VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: makily80kg Maj 08, 2012, 01:27:39 pre podne
-
Pozdrav drugari, evo mene opet sa par problema (nedoumica) pa ako neko moze da pomogne na bilo koji nacin bicu zahvalan, veoma zahvalan ;) Evo o cemu se radi. Naime, rec je o Golfu IV 1,4 16V 2001 godiste benzinac (nema plin), zeza me kvacilo tj lamela ;) dotrajala je (valjda) samo da napomenem da se oko mehanike ama bas ic ne razumem i da to prepustam ljudima koji to rade, majstorima jeli, tako da ako neko moje mozda "glupo" pitanje ne bude smesno i da mi ne zamerite :) no da se vratim na temu, trebalo bi da menjam lamelu u najskorije vreme, pa me zanima koliko okvirno to moze da kosta sve skupa (taj set kako ga zovu) za ovog mog mezimca. Kazem okvirno par stotina gore dole nije strasno :) Inace auto je presao oko 173.000 kod mene je zadnjih 10.000 a predpostavljam da to ranije nije menjano.
Drugi problem su (kako sam saznao od prijatelja) silen blokovi koji se pomalo cuju pozadi a najvise kada auto stoji u mestu (upaljen) i dok motam volan pun levi-desni prosto se auto upreda, ili kako vec da to objasnim uz lagano skipucanje, tu me zanima da li je to previse hitno raditi, sta se tu menja da li je pametno reparirati iste ili ih zameniti novim i koliko to takodje kosta okvirno :) i
trece pitanje bi bilo da sam slucajno primetio kad sam prilikom podizanja haube (sto ne radim u drugim slucajevima sem prilikom provere ulja i vode ili pranja) da mi na onim nazovi "casama" od amortizera levi i desni ne stoje isto, jedan je sa malo vecim zazorom (vislji) u odnosu na drugi pa me zanima sta to moze da bude i da li je to "opasno" :rolleyes:
Uh bas sam vas udavio blink ali ako iko moze da mi da savet kako i sta, bicu zahvalan. Svaki savet je dobrodosao. Izvinjavam se ako je previse pitanja ili ako je tema vec postavljena
Unapred hvala svima i sve pohvale za ovaj VW forum.
-
Sto se silena tice, uopste nisu sklupi, ja sam kod mene menjao oba prednja, bio je komad izmedju 600 i 700 dinara :) Zadnji su malo skuplji
E sad, sto se motanja tice, proveri koliko ulja imas za servo obavezno, i dosipaj ako nema. I obrati paznju, mozda ti je letva stradala, nisam uspeo po tvom opisu tacno da zamislim sta ti se desava, uglavnom proveri prvo ovo, bocica je ispod haube, na njoj je nacrtan volan :)
-
Sto se silena tice, uopste nisu sklupi, ja sam kod mene menjao oba prednja, bio je komad izmedju 600 i 700 dinara :) Zadnji su malo skuplji
E sad, sto se motanja tice, proveri koliko ulja imas za servo obavezno, i dosipaj ako nema. I obrati paznju, mozda ti je letva stradala, nisam uspeo po tvom opisu tacno da zamislim sta ti se desava, uglavnom proveri prvo ovo, bocica je ispod haube, na njoj je nacrtan volan :)
Hvala Peco ;)
Nadam se samo da nije ta "letva" :(
-
Remont servo letve je oko 100 eura, ako je to. Obavezno ulje kupi i dosipaj za to, usput kad vec to radis, proveri i ulje za kocnice ako nisi proveravao do sad :) sve je ispod haube
Jednom decku iz Nisa se, na istom golfu 1.4, desilo da mu je procurilo ulje za servo, i od Nisa do Kladova, iako je kupio ulje da dosipa usput, otisla mu je letva. Mozda ce da se javi ovde kad procita biggrin
Za silene treba da odvojis jedno 2 do2 ipo sata kod majstora, jer iako je deo jeftin, ima dosta da se skida da bi se doslo do njega.
A za lamelu ce se javiti neko ko je to menjao kod benzinca... ;)
-
dok motam volan pun levi-desni prosto se auto upreda, ili kako vec da to objasnim uz lagano skipucanje, tu me zanima da li je to previse hitno raditi, sta se tu menja da li je pametno reparirati iste ili ih zameniti novim i koliko to takodje kosta okvirno :)
Ako je letva u pitanju bolje je repariraj, jer ne nova MNOGO skupa! Ja sam nosio moju letvu na reparaciju pre neka 3 i po meseca i iskostalo me je oko 200e.
Evo sta se meni desavalo kad mi je letva prsla: prilikom motanja volana culo se skripanje kao kada metal struze o metal, nebitno da li okrenem volan pun levi (desni) ili samo malo. Za svaki slucaj proveri ulje za servo i ako treba dosipaj OBAVEZNO! Bocica se nalazi suprotno od akumulatora, ima zeleni poklopac. Nacices lako...
EDIT: hehe sad sam video Pecin post, ja sam taj biggrin
-
Evo ga decko o kome sam pricao :D Masinac, ako si menjao lamelu ili ako znas, javi mu koliko kosta
edit: 100 eura za reparaciju mislim, das tvoju i 100 eura, uzmes drugu repariranu
-
Hvala Vam puno bas ste me utesili :) boodala nadam se da nije nista strasno a za lamelu hajde me obradujte bonk bonk bonk bonk
-
Nisam menjao lamelu, ne znam koliko kosta... A letvu nisam uzimao drugu, vec sam cekao da se na mojoj izvrsi reparacija. E sad, tacna cifra reparacije letve je oko 150e + ruke majstora, posto u Nisu niko ne radi reparaciju, vec je ovaj majstor slao negde, ne secam se sad tacno u koje mesto...
-
Sto se silena tice, uopste nisu sklupi, ja sam kod mene menjao oba prednja, bio je komad izmedju 600 i 700 dinara :) Zadnji su malo skuplji
popisaj se odmah u te selene i spremi kintu za 3-4 meseca ponovo da menjas ..
-
popisaj se odmah u te selene i spremi kintu za 3-4 meseca ponovo da menjas ..
[/quote]
auuuuuuuu bonk
-
Stoske, s obzirom da ja vozim 18'' felne i spusten auto, to me ocekuje na svakih 10-15000 km sigurno sa ovim nasim rupama. A sileni su dobri stvarno, u prodavnici nisam mogao da biram skuplje...
-
ja znam da sam muku mucio dok nisam naso boge selene .. platio sam 1400 din kom. jos guraju driving
a pre toga uzimao za 500-800 din i menjao na 4 meseca bicedobro
-
Stoske, s obzirom da ja vozim 18'' felne i spusten auto, to me ocekuje na svakih 10-15000 km sigurno sa ovim nasim rupama. A sileni su dobri stvarno, u prodavnici nisam mogao da biram skuplje...
utesi me Peco :)
zna li neko sta oko cene seta za lamelu :) scenik
Hvala Stoske ;)
-
od 11 000 do 14 000 .. i majstor 30-40e odprilike mi tolko izadje
-
od 11 000 do 14 000 .. i majstor 30-40e odprilike mi tolko izadje
boodala
Auuuuuuuu bonk bonk pa ja sam mrtav covek pop1
-
Pa nije ti otisla i lamela i letva i seleni. U sustini, spremi 150-200e i to je to... Ako je manje od toga (sto se iskreno nadam da jeste) onda super, ako nije, jbg to je sto je...
-
ne moras da citias post iznad svog :)
potrosnji materijal jbg, imas srece sto ne vozis dizela, korpu lamelu i druk lager tesko za male pare da mozes za golfa 4 dizela da nadjes
Kao sto Masinac kaze, ne bi trebalo da je sve otislo, moze da se sredi sigurno nesto od toga, mozda te samo neke sitnice zezaju, mi odmah pomisljamo na najgore biggrin
-
a sta ti se desava sa kvacilom ?!
-
:) znajuci mog majstora bice najgore ;) hahaha salim se malo ...
A sta se desava sa kvacilom ? Hm pa hvata isuvise visoko ...
-
To moze da se nasteluje. Kod mene hvata otprilike na polovini, mozda malo vise od pola, ali tako sam naviko pa ne diram... biggrin
-
Zar nije SAMOSTELUJUCE ?!? tako sam bar ja cuo :)
-
jos nisam cuo da je neko hidrauliku nastelovao lollol
-
kako moze kvacilo da bude samostelujuce?? wacko
-
onda sam ja pogresno razumeo :) izvinjavam se :)
ali ipak mi nije jasno nista ... :(
-
pa nije to yugo florida pa da zateze sajlu za kvacilo lollol lollol
-
Tek sada mi nista nije jasno krokodil batine
-
jaoo nemoj gedora da te cuje ima da te testeras
golf ima hidrauliku .. i tu nema sta da se steluje .. yugo ima sajlu koja "valjda" moze da se steluje ..
tako da idi gledaj u sunce :rolleyes:
-
Golf bi trebalo da ima hidrauliku a moj Lupo ima samostelujucu sajlu. Cena je sigurno oko 11000 - 14000 hiljada jer on ima potisnu plocu koliko se secam, nema klasicnu korpu.
-
I dobro sta smo zakljucili? Kvacilo na MK4 ipak NE MOZE da se steluje ? ;)
-
steluje se hidraulicno samo ne mozes ti tu nista da stelujes niti da diras kao i kocnica al ne vidim bitnost svega toga u tome sto mora da se radi zamena kvacila tema je zamena kvacila a ne stelovanje i samostelovanje.
-
Ja imam isti auto i kvacilo je samostelujuce.
Sto se tice lamele, moj ti je predlog da je ne menjas dok ne pokaze znake za "gecrk". Ako ne moze uzbrdo, ili ako ga ubacis u visi stepen prenosa (4, 5) i probas da podjes a on se ne ugasi.
Na mom autu od kada sam ga kupio (vec 3 i po godina i 30 000) kvacilo hvata gore i ja sam hteo da menjam ali majstor kaze nema potrebe dok ne osetis i evo teram jos!
-
E pa drugari evo mene, bio do majstora i imam odgovore i vesti za sve, ali pre svega da Vam se zahvalim dosta ste mi pomogli bar sam naucio nesto novo :)
Stvari stoje ovako:
1. Lamela je super, ne treba nista da se radi, jeste malo vislja ali to je valjda tako kod VW-a i to je normalno. Majstor kaze da mogu da teram jos 30-50.000km sa njom bez problema. Probao je upravo to, ubacio u 4-tu probao da krene i auto se ugasio :) yupi3ti yupi3ti dakle problem RESEN
[/b] idemo dalje,
2. Ono skripuckanje na trenutke je uzrokovao verovali ili ne (ja sam se smejao) KAMEN koji se zaglavio izmedju pleha na disku u prednjem levom tocku, kako je izvadio kamenicu tako je sve prestalo. Eto kakva glupost je izazvala taj odvartni zvuk blink Proverio covek i spone kaze da su SUPER i da ne treba nista da se pipa, dakle i to je RESENO i
3. Sto se tice silen blokova, oni su mi super takodje ne diram nista samo drive "teram" :) juuupppiii
Drustvo jos jednom svima VELIKO HVALA na trudu i vremenu pa se kuckamo uskoro samo da proverim da li ima takva tema (nesto oko ozvucenja na zadnjim vratima za MK4) ali ako ne nadjem eto mene opet uskoro :)
Do tada Vas pozdravljam
-
Au kako si ti dobro prosaooo :D imas srece
-
Vise nego pameti sto bi stari rekli :)))
-
Pomenuste letvu repariranje za 100, dje ako mozete da mi kazete :) mene je procurela ima mjesec dana
-
Odlicno! Kao sto je neko gore napisao, mi smo ti pricali najgore moguce sto je moglo da ti se desi na osnovu onoga sto si napisao... Ovo je super sto je tako, da kazem, glup 'kvar'... :D
@Damjan: Ne znam gde je tacno majstor slao letvu, ali ja sam to u Nisu radio. Da ne dodje do nesporazuma, nije reparirana u Nisu, a cena je bila oko 150e.
-
Nemojte coveku pretrpavati temu svojim pitanima, vec ih postavite u odgovaracjem mastu. mahac
-
*mestu biggrin Imas na polovnim automobilima oglase, gde dajes svoju letvu i 100 eura i uzimas repariranu, procesljaj oglase