VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: kruska Mart 30, 2012, 02:59:44 pre podne
-
Interesuje me u cemu je razlika izmedju 1.6 sa kraburatorom iz dvojke i 1.6 multipoint iz trojke.. oba imaju po 75ks,al sam cuo da je velika razlikatj da bolje ide ovaj multipoint????
-
trojkin je tzv poluajnspric,skroz drugaciji sistemi,ima el.pumpe za gorivo,dok dvojka ima karb,doduse mnogo slozeniji nego bilo koji ajnspric biggrin,ti pricas za 75 konja ,to je dvojka sa 2e2 karb,recimo moj je sa 2ee i 70 konja,mislim da je to bilo savrsensto napravit pre 20 i kusur godina, jer mnogo slozenji sistem rada ima karb nego bilo koji ajnspric
-
Samo gledaj da je evropski model, ja sam kroz pakao prosao za US model i njegov ECU. Dodushe moj je full ainshpric sa sekvencialnim ubrizgavanjem goriva, ne rade sve el. dizne na istoj instalaciji, tj. ne pale se u isto vreme kao na polu ainspricu...
To ti je savet iz licnog iskustva...
-
poluajnspric ima jednu diznu koliko je meni poznato
-
poluajnspric ima jednu diznu koliko je meni poznato
Imash monopoint koji ima jednu diznu i multi point koji ima 4 dizne ali se okidaju u isto vreme, 4 dizne, svaka po usisu i na magistrali. Samo se instalacija sa ECU za okidanje dizne kace jednim dzekom. To ti u prevodu znaci da se sve 4 okidaju istovremeno. Full injection je sekvencionalno ubrizgavanje, sekvenciono se pali jedna dizna po klipu kada treba... To ja imam na mom golfu mk3 1.8 MI.
-
samo mi vi kazite da li je tacno da je u vecini slucajeva brzi taj multipoint 1.6 od ovog kao sto je moj 1.6 75ks sa karburatorom ????
-
75KS je 75KS. Pitanje je samo koliko je kom autu tih konja ostalo.
Brzina mnogo zavisi i od prenosa.
-
poluajnspric ima jednu diznu koliko je meni poznato
Imash monopoint koji ima jednu diznu i multi point koji ima 4 dizne ali se okidaju u isto vreme, 4 dizne, svaka po usisu i na magistrali. Samo se instalacija sa ECU za okidanje dizne kace jednim dzekom. To ti u prevodu znaci da se sve 4 okidaju istovremeno. Full injection je sekvencionalno ubrizgavanje, sekvenciono se pali jedna dizna po klipu kada treba... To ja imam na mom golfu mk3 1.8 MI.
Moze da ti auto ima i vishe konja a da nije ustelovan ili ispravan pa ti je dzaba. U principu to ce bolje da ti pojasne ovde majstori koji se bave sa tim. Moje subjektivno mishljenje je da je karburator pregazilo vreme. Nisam nesto pristalica pprevishe elektronike u kolima i upravljanja svih bitnih sistema od strane kompjutere, pogotovo oko kocenja i upravljanja, ne volim da neko utice na takve stvari...
Sto se tice el. sistema ubrizgavanja goriva mislim da je to bolje. jeste skuplje shto se tice celog sistema i odrzavanja istog ali boze moj. Isplati se... Gledam to kao na ugradnju plina, jeste da koshta u startu ali zbog razlike u ceni i potroshnji polako isplacuje sebe. A i sve manje je karburator majstora, dosta ima auto diagnosticara (tipove sa notebook opcijama ne racunam u to).
Sve u svemu dzaba ti bilo kakav sistem, elektricni ili mehanicki ako ti auto nije odrzavan.
ZIVELI NAMA MAJSTORI 100 GOD!
-
pa to:)