VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: ludimilojko April 12, 2012, 01:57:01 posle podne
-
E ljudi koliko kosta nov protokomer za jettu mk2 1.8 i koji je najbolji tj. Kog proizvodjaca?
-
Pa najbolji bi bio original mada ja mislim da je na njoj BOSCH,ali ima jos jedna solucija koja je po meni jos bolja i prihvatljivija za nase uslove .
Naime o cemu se radi: Uredjaj se zove FLOWMASTER i radiga neki lik iz Beograda .Potrazicu negde njegov broj ili mi se javi na pp pa cu ti poslti njegov broj pa se lepo cuj sa njim .
Ali pre nego li to uradis jedno pitanje : ko ti je rekao da je protokome r i koliko ti je ta informacija pouzdana ?
-
Ma pricao sa majst0r0m nesto ali sam na forumu nasao nesto o t0me sto l0se radi na benzinu i ja upalim auto i izvadim dzek iz njega i on se preporodi radi kao doksa jebem li ga. Ja mislim da je on
-
Cekaj,izvadis dzek i on radi lepo? jer prima gas kad je otkacen dzek i jel dimi crno? Ili samo na leru radi lepo?
-
Nov kosta preko 200, 250 evra... Bar je tako bilo kad sam ja pitao. Ja sam naisao na jednog lika sto popravlja protokomere. Znaci, vraca vrednosti na fabricke, i kosta pedesetak evra, ali nisam smeo da radim to, jer ne znam koliko je pouzdano...
-
Na leru radi lepo nedimi crno a kad mu dam malo gas onako odjedn0m on puca. E sad sta je da ga jebem ja mislim da je on. Jer nemam ideju sta moze da bude da na plinu extra radi a na benzinu zalece a u voznji na benzin m0ra da mu bude gas ili u patosu ili pusten. Drugacije puca trza jebe me ko ludaka...
-
ako menjas protokomer, nadji na odpadu neki polovan koji nije otvaran..ili ako nisi siguran da je on, idi do odpada i zamoli prodavca da pribas protokomer i vidis sta se desava..
-
Pa najbolji bi bio original mada ja mislim da je na njoj BOSCH,ali ima jos jedna solucija koja je po meni jos bolja i prihvatljivija za nase uslove .
Naime o cemu se radi: Uredjaj se zove FLOWMASTER i radiga neki lik iz Beograda .Potrazicu negde njegov broj ili mi se javi na pp pa cu ti poslti njegov broj pa se lepo cuj sa njim .
Ali pre nego li to uradis jedno pitanje : ko ti je rekao da je protokome r i koliko ti je ta informacija pouzdana ?
Kakav je to uređaj?
O čemu se zapravo radi?
-
A jel ima neko m0zda ideju sta moze da me zeza na benzinu tako? I da kazem samo da je drugo grlo 'iskljuceno'...
-
Нисам мајстор, али мислим да могу и дизне да зезају. Оће то код аутомобила на плин.
Опет сачекај мишљење неког стручнијег.
-
Pa to je rp motor monopoint. Jbm li ga.
-
ludi milojko znas li ti sta uopste trazis? monopoint nema "drugo grlo" ni protokomjer.
-
Pa trazim neki kvar ili sta vec moze da bude sto tako radi na benzinu. A ima dvogrli karb....
-
a karburator tj membrane hoce da se isuse od plina??
-
Pa nisam pametan ali to je pocelo tada kada je ugradjen plin. Sta moze tu da se zajebe da l0se radi na benzinu??
-
evo i ja kod tebe da napisem nesto, moj je 1.3 golf 2 ajnspric i ista stvar, menjao sam:
1 davac
2 racvu
3 dizne ciscenje( bar mi ovaj rekao sto mi prodao) 5 evra dizna
4 razvodna kapa
5 potopna pumpa
6 na pumpi ispod sedista menjan filter nov
7 proveravao creva nasao da je liberlauf crevo icepano stavio sam obicno neko
8 kompljuter je menjan
9 struja proverena vukao je na kasetofonu i nekom otporniku plavom kockastom ispod volana
10 nov akumulator 55a black horse
znaci pali normalno radim min ustaljenim radom i onda pocne da uspori rad motora i ugasi se,ali kad otkacim konektor sa plavog davaca radi ko zmaj i tako ga ozim vec 6 meseci
vise me i smorilo majke mi, nego koliko ja njega tako mogu da prodam pa da uzmem neki koji je cista mehanika?? iskreno sredio bih ga u fulu ali nemam zelju kad motor tako ne radi i niko ne zna sta je ,sta da ulazem ...