VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: serbian_vw April 09, 2012, 05:08:53 posle podne
-
Pozdrav, cesto mi se pali lampica od ESP-a i kada se to desi auto cudno radi, prilikom ubrzavanja se trese ceo auto i potrosnja strasno skoci...
Ima li neko ideju sta je problem ?
-
Senzor verovatno.
-
senzor za ESP verovatno,ali to ja mislim da nema veze sa tim sto ti se auto cudno ponasa,to je neki drugi problem
-
Jedna dizna prekida , verovatno los kontakt. Zato ti verovatno nebelezi nikakvu gresku vezanu za ESP.
-
serbian vw, mozda mislis da ti se pali lampica dok ubrzavas? Onda se pali ESP. A ako ti konstantno radi lampica, onda senzor
-
Koja je oznaka motora?
Jer i ja sumnjam na diznu,zbog potrošnje i povećane buke.
Senzor od esp-a ne povećava potrošnju!
-
Oznaka motora je AVB, lampica se upali u toku voznje i od tog trenutka auto totalno pobrljavi. Izgleda da je u pitanju jedna dizna jer pokazuje veliko odsupanje na dijagnostici. Sutra cu staviti drugu diznu, nadam se da ce to resiti problem ... boodala
-
Takav problem sam ja imao. Bila otišla elektronika dizne. ;)
-
Oznaka motora je AVB, lampica se upali u toku voznje i od tog trenutka auto totalno pobrljavi. Izgleda da je u pitanju jedna dizna jer pokazuje veliko odsupanje na dijagnostici. Sutra cu staviti drugu diznu, nadam se da ce to resiti problem ... boodala
AVB 74 KW 101KS PD(pumpa-dizna)
ja mislim da dizna neka falsira
-
Danas promenjena dizna koja nije valjala ali problem i dalje isti boodala, instalacije proverene kao i racunar, navodno je sve ok a auto ide kao slogiran... Nemam vise ideja sta bi se moglo proveriti. bonk
-
kako ti auto radi na leru? kako na leru prima gas? ako je na leru ok,onda je senzor,jer ako belezi da proklizava,onda ti ne dopusta da mu das gas,trese se jer koci taj tocak sto proklizava itd... jednom recju kao na ledu,ako si nekad vozio na ledu...
-
Dok se ne upali lampica od ESP-a auto na leru radi najnormalnije, nakon 1km voznje (bilo kakvim stilom) ESP se aktivira i ne moze da se ugasi, auto tada poludi i na leru (kao da radi na 3 klipa) i tako je sve dok ne ugasim i zatim ponovo startujem auto da bi resetovao komp.
Sutra cu ici ponovo kod elektricara da opet proveri sve, mada prosli put mi je rekao da je senzor ok i da sumnja na instalaciju dizne sto se danas utvrdilo da to nije uzrok.
-
Idi kod Draška u Zemun Polje !
-
Ponovo druze, los kontakt na dizni 100% znaci samo malo pritegnes ( klestima) buksnice na spoju sa diznom . Mozete da promenite 1000 dizni ako je los kontakt nijedna nece biti dobra tako da si najverovatnije promenio dobru diznu.
-
standardna boljka na passatima .... citao nedje resenje ovoga ali nikako da se sjetim dje - nazalost :angry:
inace provjeri sta kaze dijagnostika pod opterecenjem tj u momentu kada se desi taj problem .... ako me sjecanje dobro sluzi neki od mogucih uzrocnika su: kontakti dizni, onaj krug ispod volana sto daje signal ESP-u, onda mozda je potrebno nakodirat ESP centralnu jednicu ponovo, zatim da ti ulazi voda u motorni kompjuter ili da imas problema sa naponom centralne jedinice ... ovo su bile neke najblize ponude rjesenja na ovom forumu Ceskom sto sam citao ali sta je tacno bilo ko za djavola se ne mogu sjetit a ni temu ne mogu nac
-
Danas sam stavio novu instalaciju dizni, taj kvar je otklonjen, auto ide kao zmaj, ali sada sija lampa od ABS-a bonk , posle praznika moram videti sta se desava sa tim, ne mogu da verujem koliko problema mi napravi ovaj auto, 7 prethodnih me nije zezalo kao ovaj jedan... badmood
-
moraces da ucitas sve parametre ABS-a ponovo tj da ga programiras ili kako se ovo zove .... ili je mozda samo neka bzv greska ... probaj da je obrises pa lupi po kocnici kolko mozes da se aktivira ABS pa vidi dal ce posle toga sto da se ponovo pojavi
-
Manjak ulja u ABS sistemu je bio uzrok paljena lampice, kada je majstor nasuo ulje lampice su se same pogasile... Nadam se da su sa ovim moji problemi sa Passatom zavrseni, ali ko zna, svasta jos mogu ocekivati... blabla
-
Ipak je to vw, ako ne možeš da izduraš ti ga prodaj pa kupi punto !
-
Radim na tome bleh
-
Kad se auto odrzava normalno onda nema ovakvih problema. Nece te ni Fijat mnogo oduseviti, ako se budes ovako odnosio ka vozilu. Problem je u tvom odnosu ka vozilu zemljace a ne u njemu. Kako si mogao dozvoliti da ti zafali ulja u kocionom sistemu? bonk Poenta je u tome. Izvini sto sam direktan ali to je fakt i cinjenica koju si sam naveo u prethodnim postovima. Ovim komentarom nisam zelelo da te uvredim vec da ti skrenem paznju da se sa bilo kojim vozilom moras obracati malo zainteresovanije ka njemu. Nije to samo gomila gvozdja, koja je duzna da rdi ono za sta je napravljenja, vec se mora ponekad malo zagledati pod haubu....
-
Tako je, auto je kao zena, moras da ga milujes, mazis i pazis biggrin
-
Naravno da se ne ljutim ali ako neko odrzava auto to sam onda ja, uvek redovno i tacno na vreme (u dosta slucajeva i pre vremena). Ulja u kocionom sistemu je zafalilo verovatno jer su majstori sumnjali umesto instalacija dizni na prevelik nivo ulja i onda izvadili vise nego sto treba, a ja nakon toga nisam ni proveravao...
Inace sto se tice konkretno mog Passata od kako je kod mene (a ima vec 6 meseci) nista lepo mi se nije desilo, samo neki kvarovi itd i kada odem kod majstora on kaze da je to na Passatu standardna boljka... To je moje vidjenje cele situacije i ne razumem zasto se pojedini clanovi foruma vredjaju kada kazem za svoj auto da je los (i mislim to generalno za sve Passate koji su uvezeni u Srbiju) i prepurucuju mi Fiat Punta koji nema veze sa celom ovom pricom a pri tom znam bar 50 prezadovoljnih vlasnika Fiat automobila. Da napomenem da ovim ne zelim da favorizujem Fiat niti bilo koju drugu marku da se urednici ponovo nebi naljutili i banovali me sa foruma i davali mi preporuke za razne druge forume.
Predlazem da se raspravka ovde zavrsi da tema ne ode u OFF a moze biti veoma korisna za vlasnike Passata jer kako majstori kazu da im je to standardna boljka i da ce se svakom desiti kad-tad.
Pozdrav od mene i hvala svima na odgovorima beer
-
pa ne mozes na osnovu svog auta da generalzujes citavu seriju... ja kao majstor znam sta je "Fiat"... to je jedno govno od auta... evo ti moje majstorsko iskustvo... passat b5.5 ima samo manu trapa od 8 ramena,ali kad se uradi sve je ok,a fijat ima 1000 decijih bolesti... sa puntom konkretno bi posecivao majstora jednom nedeljno,sa stilom da ne pricam... te ode city servo,senzori od air bag-a u sedistima,maf senzori katastrofa,trapovi kao sa bicikle,das ga na kontakt,a pistanju nikad kraja(stop the engine,critical error) itd,tako da realno uporedjivanje ove dve marke automobila je ne moguce...
-
1.) Suvišni komentari,i prepucavanja su obrisani.
2.) @serbian_vw dobio si mnogo lepih odgovora.
3.) Tema ide pod ključ.
(http://getbrent.com/images/key_lock-animated.gif)