VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: JovanSRB Maj 05, 2012, 12:34:25 pre podne
-
Trazio sam malo po forumu al ne nadje nista konkretno...Razmisljam da stavim 14 ili 15-ice na dvojku GTD cisto zbog izgleda..Ali me pre svega zanima na autu udobnost i potrosnja, a dvojka je ionako krut auto pa se pitam kako ce se na udobnost odraziti vece od r13 propisane felne, recimo 185/60 r14 ili nesto vece? Kao i na potrosnju? Dal cu dobiti s tim auto koji lupa na svaku rupicu i zvoni ko sporet i kida trapove i lezajeve ili...?...?
-
Ja imam 205 50 15..i ne lupa niti bilo sta,nemam problema pri motanju,sve je ok....jedino sto se odrazi na potrosnju..bar mislim jer me i karburator zeza pa ne znam dali i gume uticu na to,mada sigurno da..kad sredim karb,mocicu ti reci sa sigurnoscu..
-
15-ce nikako.185/60/14 sam i ja stavio i sto se udobnosti tice nije toliko lose,a sto se tice potrosnje tu je vec zajeb.od kada sam to stavio nikako ne mogu da smanjim ispod 14 plina.
-
Ja sam imao 165-80-13 i trosio mi je 12.2 litara plina na 100km gradske voznje.
Sad sam stavio 185-60-14 i potrosnja je skocila za 1 litar.
Udobnost ista, bolje drzanje u krivinama.
-
aj i ja da se prikljucim bas mi ovo treba.. trenutno imam neke 13" felne i lepo imam napisano na nekoj nalepnici koje dimenzije gume idu fabricki na tu felnu a i ona ide fabricki na mog golfa 1.6 d .. msm 13-ica felna... e sad intresuje me kad bih stavio 15-icu npr? na 1.6d? jel ima uopste on snage da vuce 15? nije to nesto preveliko, sta znam... i koja bi tu guma odgovarala, dimenzije. . .
-
Otprilike neka normalna bi bila 195-50-15.
Mada mislim da ce to da bude mnogo za obicnog dizela.
Bolje uzmi neku 14-icu.
Tebi je fabricka na golfu 175-70-13.
-
jeste. .
hvala na informaciji i brzom odgovoru
-
Ovde sve piše:
(http://img835.imageshack.us/img835/9689/hpim2818.jpg)
-
meni trosi nedaj boze sa 205.50.15..jos ja vozim na benzin..sipam 1000din to je nekih 7l i predjem max 50 km..koliko god da zeza karb..dosta je i zbog guma..
-
ja sam imam na dizelu 1.6, vozio pola godine 14 185/65-14 nista nisam na potrosnji osjetio a sto se tice udobnosti, malo je kruci, sad sam na stanradnim 13-kama ali cu gledat' opet 14 samo sa 60 profilom mahac
-
Znaci cenite da je golf "najudobniji" sa 13-icama tj. udobniji nego sa 14-icama ili se to ne primecuje? 175/70 R13 ili 185/60 R14?
-
175-70-13 i 165-80-13 imaju isti obim kao i 185-60-14.
Ista im je visina kad se gleda sa strane.
-
Ja sam na mom imao 175/70-13 pa stavio 195/50-15,dobijes to sto je auto stabilniji,cvrsci, utegnutiji,sa onom drugom dimenzijom mi se auto nekako ljuljao na sve strane pri vecim brzinama,osetices dosta razliku na primer u krivini kako auto bolje lezi,a sto se tice udobnosti malo je tvrdji ali kad vidim kako mu lepo stoje 15-ice zaboravim na sve to. :rolleyes:
-
Znaci cenite da je golf "najudobniji" sa 13-icama tj. udobniji nego sa 14-icama ili se to ne primecuje? 175/70 R13 ili 185/60 R14?
Stavi slobodno 14, ako kupiš nove gume nećeš primetiti razliku može samo da bude bolje
-
meni su zimske 175/70 R13 letnje 185/60 R14 .. oseca se razlika u krivinama na bolje.. po pitanju udobnosti je sve isto.. prvih 10 minuta kad zamenim na letnji set mi deluje kao da je volan malo tvrdji.. 20 minuta kasnije vec ne konstatujem razliku nikakvu po tom pitanju.. svaka preporuka
-
Dimenzije tocka za mk2 po "brifu" su: 155-13, 175/70-13, 185/60-14 i 195/50-15. Bilo sta vece je u to vreme bilo pojam.
Sto vecu felnu stavis mora da ide manji profil gume da bi precnik tocka ostao isti. Naravno sa nizim profilom gume tockovi vise osete neravnine. Koliko se potrosnja povecava je nesto drugo. To prvenstveno zavisi od sirine gume pod uslovom da je precnik tocka isti. Meni je obican 1.6D na 215 povecao potrosnju za 0.5L.
Naravno da trap vise trpi na nizoj gumi ali prvenstveno zahvaljujuci nasim ulicama i putevima. Sto se tice lezaja oni i nisu neki problem jer primera radi zadnji lezaji na svim mk2 i mk3 (disk i dobos) su isti, a gomila ljudi na mk3 vozi "17 bez problema.
Na kraju krajeva mk2 nikada i nije spadao u kategoriju "udobnih" automobila tako da su u sustini nijanse u pitanju.