VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: ICE NP Jun 08, 2012, 08:41:57 posle podne
-
Sta mislite za blok motora 1.6 dizel...karike standard 76.5mm,klip standard 76.00,specijala 2 76.98...itd.Cuo sam glasine da moze da se blok od 1.6 benzinca preradi i stavi se na njega glava od dizela.Srafovi sto stezu glavu su uzi na benzinca nego na dizela.Potrebno je razbusiti na strug blok za deblje srafove i ostalo sve odgovara....dihtung isti i na benz i na dizela sa hidro glavom.Glavni problem su klipovi jer benz ima udubljenje za sagorevanje a dizel nema vec je ravan klip.sad neznam dali bi to palilo i funkcionisalo...Radilica dizela je teza ista kao na golf gti...klipnjace iste...sirina klipa ista...Sve ovo govorim jer mi je dosta krpljenja i karicenja...turskih karika i klipova...razbusivanja i sviranja k...Stranac blok 1.6 benz je 50 e ceo u ekstra stanju sve nemacko.Motor dizel ceo stranac 350/400e da valja plus carina...Ako bi uspelo nekako da se preradi imas motor ekstra za narednih 150.000km verovatno...Karicenje je samo dok se proda auto do 5.000km i pojedu se...lose sve.
-
Mene je jedan majstor u BP reko da je to moguce al ima dosta zajebancija i predlozio mi da to ne radim
e sad ako ti je dojadilo da radis 1.6 zasto nekupis 1.9 ceo motor i resis pricu ??
-
Ma nemam taj problem trenutno ali me zanima dal to moze...Hocu ja da mi je to bas izezetno...Sve sto vise znas bolje...jbg majstori deru...
-
1.9 TDI je zakon motor za sve....
-
Ja za savet oko mehanike pitam @Gedoru on mi sve obijasni i svaka mu cast beer
-
Zna covek puno toga nema sta....
-
Sta mislite za blok motora 1.6 dizel...karike standard 76.5mm,klip standard 76.00,specijala 2 76.98...itd.Cuo sam glasine da moze da se blok od 1.6 benzinca preradi i stavi se na njega glava od dizela.Srafovi sto stezu glavu su uzi na benzinca nego na dizela.Potrebno je razbusiti na strug blok za deblje srafove i ostalo sve odgovara....dihtung isti i na benz i na dizela sa hidro glavom.Glavni problem su klipovi jer benz ima udubljenje za sagorevanje a dizel nema vec je ravan klip.sad neznam dali bi to palilo i funkcionisalo...Radilica dizela je teza ista kao na golf gti...klipnjace iste...sirina klipa ista...Sve ovo govorim jer mi je dosta krpljenja i karicenja...turskih karika i klipova...razbusivanja i sviranja k...Stranac blok 1.6 benz je 50 e ceo u ekstra stanju sve nemacko.Motor dizel ceo stranac 350/400e da valja plus carina...Ako bi uspelo nekako da se preradi imas motor ekstra za narednih 150.000km verovatno...Karicenje je samo dok se proda auto do 5.000km i pojedu se...lose sve.
to ti je brate mlacenje prazne slame. radilo bi mozda pola sata na ler gasu
-
Objasni mi detaljnije....Sta mislis grejao bih se ili?????
-
uljni, vodeni kanali i jos miliooon stvari
-
golf 2, bio benzin 1.6, ubacena bos pumpa, izbacen razvodnik stavljena vakum pumpa na njegovo mjesto, stavljena glava BEZ hidropodizaca, a blok je imo izlaz za hidro, u tu rupu nabijen neki saraf il sta vec, sastavljen sve posle par sati poceo da pusta vodu na tom mjestu jer glava nije hidro, skinuta ponovo glava namazano oko tog mjesta tecnim metalom, novi dihtung, sklopljen i sljaka vec skoro 5 godina. tako da, sve se moze kad se hoce, i ima para i zivaca da se sredi sve.
-
golf 2, bio benzin 1.6, ubacena bos pumpa, izbacen razvodnik stavljena vakum pumpa na njegovo mjesto, stavljena glava BEZ hidropodizaca, a blok je imo izlaz za hidro, u tu rupu nabijen neki saraf il sta vec, sastavljen sve posle par sati poceo da pusta vodu na tom mjestu jer glava nije hidro, skinuta ponovo glava namazano oko tog mjesta tecnim metalom, novi dihtung, sklopljen i sljaka vec skoro 5 godina. tako da, sve se moze kad se hoce, i ima para i zivaca da se sredi sve.
nikad.
-
Sta mislite za blok motora 1.6 dizel...karike standard 76.5mm,klip standard 76.00,specijala 2 76.98...itd.Cuo sam glasine da moze da se blok od 1.6 benzinca preradi i stavi se na njega glava od dizela.Srafovi sto stezu glavu su uzi na benzinca nego na dizela.Potrebno je razbusiti na strug blok za deblje srafove i ostalo sve odgovara....dihtung isti i na benz i na dizela sa hidro glavom.Glavni problem su klipovi jer benz ima udubljenje za sagorevanje a dizel nema vec je ravan klip.sad neznam dali bi to palilo i funkcionisalo...Radilica dizela je teza ista kao na golf gti...klipnjace iste...sirina klipa ista...Sve ovo govorim jer mi je dosta krpljenja i karicenja...turskih karika i klipova...razbusivanja i sviranja k...Stranac blok 1.6 benz je 50 e ceo u ekstra stanju sve nemacko.Motor dizel ceo stranac 350/400e da valja plus carina...Ako bi uspelo nekako da se preradi imas motor ekstra za narednih 150.000km verovatno...Karicenje je samo dok se proda auto do 5.000km i pojedu se...lose sve.
radilica golfa d i golfa gti nisu iste
klipovi i klipnjace benzinaca 1,6 i 1,8 i dizela nsu ni slicni
dihtung glave golfa d i golfa benzinca nisu isti
precnik klipa golfa d je 76,48 a benzinca 1,6 i 1,8 je 81,50
sarafi od glave nisu isti ni po duzini ni po precniku
jel dovoljno ili da ti jos nabrajam?
-
sklopljen i sljaka vec skoro 5 godina.
sa cim sljaka? sa kompresijom 12?
sa klipovima od benzinca?
sa malom bregastom od 1,6b?
upalice jedino na slepanje i to od zvornika negdje pred genex kapijom grada beograda
-
Koliko je precnik klipa 1.6 benz.?Ja brate pitam samo to nije sramota valjda a???Da znam ja nebih pitao a vecina ovde majstora sve zna a do juce razvaljivali keca i juga.Jos dobro nezna ni sta je Wolksvagen popije 2/3 piva i teraj sve moze.Za to se ide u skolu a vecina nepismena.
-
Samo sam se uverio u istinitost price da znam kad me napale u kaficima staje prava istina.Hvala ti brate...
-
pusti budale
-
Krivo mi je tako kad mi sere nesto a veze nema sa mozgom.Sto ne kaze neznam i kraj nego se pravi pametan.Gde li ima u Srbiji ovlascen servis za original delove wv golf 2??Karike,klipove itd ali original nemacke cena nije bitna...
-
nema ga
-
A sto se tice 1.9 TDI motora, ,moze da se nadje neki mk3 stranac i sve se prebaci u duju, to nije problem.
Kako posle ide sa carinom? Jel moze posebno da se carini motor i posle da se uredno zavede u saobracajnu jer
mk2 koji nas vecina vozi nije imao 1.9 tdi fabricki.
-
Tako sam cuo pa zato pitam. I onda se postavlja pitanje isplativosti...
-
Koliko je precnik klipa 1.6 benz.?
81,48 klipovi benzinca 1,6 i 1,8 su istog precnika
-
hahaha , dobra prica mada ja sam cuo drugacije da se ubaci glava od 1.8 RP , i to gura pola miliona , kaze majstor dok ispija pivo , kaze bajo ne radi generalnu dodji da ti to ja nabudzim ima da ga vozis dok si ziv..:DD
-
ne moras da radis atest ako ubacujes tdi ;)
-
kako to? pa mora da ga carini? nije bitno dal se zove atest ili carinjenje kad mora da plati u svakom slučaju.....
-
Da bi ga carinio mora da bude isti motor kao vec postojeci po oznakama po svemu i tu nebi trebao da se radi atest ali postoji mogucnost da ove godine nesto izmene zakon o carinjenju , ovo pricam za ove koji ne ispunjavaju euro 3 norme
-
Imas u oglasima spediteri nude carinjenje motora bez obzira na to dali je euro 3...ili mu je satruo broj.....Kod carinjenja npr golf 4 u sasiji pise euro 3 model a motor mozes da carinis za bilo koji auto posebno...Naprave papire na ulaz i meni je trazio prosle godine decko 50 e za carinsku deklaraciju JCI za motor golf 2 1.6.
-
Nemam pojma znam da se cale raspitivao jer ima nekog rodjaka u astriji valjda , da kad ovaj dodje u srbiju cale napravi neko ovlascenje i da kad se ovaj sledeci put vrati ostavi motor na carinjenje , ali znam da mora da bude isti motor
-
Ma skines motor sa stranca bilo kog i zoves ove ljude srede ti sve JCI.Samo pare.Problem je u tome sto motor najverovatnije mora da se nosi u Suboticu gore na carini ali i to oni srede.Naravno mora da imas neki papir o poreklu saobracajnu ili racun tako nesto....Znam coveka ovde koji drzi veliki otpad uvozi delove iz CH pretezno motore i ima registrovanu firmu.Dolazi mu sleper sa 150 motora za auto...i ostalih delova direktno iz Lucerna sve ocarinjeno.Pre 2 godine sam kupio kod njega za polo 1.0 motor sa carinskim papirima i mogu vam reci da je bio bas ekstra.
-
sve sto ti treba je broj motora od tog stranca i kinta,za par dana gotovo ;)
-
Da bi ga carinio mora da bude isti motor kao vec postojeci po oznakama po svemu i tu nebi trebao da se radi atest ali postoji mogucnost da ove godine nesto izmene zakon o carinjenju , ovo pricam za ove koji ne ispunjavaju euro 3 norme
druže ovo je SRB ubaciš 1.9 tdi i cariniš ga na 1.6 d ;)
zašto mora biti u saobraćajnoj 1.9 tdi da ti bude skuplja registracije?
-
zato da ne bi platio carinski prekršaj kad te oteraju na vanredni tehnički jer fizički nisu isti i laik kao ja može da vidi razliku između ta dva motora. Vidim da imaš 19 godina imaćeš vremena da vidiš i drugu stranu te iste Srbije....
ako je moguće najbolje da se ocarini taj 1.9 jer nije nikakva razlika u ceni registracije, možda +10 maksimalno, a u protivnom rizikuješ carinski prekršaj i ko zna šta još.... govorim ti iz iskustva ne znam koliko kilometra si "nagazio" do sad, sa time se ne igra, uvek bolje plati malo skuplje da bude čisto.
-
+1
-
moj golf je kod mene vec 10 godina,niko nikada od pandura nije otvorio haubu...
-
zato da ne bi platio carinski prekršaj kad te oteraju na vanredni tehnički jer fizički nisu isti i laik kao ja može da vidi razliku između ta dva motora. Vidim da imaš 19 godina imaćeš vremena da vidiš i drugu stranu te iste Srbije....
ako je moguće najbolje da se ocarini taj 1.9 jer nije nikakva razlika u ceni registracije, možda +10 maksimalno, a u protivnom rizikuješ carinski prekršaj i ko zna šta još.... govorim ti iz iskustva ne znam koliko kilometra si "nagazio" do sad, sa time se ne igra, uvek bolje plati malo skuplje da bude čisto.
ja sam samo rekao primer za carinjenje.
na vanredni tehničkom gledaju broj i da nije slučajno prekucavan ne?
pošto još nisam bio.
a što se tiče kilometara prešao sam dosta više nego moji vršnjaci...
-
Da,moguce je to 1.9 da carinis na 1.6 sve se to radi ali dali je to cisto????sutra na granici nemoj da ostanes bez auta pa dokazuj ko ti je smanjivao kubikazu.Carinici idu u skolu i znaju po oznakama motora koja je kubikaza nije paso travu.Znam decka ima motor na PUS 1.8 on ubacio 2.8....Sve to ima gas i medjugas...netreba se zaletavati bas toliko jer ne jede se sve sto leti....
-
Jbg sada mom caletu da otvoris haubu i vidi vr6 znaće da nije 1.8 ;)
a za 1.9 na 1.6 prozali bez problema ;)
a na granici sto posto nećeš ostati bez kola zbog toga!
-
Da bi ga carinio mora da bude isti motor kao vec postojeci po oznakama po svemu i tu nebi trebao da se radi atest ali postoji mogucnost da ove godine nesto izmene zakon o carinjenju , ovo pricam za ove koji ne ispunjavaju euro 3 norme
druže ovo je SRB ubaciš 1.9 tdi i cariniš ga na 1.6 d ;)
zašto mora biti u saobraćajnoj 1.9 tdi da ti bude skuplja registracije?
Tesko kod mene svake godine ima akcija oduzimanja tako da sa tim jedino ako te nezaustave, ali relativno je mala sredina pa uglavnom se sazna sta imas pod haubom , bolje skuplja registracija nego da mi trune na borskom aerodromu ;)
-
pa o tome i ja pričam u svim manjim mestima je tako nešto veliki rizik, takođe i ovde ne prođe neko vreme pa nekome oduzmu auto.... zato sam i pisao jer sam se i nagledao svega kad su ljudi tako hteli da uštede.... štedi se na ćuning stajling opremi a ne na tehničkoj i papirološkoj ispravnosti....
-
Najbolje je da sve bude cisto, mirno vozis gde hoces ne razmisljajuci hoce li neko da te proverava i slicno.
-
Kako nece znati 1.9 da je 1.6???Brate svaki motor ima kod oznake 1Z je 1.9 tdi...66kw...JP npr dizel 1.6???Kako mislis sad ocariniti?Glava motora i ceo oblik 1.9 pojme nema sa 1.6.Jedino je slican motor golf 2..1.6 benz i 1.8 benz...Niko nije glup.Na granici imaju UV lampu prodjes 100 puta...101 put padnes i posle aj kukuj majko...VOZI REGULARNO NEMA DA SE SEKIRAS. driving
-
kad pogledas 1.9 tdi i 1.6 td nema razlike osim sto je pumpa malo cudnija,ja sam moj 1.9 registrovao na 1.6,upisao broj motora u saobracajnu...cim sam to zavrsio to isao sam da proverim jel sve legalno,bilo je sve ok.
-
Ma mozes ti da prevedes sve ok niko to negleda ali ako ti slucajno proveri neko moze da zeza.Ipak nije glup onaj sto je stavio oznaku za 1.6 i za 1.9...Na bloku motora 1.9 ima oznaka sa zadnje strane kod grane auspuha pise kubikaza 1.9 a kod 1.6 pise naravno 1.6.Dovoljno je i da ne gleda broj motora nista a vec zna kubikazu.Na mercedesu su decku skidali karter u sup i unutra trazili oznaku kubikaze i broj original motora.Decko koji je na mercedesa c250 odradio motor na 2.0 zbog poreza inace je auto 96god...Sta mislis gde mu je auto???U sup vec 6 meseci a carinik koji je stavio potpis na JCI pod suspenzijom.Jos traje spor.Sve je to mutnjavina.Ne kazem ja da to nemoze ali da je regularno ....Neznam bas..... beer beer.
-
Odvezi ga u 29 u BG pa davidis sta ce ti kazu ljudi.Nemozes da racunas sup po selima Srbije ovi veze nemaju...
-
http://youtu.be/SZ_YW6gsvEc (http://youtu.be/SZ_YW6gsvEc) Ovo je 1.6 d.....
-
http://youtu.be/4GjNR8y6iR0 (http://youtu.be/4GjNR8y6iR0) A ovo je 1.9 td.Pogledaj poklopac motora...pumpu...To veze nema ni nalik na 1.6 a oznaka je AAZ...
-
Ja imam ovaj AAZ na b3 a imao sam 1.6 dizel na pasatu 2 i dosta se razlikuju i na prvi pogled i za mene koji se ne razumem.
-
Ma da brate.Ljudi mora da shvate da lica koja se razumeju bolje oko tih stvari idu u skolu i znaju sve te fore oko motora,sasije,brojeva i sl. To prolazi samo onima koji na prvi pogled nemaju pojma.
-
izgleda da je ovo tupljenje k...a na jako
trebao bi ici katanac
-
Mozda...
-
i to debelo pod kljuc
-
http://youtu.be/XqU2k0xj52E (http://youtu.be/XqU2k0xj52E) I to moze alealeee alealeee alealeee driving.
-
moze i drvena pec na lozenje ali se samo jednom ugrijes
-
lollol lollol lollol lollol lollol lollol Xaxaxaxaaaa.Jos malo i izmislice auto na rakiju lollol.