VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: dacha.77 Maj 15, 2012, 09:30:36 pre podne
-
poz.
imam golfa 3 1.8 benz.plin 1996 god.stalno mi gubi vodu.Uradio sam sledeće: zamenio sam plastičnu račvu na glavi i više ne curi, zamenio sam mali hladnjak, zamenio sam plastične račve na crevima za grejanje rasplinjača i stavio metalne,zamenio čep na posudi, sve šelne sam dotegao,creva nisu pod pritiskom,nivo ulja ne raste,pojavljuje se beli dim na auspuhu ali samo ujutru na kratko dok je hladan . Sve u svemu ništa mi nije jasno a on i dalje gubi vodu negde, doduše manje od kada sam ovo sve odradio ali gubi Pa ako neko ima neku ideju bi bih mu vrlo zahvalan Hvala
-
Proveri vodenu pumpu coilleo2tj
-
Proveri nivo ulja ,da ti nemesa ulje i vodu .
-
nivo ulja ne raste,
-
Mozda dihtung glave.
-
pogledaj tamo gde je termostat dal ne curi na onu krivinu ako je gumica otisla,i vidi dali nije mokar tepih ispod patosnice.
-
tepih je bio mokar dok nisam zamenio mali hladnjak a za termostat ću pogledati
-
što se tiče dihtunga nisam siguran jer kažem da ne podiže nivo ulja creva nisu tvrda a beli dim je samo ujutru kad je hladan i to kratko
-
Mali hladnjak najcesce procuri zbog pritiska u sistemu a pritisak pravi kompresija ako je dihtung probio. Ako ti nigde vise ne curi voda onda mora da je unutra, ili u ulje ili u cilindar.
-
otvori cep za rashladnu tecnost i ako na cepu imas nesto kao zuti senf onda ti je dihtung glave.
-
tako je kad probije prema karteru a kad probije prema cilinndru onda nema toga.
-
Upravo tako.
-
mene su slicno tako zezala na creva koja idu na mali hladnjak,nisam dobro zategao selne,pa je tu pustalo..proveri to..
-
mislite ako voda ulazi u karter onda ima belog dima a ako ulazi cilindar onda ne?
-
Ne nego obrnuto. ka dide u karter onda imas zutu skramu na cepu za vodu a kad ide u cilindar onda moze da dimi ali ne mora da znaci, to zavisi koliko vode gubi.
-
Jel si proverio pumpu za vodu ?!
-
skramu sam imao zimus na čepu od ulja kažu da je normalno zbog kondezacije sada je nema a na poklopcu od vode je nema
-
nisam primetio da pravi baru ispod pumpe menjana pre dvadesetak hiljada
-
kod mene na alfi je bila ta zuta skrama na cepu za vodu i nakon zamjene duhtunga glave nije je vise bilo.
a o skrami na cepu za ulje ima ovdje jedna opsirna tema i ljudi se nisu slozili oko toga zbog cega se stvara.
-
negde sam pročitao da je možda membrana rasplinjača porozna pa da meša vodu i plin. ima li neko možda takvo iskustvo
-
hvala svima na trudu a koliko bi koštala zamena dihtunga i obrada glave ,da li se cela glava rastura mislim na ventile i ostalo ili se samo poravna
-
nemoj rasturati glavu motora na osnovu foruma. sve mora da ti pregleda punokrvni majstor i da kaze svoje realno misljenje.
a ako vec moras da skidas glavu motora onda mijenjaj i gumice ventila i obradi ventile jer ces mnogo osvjeziti auto a nije mnogo skuplje u odnosu da to da ne radis to dvoje.
kod mene su obradjivali glavu motora i rekose da se mora obraditi.
-
sve se nadam da cu mozda cuti za neku stvar koja mi je promakla a ski
danje glave i ostalo naravno bez strucnog misljenja nista
-
a....kolko to vode izgubi i za koje vreme ,i dal ti mozda ne sips vode vise nego sto treba ,izvini samo pitam.
-
pogledaj ti prijatelju gumicu koja se nalazi izmedju glave motora i usisne grane
tu lagano curi slijeva se na izduvnu granu i isparava kad skines usisnu sve ce ti se samo kazati ako je tu slucajno u redu dihtung glave
njima inace zna isparavati na tu gumicu od tri marke
-
izgubi oko pola litre na 200 km
-
Proveri posudu, evo sta i kako:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/coolant-migration-VW-Audi.htm (http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/coolant-migration-VW-Audi.htm)
-
negde sam pročitao da je možda membrana rasplinjača porozna pa da meša vodu i plin. ima li neko možda takvo iskustvo
Moze da bude ali osetio bi to na vuci, pola litra na 200km nije malo.
-
ma ide sasvim normalno dobro vuce a juce sam promenio i onu bocnu plasticnu racvu na glavi pa cu videti za neki dan inace nije bas pokazivalo da je tu curelo ali nikad se ne zna
-
(http://www.myturbodiesel.com/images/misc/coolant_mig/newstyle2.jpg)
(http://www.myturbodiesel.com/images/misc/coolant_mig/coolantmigration.jpg)
(http://www.myturbodiesel.com/images/misc/coolant_mig/coolantmigration2.jpg)
-
hvala pogledacu cim zavrsim sa p
oslom
-
da mesa vodu i plin nebi mogao da radi.
-
pimbe proverio sam nije na posudi na ovom konektoru skroz je suv i kod mene je postavljen skoro na vrhu .U svakom slucaju hvala
-
Odes fino kod mehanicara, oni ubace sondu u ekspanzioni sud. I na osnovu menjanja boje u toj sondi oni tacno znaju dali je otisla dihtung glave motora. Prosla su vremena slusanja na uvce mehanicara.
-
sonde i ostala cuda su nazovi majstore i za one koji ni ulje nemogu zamijeniti bez autodate ni gugla.
majstor koji je majstor utvrdice dal je dihtug los za manje od dva minuta.
-
spusta u cilindre
-
sledeci korak je ta sonda za neki dan ako nastavi da gubi jer sam promenio onu bocnu lulu
-
sonde i ostala cuda su nazovi majstore i za one koji ni ulje nemogu zamijeniti bez autodate ni gugla.
majstor koji je majstor utvrdice dal je dihtug los za manje od dva minuta.
+1 za ovo prije nije bilo nikakvih sondi i gluposti pa se radilo
-
sonde i ostala cuda su nazovi majstore i za one koji ni ulje nemogu zamijeniti bez autodate ni gugla.
majstor koji je majstor utvrdice dal je dihtug los za manje od dva minuta.
kompjuteri, sonde i ostale vrangolije. uzimanje para na finjaka.
-
sonda za klistir?
-
ili hemeroide