VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: savurda Jun 10, 2012, 04:54:28 posle podne
-
pozdrav svima ljudi,ja sam Dejan sa bezanije pratim ovaj forum vec duze vreme ali evo i ja da pokrenem temu o mom golficu koji me muci vec duze vreme ne znam sta da radim....golf 4 tdi 66 kw automatik,auto pri kretanju jako lose ide,remontovao sam mu turbinu posto su mi rekli da je do nje,ali i dalje se isto ponasa,covek mi je merio pritisak turbine,slabo puni na malim obrtajima,a kada predjem 100 na sat i zabodem gas auto ide kao zmaj,da li ga zeza neki senzor ili sta vec,ni sam nisam pametan vise sta da radim,molio bi za pomoc ako je neko imao slican problem....hvala
-
Pozdrav Dejane
Predstavi se nam ovde.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0)
-
vakum crijevo prslo, filter vazduha-goriva zapusen, katalizator zapusen, protokomijer crkao ,interkuler pun ulja ,egr, to sve provjeri i gotova prica,
-
sve sam to proverio,katalizator mu je izvadjen,uzimao sam od drugara protokomer isti kao moj,egr ociscen cela usisna grana ociscenja,vakum crevca sam sva zamenio,novi filteri i goriva i vazduha,na dijagnostici ne pokazuje nista sem jedne greske,pise "grejaci,kolo A neispravno radi" i ne moze da se obrise greska nikako,a grejaci svi rade vadio sam jedan po jedan...ne znam da li bi pomoglo da stavim novi Egr ventil,vise ne znam sta da radim
-
Ipak mozda su ti lose odradili majstori tu turbinu.Jel si prvoverio sva creva da neko nije naprslo???
-
boshpumpa? I digni auto na dizalicu, skini plastiku ispod i izvadi crijevo sto ide iz interkulera i isprazni ulje, mozda ti to baca u turbinu pa ne moze da ide.
-
skidao sam ceo interkuler danas i prao ga nije nesto bilo ulja u njemu,kako da proverim bos pumpu da li valja,a sto se tice vakum creva sva su ispravna sto posto,zamenio sam ih novim i nista mi nije pomoglo...
-
boshpumpa? I digni auto na dizalicu, skini plastiku ispod i izvadi crijevo sto ide iz interkulera i isprazni ulje, mozda ti to baca u turbinu pa ne moze da ide.
ovaj odgovor da se uokviri!
vwcrs je dostigao maximalni br pametnih ljudi i strucnjaka-nema sta
-
Neverujem da je bosch pumpa jer nebi ga vozio 140 ako pumpa ne baca kako treba.Nesto je tebi turbinu zajebao taj majstor ili senzori neki nerade....vazduh...temp....prtm....
-
Tu definitivno nesto nije u redu sa geometrijom turbine. Imao sam slucaj , doduse na BMW-u da je prslo kuciste vakuum ventila za geometriju. Prilikom paljenja auta pogledaj koliko povlaci polugu za varijabilu. Posle toga dovedi direktno vakuum pa uporedi. Nadam se da ce ti moje iskustvo pomoci.
-
da li znate nekog majstora koji bi mogao da mi pogleda tu turbinu,da utvrdimo da li je do nje,razmisljao sam da ga cipujem,da li bi nesto sa tim postigao?
-
Nije dobro automatika čipovati...
-
Idi na otpad brate i uzmi drugu turbinu sa stranca probaj 99 posto ti ona losa a nasi majstori sve zavisi kako odrade servis...turbine...propuste nesto...itd.Probaj to te ne kosta ako ne bude turbina vrati im.Ionako ces morati da skidas opet staru i zajebavas se sa njom......samo gubis vreme.On kad ubrza 140...150 on posle ide jbg....Problem se oseti u startu.
-
Brate,odi do nekog krštenog majstora..to je mehanička turbina koliko ja znam kod 90ks nema varijabila ili ja grešim :huh:
-
Koliko ja znam greshih, ima i varijabilnih na motorima od 90 konja.
-
U pravu si,AHL motori imaju varijabilne bonk
-
Dok svaba odrzava auto ne sekiraj se a kad nasi majstori to uzmu u ruke najebo si....Nemaju znanje i svi su prepametni a i ovce kad cuvas mora da uzmes prospekt u ruke davidis kako,sta,gde...Cast izuzetcima.
-
tako je varijabilna turbina je,znam kad sam je remontovao,moracu da odem sutra kod tog lika sto mi je remontovao da vidim sta ce on da mi kaze,pa vam javljam...sto ne valja automatika cipovati,mislite da bi mogao da sjebe menjac? :P
-
Brate moj ti je savet da ne cipujes auto to samo rade ljudi bolesni,ne shvatajuci sta sve to moze da prouzrokuje.Onaj u fabriku inzinjer ima tri fakulteta i dobro poznaje svoj posao beer .
-
Ajde strucnjak objasni nam sta moze da se desi i zasto nije dobro chipovati auto.
-
nevalja ako cipujes na maximum,sve ispod je dobro,ja sam cipovo pasata pritisak turbine sa 1.1 je podignut na 1.25, sasvim dovoljno,dok pojedinci dizu i na 1.5 bar
-
A sto ne valja automatika?jako me zanima sta ce lupis..
-
Da mu treba jaci motor inzinjer bih ga preporucio jos na sklapanju.Cipovao bih ga pre vas PAMETNIH jos neko u EU.To je ista prica kao sipaj loz ulje u golf 5 ne hvali mu nista MA KAKO DA NE....VEROVATNO MU NE HVALI MOZE I ZEJTIN SAMO TERAJ.... Ako ti auto slabo vuce kupi VR6 2.8 ili audi 4.2.
-
Aaaaa..kapiram.izvini onda.
-
Nista,nista boodala clap clap clap alealeee.
-
Eee da sam juce umro...
-
savurda za majstora na ovaj način nije baš pohvalno davati neke preporuke, ali pošto imaš taj problem i ako ga ne rešiš... idi do servisa na Medaku, ljudi rade turbine. Meni su pomogli sa turbinom, a vidim i još nekim ljudima coilleo2tj
P.S. cipovan mi je auto driving
-
Da mu treba jaci motor inzinjer bih ga preporucio jos na sklapanju.Cipovao bih ga pre vas PAMETNIH jos neko u EU.To je ista prica kao sipaj loz ulje u golf 5 ne hvali mu nista MA KAKO DA NE....VEROVATNO MU NE HVALI MOZE I ZEJTIN SAMO TERAJ.... Ako ti auto slabo vuce kupi VR6 2.8 ili audi 4.2.
Kako se pre nismo setili ovoga
-
Ajde mi sto nismo,nego niko u EU.. da nam je vise ovakvih na forumu i uopste u zivotu..to znanje, ta elokventnost, pismenost..osecam se spasen..ima nade.
-
Što ste deca? Čovek je lepo pitao i rekao šta je odradio, ako možete pomozite, ako ne onda nemojte počinjat rasprave tipa da li je starija koka ili jaje. Imate bruku tema na kojim se može raspravljati o tome.
pozdrav svima ljudi,ja sam Dejan sa bezanije pratim ovaj forum vec duze vreme ali evo i ja da pokrenem temu o mom golficu koji me muci vec duze vreme ne znam sta da radim....golf 4 tdi 66 kw automatik,auto pri kretanju jako lose ide,remontovao sam mu turbinu posto su mi rekli da je do nje,ali i dalje se isto ponasa,covek mi je merio pritisak turbine,slabo puni na malim obrtajima,a kada predjem 100 na sat i zabodem gas auto ide kao zmaj,da li ga zeza neki senzor ili sta vec,ni sam nisam pametan vise sta da radim,molio bi za pomoc ako je neko imao slican problem....hvala
sve sam to proverio,katalizator mu je izvadjen,uzimao sam od drugara protokomer isti kao moj,egr ociscen cela usisna grana ociscenja,vakum crevca sam sva zamenio,novi filteri i goriva i vazduha,na dijagnostici ne pokazuje nista sem jedne greske,pise "grejaci,kolo A neispravno radi" i ne moze da se obrise greska nikako,a grejaci svi rade vadio sam jedan po jedan...ne znam da li bi pomoglo da stavim novi Egr ventil,vise ne znam sta da radim
skidao sam ceo interkuler danas i prao ga nije nesto bilo ulja u njemu,kako da proverim bos pumpu da li valja,a sto se tice vakum creva sva su ispravna sto posto,zamenio sam ih novim i nista mi nije pomoglo...
da li znate nekog majstora koji bi mogao da mi pogleda tu turbinu,da utvrdimo da li je do nje,razmisljao sam da ga cipujem,da li bi nesto sa tim postigao?
Pošto vidim da si iz beograda, moja preporuka ti je da se čuješ sa gedorom i vidiš šta ti on kaže. To bi ja uradio, i uradiću to jednog lepog dana za svoja kola i turbinu kada budem pri finansijama.
Ako to nećeš, onda idi kod nekog svog majstora za kog znaš da nije fukara i pitaj ga šta ti je činiti. Nemoj trčati pred rudu i čipovati, da se ne bi kasije pokazalo da za tim nema potrebe.
Moje nestručno mišljenje je, da ako ti je sve mehanički uredno odeš i uradiš remap,čip ili šta se već radi kad se čipuju kola... Koliko sam ja do sada shvatio suštinu remapa, čipovanja ili čega već, trebalo bi da može da se podesi kada turbina koliko da puni i da ti tako kompenzuje to što auto nema snagu pri manjim obrtajima.
-
Samo kontaktiraj Gedoru brate... alealeee