VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: sssaaajjj April 28, 2012, 09:27:33 posle podne
-
greju mi se prednji tockovi,a zadnji ne..danas kad sam isao do sela imala neka pravina i mozda sam isao nekih 120ak i poceo da kocim,samo sam osetio kako mi kocnica tvrdja i slabije koci,osetio sam miris paljevine i video da su se prednji zagrejali,a zadnji normalno....creva sam menjao ulja ima dovoljno,paknovi su skoro menjani...STA MOZE BITI? nisam siguran da li ima vec tema o ovome...
-
Upalio si kocnice.
-
a kocio sam i dosad pa mi se to nije desilo...a sto je tvrda postala..?
-
To se i meni desilo pre par godina.
Spustao sam se nizbrdo oko 100km/h i kad sam nagazio kocnicu osetio sam miris paljevine i kocnica je postala tvrda.
Posle toga sam ga vozio nekih 15-aki minuta da se ohlade diskovi i plocice i kocnica je opet postala normalna.
-
a inace mi je ovako malo tvrdja kocnica cini mi se...i kad idem tako malo brze nema sanse da pocnu da skripe tockovi koliko god je nagazio..a sad sam se vratio i opet su mi se ugrejali,a pretezno sam motorm kocio..
-
servo bubanj, zaribali klipovi u klestima, ta nova creva sto si ubacio(dosta slucajeva da nova nabubre odma) i na kraju glavni kocioni.
-
klipovi u kljestima. ja mijenjao prije 2 mjeseca. dok je disk hladan sve ide ok ali cim se malo ugrije od trenja, rasiri se zbog toplote i stvara jos vise trenja.
popravak oko 30 e racunajuci i ruke. za jedna kljesta
-
proveri gumice na klizacima po kojima setaju klesta odnosno deo kleta,ili najpre kao st rekose ljudi creva i klip .
-
Imao sam ija slican problem pre par godina i isto sam menjao sva creva i gumice ...i problem resen,ali posle mesec dana opet isto.Kupio sam druga klesta i vise mi se nije desavalo.E sad do cega je bio problem neznam ali kazem ti kako sam ga resio.Poz
-
pa ne znam moram videti sta mu je...on na valjcima dobro hvata,ima ok kocenje ali u voznji nekad kad idem u rikverc umem da otvrdne kocnica i da ne mogu odjednom da ukocim..i ovako malo brze kad vozim nmg da legnem na kcnicu da pocnu da skripe gume..
-
Ajde pre nego što izmenjaš sve te delove koje su ti rekli Servo bubanjn, klipove, klešta klizače, gumice.. isteraj vazduh iz kočnica jer moguće da zbog vazduha klipovi ne mogu da se vrate i stalno pritiskaju disk pa se zbog toga greje. Ja svaki put kad sam stavio nove pločice na golfa upale se prvi put i posle radi normalno, što kažeš oseti se paljevina i kočnica bude dosta slaba.
Kad to uradiš proveri klizače, klešta moraju da imaju aksijalnog lufa kad ih rukama cimaš levo desno. Ako nema skini ih sa diska očisti žičanom četkom klizače i osovine dobro i stavi malo masti na klizače i osoviene. Strpi se malo dok ne legne sve nove su ti pločice, ne može da koči bolje u rikverc jer ima doboše pozadi
-
msm da ne koce jer mogu rukom da se okrenu.nigde ne zapinje a greju se samo kad se koci malo vise,pa se zagreju vise neg sto bi trebali,a plocice i paknove i cilindre i creva sam izmenjao prosle god,otkad sam ga uzeo nije bas mekana kocnica kao kod nekih sto sam imao priliku da vidim.znam da ne moze bolje ali nema sanse da uhvate dobro tockovi kad idem u rikverc.. bonk
-
I treba da se greju:
(http://img137.imageshack.us/img137/8355/20090411motogp01qatar11.jpg)
-
da.ali do skoro se nisu toliko grejali.. bonk
-
Proveri crevo koje ti ide iz u.grane do serva, mozda ti je crevo puklo. Pa ti kocnica bude tvrda.
-
to crevo od vazduha?
-
Druze imao sam i ja taj problem,i bio mi otisao glavni kocioni i ako su paknovi novi oce tako da greje dok se ne prilagodi...kad ti je ugasen auto jel tvrda kocnica??
-
a ali veca verovatnoca je da su paknovi zapaljeni ili da su nekvalitetni,mozda ce trebati nove da stavljas ...
-
ma dobri su paknovi....pa prva 2.3 puta kad pritisnem nije,ali posle jeste...sad nzm koliko je kocioni cilindar?
-
meni nesto sumnjivo za tu tvrdu papucicu .. ono i ja sam ih spalio sada za 1.maj .. kocio sa 140km/h jedno 2-3 puta .. znaci prednje felne su bile crnee .. ali na papucici sve normalno
-
i treba da ti je posle 2 do3 stiska tvrda kocnica dok je ugasen auto, to je zbog vakum aparata,on tako funkcionise.tad kad je tvrda dovoljno je da samo zaverglas i vraca se u normalu.a to sto se tebi desava moze da bude sledece .smanjen protok kroz creva,prljavi klipovi na klestima,lose gumice na klizacima,neobradjeni zljebovi na plocicama ako imaju kanale gore i dole pa tesno idu po nosacu klesta ,ili ako je stari tip pa se plocice duze nego otvor klesta i moze jos da zezaju gumice na glavnom kocionom ako su se nadule pa posle stiska pedale ne vraca ulje.
-
ne znam jos uvek sta je...uglavnom cim neki put zakocim,postane tvrdja kocnica,pa sse posle nekog vremena vrati,ali nmg nikako odjednom da zakocim sa na pr.60km/h pa da zablokiraju... :o
-
vazduh u kocnicama
kad si menjao sve to, nisi ispustio skroz vazduh..
-
ispustao mi je majstor kad smo to sve uraili i to bas je ulja izaslo...da budemo sigurni..:)