VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: miljenko1 Jun 06, 2012, 06:39:17 posle podne
-
kada gasim motor on se dobro zatrese.drzaci motora su o.k,da nije mozda paljenje lose podeseno ili je to mozda karakteristika ovih automobila pa samo treba da se priviknem?
-
nije to gti sta ocekujes :D
-
zamajac
-
Ja sam odmah pomislio na drzace...ali posto si ih proverio..Mozda zamajac....Mozda tripujes,je l se bar puno zatrese?Normalno je da malo osetis.Sacekaj Gedoru on ce ti najbolje reci.
-
zamajac
odakle njemu plivajuci zamajac?
-
Proveri kompresiju motora.Kad je los motor trese i lupa.Ako je dobra kompresija verovatno bosch pumpa ili crevo negde vuce vazduh.
-
treba da se zatrese,ja imam sdi-ja,isto je kao kod mene,nije na odmet da proveris kosku.Zamajac nije 100%,kao ni bosch pumpa i creva.
-
i ja sto sam se vozio u sdi uvjek se zatrese kad se gasi, kao i neki tdi sa 550k+ km predjenih
-
Proveri nosac menjaca.
-
Ja takodje vozim sdi i uvek zatrese kad ga gasim...
-
Nerazumem se u sdi ali vidim da ih ljudi izbegavaju.Vecina trazi dobar auto sa tdi motorom.Sdi trese verovatno pojeo vatru po inostranstvu nategne ga svaba na gasu dok moze pa ga opere i proda nama ovde.
-
SDI je obican atmosferski dizel, i njega mozes natezati koliko hoces on ce ici koliko moze. To sto trese, pa mora svaki da se zatrese kad se gasi jer je to obican dizel, tim bolje deforisiran.
-
Ma znam brate ali ipak malo ako trese nije opasno a ako je nepodnosljivo verovatno mu nesto hvali.Vecina ovde dizela kod nas ispod 99 god je otvaran motor,karicen turskim karikama.Sve to lose i ima uticaja.
-
Ne osporavam to.
-
ne proda nam svaba,vec nasi kupe auto kod njih,sa predjenih xxx kilometara,a ovde ga prodaju kao da je presao izmedju 150-170000 km,a cena ista kao u inostranstvu,nebitno da li je sdi,tdi,benzinac. Da ne idemo vise u off...
-
Ma da.Mi u prevodu hocemo da se kurcimo sa dresevima od 350.000km pa na gore.Da je bio dobar nebi ga deportovali iz evrope.skoro mi se drugar razmislljao dali da kupi polovan audi od 15.000-20.000 eura i na kraju je odustao,otisao u Suboticu u salon i kupio test vozilo golf 6 1.4 16w,5 vrata, sivi sa predjenih 1.300km za 13.000e decembar 2011g.Novo je novo.
-
Kupio sa mog Pola SDI od prvog i jedinog vlasnika ovde u Srbiji (auto nije iz uvoza) sa servisnom knjižicom i sve u originalu. Kada sam ga kupio imao je pređenih 27 oookm (dvadeset sedam hiljada km da ne bude zabune). Bio je kao nov. Unutra u karoseriji je još mirisao na materijale (štof itd). Znači auto u perfekt stanju. Međutim isto je pri gašenju tresao. U servisu su mi rekli da je to za njega normalna pojava. ;) tako da bez brige vozite dalje.
-
Sve u ganicama normale je sasvim razumljivo...
-
Ma da.Mi u prevodu hocemo da se kurcimo sa dresevima od 350.000km pa na gore.Da je bio dobar nebi ga deportovali iz evrope.skoro mi se drugar razmislljao dali da kupi polovan audi od 15.000-20.000 eura i na kraju je odustao,otisao u Suboticu u salon i kupio test vozilo golf 6 1.4 16w,5 vrata, sivi sa predjenih 1.300km za 13.000e decembar 2011g.Novo je novo.
pa ako je test vozilo nije novo, znas li ti koliko ljudi je njega provozalo
ja sam probao megana novog i lik koji je bio samnom je samo rekao cepaj ga koliko moze u svakoj , ko ga je.e ionako je test vozilo driving
-
Zato su test vozila mnogo jeftinija, jer iz bas tih razloga testiranja rade mu sve najgore da vide gde ce prvo da popusti i na sta treba obratiti paznju i ukazati inzinjerima vw da kvalitetno otklone taj nedostatak ako ga ima.