VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Mihajlo TDI Maj 03, 2012, 04:04:47 posle podne
-
Ovako, kupio sam pre 5 meseci golfa IV TDI 110KS 2001 god. Dovezo mi je kum iz Italije, auto je ok,ali se vidi da je dugo stajao negde na nekom placu (predpostavljam) cim sam ga uzeo imao sam problema . Desava se to da kad krenem u preticanje dam pun gas meni se auto zabode na nekih 2000 obrt. pa neki put i malo preko, pogotovu u 3,4,5 brzini , kao da bas kad mu treba najveca snaga on zaobde, iskljuci se turbina i mrtav je, stanem , ugasim upalim opet ide i sve to, cim nabodem pun gas opet ista prica, i kad mi se to desi auto mi posle toga bas dimi. Nisam isao kod majstora, raspitivao sam se, jedni mi kazu EGR, drugi oni vakum ventili ( ili kako vec ) treci mi kaze da ispitam ona vakum creva,mozda turbina itd. Pre par dana isao sam u BG-u , peglao sam ga na auto putu 150-140 . posle toga , ne mogu da vam opisem kako mi auto ide, nema da zabada kida u svakoj brzini, prosto sam odusevljen . Dali sam mozda izduvao nesto ili sta vec neznam, pre 3000 km sam mu menjao ulje sipao sam manje od 4L, nekih 3800 mozda (I nije bili na meracu na maximumu), i kad sam se vratio iz Bg-a dolio mu manje od 100gr. Neznam dali je neko imao slican problem,ali eto ja sam resio ( Pu,pu da se ne vrati ) clap
-
Sipaj mu ulja koliko je propisano (4,5 l ...? ili koliko već), to prvo, a za ovo zabadanje već si naveo šta može biti uzrok istog.Prvo prekontroliši vakuum creva(kreni od najsitijeg mogućeg kvara), pa onda ostalo do turbine...Nešto je definitivno oko prepunjavanja ako je gubio snagu, a ako ga je kum dovezao iz Italije, da su čađ i nečistoće na turbini u pitanju, do Srbije bi ga već isterao...
-
Na slepu ga je dovezao, ne samo moj , nego jos 5-6 auta, nema sta da proveravam sada, jer auto ide kao lud :)) nesto sam definitivno izduvao, sumnjam na EGR jer ona creva sto iz interkulera idu do EGR-a su mi tako na veci gas izletela iz selni ranije, na punom gasu tako, nesto ga je definitivno davilo , ali je sada full, kako da mu sipam 4,5 L kada mi je sada ulje do maximuma? :rolleyes:
-
Pa brate kada se menja ulje, valjda se staro istoči a novo se sipa, ne podrazumeva promena ulja dodavanje nove količine na postojeću...Ako si dolivao, savet ti je da uradiš promenu ulja i filtera komplet, i veliki servis, ako nisi, sve ostalo je kocka...
-
Normalno da sam menjao ulje, kupio 5 L pune sintetike 505.01 , znaci evo gledam u kantici ostalo malo ispod litre, kazi ga 950 da je ostalo
-
Imaš u ovoj temi pisano baš o egr i problemima koji se javljaju u vezi s njim....
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=37822.0;topicseen (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=37822.0;topicseen)
-
citao sam brate, i postavio sam tamo isti post. Jer majstori deru sto se tice ovoga, neko ko se manje razume napune mu glavu , uzmu mu dosta para i to je to, ja sam isao kod njih 5 i samo njih 2 su mi rekli istu pricu ostali sve razlicito, plasili me remontom tubine 400 e .
-
Mihajlo italijani samo dolivaju ulje, ne menjaju ga... Jel si skidao karter?? biggrin
-
Yeahhh :D
-
Ozbiljno ti kazem, komsija uvozi kola bas iz Italije...
-
Kako mogu samo da dolivaju, imam servisnu knjizicu iz VW Milano, nisu ludi jbt. Auto ima 200000, riknuo bi motor odavno, ne bih ga palio zimus na -30 :) msm to samo s dolivanjem je smesno, prvi put u zivotu cujem od tebe. blink
-
Mozda zatreba nekom, korisna sema bleh
http://www.2shared.com/photo/9qrulKOc/turbotdin75n18n239megrv.html (http://www.2shared.com/photo/9qrulKOc/turbotdin75n18n239megrv.html)
-
Ako imas servisnu onda nznm sta da ti kazem a u sustini me boli uvo sta ces da radis... Cini mi se da se ti zajebavas ovde sa nama a to nije lepo od tebe...
Rekao sam ti sta sam video a to je karter iz italijana sa placa...
beer
-
Normalno da sam menjao ulje, kupio 5 L pune sintetike 505.01 , znaci evo gledam u kantici ostalo malo ispod litre, kazi ga 950 da je ostalo
U prvom postu si napisao manje od 4 L (3, 8 L), valjda u taj 1.9 ide 4,3 L....nisi se dobro izrazio...sve u svemu nadji dobrog majstora pa neka ti sve ispregleda...
-
Pa kad sam zamenio sipao sam toliko, i majstor mi je rekao da vozim i da pogledam ulje s vremena na vreme sto je i normalno , i rekao mi je da posle par hiljada dolijem, to je bilo to, tako sam i uradio.
A sto bih se zajebavao, msm da je ta tema za dolivanje ulja apsurd, neznam dali se jos neko slaze sa mnom ?
-
Nije ti dobro rekao majstor druze, sipao si manje nego sto bi trebalo, eto u tome je stvar, ali sto rece @killah radi kako ti je volja...
-
Bas zbog toga sam ti i rekao za to dolivanje jer si napisao da si manje ulja sipao...
-
To se i meni desava posle duze gradske voznje. Predjem u gradu 500-600km i kad izadjem na auto put, pun gas i na 130km/h safe mode. Dijagnostika kaze da turbina prepunjuje. Izmenjao sam sva creva, ocistio IC, EGR, usisnu, promenio protokomer i N75 ventil i opet isto. Turbinu nisam remontovao jer me sad ceka zamena komplet lamele, nazalost u kompletu sa plivajucim zamajcem (cca 650e), tako da problem resavam isto kao i ti, auto put i gas jer i kod mene to za sada pomaze.
-
Samo probaj to, i skini katalizator, znaci na pola gasa ga drzi da lagano ubrzava i kad dositgne nekih 150 , ti ga drzi tako jedno 50 km , a mozda te i turbina zeza navuce dosta cadji ( sto je i kod mene mozda bio problem ) ali eto , slucajno sam resio ( bar se nadam ) videcemo na dalje . Pozdrav
-
ja sam i čistio turbinu i opet je posle glavio par puta isto - pa sam posle odvezao kod istog majstora vakuum ventil turbine zaglavi i neće auto da vuče - začađavi se od lošeg goriva kojeg sipamo na pumpama, preporuka od majstora je da vozilo provozaš bar 3 puta nedeljno na većim obrtajima do 3000 obrtaja i držiš ga u toj brzini malo - ukoliko je gradska vožnja i na otvorenom još je bolje voziti tako, jer tako se čisti garež koja se skuplja. Ako i to ne pomaže, odvezi auto kod proverenog majstora da ti pogleda precizno do čega je, da li je turbina prljava ili je ventil zaglavio pa treba da se čisti ili je nešto drugo u pitanju... sve drugo je nagađanje, treba dobar iskusan majstor da locira kvar da bi rešio problem... a sve drugo je filozofija i priče...
-
Cisto sumnjam da si voznjom na auto putu resio problem, pre ce biti da si samo odlozio neizbezno a to je odlazak u neki proveren servis radi ozbiljne dijagnostike i otklanjanja kvara.
-
+1 @glok7788, mada ako se posle vožnje auto-putem ne dešava prepunjavanje turbine, verovatno je isterao čađ i nečistoću sa turba.Inače ne mora da se auto tera 150km/h-50 km, može u gradu, na pravcu, kada se zagreje motor : u drugoj brzini da se nabije gas do 3,5-4 obrtaja(da istera prljavštinu) i onda trećom normalno...tako 2-3 puta nedeljno, za spas turbine od gradske vožnje(pod uslovom da je već ispravna)...