VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: MakiVW Maj 19, 2012, 02:16:34 posle podne
-
Pozdrav VolksWagenovci
Imao sam problem kao sto vidite sa elektromagnetom kompresora zbog kojeg klima nije radila, te je voznja u ovim uslovima bila nemoguca. Danas sam zamenio elektromagnet i uradio kompletan servis klime, filter i napunjen freon. Sve ukupno me je kostalo 70 eura. Zanima me da li sam ok prosao ili sam malo vise platio za tu uslugu, kao i zbog cega je doslo do kvara na tom elektromagnetu kao i da li se on menja uvek tokom redovnog servisiranja klime?
p.s. Golf IV 1.6 16v je u pitanju
Hvala na odgovorima
-
Menja se kad crkne, to je ta cena druze
-
Reci mi jesi nasao kvar na starom el magnetu? Ja imam sada isti problem. Dok nije bilo gasa u sistemu radio je magnem i pokretao kompresor,kada sam sipao malo gasa normalno je da teze radi kompresor jer je pod vecim opterecenjem i tada el mag propusta,cas hvata cas ne.. pa me zanima kako se skida sa kompresora samo el mag i da li moze da se popravi bez zamene.
-
pozdrav ekipi :)
bio jutros u servisu reko da dopunim klimu, upeklo pravo ovih dana...uradise ljudi sve super, za 60km, ili 30 evra...ali nece kompresor da se pali :/
Kod elektricara, kaze on da je do te špule!!
Sta je supla, valja li to stavljati polovno, i koliko je odokativno para nova?
-
Polovna ide oko 25-30e.
Nova je mozda 50-70.
Mozda i ta tvoja moze da se sredi.
-
izgleda da nije spula, vec kuplung na compresoru klime...izlizali se unutrasnji zljebovi!
Naplati majstor 45e za kuplung i 20e za ruke!
-
Imam isti problem,odem kod majstora...on proveri fteon,imaosam 350 g ,napuni on to,i sad hladi super,ali problem je u tome kad dodje neko opterecenje,tipa uzbrdica,ili dam malo jaci gas on ugasi kompresor i upali posle 10 ak sekundi,tako radi i ventilator ocaj glavni na hladnjaku klime...dal je to normalno?