VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Mix87 Mart 30, 2012, 01:36:31 pre podne
-
Imam problem na A6 (C5) pali mi se greska u motoru i tabli za senzor ulja ali ne mogu nigde da nadjem ove greske koje mi pokazuje VCDS
a kada udjem u motor preko VCDS-a i ide na merne blokove tempreatura ulja postoji a na tabli je nigde nema, moze li mi neko pomoci
hvala unapred
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Part No: 4B2 907 401 E
Component: 2.5l/4VTEDC 0000AG D02
Coding: 01016
Shop #: WSC 02325
WAUZZZ4BZ1N042989 AUZ7Z0Y1545344
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
28-10 - Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
Part No: 4B0 920 932 Q
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D12
Coding: 00160
Shop #: WSC 00001
WAUZZZ4BZ1N042989 AUZ7Z0Y1545344
1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to Plus
-
Temp ulja se ne prikazuje na tabli, samo nivo ukoliko je nizak, ima funkciju odredjivanja režima rada motora kroz ECU.
00532 Proveri koliko ti puni alternator, i proveri konekcije na ECU
00562 proveri konekcije na samom senzoru ili zameni senzor.
-
konekcija je ok a sto se tice voltaze i ona je ok (14,9) a ovaj modela audija ima na tabli temperaturu ulja
a mene interesuje da li je problem od senzora do ECU-a ili od ECU-a do table inace kabal od senzora koji ide preko motora koji prolazi pored pumpe nema nikakvih fizickih ostecenja a ako neko zna semu gde mogu da pogledam koji je pin na ECU i koji je pin na tabli za senzor ulja
-
(http://img215.imageshack.us/img215/8536/0ce3c7993687b285med.jpg)
-
Sumnjam da imaš problem u samim kablovima (žicama) i to posebno ako auto nije imao mehanickih oštećenja. Pre ce biti na konektorima, posebno na onom senzoru na karteru.
A raspored pinova je za mene astralna fizika :)
Ja bi probao sa kontakt klinerom da operem konektore i pregledam pinove tražeći koroziju, ponovo bi ih vratio na mesto preko silikonske masti, počistio greške, pa ako se vrati greska, tek onda isao na opciju menjanja senzora.
-
@pimbe
slazem se, imas negde prekid konatakata.
-
pregledao sam sve konektore skidao brisace otvarao kutiju od ECU sve konektore naprskao pregledao skidao tablu i uradio isto ali temperatura kada se da kontakt mrdne na 60 stepeni i tu ne mrda dalje, a kroz VCDS pokazuje normalno tempreaturu ulja koja raste normalno kako se zagreva,motor postepeno,a na testiranju iz VCDS-a sve radi savrseno na tabli
-
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3276050814316&set=a.3276045174175.146352.1058829838&type=1&theater (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3276050814316&set=a.3276045174175.146352.1058829838&type=1&theater)
-
Po meni je problem u tabli zato sto te table u sebi sadrze koracne motore za kazaljke koji se nuluju ( recimo kad radis aktuator test sa vcds kazaljka dodje do pola pa se vrati pa onda ode do kraja ) i ti motorcici dosta stradaju i ljudi ih uglavnom menjaju kad imaju problema sa pokazivacem brzine ili goriva.Imas servise za elektroniku koji imaju te motorcice ( autoelektronika tosin bunar) jer ces ih tesko naci po obicnim prodavnicama
-
Odradi kalibraciju (adaptaciju) sata kroz vcds . . .