VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Ivan April 15, 2012, 08:12:42 posle podne
-
Naime, rodjak se vracao iz BG-a i odjednom mu se auto ugasio u voznji.
Pokusao da ga upali i nije hteo ni da cuje.
Lepo okrece i sve ali nesto ga zeza.
Doslepali ga i oterali kod majstora.
Proverili pumpu/e i sve su ispravne. Akumulator dobar, anlaser okrece kao lud.
Kacili ga na dijagnostiku i nista ne izbaca kao gresku.
Sta moze da mu bude?
P.S.
Ima gorivo. To je prvo provereno. biggrin
-
nek prekontrolise remenicu zupcastog na radilici
-
Mislis da je prezubio?
-
u jednu ruku i jeste.
na tom starijem 1,9td kad se remenica ne mijenja svaki put zajedno sa z. kaisem zna da prokliza na radilici i da pomjeri paljenje.
naravno ovo vazi ako je majstor prekontrolisao da pumpa izbacuje normalan pritisak na dizne pri verglanju.
-
Ovaj mi rekao da su pumpu skidali sa motora i nosili kod nekog bosiste.
Videcu sutra sa njim sta su mu proveravali pa javljam.
-
nek prekontrolise remenicu zupcastog na radilici
jeste,odvali se zub i onda se pomeri zupčanik radilice,za čudo remenica uopšte ne baca levo desno pre toga...
-
Auto je oteran kod drugog majstora i taj majstor je ustanovio da gorivo dolazi do pumpe ali pumpa ne salje gorivo na dizne.
Menjan je i komp ali su simptomi isti.
-
boga ti kome je to palo na pamet da mijenja komp? taj auto ima mehanicku bosch pumpu sa sajlom ne radi preko potenciometra kao tdi. dovedi mu sa komadom instalacije plus sa kleme direktno na elektro ventil i probaj onda. ako ni tad nema goriva na crijeva visokog pritiska ili je elektromagnetni ventil los ili je crkla pumpa.
ljudi hodaju po mjesecu i kupuju placeve.
ne mogu da vjerujem da danas 1,9td moze nekom majstoru praviti problem oko paljenja duze od 10 minuta.
-
Ovom mom rodjaku. biggrin
Inace, mala ispravka.
Motor je 1.9 TDI i nema sajlu za gas. '95. godiste.
Nisam to znao pa sam pitao ovog rodjaka.
-
jebiga ivane i ti si krajnje ne ozbiljan.
za tdi provjeri pedalu gasa ali najcesci kvar je da gornji dio bosch pumpe gdje je elektronika ne odradjuje u plus ili minus koliko treba. moze se skinuti deklo pumpe i na kontaktu poluga treba otvoriti oko 11mm. sa gasenjem kontakta vraca se na 0
-
Nisam neozbiljan.
Ja o tom autu nista ne znam jer ga je uzeo pre 2 meseca. Tad mi je rekao da je 1.9 TD. Zato sam tako i napisao.
Kad sam ga pitao za sajlu za gas on se tada "setio" da mi kaze da je nema.
Recicu mu da ovo proveri.
-
I na izduvu su mogli da vide da nema goriva u cilindrima šteta što su se namučili toliko sa skidanjem pumpe
-
Ako pumpa ne baca verovatno je elektronika pumpe. Pozzz
-
Problem resen.
Naime, kad su menjali komp morali su da ukodiraju i kljuc.
Ovaj sto im je to radio nije mogao/znao da ga ukodira pa je vratio stari komp.
Prilikom vracanja nesto je prespojio i komp je crkao zato nije hteo da upali.
Stigao drugi komp iz Austrije, namesten i golf je upalio.
Ali i dalje ostaje misterija zasto se ugasio u toku voznje.
-
Prijatelju , to NEMA SANSE da kljuc nije bio kodiran a auto upaljen pa se ugasio u voznji zato sto kad je kod kljuca u pitanju auto upalis ,radi par sekundi pa se ugasi. Tebi je najverovatnije riknuo relej 109 koji je zaduzen za snabdevanje naponom ECU ( kompijuter) i zato se ugasio u voznji.
-
Prijatelju, da si lepo procitao sta sam napisao od pocetka ti ne bi pisao takve stvari.
-
imam mali problem,sinoc mi ponovo rikne relej 109,i danas odem da kupim nov...sledece se desava da kad krenem da vracam relej na svoje mesto on zavarnici,sta je uzrok?
-
Na pin na koji ti dolazi nozica od releja sa brojem 30 imas zivu struju.
-
imam mali problem,sinoc mi ponovo rikne relej 109,i danas odem da kupim nov...sledece se desava da kad krenem da vracam relej na svoje mesto on zavarnici,sta je uzrok?
brate treba ti mico varnica da ti to presteluje
-
imam stalnu struju na tom broju 30...ali kad vracam relej na svoje mesto dosta varnici i mnogo se greju kontakti na releju,otkacinjao sam dzek sa pumpe i isto se desava.Jel moze da bude da je problem sa kutijom osiguraca?