VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: shone190 Maj 21, 2012, 03:55:20 posle podne
-
Odlican clanak o tome sta predstavlja snaga, a sta obrtni moment motora i kako se to ispoljava u realnosti.
http://www.vettenet.org/torquehp.html (http://www.vettenet.org/torquehp.html)
-
a za nas nepismene koji ne znamo engleski...? :/
-
Koliko shvatam poenta je da bolje ubrzava auto kojem je maksimalni moment na višim brojevima obrtaja motora. Pretpostavljam da to nije tajna ni za koga ovde...
Ukratko, ako je obrtni moment kasnije onda kasnije menjaš brzinu i duže ubrzavaš maksimalnim momentom u odnosu na auto koji je već morao da prebaci u sledeći stepen i time spao na niži moment (i ubrzanje).
-
po ovome ipadne da je benzinac brzi od dizela, sto u nekim sizuacijama nije bas tako :)
-
Pa kako nije brzi benzinac od dizela
-
ja cu sa mojom cetvorkom tdi da stanem sa benzincem kojim hoces do 150 ks..ne kazem da cu svakog dobiti, ali mi ni jedan nece puno bezati, sem kadeta gsi koji ima 950 kg..dobijao sam mk3 16v gti i audi a3 2.0 16v, ibicu 2.0 8v itd...
-
jeste se potezali na autoputu 20-200 ili po gradu na 100m sa semafora? ogromna je razlika
-
sa audijem a3 2.0 16v fsi sam se svakako potezao i auto sanse nema, ali bukvalno nikakve...na 400m mogu da mu dam duzinu fore opusteno i dobicu ga o5 za duzinu..trkali samo se i od 50 do 200, bio je iza par desetina metara...sa ostalima koje sam naveo sam se potrkao na 400m..
-
daj nidzo neki snimak da vidimo da je bas tako kao sto kazes,i ja mislim da si u pravu
-
to sto on nema sanse ne znaci da je tdi brzi, vec da onaj u audiju nema pojma da menja brzine, ili da je njegov motor spreman za servis ili sta vec. da je dizel brzi koristio bi se u formulama i u reliju.
*dodatak:
2.0 fsi nema turbinu, ako se ne varam?
-
brze ce stici do svog maksimuma, zbog veceg obrtnog momenta, srazmerno KW i kubikazi.. medjutim zbog prirode goriva nece moci da stoji tu dugo.. tako da nije za duze trke.. za 402 nema razloga sto ne bi isao dizel, i ima ih zapravo, kolko sam vidjao.
-
sad cu okaciti jedan snimak, ali na ovom sniku ubrzanje i nije bas neko, jer sam bio u sestoj brzini na 120 i poropio gas do 215 ja msm..
branislav89... ne volim da pricam o necemu za sta nemam dokaze..ako dolazis u cacak provozacu te, pa oceni sam ;)
-
evo snimka, da sam ga vratio u cetvrtu, bilo bi to mnogo bolje, ali jbg...
golf 4 tdi arl 120-210 in in sixth gear (http://www.youtube.com/watch?v=IVw3Iw-wOOI#)
-
extra!!! samo gde nadje sestu (ekonomik), bar u petu da si presaltao...
-
ma nisam hteo da se zezam, nije auto put bio bas cist :) bice boljeg snimka ;)
-
Bez uvrede ali ti si se trkao sa automobilima koji su sa atmosferskim motorima. A to je mesanje baba i zaba. Golf 1.8t ima isto 150 konja, zasto ne probas sa njim. Turbo je turbo.
-
to sto on nema sanse ne znaci da je tdi brzi, vec da onaj u audiju nema pojma da menja brzine, ili da je njegov motor spreman za servis ili sta vec. da je dizel brzi koristio bi se u formulama i u reliju.
To stoji da dosta zavisi od vozača i stanja auta, kvaliteta goriva, veličine i profila guma itd.
A to da bi se dizel koristio u reliju i formulama je već za polemiku. Audi sa TDI motorima godinama dobija 24 sata Le Mana, sada sa R18 TDI.
-
ja sam se trkao sa autom koji ima 150 ks, a nije problem da stanem ni sa 1.8t..pogledaj specifikacije na netu, videces da su tu negde..ja samo hocu da kazem da su novije generacije tdi skoro ravnopravne benziskim motorima,ali jos uvek je lakse izvuci vise snage iz benziskih motora, pogotovo turbo motora...jednom prilikom sam se vozio sa dva drugara i ibica 1.8t se lepila od pozadi i kad sam nabo gas, ibica je ostala jednom 5m iza mene i tako me je pratio, nije mogao da pridje i da me obidje...ja jesam prvi dao gas, posto sam isao ispred njega, ali on je bio u zaklonu iza mene i nije imao odproz vazduha i pri tome msm da je bio sam u kolima, ali je jos jedan decko bio sa njim, ne mogu da se setim tacno...
-
Slazem se da su tdi motori dovedeni do maltene savrsenstva, ja licno nemam iskustva sa voznjom istih ali sam dugo vozio saab turbo i koji god tdi se zakacio za mene, nije dugo ostao zakacen.
-
a za nas nepismene koji ne znamo engleski...? :/
Postoji google translate! ;)
-
to sto on nema sanse ne znaci da je tdi brzi, vec da onaj u audiju nema pojma da menja brzine, ili da je njegov motor spreman za servis ili sta vec. da je dizel brzi koristio bi se u formulama i u reliju.
To stoji da dosta zavisi od vozača i stanja auta, kvaliteta goriva, veličine i profila guma itd.
A to da bi se dizel koristio u reliju i formulama je već za polemiku. Audi sa TDI motorima godinama dobija 24 sata Le Mana, sada sa R18 TDI.
upoznat sam sa time da je dizel usao u 24 sata le mana. ali tih 24 sata nemaju dve dodirne tacke sa relijeim a kamoli formulama.
-
dizel 4 cilindra...bezdusno je to,sestak je majka,kao i velika kubikaza,nije isti motor od 3000 kubika i 200 konja i 2000 kubika i isto 200 konja,normalno je da veci motor ima jaci obrtni moment sto se najbolje pokazuje na medjuubrzanjima,kad hladno krenes u petoj sa 1500 obrtaja kao,da si u trecoj,bar mene moja bembara tako zakuca za sediste,a ovoe price o dizelima i benzincima,...i ja vozim dizel bmw,ali cu uvek ostati da je benzinac majka za sve...sledeci je sigurno 330i
-
ja sam se trkao sa autom koji ima 150 ks, a nije problem da stanem ni sa 1.8t..pogledaj specifikacije na netu, videces da su tu negde..ja samo hocu da kazem da su novije generacije tdi skoro ravnopravne benziskim motorima,ali jos uvek je lakse izvuci vise snage iz benziskih motora, pogotovo turbo motora...jednom prilikom sam se vozio sa dva drugara i ibica 1.8t se lepila od pozadi i kad sam nabo gas, ibica je ostala jednom 5m iza mene i tako me je pratio, nije mogao da pridje i da me obidje...ja jesam prvi dao gas, posto sam isao ispred njega, ali on je bio u zaklonu iza mene i nije imao odproz vazduha i pri tome msm da je bio sam u kolima, ali je jos jedan decko bio sa njim, ne mogu da se setim tacno...
Mislim da ti je menjac zasluzan :P
-
auto ima jako kratak prenos, ali imaj u vidu koliko gubis na svakom saltanju..
-
to sto on nema sanse ne znaci da je tdi brzi, vec da onaj u audiju nema pojma da menja brzine, ili da je njegov motor spreman za servis ili sta vec. da je dizel brzi koristio bi se u formulama i u reliju.
To stoji da dosta zavisi od vozača i stanja auta, kvaliteta goriva, veličine i profila guma itd.
A to da bi se dizel koristio u reliju i formulama je već za polemiku. Audi sa TDI motorima godinama dobija 24 sata Le Mana, sada sa R18 TDI.
upoznat sam sa time da je dizel usao u 24 sata le mana. ali tih 24 sata nemaju dve dodirne tacke sa relijeim a kamoli formulama.
Nije ušao već dominira sezonama unazad, kao i race Tuareg diesel na Dakar reliju.
-
@Nikola Calasan - Taj koga si ti uzeo sa dizelom vrlo verovatno slabo vozi, moj Lupo ide bolje od TDI golfa sa 130KS provereno, a ima 100KS, a najbitniji podatak pored svega je kako je tih 150 KS rasporedjeno kod tog audija, razlika je u menjacu jer cesto se stavi menjac koji ce vise goriva da ustedi nego da se ide sa njim na trke a ja potpisujem da cu sa tim audijem da uzmem sve dizele sem mozda TDI od 150KS, plus element tezina automobila, 3 ili 5 vrata 100kg je razlike a jedan od elemenata je snaga po kilogramu. Iako da se razumemo FSI nije startan i agresivan motor vec ekonomican. Postoji i Lupo sa 1.4 FSI motorom od 105 KS pa je model Sport kao moj sa 5 manje brzi i startiniji i to celu sekundu do 100km/h. Ali da napomenem, a to ce i Gedora da potvrdi, da je vise elemenata u sicu nego na tockovima ;) kad su snage priblizne.
Ali sva ova prica nema veze ko je brzi nego obrtni moment koji je bitan ako znas da ga koristis :)
-
njegov audi je benzinac 2.0 16v 150 ks 2003 godiste sa troje vrata, sto znaci da u startu ima sigurno 100 kg manje od mene, sobzirom da je moj tdi i da ima petoro vrata..kao drugo to mi je najbolji drugar, vozio sam se vise puta sa njim i vozio njegov auto itd itd..decko dobro vozi, extra menja brzine..sto se tice trkanja sa njim na 402m, probavao je jedan drugar koji je zaludjen sa 402m i decko vozi ubija...kad sam se potrkao sa njim u zelji da ga dobijem malo mi je vise proklizao, a on je ispalio audia ko metak i iskocio mi celu duzinu na pocetku, ali sam ga na na 400m ja dobio za duzinu...u povratku samo probali iz letecek i jednostavno ja mu odilazim, a sta je uzrok toga, da li menjac ili motor, ja necu da pametujem...jednostavno toliko smo puta probali da smem da se opkaldim da ne znam ko da sedne u tog audia, da cu ga dobiti :)
-
Dobro tvoj Golf je 150KS to sam prevideo, posto vidim u potpisu da ti stoji GTI, tu definitivno si brzi od FSI benzinca jer on poprilicno trom za svoju snagu, u svakom slucaju ja jos uvek benzincima dajem prednost jer sa istom kubikazom i turbom su neuporedivi, je l' tako Wele :D
-
to da...sa istom kubikazom turbo benzinac i turbo dizel se ne mogu porediti...ja vozim tdi, ali iskreno vise volim benzinca zbog zvuka i obrtaja u koje moze ici :) jedino sto ces sa turbo benzincem malo cesce na benzinsku pumpu :)
-
Vodite glupu polemiku i poredite benzince i dizele. Ljudi pa vi znate sta je nova generacija dizela,kakav bre benzinac crni.
Evo prosto poredjenje,Kadi vozi 330d E46 bmw-a,kad ga uporedis sa 330i , nema razlike skoro,konja nesto malo razlika,desetak i dizel mu bega dok benzinjara ne upadne u trecu brzinu i 4000 obrt. -znam jel sam probao vise puta.Ja vozim isto 330d ali E90 novu trojku i 335i mi nemoze nista donekle,u startu begam za dve duzine!Ovde nema ko je bolji vozac zato sto je sve automatik i u s.
Najavili su jos prosle godine da u F1 ulazi dizel motor,samo neznam dal reno ili ko vec.
I jebo ti 1.8t od 150ks kad ima ko trojka gti konja,vecu mazgu serijsku nisam video,.ide ko bulja i tdi ga samara samo tako.i taj 2.0fsi je brzi od njega.
A ti sine Nikola,djoku je tebi normalan taj dizel ako dobijas i begas od 2.0fsi.Golf 5 sa tim motorom i dsg menjacem ide kao djavo,ako ti tako ide auto,onda kolce
-
nikola mogu li ja stati s tobom na crtu sa dvojkom 1,8 16v 139ps u neko pivo ili rakiju. od 0-100, od 100-200 i na v max?
(nisam mu nista radio sem kaiseva ulja i filtera)
-
slazem se sa tobom,istina kod e 46 je malo veca razlika u konjima,330 i ima 230 konja cini mi se,jedina prednost dizelasa u odnosu na atmosferca benzinca je u medjuubrzanjima gde 330i nema sanse sa 330d bas zbog ogromnog obrtnog momenta koji ima sto mu daje jako veliku snagu na malim obrtajima,to se najblje primecuje na deonicama sa puno krivina,gde recimo dizel izlazi u 4 brzini iz krivine na 1500 obrtaja i izlazi kao iz katapulta dok benzincu treba malo vise obrtaja da napuni da bi zakucao...to je bmw majstorski resio sa novijim generacijama sa twin turbo benzincima koj imaju najvdci obrtni moment na 1400 obrtaaj sto je za ne verovat al tako je...izmedju ostalih i 335i e 90
-
Kolega , ti lazes u startu da nisi nista radio , hahahaha
-
@Nikola Calasan - Taj koga si ti uzeo sa dizelom vrlo verovatno slabo vozi, moj Lupo ide bolje od TDI golfa sa 130KS provereno, a ima 100KS, a najbitniji podatak pored svega je kako je tih 150 KS rasporedjeno kod tog audija, razlika je u menjacu jer cesto se stavi menjac koji ce vise goriva da ustedi nego da se ide sa njim na trke a ja potpisujem da cu sa tim audijem da uzmem sve dizele sem mozda TDI od 150KS, plus element tezina automobila, 3 ili 5 vrata 100kg je razlike a jedan od elemenata je snaga po kilogramu. Iako da se razumemo FSI nije startan i agresivan motor vec ekonomican. Postoji i Lupo sa 1.4 FSI motorom od 105 KS pa je model Sport kao moj sa 5 manje brzi i startiniji i to celu sekundu do 100km/h. Ali da napomenem, a to ce i Gedora da potvrdi, da je vise elemenata u sicu nego na tockovima ;) kad su snage priblizne.
Ali sva ova prica nema veze ko je brzi nego obrtni moment koji je bitan ako znas da ga koristis :)
bez uvrede... ali 100ps benzinskih protiv 130ps dizelaskih??? blink
Audi Q7 V12 TDI | 277 km/h | restricted top speed (http://www.youtube.com/watch?v=kPsE4t_lzcE#)
a nije formula... bleh
-
mozda nebi bilo lose da se ova tema zakljuca dok nije poceo rat
-
@Kadi - neznam dal si imao priliku da vozis 335i , ja sam probao karavana 335i a vozio sam 135i mesec dana.Ide izuva-strasno ali opet mu treba malo vremena da potegne,nema iz starta da osetis da kida kad ga ocepis. Dizel bmw je keva,najbolji su motori za sada
Sta je Joco 30ks,nista ako ih drzis u stali,haha. Cudno,vidi ubrzanje fabricko,da vidimo ko kaki !
Kolega,nedaj ideje moderatorima,ce je zakljucaju odma,haha.
Na temi smo,nismo skrenuli,nema jos krivina na vidiku.
-
nema rata, nema lock-a, svako iznosi svoje misljenje... (ne mozemo svi u pravu da budemo) coilleo2tj
-
pile video sam ga golf 5 ima kraci menjac u odnosu na a3 od drugara, a tog a3 cetkam kako oces, a moj auto da li je stock to ne znam, nije bio na valjcima, ja sam mu skinuo katalizator :D
gedora do 100kmh, pa cak i na 400m ne verujem da bi mogao da te dobijem, iz prostog razloga sto je taj auto ima samo 10 ks manje od mog, ali zato ima i 300 kg manje...od 80 do vmax bi mogli probati :) osecam da taj 16v ide bolje nego iz fabrike kad si mu k glavu nastelovao kako treba :)
nema rata, pisemo iskustva, ja sam rekao sta sam doziveo, a ti snimci sa interneta i rekla kazala, to se ne vazi :)
-
jebem ga ja ne mogu nikome promijeniti ni ulje i filter da ne ispadne neko budzenje, u pitanju je najobicniji golf 1,8 139ps
calasane ja placam pivo ko god bude brzi jel ok? mislim picemo ispred prodavnice jeftinije je lollol
steta samo sto pekar nije blize zemunu i beogradu
-
Da vam razbuktam raspravu malo :D, kilovati se povećavaju povećanjem broja obrtaja ili povećanjem obrtnog momenta.
Jedno drastično poređenje:
F1 agregat - 2.4L V8, 552kW pri 19000 o/min, 274Nm.
MB Actros agregat - 16L V8, 405kW pri 1800 o/min, 2600Nm pri 1080 o/min.
E sad otkud F1 agregatu toliki obrtaji? Zbog kratkog hoda klipa (40mm), zato obrtnog momenta "nema".
Kod Aktrosa je hod 150mm što je skoro četri puta više. Za momenat je bitna dužina poluge koju prave klip i klipnjača u odnosu na centar rotacije radilce. Što je poluga veća, veći je i momenat.
-
ko ce majstoru koji vozi trke verovati da mu je auto stock :D osecam da barem ima bregaste od ABF-a :)
nikakv problem i za trku i za pice, samo moram da menjam felne, sa 17 dosta bolje ide :) a pekar je vec na zajebanoj konjazi, ima lepu ergelu :)
-
A gde se vi to inače trkate, odnosno "poredite performanse"?
-
jel vozio neko BMW 320 XD malo noviji? ono je bolest kako ide...
320d 177cv a 255km/h (http://www.youtube.com/watch?v=_xNO2OREs9s#ws)
-
BMW 320d has the speed and handling promised by its looks. The 2 litre engine is capable of accelerating from 0 to 100 km/h in 8.9 seconds, and achieves this thanks to a maximum power of 125 kW at 4000 rpm and a hefty maximum torque of 340 Nm at 1750 rpm
And the BMW 320i has the zest and zoom promised by its looks. The 2-litre engine, with a quick shifting manual transmission, is capable of racing from 0 to 100 km/h in 9.0 seconds, and achieves this thanks to a maximum power of 115 kW at 6400 rpm and a maximum torque of 200 Nm at 3600 rpm.
D je brzi samo 0.1s do 100km/h a ima 10kW i 140 Nm vise tako da sve sa dizelom je objasnjeno u ove dve recenice.
Dizel samo daje utisak brutalnog povlacenja a kod benzinca to ide u kontinuitetu.
-
Jedan od lepih primera obrtnog momenta sam osetio u staroj ragi e32 735i. Debelo brdo, cetvrta brzina na 1500 obrtaja prima gas naj normalnije kao da je u drugom stepenu prenosa. Auto inace ima 1700 kg i 211hp i mislim da ima 305Nm obrtnog momenta.
P.S.
Za podatke nisam siguran jer sam ga davno vozio.
-
Usedlaj se u M5 stari ili ovaj novi pa da vidis sta je obrtni moment,ide ko motorcikl,u svakoj brzini puni isto.
Imam na starom kompu u bg kako ide od 0 do 270 na zagrebackom , isao je kao formula a trosio kao tenk,jedva sam ga prodao.
-
BMW 320d has the speed and handling promised by its looks. The 2 litre engine is capable of accelerating from 0 to 100 km/h in 8.9 seconds, and achieves this thanks to a maximum power of 125 kW at 4000 rpm and a hefty maximum torque of 340 Nm at 1750 rpm
And the BMW 320i has the zest and zoom promised by its looks. The 2-litre engine, with a quick shifting manual transmission, is capable of racing from 0 to 100 km/h in 9.0 seconds, and achieves this thanks to a maximum power of 115 kW at 6400 rpm and a maximum torque of 200 Nm at 3600 rpm.
D je brzi samo 0.1s do 100km/h a ima 10kW i 140 Nm vise tako da sve sa dizelom je objasnjeno u ove dve recenice.
Dizel samo daje utisak brutalnog povlacenja a kod benzinca to ide u kontinuitetu.
slazem se ja da je objasnjeno... ali Rocky u praksi je bolestan... to sto je jaci za 10 kw se primecuje i te kako na vecem opterecenju,npr pri obilazenju na uzbrdicama u kanjonu morača,znači zakuca te za sediste,ali ne znam koji je taj motor sto si ti napisao ,ovaj sto sam ja vozio ima 130kW ... imao sam priliku da vozim i 530d iz 2009 godine ,o tom motoru je sve receno kada je proglasen za motor godine... a mislim da ne postoji fabricki jači dizelov motor sa tom kubikazom od bmw 320 D 177KS
-
kako nema jaci motor???pa bas bmw je jos pre 4 godine ili vise izbacio 123d,2000 kubika i 204 ks..zanimljivo da se nije nikad ubacivao u trojke...
-
Ima Kadi u trojci E90 taj motor,323d , gledao sam ga u salonu kad sam uzimao 330d prosle godine a video sam par na ulici,od 2008 je ubacivan samo ih nema nesto puno.
Nema neko ubrzanje,nesto oko 7.5 sec do 100km/h a koliko znam twin turbo je a cuo sam u Juznoj da ga iz sale dizu sa 204 na 240ks.
-
permutovao sam... mislio sam da nema jači fabrički od bmw-ovog... beer
-
moguce da ima u e 90,ja ga nisam video,a 7,5 sekundi do stotke za 2000 kubika dizela malo???
-
Ja se slazem sa vama, benzinci su malo zapostavljeni od strane proizvodjaca pa tako mnogo vise truda ide u dizele, npr, kod VW se samo benzinci modifikuju a kod dizel varijanti izlaze potpuno novi motori. To je cisto zbog svetskog trenda tj. evropskog trenda ali ono sto hocu da kazem je da to povlacenje kod ubzanja je samo utisak zbog turbine a ne bolje ubrzanje. Znam po mom autu a vozio sam i jedne i druge pribliznih snaga. Dizel ima dosta prednosti kod vecih brzina i na usponima tu se oseti obrtni moment, kod opterecenja generalno.
-
ja kad bi birao izmedju benzin atmosvere i dizela novije generacije, uvek bi uzeo dizela...ali kad bi birao izmedju dezela i turbo benzinca, uzeo bi pre turbo benzinca...drugar moj vozi audi tt 2008 god 2.0 tfsi 200 ks, auto lagan, a ima dosra snage i bas lepo ide i vuce u svakoj brzini...sa njim sam se probao na 400m, dobio me je za jedno 3 do 4 duzine :) tako da mi je sl zelja ili neki bmw 320d ili golf 5 gti :)
-
335d je mama,tata za sve,vozio sam ga kratko,kupe verziju,prosto neverovatno kako lepi taj auto
-
Niste probali Audi A5, A6 i A7 3.0TDI. Sije sve redom. Za ceo sekund bolje ubrzanje cak i od BMW-a 330D i 530D.
To je moj auto za pozeleti :)
-
A6 sam vozio,veruj da me nije odusevio,ne znam gde su te sekunde al meni mnogo trom izgleda iz mesta ,a to da sije 530d???mozda na pumpi jer sam cuo da locu nafte ko da je v12,dok je 530 d kulturica,meni moj 330 d nece da preskoci 10 gradske voznje,otvoreno do 7 litra,za neverovat al tako je
-
Rocky,o cemu pricas brate,ti dobro,al je tebi lepo , haha. Poredis Bmw tehnologiju sa Audi?!
Da ti pojasnim nesto ukratko posto ocigledno nisi vozio 330d u E90 a vidim da pises nebuloze.
Taj audi A6 3.0 TDi ima 204 konja i 400nm i od 0-100 ide prijatelju 7.2 sekunde. model 2010.
Bmw 330d E90 ima 245 konja i 520nm i od 0-100 ide 6.2 sekunde,model iz 2008.
Sije ali mozda 1.9 TDi-a a ne bmw-a . Moze audi da uvati bmw-a al za macora Rocky,zaostali su na istoj kubikazi 40 konja.
-
335 d,isto 3000 kubika ima 286 konja, u 535d taj motor ima 299 konja...da dodam
-
E taj 335d je skup ko otrov ali neznam kako ide,mogu da zamislim. BMW pravi najbolje dizel motore u zadnje 4 godine,drzi prvo mesto a kako vidim,drzace ga jos dugo jer audi i mecka su isti kur sa 3.0d , velika je razlika.
-
to ne moze da se zamisli kako ide dok se ne proba biggrin
-
Cu ga kupim pa cu ti prenesem dozivljaj , hehe
-
a rekoh vec vozio sam 335d cupe jos prosle godine,al za sad mi je jos preskup bogami
-
Rocky,o cemu pricas brate,ti dobro,al je tebi lepo , haha. Poredis Bmw tehnologiju sa Audi?!
Da ti pojasnim nesto ukratko posto ocigledno nisi vozio 330d u E90 a vidim da pises nebuloze.
Taj audi A6 3.0 TDi ima 204 konja i 400nm i od 0-100 ide prijatelju 7.2 sekunde. model 2010.
Bmw 330d E90 ima 245 konja i 520nm i od 0-100 ide 6.2 sekunde,model iz 2008.
Sije ali mozda 1.9 TDi-a a ne bmw-a . Moze audi da uvati bmw-a al za macora Rocky,zaostali su na istoj kubikazi 40 konja.
Poredis najjaci bmw sa najslabijim audijem, Audi 3.0TDI sa 245KS je po svim testovima brzi, znam sta sam vozio. Vozio sam ja i BMW 530D i to juce, nov, star 2 meseca pa su otprilike isti, nisam primetio razliku sem sto je Audi tisi.
Vidim neupucenost. ;)
-
Upucen sam ja brate,uporedio sam audi iz 2010 i bmw iz 2008 , 3.0d oba modela.
I sta hoces da kazes da taj tdi ide bolje i ubrzava bolje od E90 330 dizela da ide 5.2 sekunde do 100 ?
Nadji test ta dva modela,ista godina,oba 2 wd i postavi da vidimo!
Ako si upravu,sutra cu da prodam bmw-a starog nepunih 6 meseci i kupicu A4 sa tim motorom.
A iskreno da ti kazem,neznam koji je to model,nema da se lazemo.
@Kadi - taj bmw je u engleskoj mozda 12000€ maximum. Nasao mi drugar gore 335i cabrio u m-paketu 2008 godina za 8000 funti a tako im ide cena.320d ta godina ima za 6500-7000€.
-
engleskoj blink?desni volan?
-
jeb ga,to ti je jos soma,dva da prebacis ali opet dosta jeftinije
Gledao sam test uporedni sa bmw-om 330d , audi 3.0tdi i mecka 320 cdi,sve 2012 godina,bega im bmw,ne puno ali je bolji.
-
audi 3,0 tdi je mnogo brz i zajeban auto
-
Daleko od toga da neide kolega ali lose za taj motor.
Gledaj , A4 3.0 TDi 2010 od 0-100 ide 7.2 sekundi a BMW 320D (2.0) iz 2008 ide 7.5 sekundi !
Sta smrdi ovde? 3.0 bega od 2.0 za 3 stotinke , jebes audi!
-
mislim da te tri stotinke, pa da su i 3 sekunde nije nista. ja volim podjednako i audi i bmw.
vozio sam i 320d i 330d a i A 3,0 tdi. sve su to nijanse u pitanju i sve zavisi ko vozi.
licno bi se izmedju ta tri auta opredijelio za audi 3,0.
sto ljudi sto cudi, sto zena 200 sisa
-
dobro rece gedora zakljucavajte ovo :D bice muke..
i totalno je nezahvalno da se prica sta je bolje, ko voli benzin pricace da je bolji benzinac ko voli drizele pricace da su dizeli vrh....
Ja iskreno volim dizel i za mene to moze biti djavolje brzo auto ;) naravno pricam o TDI motorima ;)
Pa na primjer...hm
20120421_113408.m2ts (http://www.youtube.com/watch?v=PuCHpCv0r-c#ws)
-
uuuuuuuuaaaaaaaaaa................................... , nema ture od mene. beer
Audi S4 0-100 5 sec , maximalna brzina 250km/h , 2012 god.
Bmw M3 0-100 4.4 sec , maximalna brzina 290km/h , 2011 god , limuzina. ;)
-
3 desetinke ;)
-
ovaj sto vozi imprezu nije u opste dao gas. nemam nista protiv dizela ni tdi tuninga
audi s4 ima limit na 245, bez limita ide preko 3 glave ladno. tako da moj glas ide u ingolstadt
-
stisnuo je gasa koliko idje moze, znam ovo mi je drug sto vozi ovaj leon ;) ovaj je izupirao imperzu kao blesavu i nije mu moga nista... no nema veze kazem necu ja u ovoj temi o ovome... moj je stil TDI nista drugoo, svako voli ko sto hoce :D
-
Ja mislim da Audi ne moze da se poredi sa BMWom. Tatin prijatelj mi je rekao da je pobedio audija rs6 v10 5.0 biturbo 2009to godiste pre par nedelja na autoputu sa svojom m5 e60 v10 atmosferac sa 550konja (dinan). Kretali su iz mesta, sa 50 km/h pa od 100 km/h i on je uvek pobedio. Audijev v10 twinturbo motor ne moze da pobedi BMW v10 atmosferca, sta to govori?
-
e crn je on vozac i crno je njegovo upiranje ako je impreza tehnicki ispravna.
@ilija mislim da to govori da si ti jos premlad da donosis takve zakljucke na osnovu prica tatinih kolega.
kako mi da znamo da jedan od tih kolega nije invalid i da zna voziti kako treba?
bmw je prica za sebe, ne trebaju ti modeli iz 2012 i 2013e god. model 850i je prije 20 godina imao u ponudi i motor v12 5,4 l koji kad bi ti rekao kako ubrzava i kako ide mislio bi da sam lud.
(do duse vecina to ovde stvarno i misli ali meni ne smeta)
-
pa i ja da dodam,m6 ide 330kmh,m5 malo manje zbog aerodinamike verovatno lollol,bez limitatora sa kraljevskim v10,svako hvali ono sto voli,mada u tom segmentu nekako svi kaskaju za bmw-ovim m modelima,ja nekako najvise volim njegove redne sestake i dizele i benzince,niko ih ne pravi kao on,doduse vise ih niko i ne pravi biggrin,svi nekako presli na v motore,bmw je tako usvrsio redne sestake da ih se ne odrice nikako,moj 330d presao preko 250000km,uvek kad mu dodam gas odusevi me kao prvi put da sam seo u njega biggrin,moj glas ide u mionhen definitivno biggrin...ali ta trojka ,merc,audi i bmw..nijanse su u pitanju samo i stvar ukusa...zaboravio si 850 csi sa 5,6 litara biggrin
-
@gedora ne bih ja ovo napisao da ne verujem da je on pobedio, jer sam vozio njegovo auto a i bio sam par puta u njegovom autu dok se trkao sa drugim automobilima i svakoga je pobedio. Sad razmislja da li da ubaci turbo u ovaj m5 ili da ga proda i da uzima ili novi m5 ili e63 amg. ;)
-
turbo u m5 blink?nafriziran je on fabrickih do vrha,nema kud vise lollol lollol
-
Kaze da hoce da proba a konja nikada dosta ;)
-
Ovaj sa imprecom je dva puta umrtvio auto, prvi put kad je krenuo drugi put kad ga je prešalto u drugu posle 20 metara.
Što se mene tiče za one koji imaju love - BMW uvek ispred Audija
-
Na skali najboljih automobila,audi je ispod bmw-a za skoro 10 mesta,to govori o kvalitetu i ostalom.,sad je trka opasna,bmw je zajebo i meckine dizele za sad.Za mene je uvek bmw bio bolji,krenes da poredis modele od '80-tih pa do 2012 , samo mislim da je audi udobniji.Meni je E46 udobniji od E90 na duzi put a A4 iz 2001 udobniji od E46.
Taj E 63 amg se dere puno a mislim da neide ko M5. Koliko se secam,oni ludi englezi su pravili test sa M5 i S63 Amg pa ga M5 dobio u svemu pa su uporedili S65 Amg sa M5 pa je bilo povuci potegni i nesto sitno je mecka dobila,onaj Stig ili kako vec je urnisao oba auta koliko je forsirao.
-
bmw m3 e30,najlepsi auto ikada za mene,moj prvi bmw e 21 323i,to je bila masina wub
-
Na skali najboljih automobila,audi je ispod bmw-a za skoro 10 mesta...
Po kojoj i čijoj skali Pile?
-
Eto Kadi ,ako presecem, skupi pare i da ti prodam M3 E30 EVO 1991 godina. Ima turbo,radjen ceo motor za turbo,struja,sve.Nismo ga merili tako da neznam koliko konja ima,fabricki je 215ks.Sad je pritisak na 1.8 bara.Razvuceno je sve za nitro i spojeno,fali boca. Zuta boja,fabricka je crvena bila,ima distancere sa 5 na 4 rupe,tako da mogu da se kombinuju,koza,klima i alarm brate,haha. Motor je van auta trenutno,ali sve 5 . Stoji mi u garazi vec 5 godina,nikako da presecem sta hocu sa njime. Matori kaze da ce ga proda u staro gvozdje a motor ce ubaci u dvojku,haha.
Auto je kod mene od 2003 godine,
@Kosta,pa po mojoj skali covece. 2011,Zeneva , njihova skala!
Zna cika Mily auto .
-
a brate sto si ga dirao boodala,fabrika je majka,treba puno love da se to sve sredi,u nemackoj su kao da su od zlata,ispod 20000 evra nista boodala
-
Uvezen je iz Nemacke vec u zutoj,po nemackim papirima vidim da je bio crveni. Sve je fabrika sem motora a i motor imam fabricki u garazi,treba dihtung glave da se zameni.
Nema sta da se ulaze,sve je na svom mestu. Ima fabricku nadogradnju na tabli od zender-a sto se skida,za 3 mala sata,ima dosta stvari sto nisam video negde,tipa unutrasnji original retrovizor sa dve lampe i dugmad za paljenje,fabricki bmw,ta nadogradnja je isti materijal table,i na njoj pise bmw-zender itd.
-
Daj da ga vidimo
-
BMW 760Li vs Mercedes S63 AMG - Top Gear - BBC (http://www.youtube.com/watch?v=xsofZq2pxVA#ws)
Naj vise mi se svideo komentar: - Nekome u BMW-u to nije bilo dovoljno pa su dodali i ne jednu nego dve turbine-.
-
ocu Desmo samo da mi dripci ukljuce net,ovih dana sve preko mob surfujem.
-
Po meni Audi je bolji i lepsi od BMW-a. BMW i Mercedes su preskupi a i nenude nista posebno za tu cenu. Realno ranije ni jedan BMW ispod 3.000 kubika nije isao bog zna kako sem neke prepravke. Za novije generacije ne znam, nisam ih vozio ali po meni benzinci su bolji od dizela i sada duze traju od dizela, mislim kada se peglaju, ipak dizel nije da se kida svaki dan a i previse su osetljivi. Turbo benzinci su najbolji tako da dizeli nikada nece prestici benzince. Realno ljudi ovde ne voze dizela iz ljubavi nego samo zbog ekonomicnosti a benzince voze pravi ljubitelji automobila.
-
Ovako nesto utemeljeno i na osnovu dugorocnog istrazivanja odavno nije niko izrekao.
-
Ovaj sa imprecom je dva puta umrtvio auto, prvi put kad je krenuo drugi put kad ga je prešalto u drugu posle 20 metara.
Što se mene tiče za one koji imaju love - BMW uvek ispred Audija
Pa da se prekrstim i da je malo... aman ljudi pravite li vi mene avetnim odje?!?!?!
Ja kazem da je tako, to sto se leon propinje pored njega vas zavarava da ovaj iz imperze nije upirao....
Sta, kako, Vam objasnit da je imperza sporija, Leon je nabrijan i opegla ce mnogo jaca auta i jos 4x4....o cemu mi pricamo odje...
EDIT: Pa je i ovaj lose vozio...
20120421_110810.m2ts (http://www.youtube.com/watch?v=5ivg8GAuc3Q#ws)
20120421_120606.m2ts (http://www.youtube.com/watch?v=BAK992zkfuM#ws)
-
Novi sad , realno se nisi vozio u dobrom 325i ili 2.3 16v ili u nekom 318is ili 325 is , pricam o kocki bmw-u.
Ja sam ljubitelj auta pa mi sve dizeli u dvoristu a bole me djole koliko trosi.
I kako mislis bmw i mecka nenude nista posebno za te pare? Uvali dupe u mecku pa predji u audija.To sto je za tebe bolji,to je stvar ukusa a o tome se neraspravlja.
Da se vratimo na snagu i obrtni moment , ide Leon ebe kevu za sve novce ali ovo je fabrika subaru,nije STi.
-
Svaki dobar (ispravan) G60 će da očetka BMW E30 i E36 do 2.500 kubika kao i Honda CRX 1.6, GSI, a G60 u to vreme je bio najbrži serijski automobil sa 8v a BMW dizeli do 2000 god. su bile obične kante. Poštujem novije dizele ali ipak je benzin benzin. Od starijih dizela zakon su Golfovi 2 i Mercedesi 124, 190 a ostalo su buranija.
-
samo da znas da je bmw svog prvog dizela u istoriji napravio 1984 godine,merc ih pravi jedan vek,nekako je bas dobro napredovao,drugo,kad nesto ne poznajete nemojte pisat,bar tako ja radim,dok je merc pravio one njihove dizele na kurblu,bmw je 92 godine izbacio tada najbrzi serijski dizel na svetu ,legendarni 325 tds,sa dde elektronskom kontrolom rada i kontrolom gasa bez sajle,i trece da ne valja ni jedan dizel do 2000 do bmw-a,a na netu se vrti snimak cikice koji okrenuo milion sa njeogvim 530d iz 99te ,a to da bi g60 obrijao lako 325i e 30,veruj da su mi emocije na obe strane,325i sam imao dve godine,g60 sam malo vozio,ne bih se bas kladio,brzi su ko djavo oba, iako cemo pravo koliko god ja voleo mk2 i tog g60 ,znamo svi da je tsaj motor na zalost bio jako defektan,tacnije kompresor
-
Ne kažem da će lako G60 da dobije 325i ali da će ga dobiti hoće a kod G60 ima dosta mesta za turpiju. BMW je extra auto i ide odlično ali nisam rekao da su Golf 2 dizel, Mečka 124 i 190 d brzi nego sam mislio na izdržljivost ali da se ne lažemo do ovog veka dizeli su bili jedno obično smeće naspram benzinaca, mislim što se tiče brzine. Ovim novijim dizelima skidam kapu ali jedno pitanje za sve vas šta bi ste pre vozili BMW M3 ili BMW dizel najnovije generacije od 3.000-4.000 kubika? Iskreno ja glasam za M3.
-
A što se tiče g-ladera, mnogi ljudi ne znaju da voze taj auto, cepaju ga dok je hladan a posle ga odmah ugase a menjaju ulje jednom u 5 god. pa je dobro da i g-lader još uvek radi na nekim automobilima. G60 je jako osetljiv ali ko ga dobro pazi i održava može jako dugo da traje i traje a i jeftin je za održavanje a brdo majstora ne zna da ga radi, možda samo Gedora u Srbiji zna taj auto.
-
pa ja sam vise puta na forumu napisoa da vise gotivim benzince,iskrenovise bih voleo 330i nego sto imam 330d,ali veruj da je ekonomicnost presudna,bolje 10 litara maksimum dizela nego i do 20 benzina,a plin ne mogu da zamislim na svom autu,a opet razmisljam o kupovini 330i,nema ljubavi bez bola lollol,a sto se tice g ladera,zna se da mu sama konstrukcja nije dobra,da su crkavali i na 100000km originalnih predjenih,istina je dda ljudi koji imaju g60,ogromna vecina ,kao sto kazes,nezna da ga vozi,a i meni je velika zelja da nadjem dobrog fabrikana g60 duju al ih jako retko ima a i kad ih nadjes groblje je,a da su jeftini za odrzavanje??remont kompresora ide i preko 500 jurki,ti to znas,a nema dva majstora koji ga zna otvorit i zatvorit,samo to
-
@Skyline jedan info za tebe i G60.
Corrado G60 0-100 km/h = 8.3 sec
BMW 325is 0-100 km/h = 7.5 sec - 1990god.
BMW 320is 0-100km/h = 7.5 sec - 1987god
Ovo ti je fabrika. 320is te sije uzduz i popreko i ima 30ks vise,to ti je mali italijanski m3 a benku 325 mozes da dobijes od semafora do semafora,kad dohvati trecu brzinu,cao zdravo. Imao sam corrada i bmw-a 325 u isto vreme,jeste corrado startniji duplo ali kad benka uradi sign in,papa.
-
da,ta treca cuvena kod bmw-ovog sestaka biggrin
-
Kazu da se konji tek onda jave.
Evo par slika ali su losije i odavno slikane,bez branika i tih gluposti jer se u ovo vreme pakovao motor i probavao.
(http://s18.postimage.org/44nw22n79/image.jpg) (http://postimage.org/image/44nw22n79/) (http://s18.postimage.org/xlha9pxpx/image.jpg) (http://postimage.org/image/xlha9pxpx/) (http://s18.postimage.org/6hiuwdiph/image.jpg) (http://postimage.org/image/6hiuwdiph/)
Rezervni motor kulira sa Vr-om (http://s13.postimage.org/5p5mjkslv/image.jpg) (http://postimage.org/image/5p5mjkslv/)
Ovo ti je ta nadogradnja koja se retko vidja,pogledaj oblik,kao da je fabricki ugradjivana. (http://s13.postimage.org/i7mojj6j7/image.jpg) (http://postimage.org/image/i7mojj6j7/)
I da,pun je bio prasine,sad je pod ceradom u garazi.Sve je fabricko na njemu,sve i sve je u extra stanju,samo je makina modifikovana. biggrin
-
Pile donekle si u pravu ali taj italijanski m3 E30 je jako redak, imao ga je jedan lik iz NS pre par godina stvarno je išao kao metak, jeste da će odrati fabrički G60 od 8v a šta ćemo sa fabričkim Golf 2 G60 16v koji je takođe redak, ja verujem da taj Golf u svakom momentu odere taj BMW italijanski m3 320 is. Pazi G60 uvek možeš nabudžiti i dobiti par konjića ali BMW teško, mislim na benzinjare. BMW M3 bilo koji, dal stariji ili noviji je daleko ispred svih serijskih automobila. Bez turbine da izvuku toliko konja a još su koliko sam čuo i dosta izdržljivi.