VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: maremk1 Maj 14, 2012, 02:50:42 posle podne
-
Poz drugari...Drugar moj vozi Mazdu 323 87 karavan 1.5 8v motor i ima obican plin...E sada sta je problem,ne mozemo da uskladimo auto da radi na plin i na benzin...Kada skinem njegov stari filter vazduha i stavim nov auto radi na benz normalno a na plin ni da cuje,dok sa starim prljavim filterom vazduha radi normalno na plinu...Dal je mozda neko imao slican problem i kako se to resava...Poludeo sam vise ne mogu da mu uskladim auto da radi normalno...Svaki predlog je dobrodosao... biggrin
Hvala unapred
-
verovano ima previse vazduha i ne odgovara mu smesa sa novim filterom,probaj jednostavno sa izolir trakom da zatvoris od prilike 1/3 usisne cevi,negde na kucistu filtera ili kod protokomera.skines negde gde ti je zgodno ali obavezno pre mesaca i vrati crevo.tako ces napraviti jaci vakum i moci ce da povuce plin iz isparivaca.posle samo fino dosteluj na onoj slavinici sa oprugom
-
To je motor sa karburatorom,nema protokomer...a pokusavao sam da zatvorim taj veci dodvod vazduha,ali onda nece da radi na benzin normalno...gusi se...
-
a karburator je u pitanju,onda verovatno isparivac pravi problem,mada ne mora da znaci.Jel karb busen ili ima plocu
-
Nema bas plocu,nego onaj krug iznad,al aj nazovimo je ploca...Pokusacu da mu zameni isparivac pa cemo da vidimo sta se desava...
-
meni je se to desavala kad sam zamenio nov filter vazduha nije hteo da upali dok nisam prestelovao plin..i posle je normalno..
-
Nikako ne zatvaraj usis izolir trakom, gusice ti i seckace na benzinu, samo na srafu na isparivacu podesi smesu i radice i na plinu i na benzinu kako treba...Juce sam radio servis i nastelovao na isparivacu, radi kao sat....
-
Pokusvao sam sa zatvaranjem i gusi se...E sad ima stelovanje samo na onoj racvi,ona dva srafa za oprugom..Na isparivacu nema sraf za stelovanje ili ga ja mozda nisam video...Mada bilo bi glupo da ga ne vidim,patim se sa tim vec par dana...pokusacu sutra pa javljam sta sam uradio...
-
Dok mi nisu stavili izolir na usis nisam mogao da spustim potrosnju ispod 14l plina po lokalu. Ali nije bilo razlike u radu benzin-plin. Kad su stavili traku potrosnja se spustila na 12 ali je na benzinu pao ler gas i gusi se do nekih 2500 obrtaja. Posle toga ide kao mutav.
-
Meni je sa 100% otvorenim usisom max potrosnja po gradu 11l, a letos od Beograda do Tare tj. Bajine Baste za 246km potrosio plina za 1000din (tadasnjih 15.36 litara)...
Ler mi je sada 850-950...
-
Meni sa poluotvorenim 12l. Sad je malo veca zbog guma.
Na otvorenom mi mnogo malo trosi.
Nas trojica u autu na -15 mi je trosio 8.3l na 100km.
KS-NP-KS 330km 25l plina.
Ler mi je 1000. Kad ukljucim svetla padne na 900.
-
Nije da se sad nesto pravim pametan ali msm da drasticno padanje lera znaci da je slaba smesa...Meni se to desavalo dok nisam pocetkom prosle godine isao kod ljudi da mi nasteluju plin jer em je ler bio nizak em je svako dodatno opterecenje (plin, sva 4 migavca, H3 farovi) drasticno spustalo ler, a oni su mi i prodali tu foru da nastelujem plin posle servisa, da se ne cimam do njih... Juce kad sam stigao gajbi, krecem da se uparkiravam (kazaljka tik ispod 1000 obrtaja), palim sva 4 i cisto da probam upalim H3 i duga na H4 i ler je bio izmedju 1000 i prve crte ispod...
Opet kazem, ja nisam majstor za plin, ali ovo sto ja mislim kod mene u praksi funkcionise...
EDIT: Ventil na racvi od isparivaca do mixera od stelovanja u servisu nisam dirao, samo stelujem na isparivacu i evo vec godinu i nesto dana kako uradim servis i nastelujem ga performanse i potrosnja se drze na istom nivou...
-
Meni je vise padao ler pre nego sto sam zamenio regler. Imao je jako slabo punjenje.
Bez potrosaca je bilo 13.4V.
Napon je padao ispod 12.7 kad upalim svetla.
Zamenom reglera sam to resio. Bez potrosaca je 14.2 a sa svetlima i radiom 13.9-14V.
Drugar ima G2 sa 1.3 motorom. Njemu je netelovan plin bez trake i zimus po onom najvecem mrazu mu nije prelazila potrosnja preko 10l.
Meni je bez trake isla potrosnja i do 17l. Sve u zavisnosti od majstora do majstora.
-
...i od motora do motora i od uredjaja do uredjaja... beer beer beer
-
Nisam pametan. Motor mi je solidan. Na 10.000km mi potrosi oko 600gr ulja.
Iberlauf mi je zakacen na kuciste filter i ne masti mi filter.
Ide lepo za svoje godine i 260.000km.
Pali na pola kljuca i na benzin i na plin.
-
Isti slucaj, (nemoj sad da ispadne da se hvalim) ali, posto sam prekrsio servis i presao 16.000km potrosio je svega 350-400gr... Naravno, sipam iskljucivo MOTUL...
Za 2 godine i nesto malo preko koliko je Golf kod mene, 45.000+km i zadovoljan ne bas isto ali kao sa nekim novijim kolima...Bog na nebu, VW na putu alealeee alealeee alealeee
-
Nikad me nije izdao ili ostavio na putu.
Ja sipam Shell. Mineralno 15W40.
-
vidi vakum crevca dal su u redu ili nije nastelovan isparivac
-
Pogledacu,mada mislim da je isparivac prljav...Malo pre sam rasturio jedan isparivac i kada sam video sta se sve nalazilo unutra,ne daj boze nikome....Ali auto na plin radi najnormalnije a i na beznin,samo sto ne mogu da ih uskladim....samo mi je to problem...