VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sasa024 Maj 07, 2012, 09:11:44 pre podne
-
Vozim Passata 1.9 tdi,96kw,2005 godiste sa automatskim menjacem. Greskom sam prilikom naglog kocenja ubacio u rikverci desilo se najgore boodala,crko je rikverc,a u D poziciju jedva ubacuje i prijavljuje mehanicku gresku menjaca na dijagnostici. Zvao sam servis u Beceju (Zedi),traze 800-900 eura za kompletnu reparaciju menjaca i daju garanciju godinu dana. Meni neki savetuju da prebacim na manuelni,pa me interesuje da li neko ima iskustva sa tom operacijom i sta je sve potrebno od delova za to? Da li je uopste pametno prebacivanje na manuelni menjac?
-
Mnogo ce to prebacivanje da izadje, bolje uradi taj automatski. Imas u Jagodini servis, rade dobro a jeftini su.
Samo delovi za manuelni izaci ce preko 1000e, mora menjac, zamajac, pedale, rucica, creva, nosaci, anlaser...
-
baki imaš u bg ekstra majstora za automatske menjače evo ti broj zovi ga
0631921833 neša majstor je doktor za auto.menjače
-
Imas Miška ludaka u Cacku, ali si dalekoooo
-
Konacno sam sredio menjac,tj izvrsen je remont menjaca u Sapcu,sve ukupno sa skidanjem,vracanjem i novim uljem je kostalo 700 eura.
Menjac radi odlicno, menja glatko ALI desava se nesto sto me zabrinjava. Kada predje 2000 obrataja cuje se neko zujanje koje prestaje kada menjac prebaci u visi stepen prenosa. Bio sam kod majstora koji je skidao i vracao menjac (koji je i preporucio servis u Sapcu) i rekli su mu se to navodno cuje pumpa u menjacu ali da to nije nista zabrinjavajuce i da se to desilo jer je neki opiljak pri havariji usao u tu pumpu. da li je neko imao ovakav slucaj? blink
-
Ako ti se nije cula pumpa pre havarije,ne treba ni sad. Opiljaka ne sme da ima.
-
zali boze bacenih 700eu
-
Drugari ako moze pomoc ...bolje da sprecim nego da lecim...uzeo sam pre neku nedelju b5.5 1.9 101ks sa automatskim ali obicnim nije tiptronik,nikad do sada nisam vozio autom.menj. sta bi mi savetovali kako da se ponasam prema njemu i sta da izservisiram da bi bio miran.auto je presao pravih 220 000 isao sam kod majstora ovde kod nas i gledao mu je ulje kaze da je kristalno cisto i da kao nema potrebe da ga menjam.on radi perfektno dace bog da tako i ostane samo ponekad iz ja mislim 3 u 4 kad menja malo cimne sad nzm dali ga ja to zeznem gasom ne dodajem dovoljno ili sta ?? i dali bi mu smetalo ako ga dignem na 130 ks za to mi ovde traze 100e pa bi se mozda za to odlucio ali se plasim da to ne bude kobno za njega.e da i promenio sam jedan kineticki a po svemu sudeci cu morati i drugi dali to ima veze za menjacem tj dali je mozda previse opterecivan u proslosti?da znam sta me ceka tj da se spremam.hvala vam unapred mahac
-
ako ti je ulje kao voda (prozirno),ok je.
-
@ika le
ulje se menja na 30000 km.
to što ti malo cima pri šaltanju nije do gasa nego je verovatno turbina u menjaču... ali ne diraj ništa za sada
čipovanje automatika je malo specifično i ja ti ga ne bi preporučio da radiš ko bilo koga. Kad bolje razmislim, nemoj uopšte.
-
ako trza pri saltanju neće dugo terati lamelice su pri kraju,ja sam teo kupoti automatika i fala ljudima koji su me savetovali da bezim od automatika jer su ravni 0 a u prodaji ih nema jer su u potražnji kao ulje-zejtin ovih nedelja
-
qzman ...pa nzm druze odlucio bi se za to jer kazu kao da se rastereti malo pri kretanju da krece sa manjim gasom itd a i samnji dosta potrosnju po gradu kao za ceo jedan litar a naravno ako ga ganjas onda guta....evo sad sam bas dosao sa puta i vidis sta se desava jos da mi se javlja neko brujanje na brzini oko60 do 80 kmh na skroz malom gasu i cim se navuce u obrtaje to prestaje,bas bih voleo da sve to nekako utgnem i zamenim da mu ne mislim jer ako nesto crkne bas cu da se razocaram inace je auto skroz ok ovako,zamenio sam mu levi kineticki mada mislim da cu morati i desni oce nekad da se cuje kad skrecem u desno u nekom polozaju samo,zamenio desnu sponu zadnje diskove i plocice a prednji menjani preko pre nego sto je uvezen tako da sam sve preduzo samo jos te neke sitnice ako mi neko da pravi savet kako i sta da resavam jedno po jedno.... sta ti mislis?? hvala ti unapred
ZARKOTEKICA ...ma ja se ne zalim samo te neke stvari da se doteraju mozda su kao sto kazes komplikovani ali su za voznju ekstra barem meni ....a u ostalom za manuelne koji su presli kao ovaj moj oko 200 isto bi mogao da bude prob recimo sa zamajcem i lamelom ako ga je pre toga vozio neki siledzija tako da obrni okreni slicno mu je ....zar ne??
Ne pisi post za postom, koristi opciju edit/ izmeni, GT267
-
pun servis menjaca je 1000 e a to je ludilo dati toliko para
-
pa dobro ima i toga ne kazem da si u pravu ali ako i ovaj crkne moj majstor mi kaze da taj zamajac kosta i do 500 e ....a imao sam iskustvo sa tim plivajucim zamajcima tako da cim cujem da auto to ima jezim se ali sve ima svoje prednosti i mane ....verovatno je da si i ti u pravu
-
Drug sto se tiče toga nemoj ni pod razno da stavljas manuelni mjenjac u njega, a reparatura automatskog mjenjaca je svugdje 900 eura vecinom se mijenja u njoj wagner, uljna pumpa, leptiri, lamele i bubanj, naravno moze biti malo skulje oko 100 eura ako je neki od zupcanika ostecen. u svakom slucaju uradi reparaturu na svom automatskom mjenjacu i imas na njega godinu dana garancije ali 100% si siguran da je ispravan. Ja sam sebi uradio i sada je auto kao zvijer :D
-
mrtomyli jel tvoj druze tiptronik ili obican automatski ???zanima me bas zbog cene reparacije dali se cene razlikuju ili je bez obzira dali je obican autom ili ne ista cena????
-
za 1000 e garancija godinu dana pa na neke urađaje imas garanciju po 2-3 god a vrede 50 e naprimer pa de se isplati reparacija
-
Kod mene je tiptronik znaci P,R,N,D,4,3,2 i +.- .... A to za garanciju ja sam svoju repariro prije nekih petnestak dana izbacila mi ulje bila, ispala pumpa iz lezista i ostetila leptirove koji su inace 350 eura sami i lamele se malo ostetile jer cim je ulje izbacilo nisam ga odma ugasio. Po meni je bolje reparatura jer ako se uzima druga getriba to je kao macak u vreci moze biti da je odlicna a moze se za mjesec dana raspasti. Znaci rizik je 50 50.
PS... zavolio sam automatsku getribu ali manuelna je jos traga ostavila u ovu sam vec zavalio milju eura, dok imam audija presao 970 000 km, nikad nije getriba dirnuta cak ni ulje prmijenjeno nije nikad, a isto tako ni motor nije diran nravno ulje je mijenjano redovno, i dalje je u odlicnom stanju, extra auto. Audi 100 c4 2.3E + LPG :D
-
moj je obican zato te pitam ...za sada je ok malo jedino trzne ka menja u trecu i jos manje u cetvrtu ali mi majsor kaze da je to sasvim ok jer iz prve u drugu se ne oseca promena...pa se informisem na vreme ako ne dao bog nesto krene po zlu da znam sta cu i kako cu
-
prodaj ti to druže odma dok radi iman po netu paje automatike koji zvrnde na oglasima i po 2 god niko neče da pazari automatika veruj mi
-
da napisem nesto na ove gore postove
radio sam u tom servisu Zedi 2004-2007,dolazili su ljudi iz svih krajeva,i iz bosne ,licno sam isao sa slepom i u bgd i nis po neka vozila(i americka vozila),tad nije imao probni sto za automatske menjace(sad neznam da li ima) na jednom Jeep-u smo 16 puta skidali menjac,da ih nevolim,nevolim ih
-
clap clap Surla85 ja ima pricam a oni neveruju to su sranje menjaci ok na meci je druga prica moja seja vozi c280 automatik staga isterasmo i bre radi ko nov meca je cudo
-
ok postujem ja svacije misljenje i mislim da si delimicno u pravu ali sve zavisi od slucaja i toga ko se kako ophodi i kako odrzava svoje,zato se i raspitujem,vozio sam dugo doduse fiatov 1.9jtd i taj zamajac i menjac su mi dosli glave ,pa sa vozio C3 menjac ok ali se toliko razlabavi d je to strasno i to na 80hilj,pa sa pre ovoga vozio fabiu 2011 1.6 tdi novu od 0 km e tu je menjac bio perfektan do 50hilj barem dok je kod mene sad takodje mislim da radi super i kod drugog vlasnika ,e sad je paja autom na redu sa svojih 190hilj ali pravih pa cemo da vidimo ...ima razlike zato sam sve obazriv pa vas i stalno zapitkujem da naucim sta i kako ... wacko
-
Vozim automatike godinama i iz mog,a i iz iskustva proverenih majstora ti mogu sa sigurnošću reći da čak i tjunirani prelaze 350000km bez problema sa iole normalnom vožnjom i adekvatnim održavanjem,zato bez brige ako je ta kilometraža prava,samo menjati ulje i filter na vreme.
Problem je u tome što u našu zemlju ulaze vozila sa enormnim kilometražama 99,9% lažiranim i onda kada ode menjač naš čovek misli da je malo prešao,a on zavalio pola miliona km. Pa i red bi bio da se posle tolike km uradi reparacija,a i manuelni do te km pojede bar tri seta plivajućeg zamajca...
-
to isto je i meni rekao moj majstor koji je najbolji u Le i odrzava sve sto vredi od automobila ovde ,kod njega sam i proverio km a ima i servisnu urednu a i uvezao mi ga je moj drugar ,ali ipak znas nisam ih vozio a malo sam smecifican tj u prevodu picajzla pa se sve plasim tako sto malo cimne poneki put kad menja i to ...zamenici mu ulje u skorije vreme samo da sakupim kintu posto mi treba oko 90e sa filterom .mada mi kaze ovaj moj da je ulje kristalno cisto kad sam ga vozio kod njega da ga detaljno pregleda pre kupovine
-
vaske2 ipak mislim i tvrdim da nisi u pravu zavisi sve od slucaja do slucaja u sta sam 100% ubeđen a evo zasto.imam drugara koji vozi 5.5 već 11 god nov je kupljen preso je sa njim 750.000 km nije zucnuo menjac a drzgi drug vozi b5 isto kupljen nov i preso je 510.000 i tu nije zucnuo zamajac ,a sa automatskim menjacem sa svima koji ga imaju gledaju da se podhitno rese auta ali ponovo od slucaja do slucaja zavisi,ja sam protiv svake varijante automatika ma vw i audiju
-
Ovako ti prijatelju probaj ika le (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?action=profile;u=40812) kad ga vozis 4 brzinom probaj mu dati kickdown znaci gas do poda da vrati u trecu i drzi ga tu sam bi prije crvenog trebao prebaciti brzinu bez trzanja i bilo cega, ako slucajno ne prebaci i podje dimiti puno mijenjaj ga podhitno. Ako prebaci samo promijeni ulje i filtere sto prije tako da ti pumpa nebi stvarala problem pa povukla za sobom puno kvarova koji su jako skupi... Kad probas javi je li uredu... Pozdrav.!!!!
-
mrtomyli druze da ti se javim... pre neki dan pre nego da bude ova kataklizma sa ovim snegovima isao sa do nisa nesto i na autoputu probao ovo sto si mi rekao,znaci u cetvrtoj pun gas do patosa da ukljuci kik i tako drzim ...on je vratio u trecu i napunio obrtaje do nekih 4200 i tad promenio u 4 i nije trznuo ....opet sam probao stim sto sam na malo vecoj brzini to uradio i isto tako sve je bilo ok jedino sto je tad prebacio na oko 4300,nije dimio niti bilo sta bas se i motor i menjac super ponasali ,jedino opet ono sto sam primetio na manjem gasu u trecoj na recimo 60kmh pa i na 80kmh na nekih 1500 ili 1600 obrtaja se osecaju one vibracije i kao cini mi se znas kad auto naidje na onaj iseckani asfalt gde je prosao neki tezak gusenicar takve vibracije se osete sve dok ne dodam polako gas da dignem obrtaje ili da ga stisnem da prebaci u nizu ....,e sad mi je laknulo kad sam probao sve ovo sto si mi rekao samo jos ovo da vidim sta bi moglo da bude ili je to nesto sto kazu oko onog creva mada sumnjam da se ono tako cuje i oseca ili je nesto drugo
-
to isto je i meni rekao moj majstor koji je najbolji u Le i odrzava sve sto vredi od automobila ovde ,kod njega sam i proverio km
boga ti kako se projerava kilometraza dal je prava ili vracana? kako ste te to utvrdili?
Ovako ti prijatelju probaj ika le (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?action=profile;u=40812) kad ga vozis 4 brzinom probaj mu dati kickdown znaci gas do poda da vrati u trecu i drzi ga tu sam bi prije crvenog trebao prebaciti brzinu bez trzanja i bilo cega, ako slucajno ne prebaci i podje dimiti puno mijenjaj ga podhitno.
kakav je ovo test i sta se postize ovim testom? jel ti ovo rekao neko pametan ili..?
kakve veze ima dim na auspuhu na 4200 o/min sa ispravnosti automatskog mjenjaca?
-
pa proverio je na toj dijagnostici sto ima a i pored servisne ima i te neke tifove ili kako se zovu i jos neke papire sa nekih tehnickih u holandiji svake godine a i zadnja nekoliko racuna iz servisa ....a i taj sto ga je doterao je moj bratic ....hihiih dovoljno je valjda da se dokaze da je ta?? rekao mi mrtomyli da probam tako ali nije on mislio da gledam dali ce da dimi nego da gledam kada ce da prebaci u cetvrtu tako a ako ne prebaci valjda ce kad udje u crveno da zadimi malo coilleo2tj
-
mahac
-
mahac
nego druze daj ti pomozi nesto sta mislis da bi moglo da bude ovo oko ovih vibracija ili sam ja to malo umislio???
-
cisto sumnjam da si umislio. vibracije poticu usled slabog pritiska, loseg vagnera ili neispravnog mjenjaca.
ali samo mu ti daj pun gas u cetvrtoj pa ako ne dimi ili ako dimi...
skidaces mjenjac ponovo
-
to te pitam da me uputis malo sta da preduzmem ,on mi covek rekao to sto on zna kako da se proveri dali nesto nije kako treba ,daleko od toga da przim auto na punom gasu itd...
-
ovde ces za svaki problem na automatiku dobiti odgovor promijeni mu ulje i filter. promijeni mu picku materinu kad je neispravan
druze mjenjac se mora skinuti i otvoriti da se vidi sta mu unutra pravi te vibracije. mozda ce te kostati duplo jeftinije ako ne budes cekao da se raspadne. za takve skupe igracke kao sto je ZF automatski mjenjac savjete ne trazis na forumu gdje 90 posto clanova nikad u zivotu nije vidilo automatik a onih 10 preostalih samo pisu i podjebavaju da ubiju dosadu.
otidji do majstora koji se bavi tim stvarima i dobices odgovor
-
potpuno si u pravu drugar to cu i da uradim ,raspitivao sam se ovde samo da malo upoznam materiju o cemu se to radi ali u pravu si sto posto jedino sto malo imam problem ovde kod mene da nadjem nekog ko se bas razume u te menjace ali ce valjda nesto da se pojavi,hvala puno u svakom slucaju
-
Pozdrav opet, nisam bio tu vec par dana, to sto se tice vibracija kaze mi ovaj majstor sto je uradio moju cijelu getribu da je moguce da su filteri zacepljeni malo i pumpa ne baca ulja koliko treba. A drug ovdje u BiH da provjere getribu tj da je skinu, vide i vrate ako je sve uredu naravno odma idu novi dihtunzi, ulje i filteri, to izidje oko 800 km/430 eura. A servis sa garancijom od godinu dana je 1800 km/950 eura. U taj servis je uracunata nova uljna pumpa, wagner, lamele, leptirovi, ulje, filteri. Ako se tako fino ponasa getriba i malo trese pri malim obrtajima to nije veliki kvar i bolje ga je navrijeme otkloniti jer jedan povuce drugi koji moze biti 3 puta skplji. Ako budes u majstora isao obavijesti nas sta je kvar bio.
-
hvala druze na informacijama od velike pomoci ce mi biti ,jedino sto sam se malo smrznuo od ovih cifri ali jbg sta je tu je bolje da proverim na vreme nego da cekam ,on radi sad ok jedino to sto ima te vibracije ponekad koje ocigledno samo ja primetim u autu ali bolje da se spreci na vreme.trazim ovde u blizini nekog majstora pa cu videti i naravno obavestavam sta se desilo bonk bonk
-
Jos jedna mala napomena, ako ti getriba uredno prebaciva, a imas samo te vibracije provjeri da nema slucajno slobodnog hoda (lufta) na kardanu, moguce da ti onda uopce nije do getribe. bonk
-
evo da se javim i ispricam novo pricu o desavanjima bonk .. Sa ovim mojim doktorom za paju smo sve pregledavali i ustanovio je da se te vibracije javljaju u malim obrtajima u nekoj od vecih brzina 3.4 i da je motor slab da bi iz tih obrtaja tako lako povukao i normalno je da pravi vibracije ,onda sam se dao na chip ,ocitali mape medjutim tada se ispostavila moja sumnja koja je potekla sa nalepnice koju imam na gepeku ABT i da je auto bio kod njih u holandiji ,medjutim firma preko koje moj majstor radi mape je kad je videla tu mapu rekla da je to neko staro sranje od mape i uopste se cudili kako auto tako ima lep rad i lepo funkcionise i da ipak moram da posaljem komp kod njih u bg sto sam i uradio,predhodno sam ovog drugara koji mi je uvezao auto iscimao da pozovemo servis u holandiji i pitamo dali su u toku ...koliko smo razumeli ekg a i koliko su oni znali tamo receno je da je auto radjen jos 2002 u abt holandija i da je komp zasticen od bilo kakvih intervencija i izmena njihovim siframa sto se i poistovetilo sa pricom tjunera iz bg ,poslao sam komp i sacekao ali kad smo skidali komp jos jednom smo se uverili da su radili jer je preko celog kompa bila zalepljena hologramska naplepnica abt ,decko iz bg je slikao i videlo da su pored ploce fabricke stoji jos jedna koju su ustvari oni namestili,sve je to skinuto i uradjena mapa na 130hp kako se u danasnje vreme to radi ta njihova ploca skinuta i to je to ,danas smo namesili komp i druga prica auto salta jos bolje ne stvaraju se te vibracije i ostalo je jos samo da ispratim potrosnju ovih dana ....pu pu pu da ga ne ureknem prezadovoljan sam ovim danas sto sam osetio nadam se da ce tako da bude probacu ga jos ovih dana pa vam pisem sta i kako ....cim sakupim kinti zamenicu i ulje i filter u menjacu da ne mislim a i provericu ove poluosovine i to sto si mi rekao za svaki slucaj pa videcemo ..... tapsac
-
I da se i ovde zahvalim doktoru Milanu Bibi na sjajnoj operaciji izvedenoj na mom pajoslavu hihih
(Ne citiraj postove iznad svojih)
Edit:Modus
-
Drug neka je onda sa srecom, drago mi je da uopce nije do getribe... :))))
-
hvala braticu ....testiram jos videcemo nadam se da nije pa ce vreme da pokaze ali i zamenicu ovo sto si mi rekao ulje i filter za svaki slucaj .....jbg ovde u blizini nemam neki servis autom.menjaca pa te zato stalno zapitkujem da ipak znam o cemu se radi kad odem kod majstora clap