VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: majstorbob80 Maj 15, 2012, 10:08:14 posle podne
-
Ajde majstori dajte predloge, problem je sledeci: tiguan 2.0tdi 140ks 2008god iz naslova signalizira na tabli problem sa DPF filterom, u motrnom racunaru nema ni jednu gresku, temperature na senzorima su ok, i to je samo pocetak, sta god od davaca raskacinjao ne prijavljuje gresku bonk. Ima li neko ideju?
Zaboravih da napomenem da koristim vcds908.1 skener.
-
Nisam majstor kao prvo. Kao drugo taj filter se nalazi iza oksidacionog katalizatora i ima svojstvo da skuplja cadju (garez) iz izduvnog sistema. Po sistemu odrzavanja i servisiranja vozila, taj filter se sa vremenom menja. Kada i na koliko predjenih km ne znam. Verovatno je kod Vas isuvise prljav i pun garezi, pa zato i pokazuje. Nije ni cudo sa kvalitetom goriva kod nas. mahac
-
Mozda ona varijanta da je pokrenuo proces ciscenja i onda ga nija zavrsio do kraja. To bi mogao da bude razlog zasto svetli lampica, ali ne znam sto ne izbacuje nista od gresaka...
-
Isti problem je imao Pimbe. Kod njega je resen uz pomoc dijagnostike ( postoji mod za ciscenje DPF-a )
Ako se dobro secam, proces ciscenja sme da se pokrene ako je zaprljan manje od 30% inace moze da izgori u potpunosti.
Inace cela operacija traje 15 min. na 2500 o/min ... kod mene je bio laptop dok je Pimbe vozio pa sam pratio parametre
Najbolje da ga kontaktiras posto se on sigurno bolje seca detalja, a i njegov je Tiguan isti model.
-
Poenta problema je sto nema ni jednu gresku, a vrednosti ocitava u normali.
-
U dobar ovlasceni servis brale...........................
-
Juce moj komsija bio u ovlascenom servisu,Passat b6, a takodje mu je palio lampicu za taj filter, ispalo je da je 33% zapusen, auto je radio normalno ali je svetlela ta lampica, ljudi ga nakacili na komp i vozili 20km pod nekim rezimom i odradili regeneraciju, to je njega kostalo oko 20eur , sad je sve kako treba
-
jbg i ja uvek probam prvo sa regeneracijom filtera, mada ja to odradim na mjestu da ne vozim samo ga prikopcam komp odradi sam sve, :angry:
-
Bem li ga ovde je navodno morala i voznja pod odredjenim br obrtaja
-
ima kad nece bez voznje ja probam a ako ne uspije onda voznja a i zavisi od diagnostike
-
Jest da je problem verovatno rešen, al ajd da kažem.
Ljudi, da li vi čitate uputstvo za auto. U uputstvu za moj G6 TDI lepo piše da ako se upali lampica za DPF, auto treba voziti u drugoj ili trećoj brzini na 1800-2500 obrtaja i ako se lampica ne ugasi posle max 15-20 min javiti se u servis.
Inače lampica se upali kada nekoliko puta za redom pokreće proces samočišćenja DPF-a, a da prethodni pokušaj samočišćenja nije završen.
Nema grešaka u kompu jer je sve u redu. Lampicu pali samo da bi tebi signalizirao da primeniš gore pomenuti način vožnje.
Meni se dva puta palila i posle 3-4 min vožnje na opisani način se sama gasila.
-
ma to govno treba odstraniti samo i u ....