VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: SKYLINE Mart 30, 2012, 11:36:52 pre podne
-
Pozdrav ljudi, ja sam Vlada iz NS i vozim Corrada G60 i interesuje me da li je komplikovano umesto g-ladera staviti turbinu oko 1 bara tj. koliko bi para to izašlo? Znam da mi treba turbina ali mehanička, izduvna grana za turbo, bloof ventil i šta još? Planiram da u budućnosti na moj PG motor od 8v stavim turbinu jer su turbine mnogo jače i za čas se remontuju i ima ih bukvalno u svakoj trafici lollol Pretpostavljam da niko do sada to u Srbiji nije radio i voleo bih da se javi i Gedora koji je doktor za g60.
-
Nije komplikovano,ja sam radio. Malo je zguzeno sve to nazad ali da se uraditi brzo.
Moras voditi racuna kakvu izduvnu granu kupujes jer ti turbo ide ispod usisne grane,tako kad otvoris haubu i nevidis ga.
Prvo skines usis da bi mogao sve lepo da raskacis i da vidis situaciju.Kad montiras granu i turbo na njega,moraces zarotirati malo izlaz iz turba-aluminijumski deo-da neudari u usis.
Treba ti duze dovodno crevo za ulje za turbo i treba da skines karter da zavaris lulu za odvod ulja iz turba,nemoj stavljati neko malo crevo.
Trebas napraviti racvu za vodu sto ide u kabinu i iz kabine,da spojis na turbo.
Treba ti prva cev od turba sto ide pod auto i na nju moras da doradis za kacenje sonde.
Ostalo ti je creva od ic-a,opet zavisi koji ces ic da stavis i gde.
Toliko koliko se ja secam,neko ce dopuniti ako sam sta pogresio i izostavio.
-
Hvala ti Pile. Mislim da može turbina od Audija S2, Calibre 2.0 turbo, jedan lik je na golfu 2 g60 stavio turbo od Nissana 200 sx ali nije napisao šta je sve morao da prepravi da bi to funkcionisalo. Molim i druge da pomognu, možda još neko bude hteo to da radi ;)
-
po meni ti je bolja varijanta da kupis glavu 16 ventila,da se vidi koliko ce kompresiju da izbaci i da napakujes onda turbo.
Turbo ti je nebitan od kog je auta posto je vecina na isto kacenje.
-
Jeste ali onda treba mnogo više para a i pitanje kako bi onda to sve funkcionisalo, jeftinije je onda da se kupi kompletan motor 1.8 t sa instalacijama i da se ubaci. Mislim da je turbo na PG motor najjeftinija i najpouzdanija solucija. Svakako će bolje funkcionisati i biti izdržljiviji od recimo G60 16v a imaće isto KW i mnogo ali mmnogo manje prepravki.
-
Pa nebi bas bio siguran da ces na PG motor sa turbom imati vise KW nego na 16v g60.
mozda samo vise kw nego na obicnom PG sa g60
-
Na papiru neću imati više KW od G60 16v ali u praksi možda da ili čak isto biggrin Treba dosta stvari da se uradi da bi se nabudžio G60 16v a uvek će nešto zajebavati, jedini problem kod G60 16v je hlađenje, a kod G60 turbo manje posla, manje para i manje zajebancija. Mislim da je odnos kvaliteta, para i dobijeno bolja solucija G60 turbo.
-
Ma ne prijatelju,na tvoj blok stavis 16v glavu,skines lader i stavis obican turbo.
Poredjenje g60 , 1.8 8v turbo(sto bi napravio) i 16v turbo su nebo i zemlja,nemoze ni u snu da se poredis.
Nemas izmena puno!!! stavis glavu,proveri se kompresija da nije prevelika za turbo sto nece biti,tvoja struja,tvoje sve.
Granu ionako moras da kupis za turbo,usisnu napravis od obicne grane 16v kod nekog ko vari aluminijum.
1.8t od 150ks ti je djoka a ni onaj od 180ks nije bog zna sta u poredjenju kad napravis 16v turbo.
Ja ti pricam sta sam pravio,probao i vozio , ne napamet. platices vise 50-100e za delove ali ces voziti 16v turbo sto ide veoma zestoko.
A i jos nesto,nemoj misliti da ces imati brdo konja ako na tvoj motor stavis obican turbo,bice skoro isto posto i sad vozis turbo na 0.8 bara.
Ako mislis da guras 200 i kusur konja,ima dosta stvari da menjas da nebi pogoreo taj motor,od struje,dizni pa nadalje.
-
Ok. Ja imam još jedan blok od PG motora sa domaćim papirima, blok je taj extra, imam radilicu, klipove, glavu, ventile, itd. sve od njega pa sam mislio da to iskoristim za turbo. Znam da će mi trebati veći hladnjak za ulje, uljna pumpa onda treba da ide od 16v. Koja je glava od 16v najbolja za tako nešto? Mislim da je glava od KR najbolja i da se prepaci naravno na digifant. Da, još jedno pitanje, jel onda mogu da ostavim fabričke klipove ili bolje da uzmem od audija S2 ili od 1.8t?
-
G60 16V nema problem sa hladjenjem ako je njegov fabricki hladnjak na njemu koji ima klimu jer je taj hladnjak duzi za oko 10cm i bobar termostat i davac na hladnjaku sa jednim ventilatorom i moze pun gas,100 %.
-
Kakav digifant crni,nepipaj tvoju struju,idealna je za 16v turbo.Na tvoje klipove sve spakujes,glavu mozes od kr-a a bregaste od abf-a.
Na pritisak od 1-1.2 bara,nebi trebao da imas nikakav problem ali bi trebao staviti malo jace dizne posto struja od g60 ide do 0.8 bara,nece sipa dovoljno a i to se da resiti,sve probas sa tvojim delovima i polako dizes pritisak turba,na 1 je sasvim dovoljno.
Trebao bi naci nekog ko zna kako se radi i da se sve to spakuje ali i to kosta para i zivaca.
-
Bolje bregaste da idu od Audija A8 4.2 32v 321 ks 1999 god. 100 evra/kom. Sigurno 16v turbo neće ništa skuplje izaći od G60 16v. Dizne svakako idu jače i regulator pritiska goriva na 4 bara a pumpu za gorivu već imam u rezervoaru koja ide do 5 bara, provereno i testirano. Veći interkuler, itd.
-
@PILE ne može 16v glava da ide na klipove od G60 jer će kompresija bizi preniska, tako kažu ljudi na nemačkim i hrvatskim forumima koji su to radili, provereno. Klipovi moraju onda da idu od Audija S2. G60 ima standardnu kompresiju 8:1, komora za sagorevanje u glavi 16v je veća od 8v i ne preporučuju glavu 16v na standardne klipove od G60 jer će kompresija biti niska. Lik koji je pravio G60 16v turbo stavio je blok i struju od G60, od Audija S2 klipovi, 16v glavu KR, SIERA COSWORTH interkuler i dizne 440 ccm, jači čip naravno, turbina je oko 1 bara i ima preko 300 ks. Kažu da kada se sklapa G60 16v turbo da moraju da dizne budu najmanje 300 ccm a preporučuju veće a kod fabričkog G60 su oko 280 ccm. Mislim da je najbolja i najjeftinija varijanta G60 8v turbo, e tu mogu fabrički klipovi da ostanu i imaće oko 240 ks što je na prednju vuču čak i previše.
-
Pisem ja bezveze i gubim vreme da bi ti pomogao i dao savet. Ja mislim da postoji G60 16V fabricki i nisu klipovi od audija.
Surfuj malo bolje za blok sa klipovima pg i glava od 16v. Bas me interesuje ko je rekao da nemoze.
Ja sam spakovao pre 3 godine na g60 blok sa klipovima glavu 16v,kompresija je bila ne preterano mala , garretta GT28R,G60 struja,380ccm dizne,na 1.2bara,jos uvek se vozi po Nisu.
Na PG motor da stavis obican turbo,nemoj da mislis da ces imati nesto puno vise konja od toga sto imas,posto vec vozis turbo koji non stop puni 0.8 bara.
240ks da dobijes a da neubacis 1000e minimum,to malo teze,pa svi bi to radili.
Velika kompresija nevalja za turbo motor,velike dizne nista neznace bez veceg pritiska turba osim vece potrosnje,sve se to mora uskladiti..........
Ja na bmw-u E30 M3 turbo imam 1000ccm dizne ali meni je bio pritisak od 1.8-2.0 bara na garrettu gt30r, i opet su sipale previse.
U svakom slucaju,srecno zasta god se odlucis.
-
Daj bože da mogu da idu fabrički klipovi od G60, to bi smanjilo troškove. Čitao sam po forumima i kažu da kompresija tada bude oko 7 i da ne preporučuju ali ako si ti to radio ja ti verujem. Taj projekat bez 2.000-2.500 evra ne može da se uradi ali tada bi imao preko 300 ks i auto bi leteo. Gledao sam na internetu kako ide G60 16v turbo, pa to je zlo, ne mogu da krenu 1 i 2 a do 260 km/h ubrzavaju kao neki GTI do 150 km/h wub Pile zato smo tu da jednim drugima pomognemo ;)
-
Ima momak u HR ugradio je turbo al on je menjao klipove stavljao je od S2
-
to svi rade u hr i svuda ali zbog 250kw + zato sto G60 klipovi trpe do 200-250kw,toga sam se nacitao dosta,naravno u dobro uskladjen motor.
Kad nije dobra mapa,da se sve sj*bati,puno vazduha malo goriva ili kontra,topi klip ko nista.
Dobar majstor da sve to slozi lepo i da posle toga neko izmapira ako je neka dobra struja i nema problema.,dok se nesetis da stavis overboost,hahaha
-
i voleo bih da se javi i Gedora koji je doktor za g60.
4000eu, 320ks, turbo gt30, blok PG, 16v glava.
po sistemu kljuc u ruke.
evo javio sam se.
-
http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/key_in_hand_560x430.jpg (http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/key_in_hand_560x430.jpg)
-
Gedora, sklopićeš ti meni ipak G60 8v Turbo ;) Koji sa turbinom od 1-1,2 bara mora imati najmanje 240 KS ali pravih. To je moja prva želja a i najbolja jer može u 2 faze da se odradi: 1- faza da se uradi komplet motor a 2- faza kada se skupi lova da se ubaci turbo, znači ne treba odmah dati sve pare, može i u 2 rate lollol Ne može sve to (G60 8v turbo) da izađe ukupno sa rukama preko 2.500 evra, znači ne može. Ljudi su po Bosni i Hrvatskoj to sklapali i kažu da turbo kit u Nemačkoj izađe 1.100 evra a jedan lik iz Bosne je u VW Cady još 2007 god. ubacio turbinu od 1,2 bara umesto g-ladera na PG motor i kaže da je imao oko 260 ks i prodao je taj komplet motor koji je odrađen skroz i turbo kit ukupno za 2.500 maraka a ne evra jer mu je stigao neki jači motor od 1.8 turbo a i on je rekao da ga je nov turbo kit i motor da se odradi izašlo oko 2.000 evra! Dakle, nije isto kada kompresor ili turbina puni 1 bar, turbina je jača a i jednostavnija.
-
http://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CDAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.sanovnik.autentik.net%2F&ei=BJp3T9SrONDq8QPt7KW6DQ&usg=AFQjCNFXfUWxFc-hI1zC8HPgMn_pwujyPQ&sig2=gUmlBcA-pLuOFdDA-YSx_A (http://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CDAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.sanovnik.autentik.net%2F&ei=BJp3T9SrONDq8QPt7KW6DQ&usg=AFQjCNFXfUWxFc-hI1zC8HPgMn_pwujyPQ&sig2=gUmlBcA-pLuOFdDA-YSx_A)
za 2500eu vidi u sanovniku sta se nudi pod 260ks
-
Pa koliko bi para uzeo da napraviš G60 8v turbo? Mora da bude jeftinije od G60 16v turbo ili je možda isto.
-
i voleo bih da se javi i Gedora koji je doktor za g60.
4000eu, 320ks, turbo gt30, blok PG, 16v glava.
po sistemu kljuc u ruke.
evo javio sam se.
sa novim gt30
a od 8v turbo ne ocekuj previse
-
Ok. Znači po tebi je sve to bacanje para. Znači bolje je da se nabudži fabrički G60. Da se stavi druga bregasta, izduvna grana 4-2-1, remenica 68 mm, regulator goriva od 3,5 bara i malo jače dizne i to je to.
-
ma to tako lako i jednostavno izgleda po tebi da bi svaki drugi-treci auto imao po 200ks..
nije bacanje para, ako hoces brz auto to kosta.
-
Znam da košta a i treba, svako ko hoće brz auto i treba da plati. Mislim da je na prednju vuču sve preko 240 ks jako loše.
-
Sve izgleda prosto i ne kosta puno a kada pocnes projekat tek tada vidis koje su muke i koliko kosta,ja barem znam za mene sto sam pravio G60 16V.
Sve je to lepo ali kosta debelo i treba vremena,i to dosta vremena da se sve lepo uklopi i odradi da bi trajalo i vredelo truda i para.
-
To nije ništa skupo ali da se onda uradi da auto onda ujeda a ne da baciš 3.000-4.000 evra a tebe onda preskoči neki smešni TDI čipovan e to je onda zlo i da ti si se posle 10.000 km auto raspadne. Ja da sada imam 4.000 evra na gomili odmah bi dao Gedori da mi to odradi ali trenutno nemam te pare a to ne znači da ih u skorijoj budućnosti neću imati ;)
-
Nemozes nikako uporediti 16v i 8v bez razlike bio turbo ili atmosverac bleh napravi ti tvoj 8v turbo i probaj se sa
KRSMANOVIM 16v g60 ima da te pocepa ko devica,
Standard 1.8 16v g60 na 0.7bar sa g-lader ima 210ks pa kako hoces ti racunaj dali na papir ili na asfalt
Dzaba ces pare da bacas na 8v motoru ko sto rece sam pokidace te chipovan tdi
-
@ SKYLINE ne bi tako prico o 'golf 1 1.8/16v'
ti nesto vako nameravas da napravis ?
(http://s15.postimage.org/xoao8g0m3/50_new_2005_02_22_ranbo.jpg) (http://postimage.org/)
-
Pa neka da neki dokaz i ja ću mu odmah skinuti kapu. Neka sklopi G60 8v Turbo pa neka onda priča. Ja sam zato postavio temu da se uključe ljudi koji su to stvarno radili i da čujemo iskustva a ne čovek priča u prazno. Ponavljam neka dokaže pa ću sve ovo poreći jer mi pun k**** onih ljudi što kažu ja sam ovo ja sam ono sklopio, moj auto ide toliko, ujeda a dokazi nigde. Izviniću mu se ako dokaže da je skopio G60 8v Turbo. Ova tema je G60 Turbo a ne ABF, KR, VR6 i ostalo.
-
@Limited jeste to je to! Mada da imam para pre bih uradio G60 16v Turbo ali i ovo ide extra a da mi neko kaže da će G60 16v duže trajati od G60 8v Turbo to nemože. Kod tog turba ide manje prepravki a kod G60 16v treba dosta prepravki pa krpi se od 6 automobila biggrin
-
Izbrisani uvredljivi komentari, drzite se teme bez verbalnog prepucavanja, opomena za obojicu.
-
@Madison, nisi trebao da brišeš da ostali članovi vide kako čovek s***. Pod brojem 1-čovek nije pročitao lepo tekst a javlja se, za druge što nisu pročitali napisao sam da ako bih dao 4.000 evra ne bih pravio G60 8v Turbo nego G60 16v Turbo. Pod brojem 2- Krsman kada zavši projekat rećiće nam koliko ga je šta koštalo i koliko KW ima, najmanje će ga izaći 3.000 evra a čovek je još više radio sam a imaće oko 240 KS i verujem da će se uskoro javiti SALEEE iz Bosne koji je na Golfa umesto g-ladera stavio turbo od Nissana 200 sx i ako ne bude imao bar 240 KS, prvi ću priznati da sam pogrešio. Svaka čast obojici na ovakav hrabar potez i njih dvojica će nam otkloniti tu dilemu, šta je bolje, brže i kvalitetnije i pod brojem 3- G60 16v i G60 8v Turbo ne mogu ni da priđu G60 16v Turbo, videli bi ga samo prvih 20 metara i samo bih se nagutali prašine lollol lollol
-
Madison , vrati komentare,ocu da procitam!!!
Sto se tice Krsmanovog auta,i nemora da ide bog zna sta ali ima pod haubom nesto veoma retko,samo da ga posluzi dugo.
Dok se auto nestavi na valjke,ja neverujem nikom nista koliko konja ima.
-
Ne mogu da se vrati komentari, a da nisam pobrisao doslo bi zesce bespotrebne svadje. Nema potrebe da se oslovljavate ruznim recima jer imate drugacije misljene. I koliko vidim niko ovde nije okacio nikakav zapis sa dyna niti bilo kakve proracune.
PS: Ako obojica hoce da se vidi sta je napisano, neka napisu ponovo ali bez uvredljivih reci, vec sa argumentima. beer
-
Novi delovi su skupi za raditi turbo igracku,samo garrett GT30 je oko 1000-1200e,neki no name gt30 je 400-500e. Ovo nemoze da se uporedjuje,
dizne su od 50-80e po komadu,usisne i izduvne 150-300e po komadu,struja minimum 300e,a gde je ic,creva,klipovi,klipnjace,kvacilo i dosta toga.
Da se napakuje jedan pravi turbo od 2.0 motora,da ima od 400ks + , ispod 8000e ne mo ze.
Ja ocu da napravim u dvojci VR6 Bi turbo(pocinjem u avgustu),sve da porucim iz amerike,ispod 10.000 dollara nemoze a da ima 800ks +. Jeb ga,skup sport.
-
madison vrati obrisane komentare da procitam i ja. nisam citav dan bio pri kompu i u bg
-
Ne mogu se komentari vratiti na forum jedino da se napisu opet.
-
Nemam ovlascenje, mora da se pisu nanovo. Mozda neko od modova ima uvid u izbrisane komentare, pa moze da prekopira.
A nista pametnije nije receno od ovih komentara sto su ostali, uglavnom su pljuvali nekog Nina iz Zemuna, ko li ga dovede na ovaj forum.
-
Ja cu ti dati ovlascenje samo mi reci kakvo ti treba i koji pecat treba da bude,hahaha.
Bas me interesuje sta je bilo.
-
da se nisu oglasili oni bajramski tuneri?
-
Zabole mene k**** za tvoj g60 turbo, S**** ti zato sto nemas pojma o motorima
da si malo vise procitao znao bi da snaga motora ne zavisi samo od prtitisak turba za koji si ti zapeo 1.2bar i 240 konja imas tu dosta proracuna oko flow glave tu ti je bregasta portovanje veci ventili itd ali posto pojma nemas stavi turbo od 1.2bar i slobodno jashi tih 240 konja nema sta da se objasnjavam ako uopste moze da tvoj komp koji ima map sensor koji cita pritisak do 1.1bar ali ipak stavi ti turbo od 1.2 bar.
i nemoj da pricas oko pouzdanost 16v turbo i 8v turbo i 16v g60 kad nisi ni jedan vozio
i evo ti nekoliko slika licno za tebe da ne s**** da neznam sta je g-lader
za tvoju informaciju bas sad radim ceo motor g60 za musteriju pa posto neznam evo naucicu nesto
http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14461.jpg (http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14461.jpg)
http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14460.jpg (http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14460.jpg)
http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14459.jpg (http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14459.jpg)
http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14462.jpg (http://i402.photobucket.com/albums/pp110/fici82/SDC14462.jpg)
bleh
od moderatora ako im se nesvidja post nek izbrisu
-
@Madison, Nina tj. Gedoru niko nije spomenuo a pogotovo ne negativno. Ja sam otprilike u prethodnom odgovoru pod 1,2,3 rekao šta sam bio napisao i rekao sam da @ golf 1 1.8/16v nikada nije sklopio ni G60 16v, ni G60 8v Turbo a ni G60 16v Turbo pa da ne pametuje i da ako nema dokaza da nikada više ne komentariše ovu temu. Ipak je ova tema samo za one ljude koji su tako nešto radili ili nameravaju da rade a čovek pametuje a nema ni jedan dokaz. Možda on @ golf 1 1.8/16v i nešto sklopio ali to je trajalo možda 1.000 km i raspalo se a kladim se da i lego kocke u životu nije sklopio kako treba lollol lollol Neka iznese neki dokaz, pa ću mu skinuti kapu a i izviniću mu se. Skup je taj sport i to nije za svakoga ;) Priznajem da ja nisam majstor niti nameravam da budem, zato sam i pitao da li može, šta i kako a pametnjaković pametuje šta je bolje a šta je brže. Rekao sam ranije da bi jedino Gedori dao da mi tako nešto napravi jer čovek VW zna u dušu.
-
za makedonca ja garantujem.
mislio sam da se onaj turbo vehabija opet pojavio sa svojim znanjem iz 300 procitanih knjiga.
-
@SKYLINE
Pa evo lik ti je okacio slike svog rada a ti ga i dalje nazivas pametnjakovicem? I hoces li sad da mu se izvinis, posto si rekao da ces to uraditi ako ti iznese neki primer?
Za gedoru sam se zezao, znao sam da ce da se primi. lollol
-
Pa Gedora jer je on tako nešto napravio i koliko je trajalo? a ako jeste izviljavam mu se i skidam mu kapu ali neka prvo dokaže. Znam makedonac da ne ide samo turbo, ide tu dosta stvari samo sam rekao da je najjednostavnije uraditi G60 8v Turbo. To je možda skinuo sa interneta, hoću dino test i neka čovek objasni celu proceduru, šta , kako, zbog čega jer će i drugima to koristiti.
-
Pa ako nisi upucen, nemoj ubuduce da napadas ljude, moj iskren savet. Forum je za razdelu misljenja, a ne za neka prozivanja jer je "neko cuo od nekog kome je neko rekao...."
-
ne postoji taj koji ce dati garanciju na 16v turbo motor.
-
@ Madison, on je mene prvo napao a ponoviću ti opet da sam rekao kada bi dao 4.000 evra tada bi radio G60 16v Turbo i jedino bi Gedori dao da to odradi a on nije ni pročitao a komentariše a ne objasni zbog čega. Kada Krsman a i Sale iz Bosne odu na dino pa pokažu rezultate i kažu koliko ih je izašlo e onda ćemo znati odgovor šta je bolje. Do tada čekamo ;) Gedora, a na G60 16v?
-
sta ti mislis da sale iz bosne sa nisanovom serijskom turbinom i serijskim motorom pg ima 240ks?
ima karu!
-
Videćemo ;) Nikom ne verujem dok ne vidim.
-
T25 Turbo:
Compressor: 56mm 60 trim, 0.80 A/R housing, BCI-1 compressor
Turbine: 53mm 62 trim, 0.64 A/R housing
Stock Boost: 7 psi
Safe Boost: 10-15 psi
Max Boost: 17+ psi
HP Ratings: 205 RWHP
Type of Bearings: Journal Bearing
ovo nosi nissan sx pa ti vidi
-
naglasi da ti podaci vaze za novog nisana sa 0 predjenih km.
-
Makedonac,od kad map cita na G60 1.1 bar? Ja koliko znam na 0.8 je.
Evo da pojasnim kako sam JA na G60 struji uspeo da imam dovoljno goriva na 1.4 bara pritisa sa garrettom GT28R. 1.8 16v kr motor stock,samo alu diht.glave.
Dve dizne sauga sa gti-a sa k-glavom montirane na usisnu granu i direktan plus na njih,izbusene dve rupe na usisnoj grani u usrafljeni davaci ulja,braon i kako se secam ili beli ili crni skroz i preko njih isla masa,sve to preko releja.Jedan davac je otvarao ranije jedan malo kasnije i tako pustao goriva vise.
To je bilo 2004 godine.Motor je trajao dok nisam napravio najgluplju gresku i montirao overboost,haha
-
Eto Makedonac tako se raspravlja o ovoj temi, lepo, kulturno i sa primerima ali iz prakse a ne iz teorije. Pile svaka ti čast a pustite te majstore koje vade podatke iz enciklopedije lollol lollol
-
Struja je sad najmanji problem MAP senzor od 300 Kpa moze da se nadje za oko 50 eura!
@SKyline
Kad vec oces da utuces pare u turbo idi na 16v turbo! moras druge klipove jer ako ostavis PG klipove i stavis 16v glavu kompresija ti pada 6.8 (ima zimi da ga verglas po pola sata)! Kupi lepo klipove od AAN,3B ili od 2E(onda ces imati 1.9 ccm)! Turbo iskreno najbolje neki hibrid zbog spoola , moze da se napravi da bude kao kompresor npr T3/T4 trim 50, izduvna od TD ili od S2 pa se krati , moras veci intercooler, Dizne sto kaze makedonac najmanje 300 cc/min i sto je naj vaznije DOBAR Majstor da sve to usteluje!Nije Gedora preterao sa cenom
Razlika izmedju 8V turbo i 16V turbo oko 1000 eura(priblizno) ,a u voznji je nebo i zemlja
-
izduvnu granu od td moze samo nabiti da ne kazem na sta banovace me.
-
Cuj nebo i zemlja , ko sa cbr-a600rr na hayabusu,haha. 16v turbo izuva,ma svaki 16v izuva da se nelazemo kad se slozi dobro.
Cekam vec dve godine Robiju iz Vinogradske sto drze auto otpad sa italijanima da zavrsi fiat tipa 2.0 16v turbo,otislo je vise od 10.000e na delove za motor.
Ima da poremeti sve u Srbiji na 402 metra.
-
Moze od TD-a da stavi i da usrafi i na nju da stavi T3/T4 od turbo dizela al naopako da bude opako.,haha
-
@Pile
g60 komp digifant 1 ima fabricki ugradjen 200kpa map sensor t.j 2bar kad se izracuna atmosverski pritisak od 1000mbar ostaje da map sensor meri apsolutni pritisak od 100kpa 1bar t.j 1.1 gornja granica u komp je to upisano u bin file t.j sifrirano da signal od 0v do 5v koji daje map sifrira u linearnu mapu, to sto je jare reko za 300kpa map je opcija ali moras da znas da desifrujes bin mapu kako bi 0v do 5v bila linearna sa 0bar do 2bar minus atmosverski pritisak.
To sto ti kazes 0.8 je overboost regulacija koja kontrolise isv valve t.j ventil za stabilizaciju ler gas kad map sensor dobije informaciju da je apsolutni pritisak 0.7 t.j 0.8 gornja granica otvori isv ventil i pravi boost bypass zato na isv ventil kod g60 stavljaju nepovratni ventil da kad isv odradi ne bi se pritisak bypassirao.
Za tacnu smesu od 12:1 na pun pritisak do 14:1 u cruising mapu odradim pomocu wideband reader i eeprom emulatoru tokom voznje, ali najprvo napravim mapu sa bogatu smesu i toku voznje koregujem do idejalne smese da ne bi doslo do detonacije.
Nadam se da sam dobro objasnio
@skyline
Kako da objasnim coveku koji je tehnicki nepismen ko sto si ti
to ti samo ostaje da se kezis zato je gedora lek za vas
kako bi on reko dok citam enciklopediju mozes da mi produvas macora bleh
-
Prostudiro si lepo G60,a? Ja se sad nikad nebi jebao sa strujom od G60,ima sad da se kupi dosta razlicitih i mnogo dobrih struja sa dosta opcija samo je problem da neko to dobro izmapira. Losa mapa znas i sam sta moze da napravi od motora.
G60 struja je dobra za pocetak i prosta je.
-
@jare, pročitaj šta sam napisao ranije tj. čini mi se na prvoj stranici, znači rekao sam isto što i ti a naravno da bi radio G60 16v Turbo, neću 100 puta da ponavljam.
@Makedonac ti nemaš to, imaš samo jednu malu pukotinu umesto toga lollol lollol Moraćeš još dosta enciklopedija da pročitaš i sa tobom više neću da se raspravljam jer neću da se spuštam na tvoj nivo i nemoj mi se više obraćati. Hvala ti unapred!
-
@Pile
g60 komp digifant 1 ima fabricki ugradjen 200kpa map sensor t.j 2bar kad se izracuna atmosverski pritisak od 1000mbar ostaje da map sensor meri apsolutni pritisak od 100kpa 1bar t.j 1.1 gornja granica u komp je to upisano u bin file t.j sifrirano da signal od 0v do 5v koji daje map sifrira u linearnu mapu, to sto je jare reko za 300kpa map je opcija ali moras da znas da desifrujes bin mapu kako bi 0v do 5v bila linearna sa 0bar do 2bar minus atmosverski pritisak.
To sto ti kazes 0.8 je overboost regulacija koja kontrolise isv valve t.j ventil za stabilizaciju ler gas kad map sensor dobije informaciju da je apsolutni pritisak 0.7 t.j 0.8 gornja granica otvori isv ventil i pravi boost bypass zato na isv ventil kod g60 stavljaju nepovratni ventil da kad isv odradi ne bi se pritisak bypassirao.
Za tacnu smesu od 12:1 na pun pritisak do 14:1 u cruising mapu odradim pomocu wideband reader i eeprom emulatoru tokom voznje, ali najprvo napravim mapu sa bogatu smesu i toku voznje koregujem do idejalne smese da ne bi doslo do detonacije.
Nadam se da sam dobro objasnio
The books of knjige - Covjek koji nista ne razumije (http://www.youtube.com/watch?v=jCs_Av51moI#)
lollol
-
lollol
-
skyline-vidim da si od skoro na forumu ( Mart 17, 2012),da si malo duze na forumu i da si samo citao komentare gedore,golf 1 1.8/16v,Pile i jare ukapirao bi da oni znaju dosta toga o automobilima,i posto vidim da ne znas nista o automobilima,vec da si samo cuo i gledao klipove na youtube-u...moj ti je savet procitaj lepo te njihove komentare ponovo,prihvati ih i zahvali se ljudima sto su ti na neki nacin pomogli i rekli da je bolje 16v turbo,sto je i logicno...cuo si od prilike koja cifra je u pitanju,i mislim da kada budes skupio dovoljno para da tad lepo otvoris novu temu i da onda trazis savete koji klipovi,koji turbo i ostalo...
-
@sreckoas- malo sam na forumu ali za razliku od tebe bar znam da čitam, nisam majstor niti nameravam da budem jer da jesam sam bi to napravio. Lepo mi prepričaj šta sam rekao. Ponoviću ti ukratko. Rekao sam da imam para da bi pravio G60 16v Turbo i da će mi Gedora to raditi, njega sam poslušao jer je čovek sklopio G60 16v kada si ti još išao u zabavište a ja u osnovnu školu a Pileta sam takođe poslušao jer je to i radio, vozio, itd. čovek je lepo dao primere iz prakse a za ostale ne znam, niko do sada ništa nije pokazao, da je radio nešto od toga pa ajd, tako da nikome ne verujem dok ne vidim dokaze a ti ako još veruješ u bajke, slobodno ja u to ne verujem. Ne brini ti za mene pitaću ja Gedoru privatno šta treba da radim a njega ako pitaš rećiće ti da je najbolji fabrički G60 ali da su motor i g-lader u ispravnom stanju. Naslušao sam se ja takvih likova, moj auto ovo, moj auto ono a ono nije ni K**** od auta, dobro naučićeš još si mlad. Ova tema nije samo za mene nego i za druge ljude koji hoće da se opredele za tako nešto.
-
ja jesam mlad,ali to ne znaci da ne znam da citam....koliko vidim ti jedini ovde ne znas da citas,procitao sam sve komentare sto se i vidi po mom odgovoru...nema sta da verujem,vec vidim po njihovim odgovorima sta i koliko znaju o motorima,a takve neke stvari se ne nalaze na net-u...ja sam ti lepo dao savet,a i moderatorima da se ova tema lepo zakljuca da ne bi nastajala jos veca prepirka, pa ti kad budes skupio kintu ti lepo otvori temu i onda pitaj sta i kako ;)
-
@sreckoas
ne trosi tastaturu vidis da covek nista ne razumije
najbolje da moderatori zaklucaju temu
-
Nema potrebe da se zakljucava tema,kome se nesvidja,neka nepise nista.Tako moze svaka tema da se zakljuca.
Ti Makedonac podbadas sitno a ovaj te prati rafalima.
Tu smo da pomognemo jednim drugima koliko je to moguce a ne da se pljujemo i svadjamo,kao deca smo a imamo po tri banke,znaci sramota.
-
Na ovom forumu ili se pisu bespotrebni postovi bez ikakve znacajne informacije, ili kad do neke strucne rasprave dodje, odmah se spominju majke, ko je sta radio dok je neko jos pisao u gace i slicni fazoni... Ako ne znate da se ponasate i pismeno izrazavate, onda forum nije za vas.
Pile, sve sto si sad rekao je na mestu. beer
-
Golf je bulja za trkanje,vecito neki djavo. Skyline,prodaj vw i kupi opela,opel je keva za 402 metra. driving Nezezam se. hail2
-
Pile svaka ti čast na komentaru. Ne treba da se zaključava tema jer će se kasnije neko javiti koje radio nešto slično. Evo javno se izvinjavam svima koji smatraju da sam ih uvredio. Molim da se u budeuće ne svađamo nego kulturno i mirno raspravljamo. Pile- Opel je extra, imaju mi drugovi Opel Astru Bertone 2.0 turbo, čipovana na 240 ks, i par puta su oduvali Reno Megana RS od 225 ks a i mog brata u čipovanom BMW e46 320 d koji ide jako ali jako dobro, brži je od 330d, dokazano. Par puta sam hteo tog Bertonea da kupim ali Corrado nije što ga imam ali je mnogo lepši i atraktivniji. Pile- japanci su zakon za tuning pogotovo HONDA ali Integra i čini mi se da jedino na Hondi može da se ugradi turbo bez zamena klipova i klipnjača, neka me neko ispravi ako grešim. Niko ne može da napravi auto kao japanci sa malo kubika, puno KW i da dugo traje. Uskoro trebamo otvoriti temu, šta je bolje VR6 turbo ili G60 16v Turbo ;)
-
Japanci nisu zakon zato sto nisu najbrzi na 402 metra , haha.
Ja vozim E90 330d , fabricki ide skoro 6 sec od 0-100. Taj 320d jedino sa E46 330d koji je presao km i km posto sa ovim nemoze. I startniji i brzi mi je og petice gti-a pirelia.
-
Ja da imam para uzeo bih odmah BMW M3, znači bilo koju od E36, E46, pa na ovamo. To je ludački auto wub wub
-
Ako imas preko 15000 evra uzimaj haha ;) a kazes da je puno da das 4000 da ti gedora napravi 16v T ili sta vec.
-
@ ilija, imaš BMW E36 ako znaš koji je to model za 5.000-8.000 evra a rekao sam da nije puno 4.000 evra i svako ko hoće da vozi brz auto treba da plati-pročitaj malo bolje tekst ponovo, nije teško da se shvati a kod nas ljudi hoće da daju 200 evra i da im auto ide pa posle ugrade plin u auto, strašno lollol Ja nikada nisam pomislio da u Corrada ugradim plin, niti ću a vozim ga kada imam para za gorivo ;) Bolje da se vratimo na temu a to je G60 Turbo biggrin
-
Procitao temu, i slazem se sa nekim ljudima posto sam se dugo igrao sa saab motorima. Mnogo para za malo uzivanja. Ja sam se igrao sa 9000aero, i mogu vam reci da je mnogo zahvalniji za takve poduhvate od bilo kog drugog auta.
-
Moze misljenje o Golfu G60 sa dvogrlnim karburatorom? I koliko ima prepravki da se dobije 200+ ks i koliko to kosta?
-
@ Propalica
Druze nadam se da se zajebavas?!
-
au otkad nije bilo jedne ovakve teme da se vatamo za vratove i jebemo mater jedni drugima.
-
Ali dvogrli karburator , mislim sta reci. Nije to reno 5 turbo
-
jaricu na renault 5 gt turbo nije dvogrli nego podtlacni karburator. turbo i obicni dvogrli karb su ono kad dignes haubu da mozes pokazat prstom na turbinu ostalo nista
-
Ljudi možda čovek stvarno ne zna. Neka mu objasni neko
-
tetkin ne vrijedi to objasnjavati boga mi. a mozes misliti sta taj g60 ima ispod haube kad je na karburatoru?
-
Možda ga je ovo asociralo na dvogrli karb
(http://imageshack.us/a/img194/9139/img1601pw.jpg)
-
daj boze
-
Momci nisam ovde da zezam,niti da se svadjamo... Imam u planu da kupim g60,nasao sam u oglasima jedan vrlo jeftin i pozvao coveka... Rekao mi je da je dvoglim karburatorom,ja auto nisam video... Zato vas i pitam sta mislite o tom.... Ako vam je problem da objasnite ok nije problem....
-
Drug taj auto ne ide sa karburatorom uopste. boodala Ko zna sta je to radjeno. Mozda uopste nije u njemu G60 motor. G60 ima i turbinu tj takozvani G-lader.
Zovi tog i pitaj koliko taj motor ima konja, piaj sta je sa g-laderom i odakle karburator na tom motoru kad on nije iso na njega...
Imas li link oglasa?
-
@leponiko evo linka http://www.polovniautomobili.com/oglas3097265/volkswagen_golf_2_gti/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas3097265/volkswagen_golf_2_gti/) Zvao sam coveka,kaze da je stavljen taj karburator ybog potrosnje,kao da bi smanjio potrosnju i kaze da ima 163ks...
-
Dvogrli karburator i 163 konja ne idu zajedno.
-
OK momci,ne razumem se zato sam i pitao... Taj mi je izgledao jeftino pa sam se zato i obratio ovde da pitam za savet....
-
Meni je ovo nešto vrlo sumnjivo. Ko zna šta je radjeno i kako...
Ako nisi daleko od tog auta uhvati dobrog majstora i idite i pogledajte.
-
Iz Sapca sam,cale mi je mehanicar ali nece da se zamlacuje samnom,kaze da je sve bacanje para... Ima u ponudi jos 2 g60 u fabrickom stanju. Fabricki g60 ima 160ks? Sta je potrebno uraditi da se dobije bar 200ks ili i vise ako je moguce?
-
Moguće je naravno ali se to nikako ne isplati.
Bolje juri neki VR6 onda.
-
Koliko otprilike moze da kosta,ako znas? Mislis da budzim vr6?
-
Au druze, bez uvrede, ali ti bi bas sve preko noci, a? Ne znas sta je dvogrli karburator a hteo bi 200 konja? I kakav ti je to cale mehanicar kad ne zna da g60 nema nikakve veze sa dvoglrim karburatorom?
Uzmi lepo ukucaj u Pretrazi na forumu g60, pa procitaj sve teme, informisi se malo o tom motoru, pa posle pitaj bilo sta. Suludo je da ti bilo sta sad pisemo.
PS: auto iz oglasa je udaran napred, zato i nema duboki branik i vidi se iz aviona da je farban prednji deo i to lose.
-
@Medison Kao sto sam rekao cale nece da se zamlacuje samnom i sa tim,tako da mu nisam ni spominjao sta ima taj golf a ja se ne razumem u mehaniku... Procitao sam nekoliko tema o g60,zatrazio sam pomoc i informaciju ako je moguce... Otprilike sam mislio da cu dobiti tu informaciju ovde posto vidim da ima dosta dobrih mehanicara koji se razumeju u g60,npr koliko sve to kosta i sta je potrebno za to... Ja skupim pare doteram kod mehanicara i svi srecni... Ali ok mozemo i da prekinemo sa ovim....
-
Ako si stvarno procitao toliko tema, kako to da ne znas da g60 nema dvogrli karburator? Nemoj da se lazemo, video si jeftin auto u oglasima i odmah pitao ovde kako da dobijes 200 konja, je l' tako bilo, eto iskreno reci?
Moze sve da se sredi, samo je pitanje para, ali ova dvojka verovatno nema 163 konja nego 63. Pretpostavljam da je g-lader crknuo i stavljen je karburator.
G60 je skupa igracka, a pogotovu da se digne na tih 200 konja.
Koliko para si spreman da ulozis u motor?
-
@Medison iskreno,znam da g60 nema dvogrli karburator,video sam jeftin auto ali mi je bilo cudno to sto ima dvogrli karburator zato sam i pitao vas.... Trenutno sam u mogucnosti da odvojim nekih 2500e za sredjivanje motora,zato me i interesuje koliko to moze da izadje da bih skupio ostatak.. Istina je da se ne razumem zato sam se i obratio vama jer sam video da vas ovde ima dosta koji se razumete u to.....
-
@ Propalica
Predpostavljam da skoro polozio , jel znas kako ide uopste 160 konja?
Taj od 1000 eura treba ti jos oko 10.000 eura da bi dobio to sto hoces.
Ako vec hoces brz, ekonomicani i pouzdan motor , ne mozes da racunas na G60 ili VR6.
Moj savet ti je ili nadji trojku gti abf (2.0 16v-150 hp), i sekvent plin i vozi.
Nije za tebe, a ni za vecinu na forumu G60 (cast izuzetcima).
-
propalica racunaj da ti treba jedno 1000e da vratis taj g60 na fabrickih 160 ks, i treba ti jos jedno par stotina evrica da ga dignes na tih 200ks. Vidi se da si nov u svemu ovom, tako da ako kupujes prvi auto, ne zaludjuj se sa svim tim. Uzmi za pocetak nesto sto lepo ide, a lako se odrzava, pa kasnije pravi nesto ili ako imas toliko para ti kupi neki g60, pa utuci jedno 1500e u njega i bice 200ks ;)
-
@jare nisam skoro polozio,naravno da znam kako ide 160ks,znam kako idu i jaci motori.... Ja sam za taj od 1000eura pitao za savet,ne znam sto ste se toliko okomili kao da sam lud.... Ne treba mi nikakav plin u autu ili nesto ekonomicno,ne trazim to....
@Nikola Calasan Naravno da sam nov,zato i pitam za savet,taj od 1000 eura sam batalio,ima jos tih g60 u ponudi,uzecu neki bolji i uradicu to sto si mi predlozio... Hvala u svakom slucaju...
-
aj da ti ja objasnim.. bez ikakvih predrasuda.. svaki mesec ili tako se pojavi neko sa par poruka na forumu i pita za neki savet oko g60,vr6, menjanja motora.. i nijedan niti uradi ista niti se pojavi ikad opet.. pa ljudi koji su ovde godinama krenu sa tim iskustvom u startu.
-
svi bi vozili puno konja za sto manje para. i usto da ti konji ne trose puno PLINA
-
Guaran nema predrasuda nema ljutnje nikakve... Razumem sta hoces da kazes... I uradicu nesto u najkracem roku sto budem mogao,naravno nije mi u planu da dokazujem bilo sta... Hvala vam u svakom slucaju...
PaulGT mene plin ne zanima,ne volim ga i nikada ga necu ugraditi u auto... ;)
-
Pogledaj nekog corrada ako si zacrtao g60, dvojke su redje dosta, a cena ista. Plus sto je corrado lepsi i atraktivniji auto, naidje neki krsten s vremena na vreme za 1500e, bio je do skora jedan crni.
Pa kad kupis auto otvaraj temu za 200 konja. I bezi od tih dvogrlih karburatora, nista da nije pipano na motoru.
-
Madison Nasao sam jos jedan g60 oko 2000e je ,videcu kakav je pa ako nista trazicu corrada,to je najgore sto sam zacrtao g60... Hvala...
-
Majko moja šta ja sve ovdje neču pročitati!!! boodala Mogao sam shvatiti,prije 20 godina 90% ljudi nije znalo kakav je i šta je PG G60 motor jer nije bilo interneta,a danas kad imaš internet i Google,a interesuje te tako nešto,opet neznaš ništa i lupaš gluposti,e to je stvarno dno dna!