI sigurno nije pametno da ga NIKADA ne stisnes preko 2200 obrtaja. . a npr kod 1.6d nema potrebe. . biggrin
-
Jeste istina. Naravno, ne znaci da moras non-stop da ga gazis u crveno, ali s vremena na vreme, makar do 5000 slobodno.
Da vidite koliko garezi izleti iz auspuha dizela koji 3 meseca nije presao 2000 obrtaja... Znaci oblak iza mene, 3-4 puta do 3500 obrtaja i prozivi i motor i auspuh ;)
-
Jeste istina. Naravno, ne znaci da moras non-stop da ga gazis u crveno, ali s vremena na vreme, makar do 5000 slobodno.
Da vidite koliko garezi izleti iz auspuha dizela koji 3 meseca nije presao 2000 obrtaja... Znaci oblak iza mene, 3-4 puta do 3500 obrtaja i prozivi i motor i auspuh ;)
Živa istina... I zbog turbine koja se često zaprlja
-
ja kad sam uzeo tricu od od ovog penzionera pre mene, radio u banci sa njom isao samo na more ( 8god vlasnik bio) i sad kako ide velika razlika. umrtvi se motor ako se ne stisne ponekad, al ja to uradim bar jednom dnevno za svaki slucaj lollol biggrin
-
Može li dizel da se ulenji?
-
moze. . biggrin
-
pre par dana vidim slabije ide i dimucka na auspuh,taj dan sam ga terao u svakoj brzini do 3000 obrtaja
posle toga je tako lepse isao i naravno nista na auspuhu,zato ga s vremena na vreme treba malo cepiti
-
Hvala na odgovorima momci.
Nego, sta je tacan uzrok te "lenjosti", cadj i garez koji se nakupe u izduvnoj grani (kako sam shvatio iz vasih odgovora), ili kilava voznja ima nekog uticaja i na pokretne delove u samom motoru, sistemu ubrizgavanja goriva...?
-
16v nema ni cadj ni garez u izduvnoj grani. ako ces ga voziti do 2000 o min trebao si kupiti pola 1,1.
od takve penzionerske voznje sjebaces samo izduvne ventile nista drugo
-
Kod mene se nijedno auto nece ulenjiti lollol lollol
-
e ilija da si mi blize da sjednes sa mnom na jedan krug da vidimo i ta muda ;)
-
Drzim te za rec, moze? Ne znam kad cu ja za Srbiju, al kada dodjem ima da odemo negde i da me provozas, al samo sa tvojim zutim golfom ;)
-
moze i sa civilnim putnickim. nije problem.
-
Kakvim civilnim putnickim? ;)
-
puntom 1.1
-
@gedora Daleko od toga da ja vozim penzionerski. Ali nisam ni umisljeni reli vozac, tu sam negde izmedju ta dva. ;)
Ali smatram da, kao sto je normalno da se ponekad malo poigramo i pritisnemo nase "ljute masine" po nekom
vijugavom i neopterecenom putu driving, isto tako normalno da se ponekad i opustimo, spustmo prozore i lagano krstareci gradom posmatramo tek procvetale minice. wub
P.S. Kljucna rec u ovome sto je gore navedeno je PONEKAD.
-
Da je meni jedan 1.8T,pusti snovi bicedobro
-
@ Marko_Nis I to onaj od 220 ks iz Audija S3. driving
-
Meni je uvek kukao zet kako mu dimucka auto i slabije ide,aj vidi da nesto nastelujes itd,vozi ga ko baba,trojka 1.9tdi.,i uvek u sebi kazem,sad ce auto put da ga usteluje do testisa,od Slapa do kose u vecernjim satima , uvek je pomagalo. I uvek mi kaze ludak,sta god si mu radio,to je bilo i zivahan je i nedimucka , haha.
-
Jettu vozim u glavnom po gradu i po kraju i posle nekog vremena , ujutru dimi vise i slabije vuce, onda malo na otvoren put napravim dimnu zavesu iza mene ali odma bolje ide i lepse radi ...
I passata isto tako uvek malo produvam i lakse mi ujutru pali ...