VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: igor94 Maj 07, 2012, 01:41:32 posle podne
-
Pozdrav svima,ne znam dal ima vec ova tema,ima ih toliko puno...
Naime,imam golfa IV,2001.god 1.6 16v 77kw,oznaka motora AUS.
Sta mi se desava,kad motor postigne radnu temperaturu tj.kad je vruc,desava mi se da recimo kad prebacim iz trece u drugu(kad izlazim iz ulice npr) i kad hocu da krenem blago trzne par puta?Isto tako kad stoji u mestu u leru hoce ponekad da podigne br obrtaja motora nesto malo i tako radi mirno 2-3 minuta?
Dijagnostika ne pokazuje nista,majstor mi kaze da su svecice najverovatnnije,da probijaju negde na masu i da bi njihovom zamenom resio problem.U njemu su trenutno BOSCH svecice sa 4 kraka koje vizuelno izgledaju dobro...
Ako je neko imao slican problem ili zna o cemu se radi neka mi pomogne...
Hvala unapred...
-
meni je trzao pri kretanju i bilo je do korpe kvacila.
-
fabricki sigurno ne idu svecice sa 4 kraka, ali nece ti to resiti problem
-
Vozis samo na benzin ili i na plin?
-
Vozim na benzin,nemam plin ugradjen...Ne verujem da je do korpe kvacila,jer mi deluje kao da izgubi dotok benzina ili smese,nemam pojma,tako nesto...Mislim on vuce kao lud,sve najnormalnije zato me i buni sta je u pitanju...
-
Oće benzinac kad se doda gas na niskim obrtajima da trokira ako su svećice loše
-
Promenicu svecice u svakom slucaju,citao sam negde da u njega idu NGK sa dva kraka...Nadam se da je to u pitanju...
-
Pogledaj dobro razvodnu kapu,razvodunu ruku,kablove,svećice,i posle toga tačno da se naštela paljenje,mislim da drugo nema šta da bude.
-
Meni se desavalo da mi tako kad pustim gas da presaltam i dozvolim da okretaju padnu ispod 1000 obrtaja stucne, kao da ostane bez struje, znao je isto tako i u leru, kao da na trenutak ostane bez paljenja. . . Otvorio sam razvodnu kapu, i nasao zivih ljudi unutra, prasine, paucine, dlaka, . . , to sam ocistio dobro , i auto je posle radilo kao sat. . .
-
Meni se gusi do 3 000 obrtaja a posle ide razbija,dok je hladan sve je normalno....sta se desava nemam pojma...
-
. . ., a mozda protokomjer vazduha. . . . blink
-
Meni se gusi do 3 000 obrtaja a posle ide razbija,dok je hladan sve je normalno....sta se desava nemam pojma...
Jedan od mogucih uzroka.....Smesa prebogata vazduhom. Uzrok tome treba traziti. Jer dok je hladan radi pod sauhom i ima manji protok vazduha za smesu. Posle kad se zagreje, sauh otvara i dobija vecu kolicinu vazduha pa zato i zeza. Preko 3000 dobija goriva vise i zato nema osecaja da stuca. Kazem jedan od mogucih uzroka po meni, sto ne mora da znaci da je on. mahac
-
A sta mislite zasto mi kad je zagrejan,a redi u leru sam podigne obrtaje za 100-200 o/min nego sto je normalno?I to tako drzi min-dva pa vrati u normalu?
-
Dok je hladan ne cima,a cim zagreje na radnu temperaturu pocinje da trza.
-
Meni se gusi do 3 000 obrtaja a posle ide razbija,dok je hladan sve je normalno....sta se desava nemam pojma...
ja imam isti ovaj problem i majstori samo vrachaju oko njega niko ne zna sta je
-
meni je na dizela dizao gas,pa spusti pa opet. Odem kod majstora na dijagnostiku i nista. Kaze da se steluje ugao paljenja bla bla bla. Otisao u vw servis,dijagnostika 3000din i ljudi ustanove da je senzor rashladne tecnosti cena 2600 i ja zamenim kod njih. A kad kod njih kupis deo dijagnostiku ne placas. I tako auto vise ne dize gas. Doduse moj je dizel.
-
kod mene golfu 1.6 gori check lampa i na dijagnostici izbacuje 4 greske koje su vezane za lamda sondu, u ponedeljak bi trebao da je zanmenim pa da vidim hoce li onda da ide normalno
-
javi sta si uradio...
-
Da, da javi obavezno...
Kod mene je sonda raskacena i auto radi normalno, jedino slabije vuce na nizim obrtajima. Ali isto je i kad je nakacena sonda, posto je crkla... A inace provozao sam bez filtera i ide bolje na nizim. Sto znaci da mozda dobija vise goriva...
-
Taj auto ne regulise dotok vazduha nego obogacuje ili osiromasuje smesu vremenom otvaranja dizni. Vreme otvaranja dizni zavisi od vise parametara- temperatura motora, ocitavanje sa lambda sonde, podpritisak, kolicina usisanog vazduha...... Sedi i vozi sa zakacenim skenerom a neko neka prati parametre. Videces koji nije u fabrickom opsegu i tu trazi svoj problem. Kada neki od tih parametara nije u redu motorni racunar ulazi u neku desetu adaptaciju odnosno menja mapu ubrizgavanja tako da bi i posle pronalazenja problema trebalo resetovati ECU. Nadam se da sam pomogao.
-
danas je stavljena druga lamda sonda,obisali mi gresku znaci auto se skroz drugacije ponasa,nema trzanja i normalno vuce na malim obrtajima!!!! nemogu da verujem da sam vozio i trpeo dva meseca kako mi auto ne ide!!! normalan majstor i resen problem alealeee