VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: boki8 Maj 01, 2012, 11:53:42 pre podne
-
Zdravo,problem sa elektro siberom,naime kad hocu da ga otvorim pomeri se malo pa stane,sacekam 2 sec. pritisnem dugme krene malo i stane i tako dok se ne otvori,da li je problem u struji,prekidacu ili motoru?hvala
-
Probaj da podmazes klizace i sajlu. Koji je auto u pitanju?
-
golf 3
-
Ocisti prljavstinu i sipaj malo ulja u kanale odozgo sa pumpicom za ulje, pa probaj.
Iskoristi priliku i proveri da nisu zapusena creva za odvod vode oko sibera,da bi sacuvao nebo.Ima 4 creva.
Moj ti je savet da ga zatvoris i izvadis osigurac i zaboravis na njega.
To je veciti problem na Golfu 3 zato sto se ne odrzava kako treba....
Nista nece da klizi kako treba ako se ne podmaze lollol
Negde sam procitao da siber treba po uputstvu svake dve godine da se skine, ocisti i podmaze. Verovatno tada i traje i ne zeza. ;)
Popravka je skupa 50-80 e i vise.
Meni je riknula leva vodjica i kupio sam drugi siber (bez motora) na otpadu za 40e.
Ali skidanje neba je uzas ko to ne zna i ne voli da se bakce sa plastikom.
Nek ti je sa srecom.
-
Moj ti je savet da ga zatvoris i izvadis osigurac i zaboravis na njega.
Drugar kad bi se svi problemi tako rešavali, ne bi ni postojali forumi da poenta da se odustane posle svakog takvog kvara. 90% majstora u mom kraju će da ti daju isti odgovor....ali jbg neko mora da se potrudi da bi taj šiber doveo u ispravno stanje....
Popravka je skupa 50-80 e i vise.
Možeš i jeftinije da prođeš nego većina lupi cenu da bi odbila tu popravku jer ih mrzi da to rade, veruj mi.
Ali skidanje neba je uzas ko to ne zna i ne voli da se bakce sa plastikom.
Nek ti je sa srecom.
Nema ljubavi bez boli lollol al nema lepšeg osećaja nego kad sam popraviš nešto posle dosta muke.
@Boki8 drugar, ne možemo ovako da ti ukažemo gde je problem, najbolje je ako imaš alat i strpljenje da polako probaš sam da rasturiš, meni se npr. desilo da je jedna šina preskočila (u pitanju je passat b3) jedan zub i sad se baš tako ponaša kao ti što si opisao, pošto se kod mene podiže i pod uglom i skroz uvlači, sad se samo malo podigne i to je to..... pa se spremam sad za koji dan da rasturam sve to.....
našao sam negde na netu komplet uputstvo za rasturanje el. šibera na g3 pa ću se potruditi da ti nađem link što pre......
-
@djokicsale
po postovima koje je pisao boki8, mislim da ne moze sam da ga popravi.
A ako zeli da pokusa evo....
ako zeza mehanicki deo:
http://vwts.ru/forum/49776 (http://vwts.ru/forum/49776)
ako zeza elektricni deo, motor sa reduktorom:
http://vwts.ru/forum/86707 (http://vwts.ru/forum/86707)
elektricna sema:
http://vwts.ru/electro/g3/g3_wd72_sunroof_interior.pdf (http://vwts.ru/electro/g3/g3_wd72_sunroof_interior.pdf)
Sve od pocetka do kraja sa slikama. Doduse na ruskom. Ako zapne nesto na ruskom, prevescu mu ja.
Najcesci problem na Golf 3, koliko znam je pucanje vodjica zato sto se ne odrzavaju odnosno ne podmazuju povremeno.
Cuo sam da u BiH moze da se naruci komplet nove dve vodjice i sajle za oko 100e.U Rusiji 100 US$.
To je puno para.
Ovde ima ispravnu desnu vodjicu http://www.kupindo.com/Prateca-oprema/10189616_originalan-fabricki-elektr-SIBER-za-golfa-3 (http://www.kupindo.com/Prateca-oprema/10189616_originalan-fabricki-elektr-SIBER-za-golfa-3)
za 25e.
Na otpadima ispravni siberi bez motora su 40-50e.
Mozda je najbolje takav pronaci, oprati, ocistiti i podmazati.
Delovi:
(http://img401.imageshack.us/img401/8803/116765875.jpg)
A u uputstvu pise:
Ввиду сложности конструкции механизма верхнего люка, успешной выполнение процедур его ремонта и регулировки становится возможным лишь при условии достаточно высокой квалификации персонала.
Imajuci u vidu slozenost konstrukcije mehanizma siberdaha, za uspesno izvrsenje njegove opravke i regulacije neophodna je visoka kvalifikacija osoblja (majstora).
-
I ja mislim da će podmazivanje vođica da ti reši problem.
-
hvala momci,dosta ste pomogli, ,imao sam peh u drugojh temi je pa da se ne ponavljam,djokicsale druze,moj siber je kao i tvoj otvara se pod uglom i skroz u krov,moguce je da je tako nesto,danas sam odvezao auto kod elektricara pa ce mi on reci da li je mehanicki ili elektro kvar,u svakom slucaju javljam i svakako necu da odustanem da imam pravi fabricki siber pa kako bude,eh sad opet da pitam,gde se ta vodjica tacno nalazi,da li moze odozgo nekako da se podmaze ili skidam nebo?
-
Trebalo bi da se vide vođice, po njoj ti šeta šiber jbg. Kod mene se vide sa strana kada ga otvorim do kraja, ne znam kako je kod trojke ali kontam da je isti fazon. Nema nikakve zafrkancije s nebom.
-
Imao sam slican problem,i u pitanju je bila prljavstina koja se nakupila oko vodjica pa je delimicno blokirala rad sibera i nakon ciscenja i podmazivanja siber radi bez problema.Tako da probaj sa ciscenjem i podmazivanjem sibera kao sto su ti vec rekli
-
kako se namešta visina šibera, deo prema šoferci je malo unutra a deo prema gepeku je izdugnut?
-
Koji auto je u pitanju? Ja znam na dvojkama kako se podesava ako ti sta moze pomoci.
-
Passat b3 je u pitanju, http://www.smokedtires.com/dubr/kcleary/For%20Sale/SANY0009_resize.JPG (http://www.smokedtires.com/dubr/kcleary/For%20Sale/SANY0009_resize.JPG) samo nije stakleni :)
-
C, jok...ne znam za to :/
-
Imas 4 srafa koji drze siber na klizacima. Na njima se steluje visina.
Steluje se sa unutrasnje strane, treba ti torex 25 ili 30
(http://img708.imageshack.us/img708/8062/sany0009resize.jpg)
-
kako se namešta visina šibera, deo prema šoferci je malo unutra a deo prema gepeku je izdugnut?
Na Golfu 3 po uputstvu tako treba i da bude. Razlika u visini mora da bude 1 mm.
To sam zapamtio, a samo uputstvo sam imao i ne mogu sada da nadjem nema šanse...
Šiber mora da prati aerodinamičku liniju krova da ne bi šuštao pri većim brzinama i da se ne bi voda-kiša zadržavala na njegovim ivicama kada auto stoji.
Pre nego što staviš nebo pregledaj da li tako stoji. I sipaj dosta vode na njega i čekaj.Trebalo bi da bude OK ako ga niko nije dirao.
Ako procuri moras ga podešavati na mestima gde je Djole obeležio.
(http://img9.imageshack.us/img9/9392/golf3ov.jpg)
Golf 3 torex 25
(http://img6.imageshack.us/img6/6300/torex25.jpg)
-
Svaki siber curi, keder ne moze da da zadrzi vodu a ako voda ulazi u kabinu znaci da je odvod zapusio i da treba produvati creva koja krecu od krajeva sibera i idu kroz skoljku do vrata i zadnjih tockova/
Za podesavanje sibera ne mora nebo da se skida, malo je teze ali moze da se nasteluje i ovako.
-
Hvala Djole, svaki dan se ponešto nauči.
Pogledaj molim te
http://tinyurl.com/cj7san3 (http://tinyurl.com/cj7san3)
čini mi se da je to pravo uputstvo.
Ako jeste vidi da se odradi upload negde da ostane, trebaće ljudima opet.
Podešavanje visine šibera za Golf, GTI, Jetta a slično je i za Pasata.
(http://img818.imageshack.us/img818/367/napred.jpg)
(http://img138.imageshack.us/img138/9289/pozadiu.jpg)
-
Zvaću drugara da ćemo probati :)
Sa čime da ga podmažem?
-
U virtu ima silkonski sprej, bas za te stvari je ali kosta oko 1200 din. A mozes da podmazes WDom, uljem itd.
-
imao slican problem. u pocetku je siber isao sve sporije i sporije dok se nije poceo zaustavljati a onda mu pomognem rukom da se pokrene.
u pitanju je bila mast kojom je neko podmazivao vodjice sibera. mast nije bila namjenjena za visoke temperature i spekla se. podmazivanje uljem ti nece pomoci nego WD40 ili neko sl. sredstvo i nekoliko dana za redom spricanje i ciscenje. najbolje bi bilo skinuti cijeli siber i ocistiti ga mada ja nisam skidao.
ps. mislim da je siber velika glupost jer kad otvoris samo siber vazduh veoma slabo ulazi u kabinu a sunce te przi po glavi a ako otvoris samo jedan prozor i siber, ima da te opali vjetar da ces zapamtiti kad si otvarao siber.
-
problem resen,kao sto ste svi predpostavili bilo je zbog prljavstine,ocistio sam,koliko sam mogao bez skidanja neba i podmazao sa grafitnom mascu i wd-om,sada se nadam da necu imati problema,akreca da li ce grafitna mast da mi pravi problem?hvala
-
nadam se da nece prijatelju jer ona je dobra za visoke temperature kad sunce opali u krov automobila.
-
hvala ti,nadam se da ce biti sve ok,pozdrav cheers
-
Ako nekome bude trebala pomoc oko skidanja tapacira sa običnog šibera B3 ili b4 neka pita vrlo rado ću pomoći...
ja sam danas skontao kako se skida ali kasno pošto sam u početku vukao kao konj tapacir sa šibera kako bi ga skinuo i sjebao sam siber pa da se to isto nekome ne desi :)
-
pričaj, ja sam u planu da u toku nedelje popravljam šiber, ne radi mi jedna strana ne pomera mi se na levoj strani.... treba li da se skida celo nebo?
-
Izvadiš citavo nebo napolje kroz gepek, siber otvoriš napred (izdigneš zadnji deo) i povučeš tapacir od šibera napolje do kraja i onda ga digneš izvlaši se bez problema.
ja sam silio jedno sat vremena, i uspeo sam da ga sjebem dok nisam skontao kako se vadi....
-
znači mora nebo da se skida.... hvala na objašnjenju mahac
-
A kako na limuzini izvaditi nebo? Ne moze kroz gepek?
-
e to ne znam...
-
Ja sam skidao na B3 Passatu limuzini pre godinu dana... Nebo se vadi kroz zadnja vrata(leva ili desna, svejedno je) :) , nije veliki problem, ali samo pazljivo da ti ne pukne nebo...
-
Ajde da ne otvaram novu temu već da nastavim ovde....motor šibera je u pitanju na Golfu 3 `97 god. nije standardni šiber kao ni el. motor a to će se videti i na slikama. Problem je u tome što su se u el motoru za pokretanje šibera pojeli plastični zupci za pokretanje i ne samo da gubi snagu već i prošlajfuje kad treba da podigne šiber i da ga vrati u nazad. Prvo operacija je podizanje i tu nekako izmulja ali kad treba da povuče u nazad nema šanse, evo malo i slika pa ako neko ima rešenje neka javi, kupio bih ili taj zupčanik ili polovan motor ako ima u ponudi
(http://i46.tinypic.com/2vlvcwz.jpg)
(http://i49.tinypic.com/20j203r.jpg)
(http://i49.tinypic.com/2cnh3si.jpg)
ovo je zdrava odnosno ne okrnjena strana
(http://i50.tinypic.com/261gi7l.jpg)
a ovo kao sto se vidi okrnjena i to žešće (ne bih znao od čega) a nju zapravo pokreće ovaj puž na sledećij slici
(http://i49.tinypic.com/2zrl27a.jpg)
Rupa na šiberu je 84 X 47 a sam šiber je 86x 49,5cm
-
odneses kod nekoga da ti napravi takav zypcanik strugar i glodac to mogu da obave..
-
odneses kod nekoga da ti napravi takav zypcanik strugar i glodac to mogu da obave..
pitao sam vec, konusni je i jako velika im je zajebancija a malo para, kažu da baš moram da im budem dobar drug da bi mi tako nešto završili
-
Nema sanse ovo da nadjes. Pocni da se druzis sa nekim dobrim strugarom lollol
-
Nema sanse ovo da nadjes. Pocni da se druzis sa nekim dobrim strugarom lollol
Verujem Djole, to Holandjani radeli šibere za Nemce, idioti, a i Nemcu su idioti kad dali ovima da im prave
-
Nije ovo fabricka ugradnja, ja ovo prvi put vidim na trojci.
Ovo je ili neka univerzalna varijanta ugradjena naknadno na auto bez sibera ili je fabricki crkao pa je ovaj ugradjen kao rezerni deo.
A i dimenzije su mu vece, fabricki je 40x80, ipak je naknadno ugradjen.
-
Moguće, našao sam i nalepnicu u kanalu za vodjicu i pazljivo je odlepio, samo da podsetim da je auto `97 god, jedino ako ga je odma isekao i ugradio
(http://i50.tinypic.com/14uyn0h.jpg)
(http://i49.tinypic.com/jieulv.jpg)
a ovo je jedino sto sam uspeo da nadjem od linkova na netu
http://honda-tech.com/showthread.php?t=3005712 (http://honda-tech.com/showthread.php?t=3005712)
ovaj na donjoj slici je isti moj
-
Nije ovo fabricki 100%
Fabricki siber je manji i za njega je napravljen falc, lim je savijen po ivici a ovde na slici je samo isecen. Mozda je siber napravljen kad i auto a ugradjen kasnije.
-
Jel postoji neka šansa da se ugradi drugi šiber mada kazes da dimenzije nisu iste kao kod standardnog (novo sečenje ili šta već...)
-
Ne postoji jer je rupa na tvom krovu veca od od univerzalnih koji kod na s mogu da se nadju, oni su uglavnom oko 75x35. Jedino da nadjes isti takav pa da ubacis a sanse za to su jako male.
Imas dva resenja, ili to zatvori i blokiraj sa necim da se ne otvara vise ili iseci krov na stibicima i stavi drugi sa fabrickim siberom ili bez sibera.
Imam ja jedan univerzalni na tavanu, znam da je veci od ovih obicnih samo ne znam koliko je veci. Izmericu pa ti javljam.
-
Izvrnuo sam ebay, od 2400 motora sa šibere nema ni jedan kao moj, to se kaze "Za Rajka nema kapa":)