VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: sssaaajjj Jun 07, 2012, 01:48:09 posle podne
-
kao sto sam u naslovu napisao,imam problem da nekad nece da upali kad je vruc...,tipa:posle duze voznje ugasim i desi se da nece posle da upali,i onda prebacim na benzin i upali ali posle duzeg verglanja nekad se desi da i na benzinu nece tako da upali,a u najgorem slucaju moram da sacekam da se malo hladne ili da se gurne,a to samo kad je vruc,inace ovako pali bez problema...
-
proveri da li ti baca struju na kablove tad kad nece da upali.prvo proveri dal dolazi struja do kape pa posle skini na nekoj od svecica.(to ce ti elektricari reci sta je ako je problem-bobina,komutator itd)
ako je to ok onda vidi sta je sa gorivom
sto se tice plina moze da se desi da ti ne otvara plinski ventil.to se cesto desava kad su velike vrucine sto zbog velikog pritiska iz boce sto zbog najverovatnije zaprljanosti ventila. u tom slicaju mora da se ocisti gornji deo ventila. ne samo filter kako pojedini rade.
a sto se tice benzina njemu treba vremena da navuce benzin ako je golf sa karb. ako je multipoint ili monopoint onda je 99 % struja u pitanju. u svakom slucaju prvo vidi varnicu ,pa plin to ti je najlakse
-
kablovi su novi stavljeni,struja baca ,ventil se cuje da otvara i bas je ciscen i zamenjen filter plina,kapa i ruka su relativno skoro stavljene i bombina..a plinadzija kaze da je sve uredu..a ne znam da li moze da ima veze nesto sa svecicama?
a znam da mu trba da povuce,jer znam odprilike koliko mu treba da upali na benz kad je hladan...jednom je istrosio akumulator da upali na benzinu i na kraju nis...
-
pa ako ima struju i gorivo mora da upali da ga je.es. tacno da ti je skroz motor truba morao bi da sastavi. nije to dizel
-
pa znam i ja...a obicno kad sam ga terao kod elektricara da vidi sta je on upali bez problema...i odem od njega stanem u prodavnicu i nece da upali verglam bas bas dugo...par puta mi je upalo tako sto onaj prekidac za plin pritisnem nekoliko puta plin/benzin.....a nekad ni to nece da pomogne..
-
Bobina ti nekad baca nekad nece.Na prekid kljuca odnosno kad ga ugasis i kad je vruc zeza<zagreje se bobina>.mozda su ti i kablovi losi.
-
pa i ja mislim da ga zeza struja.pusti ti majstora uzmi u tom trenutku kad nece da upali tad proveri baca li struju
-
Skini kablo sa bobine nasloni na motor i nek ti neko zavergla...videces da baca struju.Stvari jebe to sto ona mozda baca ali slabo i kad se zagreje onda nece nikako.Meni je na golf 2 isto tako zezalo...skinem sa drugog golfa bobinu stavim ona ubija zakiva kako baca jako a moja skroz slabo.Zato sam je menjao.
-
a koji kabal sa bombine da skinem?
-
brate ja sam imao skroz isti problem proslo ljeto, i problem je bio u onom osiguracu za plin, neke zice su se jebi ga spojile i to se tako topilo kad se zagrije. Kad je hladan palio je na pola kljuca,al cim se ugrije tu mu se sjebe kontakt i jedva upali. Provjeri to za svaki slucaj, meni je to plinadzija neki kod kog sam otisao ,jer moj nije mogao, provalio, a ovaj moj to nije provaljivao uopste.
-
Skini kabal sto ide na razvodnu kapu.Stavi ga na glavu motora na neko gvozdje nevezano samo da ima masu i zaverglaj vidi kako baca struju.Skini razvodnu kapu i ocisti.Kad si menjao svecice???Na plin nikad ne stavljaj svecice sa 3 kraka nevaljaju nista.
-
@kruska jel taj osigurac kod bombine stoji...mislim da jedino tu imam osigurac..
@ICE NP a sa cim da ocistim razvodnu kapu?a svecicama je druga godina i to su bas trokrake ngk...
-
promeni svecice u svakom slucaju ako su stare. osigurac je najcesce kod bombine.
reci mi koji uredjaj imas
-
hoocu,da stavim ngk sa jednim krakom?Landi mi je ceo sistem samo je isparivac lovato..
-
vakumski ili elektronac, imas li onaj cok taster na prekidacu? nek ti neko da kontakt kad ti se desi da nece da upali pa oslusni prolazi li plin
-
mislim da se zove elektronac,nemam onaj cok..:) milsis da li izlazi iz isparivaca?
-
da bas tako.cuje se lepo kako protice tj sisti. ako je tu sve ok kako ti je i majstor rekao onda paznju usmeri na struju.
-
a reci mi koje svecice da stavim?
-
sa jednim krakom koje god ti zelis i finansijske mogucnosti ti dozvoljavaju
-
znaci nikako sa tri kraka...kad sam uzeo kola bile su te sa 3 kraka...vec im je dve godine,pa im je i vreme da se menjaju..
-
pazi bolje su sa jednim krakom jer sta ti ja znam imaju jacu varnicu,smesa plina moze bolje da prodre do varnice itd. ima neko na forumu reklamira brisk svecice i cini mi se da je lepo objasnio sta i kako. i sa tri kraka ce ti auto paliti,raditi i lepo vuci ako su svece nove tj,dobre.
-
nasteluj paljenje i nemoj davat gas kad ga palis ugrijanog...naravno, promijeni svjecice beer
-
a nastelovano je paljenje....:o
-
Uzmi bosch svecice nisu lose sa 1 krakom.Kapu ocisti malo smirglom i pogledaj razvodnu ruku kakva je<ocisti i nju>.Auto pali na beznin probaj kako radi jer sumljam u plin kako je skarabudzen pa moguce da ti presisava auto odnosno nabije u kipove veliku kolicinu plina i nemoze da sagori pa vergla nece da upali.
-
videcu koje svecice,ali svakako sa jednim krakom...nekad i na benzinu vergla kao lud kad je vruc..,a nekad normalno...
-
Ma uzmi obisne svecice slobodno kao za juga one oko 250dinara.Stavi mu svecice pa probaj.Parkiraj ga u mrak i zagrej motor otvori haubu vidi svetlel ti kablovi verovatno su ti losi 99 posto.Ako kupujes druge idi na otpad uzmi polovne sa stranca nemoj nikako da kupujes nove nevaljaju nista probao sam.Prebaci ga na benzin i vozi vidi kako se ponasa...Paljenje bih osetio ako nece da vuce pomeri ga malo...
-
e to sam proveravao ne svetle..a bas sam skoro uzeo nove kablove... wacko...vuce dobro..samo to zeza nekad kad je vruc on ima verglanja kao lud,ali nece da sastavi da upali..
-
Kreni redom nadjices kvar.....
-
hocu....samo sto sam baksuz uvek mi se to desi kad sam sam,pa nem ko da mi vergla... bonk
-
Imao sam prosle god identican problem.
Sredjivanjem isparivaca (ociscen i zamenjene membrane) resen problem.
-
stoji iznad one cantrice za vodu, tacno ispod one kao rupe, ne znam tacno al jedan je jedini pa ces ga naci lako..
-
meni on stoji kod bombine...moracu da vidim i tako sitnica moze da zeza...
-
E druze, ako nisi resio ovaj problem mozda ja mogu da pomognem jer sam pre neki dan kod sebe resio taj problem :)
Isto tako, poceo auto kad je vruc sve teze i teze da pali (sve duze verglanje iz dana u dan)... I jedan dan se iznerviram, jedva ga upalio kad je bio vruc, dodjem kuci i krenem sve da kontrolisem, prvo krenem da gledam da se nije skinula zica sa ventila za plin ili sa isparivaca, i tu slucajno pipnem ono RELE sa 5 pinova, kad ono vruce kao sto je vruc motor :D
Znao sam da je tu problem... Odem i kupim to isto rele koje kosta 180 dinara, malo sam se pomucio da provalim koji je koji pin na njemu jer su Releji malo razliciti ali uspeo sam sam da ga zamenim.
Evo vec par dana palim, gasim, palim, gasim kad god hocu, pali ne bas na pola kljuca ali skoro :)
Nadam se da je i kod tebe neki ovako glup problem ;)
Pozdrav
-
Samo da javim da sam resio problem...problem je bio u elektro ventili(mislim da se tako zove) na isparivacu,u njemu ima jedan klip koji otvara i pusta plin,on nije otvarao.Kad smo ga skinuli bio je prepun prljavstine i kocio nije uvek otvarao...tako da smo ga ocistili i vratili... driving driving Hvala svima na pomoci... mahac beer
-
Taj filter u elektroventilu se menja svake sezone
-
mislim da tu nema filter...menjao sam filter vamo u onom drugom ventilu...
-
Ja na mojim kolima oko plina nista nisam dirao evo osma godina od kad se vozi na plin.. bukvalno nista nije servisirano niti radjeno na isparivacu ili bilo cemu drugom vezanom za plin,sem jednog osiguraca sto je zamjenjen.. Jedan jedini problem se javlja u vidu da motor nestabilno radi prva 2 minuta, ali bukvalno samo 2 minuta dok ne ugrije malo...
-
Kruska....to onaj osigurac sto je tebe zezao,pa nije hteo da pali..pa da treba mu malo vremena dok se ugreje isparivac..