VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: strale Mart 27, 2012, 11:23:32 pre podne
-
Pozdrav narode..Želeo bih da stavim na IV GTI kompletno drugi izduv, od turba do kraja radi zvuka i performansi..E sada pošto bih skidao katalizator, koje su moguce posledice zbog njegovog uklanjanja i paljenja kojih lampica na instrument tabli i slicno..? Pozdrav..
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=35962.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=35962.0)
-
Wele procitao sam ja ovo..ali tu nema to sto mene interesuje..Da li sti ti odratio to isto, kod koga i da li si zadovoljan?
-
koje ti godiste auto_
-
auto je 2003 god, 1.8 t 180 ks
-
mozes izbaciti sve i kat. sem sto obe sonde mora ti ostati, a zbog jedne sonde ce ti upaliti chec lampicu,jer je izbacen kat. a i to mozes srediti,odes u uzice u revo chip,oni ti izbace kat i iskljuce ti tu jednu sondu, kao da nikad nije ni bila, koja je nepotrebna a zbog nje se pali lampica, i vise posle nemas nikakvih problema,samo driving na putu ;)
-
znaci jedna sonda ipak mora ostati..u Uzice mi je daleko ici,moze mozda negde u Ns ili Bg
-
ta jedna sto ostaje ona ne pravi nikakav problem,ona mora ostati, a za kod tebe u blizini moras se raspitati ko moze softverski da ti iskljuci drugu sondu
-
Ta sto ostaje kontrolise smesu, zato mora da ostane.
-
U petak ide moj kum u Revo da odradi.
Ja sam odustao jer ne verujem da će to biti odrađeno 100% kako treba. 5 majstora 5 različitih komentara = prečica za user
-
Hvala vam na odgovorima..samo mi jos preostaje kod koga cu i za koju cenu barem neki kvalitetniji izduv da stavim..
-
ovo ti je rješenje malo koljeno se stavi i neće ti palit nikakve lampice...provjereno
(http://img153.imageshack.us/img153/4535/20110910112347.jpg)
-
hvala druze za fotku.. ;)
-
Ja sam pre neki dan stavio zadnji lonac na nov Golf 6. Radio sam kod Pirketa u Beogradu. Pirke se bavi izradom sportskih auspuha, Sportskih grana 4-2-1 zamenom kompletnog izduvnog sisteme, vrlo lepo i savesno rade i sto je meni bitno vrlo pedantno. Pogledaj moju temu predstavljanje Golf 6 1.4 i videces kako to izgleda kod mene.
-
Cuo sam za njega,razmisljao sam i verovatno da cu kod Pirketa otici..Hvala ti na savetu..6-tica je ko bombona.. tapsac
-
Zvao,rezervisao i krenuo juce kod Pirketa,kad ono blokirali put kod Čente...i vratio se nazad...Prso sam..:(
-
U petak ide moj kum u Revo da odradi.
Ja sam odustao jer ne verujem da će to biti odrađeno 100% kako treba. 5 majstora 5 različitih komentara = prečica za user
I sta kaze kum?
-
pjrevs vidicemo kako ces meni odraditi struju. turbo motore u zemunu cipuju na trafikama gdje se prodaje dnevna stampa.
-
ima neki lik u zemunu chipuje za 50e :) donele mi kolege flajer pre dve nedelje
kum je zadovoljan, uradili su mu odlicno po njegovim recima, skinuli kat i odradili chip, okacice Pekar slike uskoro
cifra za sve 400e sto mislim da je malo jace, ali dobro
izduv nije dirao
-
zvacu ga od nedelje da onovo zakazem termin...auto mi se bas i ne cipuje jer se plasim da mi ne ode nesto drugo (kvacilo npr..)..zato hocu barem malo sa izduvom da dobijem ako mogu..
-
nikad mi nece biti jasno ovo
"necu cip jer ce stradati kvacilo"
nece kvacilo da ti ode od chipa vec od nacina voznje
Kad god nabodes gas to te udari po dzepu, ne istog trenutka
al stigne kad tad...jbg skup sport
-
nikad mi nece biti jasno ovo
"necu cip jer ce stradati kvacilo"
nece kvacilo da ti ode od chipa vec od nacina voznje
A tesko pretpostaviti kakav ce stil voznje biti sa 200+ ks... ;)
-
bitno je da se chipuje kako treba
ja ti savetujem Revo i nista drugo
kvacilo je potrosna roba kao i sve ostalo, pokvarice se pre ili kasnije
koristi ga kako treba i duze ce trajati
-
nema sta da se predpostavlja,
hoces auto od 200ks
hoces da ga gazis ko dusmanin
i jos da te ne udari po dzepu...ee nece da moze ;)
-
lollol lepo je stefan reko tapsac
svako zadovoljstvo kosta ;)
-
zato mi se i ne radi čip..:) dovoljno je 180 ks..
-
Naravno i 180ks/235Nm je svakako dovoljno da pokidas kvacilo ko ciga napolitanku ;)
-
Bio kod Pirketa..odradjen izduv,izbacen katalizator,stavljen fi 60..fino se cuje a ide bruka..:)
-
aj preciznije ako moze
sta si sve menjao i koliko para? (ako nije problem)
-
daj slike i neki snimak :)
-
evo slike za koje je wele reko,skidanje kata,iskljucivanje sonde i chipovanje u revochip-u
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/563065_378689682164222_185466698153189_1153306_1792000822_n.jpg)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/543015_378689652164225_185466698153189_1153305_1111371967_n.jpg)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/533676_378689718830885_185466698153189_1153307_1178159160_n.jpg)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/534055_378689768830880_185466698153189_1153308_1764455083_n.jpg)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/536539_378689798830877_185466698153189_1153309_1974745416_n.jpg)
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/541852_378689832164207_185466698153189_1153310_1334015036_n.jpg)
ostale podatke reci ce wele ;)
-
Zar nisu ovi sa razdvojenim auspusima kvatro?
-
Ja sam mislio da ovi noviji svi imaju razdvojene auspuhe?
-
da, svi imaju razdvojene modeli od 2002 :)
-
B6 od mog kuma, skinuo kat i remap, 5 sati su mu radili i odradili jako dobro, kum licno jako zadovoljan. Kaze u povratku nagazio na jednom pravcu da prestigne neki kamion, a auto poceo da cupa da se on uplasio :)
Jedino sto se zeznuo, pa je sipao 95oktana bez dopinga. Sa 98 i boosterom sigurno ce izvuci preko 200KS, ce ga premerimo uskoro opet.
Sam Audi je nevidjena bombona. Amerikanac sav u kozi koja jos mirise na fabriku, a motorni prostor kao apoteka.
Zahvaljujemo se Pekaru na podrsci za ovaj poduhvat :)
-
Skinut katalizator,srednji lonac i zadnji..Stavio flexi crevo,protocni lonac dok je zadnji sa dve okrugle lule jedna pored druge..Sonde obe vracene..4 sata su radili,izaslo me sve oko 240 e.Branik su morali malo zaseci da bi se cevi lepse uklopile.Auto nije previse bucan.Stavicu slike uskoro a i video.Majstori su stvarno strpljivi i pedantni..Auto stvarno bolje ide..pogotovo na benzin..:)
-
Evo ubrzanja golfa posle ugradnje idzuva..:) Golf 4 GTI 0-100 (http://www.youtube.com/watch?v=AJsMvKVHyKk#ws)
-
Malo vise puni tu prvu brzinu :)
Jos da cipujes i milina.
Reci mi da li si ti menjao downpipe i daj sliku izduva gde ti izlazi na zadnji branik.
-
ide bas dobro :)
-
odlicno ide tapsac jer ti je menjac sa 5 ili 6 brzina?
-
Ma jeste normalni gde ovo dobro da ide. Caletov prosli auto (francuz) 1.8 16v sa 112 konja bi pojeo ovog gti-ja. lollol Nije normalno da u drugoj ide samo 60 to je premalo, a ima 150 konja i turbo. Nesto ti auto ne valja brate.
-
taj francuz sa 112 ks moze samo tablice pozadi da cita, nista vise...kako si ti zakljucio i gde si video da neki auto od 150 ks u drugoj brzini na 6500 rmp ide 60 kmh? to je bila prva brzina, a auto ide mnogo dobro..od 0 do 100 ide malo jace od 7 sekundi...
-
zaboravih da pitam o kom se to francuzu konkretno radi? koja marka, koji model ?
-
ma fino ide,nego i mene malo buni sto u trecoj samo 140 ide,a trebao bi 160 lagano,zato sam i pitao jer ima 5 ili 6 brzina
-
mislim da je iliju zbunilo isto sto i mene na prvo gledanje... krenuo je prvom.. pa pustio, pa opet dao gas.. deluje kao da je prebacio u drugu vec
1- 60
2 - 100
3 - 140
-
Auto ima 6 brzina,i 180 ks,slike izduva cu okaciti za koji dan..a posto sam merio ubrzanje 0-100 km/h logicno je da cu prvom brzinom da krenem, zar ne?..:) A auto bode do 100 za 7 sec..
-
auto ti extra ide, nema sta ;) skapirali su svi da si krenuo prvom, nego kad si popustio gas, neki su mislili da si tu prebacio u drugu :)
-
e sad da li trecom treba 160 km/h to ne znam..samo vidim da mi blokada ne dozvoljava vise..
-
Mene bas zanima koji to francuz od 112 konja ide ispod 7 sekundi do stotke...
Fino se cuje inace. ;)
-
Prvi francuz sto je imao tata je bila xsara vts 1.8 16v 2002 bez plina. Upravu je Guarana zbunilo me je to jer je vratio opet u prvu pa mi je izgledalo da ide 60 u drugoj. Ta xsara je isla preko 90 drugom a ovaj golfic mi se cinilo da ide 60 zato sam rekao da bi ga pojela, al sad vidim da sam lose razumeo snimak ;) Stvar zabune ;)
-
o.k- je, 6 brzina,zato ide 140 trecom
-
Pa da, najbolje merilo koliko je auto brz je koliko km na sat ide drugom brzinom.
Imao je moj drugar zastavu 101 išta 110 drugom
-
bas tako..nije bitno koliko auto ide u kojoj brzini..moj golf ide prvom 40, drugom 80, treca 120, a ide bas dobro i sa vecinom auta do 2000ccm moze na crtu..
-
pa da..a inace moj predhodni auto je bio francuz i to bas xsara ali 1.6 16 v 109ks..:)
-
ama ljudi nisam ja reko da je merilo brzine auta u koju brzinu koliko ide boodala vec me je zanimalo dali je auto sa 6 brzina jer u trecu mora da ide 160 ako je sa 5 brzina, to je mene zanimalo ;)
-
ma jasno brate.. biggrin
-
nidzo baci neki snimak da vide ove benzinjare da ni tdi nije mala maca wub
-
ma jasno brate.. biggrin
cheers
-
aj daj da vidimo..:)
-
sacekaj da se snimi bleh,mislim da 1.8t fabricki od 150ks nemoze opepeliti tdi-u od 150ks :))))
-
da se jure od semafora do semafora po gradu definitivno. da se jure na autoputu benzinac bi sustigao i presao kad dodju do 5. brzine.. teoretski naravno, ne znam kako idu krive kw/obrtnog momenta da kazem konkretno brzinu od koje benzinac ima prednost
-
po nekim statistikama su tu...samo sto je moj 180 ks ne 150 ks.. bicedobro
-
Strale - cekaj sad da te razumem lepo. Auto iz '01 - '02 god,kad je nov ide skoro 8 sec a tebi posle brdo kilometara i 10 godina ide 7 sec.? Aj pojasni mi majke ti.
Ja imam Pirellia '08 godina pa jedva zakuca 7 sec a fabrika je oko 6.8 sec .A ova dva auta nemere da se poredi nikad.Da stavis cip,opet nece gurati 7 sec,zato sto je tezak,star i nema tih 180ks vise,stavi ga na valjke pa ces videti.
-
ama ljudi nisam ja reko da je merilo brzine auta u koju brzinu koliko ide boodala vec me je zanimalo dali je auto sa 6 brzina jer u trecu mora da ide 160 ako je sa 5 brzina, to je mene zanimalo ;)
nisam aj ni mislio na tebe brate, znam da se ti u to razumes i da to nije merodavno :)
bice neki snimak ovih dana...moram da navatam nekog da snima, ja ne umem da snimam i da vozim iskreno, to mi bas ne ide :) inace preksinoc sam oprasio golfa istog kao moj, a decko je bio sam u kolima sa 16 icama felnama, a kod mene nas 5 u kolima i 18 ice felne..:) ne znam jel moj ide ili njegov ne ide, nesto od ta dva jeste :)
-
pile uzmi stopericu i meri mu preko snimka, videces da je stvano blizu 7 s :) ja imam drugara koji vozi seat ibicu 2.0 8v 115ks, auto ide 7,3 do 100..ja mu sa golfom ne mogu nista do 100, ali ga na 400m dobijem
-
sacekaj da se snimi bleh,mislim da 1.8t fabricki od 150ks nemoze opepeliti tdi-u od 150ks :))))
to mozes samo da mislis ;)
Strale - cekaj sad da te razumem lepo. Auto iz '01 - '02 god,kad je nov ide skoro 8 sec a tebi posle brdo kilometara i 10 godina ide 7 sec.? Aj pojasni mi majke ti.
Ja imam Pirellia '08 godina pa jedva zakuca 7 sec a fabrika je oko 6.8 sec .A ova dva auta nemere da se poredi nikad.Da stavis cip,opet nece gurati 7 sec,zato sto je tezak,star i nema tih 180ks vise,stavi ga na valjke pa ces videti.
sto brate mislis da ne moze imati tu konjazu?
evo dijagrama mog auta sa dino testa,pogledaj koliko je imao konja i nm pre cipa
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/IMAG0149.jpg)
-
pekare moracu i ja jedan remap na 190 ks, pa da se muski poteramo lollol driving na tvom snimku se vidi da ide za sve konje koje ima :)
-
bratac,sto pre da odradis remap,veruj mi neces prepoznati auto posle wub nije velika cifra a ici ce za sve pare driving
-
moracu :) videcemo sta ce da kaze kad ga prikacim na valjke, pa posle toga neki dobar remap :)
-
ja rece da nece ici 7 sec i sa cipom.Kako nerazumete neke stvari! Aca na audiju rs4 i 1000ks ide niskih 10 sec na 400m a suza sa 600ks ide 8 sec. Brate,tezina i ostala sranja.A i to merenje kod nas,to macku o rep pogotovu ako su oni radili cip.
Pekare,kako je na tvojih fabrickih 150ks izbacio pocetnih 157 ks? I koji ti je sad pritisak turba na 192ks?
I mojne da se ljutis ali ja neverujem da ima tih 190ks. Znas ti sta ljudi rade da dobiju 40ks i preko,nebi verovao i da ga cip digne 40ks,nesto mi tu stuca,pogotovu cipovanje u Srbiji.
Pricamo samo,to je moje misljenje a dugo se bavim tim tuningom koji mi je zivce pokidao kad su konji u pitanju.
-
Pile..mislim da malo gresis..ne znam samo gde si ti procitao da IV gti od 180 ks ide 8 sec do 100kmh..a drugo evo ti sajt o performansama IV od 180 ks http://www.zeperfs.com/en/fiche744-vw-golf-iv-gti.htm.Za (http://www.zeperfs.com/en/fiche744-vw-golf-iv-gti.htm.Za) tvog pirellija isto http://www.zeperfs.com/en/fiche1561-vw-golf-v-gti-30-pirelli.htm..I (http://www.zeperfs.com/en/fiche1561-vw-golf-v-gti-30-pirelli.htm..I) da napomenem da sam ja izvadio katalizator i da auto posle toga bolje ide..Ako ne verujes uzmi stopericu u ruke i izmeri i vidi da li je 7sec..A stavicu uskoro i snimak sa obicnim auspuhom 0-100..poz
-
Prijatelju,pre 10 godina i 0 predjenih kilometara! Pa zar stvarno mislis da on ima i sad te performanse?
Znaci skines katalizator i posle 10 godina on probija rekord na 7 sec, haha , dobar si. Daj boze da ides i 6 sec ali realnost je realnost.
Calibra turbo 4x4 moze praviti sada mozda 7 sec a znas koja je razlika izmedju vw turbo i opela turbo kada su dobri motori - brate velika
To snimak i merenje stopericom,to mi smesno nekako. imas aparat koji montiras u auto i meris od 0-100 , meris izlaz na 402m itd.
I ti mojne se ljutis,neznam koliko ti je godina i kako shvatas ovo ali komentarisemo samo.
-
Druze ja tebi kazem samo koliko meni stoperica pokaze..E sad nije mi samo jasno kako ti mozes znas da moj auto ne postize iste performanse sada i kao pre nekoliko godina i da ima brdo kilometara..
-
Zato sto sam istog golfa vozio 2003 godine i znam kako ide sa predjenih 20,000km a ne sa minimum 150.000km.
Nisi mi odgovorio na pitanje! Jel su iste performanse sad i pre 10 godina?
-
To ti najbolje znas cim dajes odovor.. a te 2003 godine ga verovatno nisi posteno stisnuo pa da vidis kakve performanse ima..
-
Ne brate,nisam. Na novom beogradu od slabog starta na semaforu,pukao nosac motora i motor kleknuo.,toliko o stiskanju.,a i nisu neke performanse brate mili,ide on lepo,daleko da neide ali dobra suza GSi 16v sa cipom i mrka kapa. Na taj motor K04 turbo i druge dizne i druga struja i taj motor ubija sta radi.
Begam da spavam,ustajem u 6,idem na put.
Jos jednom,nema ljutis. Pozz
-
Performanse su vece na 150000 km pod uslovom da je auto odrzavan. Sta je tu cudno, nov motor ne moze da izbaci punu snagu, Dokaz je Autobild koji rasklapa auta na 100000km i koji na merenju svi imaju vise oko 5% snage na 100000km i kazu da je normalno za ispravan motor.
-
Sjebaste temu skroz
-
Rocky tako je..i mislim da si u pravu..E sad pusti ti tu suze i calibre i cipove..Govorimo o STOCK motorima..A naravno da se ne ljutim..:) Poz..
-
@Pile
Skodamaniak je radio chip u Ceskoj (eto nije u Srbiji) i pre cipa mu je dizlo koje je prevalilo 200 000km izbacilo vise konja nego sto je fabrika rekla da ima...
Slazem se da stoperica nije merodavna, ali vidi se da auto ide skroz fino.
Aj za sve po jedno beer
-
ma kad se pogleda snimak, vidi se da auto ide bas lepo..sad si uradio auspuh, cipuj ga i ima da ubija ;) ovi momci obecavaju finu konjazu :) http://www.revochip.com/modeli/chiptuning/?models_cat=59&models_serie=655&modelid=5265 (http://www.revochip.com/modeli/chiptuning/?models_cat=59&models_serie=655&modelid=5265)
-
Nikola hvala ti..videcu jos za cip..tj treba da resim da li cu to raditi..:)
-
ja rece da nece ici 7 sec i sa cipom.Kako nerazumete neke stvari! Aca na audiju rs4 i 1000ks ide niskih 10 sec na 400m a suza sa 600ks ide 8 sec. Brate,tezina i ostala sranja.A i to merenje kod nas,to macku o rep pogotovu ako su oni radili cip.
Pekare,kako je na tvojih fabrickih 150ks izbacio pocetnih 157 ks? I koji ti je sad pritisak turba na 192ks?
I mojne da se ljutis ali ja neverujem da ima tih 190ks. Znas ti sta ljudi rade da dobiju 40ks i preko,nebi verovao i da ga cip digne 40ks,nesto mi tu stuca,pogotovu cipovanje u Srbiji.
Pricamo samo,to je moje misljenje a dugo se bavim tim tuningom koji mi je zivce pokidao kad su konji u pitanju.
pritisak turba 1.2-1.3 bara
a vidim ja prijatelju bez ljutnje da ti najbolje poznajes tudje automobile,koliko imaju ks i kako idu, pa da ne gusimo temu,ovaj diagram sam skinuo negde sa neta,mislim da nemam ni 120 ks. ipak su to mnogo godine prosle eksplatacije, ko zna dali i 120 ks imam,iskreno nikako ne ide ;)
zaboravih da napomenem,da nije samo cip radjen mahac
-
TEMA JE O IZDUVU !!!!!!!
svaki sledeci post, koji ne bude vezan za temu, bice obrisan...
nastavite raspravu u temi u off topiku il gde vec...ovo nije mesto za to !
-
Pokidam flexi crevo i konačno odem da odradim de-cat, nov fleksi i downpipe 60mm (izvini Saša bonk). Evo slike
cat
(http://imageshack.us/a/img546/3209/20121204142203330.jpg)
flexi
(http://imageshack.us/a/img43/5030/20121204142232348.jpg)
nova cevka
(http://imageshack.us/a/img14/6089/20121204153337612.jpg)
umetak za drugu sondu
(http://imageshack.us/a/img853/7928/20121204153811351.jpg)
rupa za prednju i zadnju sondu slikano od ispod motora
(http://imageshack.us/a/img138/2761/20121204154005490.jpg)
na kraju
(http://imageshack.us/a/img202/4051/20121204155815603.jpg)
Lepo je odrađeno, koliko sam primetio lakše diše, ja sam zadovoljan kako prima gas za ovih 5km koliko sam prešao lollol
-
vele koji je ovo reterdirani polozaj lambda sonde? sta ona sad mjeri i kakva joj je funkcija sad?
-
pojma nemam
-
ja sam gledao da sonda uvek ide odozgo, ali iskreno nisam ni znao da je bitno sa koje je strane :)
-
ta sonda mora biti na udaru gasova da bi mjerila nivo co2 i da bi motorni komp mogao dozirati gorivo na dizne.
u ovom polozaju u kom sad stoji ista joj je funcija kao da je drzi u gepeku
-
na bolcovoj slici na prvoj strani je isto u bočnom položaju
-
vele koji je ovo reterdirani polozaj lambda sonde? sta ona sad mjeri i kakva joj je funkcija sad?
to i ja bas gledam
-
ne znam ko je bolc a nije ni bitno.
sondu ljudi obicno stave u taj polozaj da bi izbjegli paljenje cek endzin lampe.
sonda u tom polozaju nema nikakve funkcije. ali ako je bolc tu stavio onda mozda tako treba..
-
kod mene je sonda bas na cevi od auspuha, tj. nije pravljena ovako neka budzevina da se odvoji il sta vec...neznam bolje da objasnim
i nemam nikakvih problema
-
stefi to vjerovatno znaci da su ti struja u ubrizgavanje ispravni.
-
Aj ako te nemrzi malo mi pojasni na pm
...nisam ja nista tu cackao,vec predhodni vlasnik
-
na vortexu ljudi isto imaju ovakvu "lulu"
na ebayu kao o2 sensor spacer se prodaju ovakve lule
videćemo kako će da se pokaže
-
Evo i nekih mojih fotki koje sam ranije obecao da cu staviti,od izduva koji je radjen kod Pirketa.(http://www.dodaj.rs/f/7/mR/3BPLT0vT/img0392.jpg)(http://www.dodaj.rs/f/1G/KN/1e6dPesx/img0393.jpg)(http://www.dodaj.rs/f/1s/Sy/LLmIisr/img0396.jpg)(http://www.dodaj.rs/f/1S/qL/4tqJJtIr/img0390.jpg)
-
Kakve posledice mogu biti zbog ovako postavljene sonde?
-
nema tu posledica,nego sonda neradi svoj posao
kod straleta prva slika nevalja(opet nista neradi),duga moze da prodje
-
ma stavljajte sta hocete. ja sam gori debil sto vam ista i govorim
-
Dobro Surla85
ja sam ocekivao gedorin odgovor il nekog ko ima nesto pametno da iznese,a ne neka teoretisanja i nagadjanja
prvo kazes
nema tu posledica
a zatim u istoj recenici
sonda neradi svoj posao
Znaci koja je posledica ovoga sto si napisao?
Ja nemam nikakve probleme sa autom i sonda je postavljena onako kako mi je i gedora rekao da treba, ovo sam pitao cisto iz radoznalosti.
-
evo ti pametan odgovor od pametnog coveka,posto si ocekivao gedorin odgovor
stefi to vjerovatno znaci da su ti struja u ubrizgavanje ispravni.
edit: stefane ti si ugradio tvoju kako treba koliko sam procitao,ovo drugo zaboravi da sam pisao ni necu vise,sory
-
Sve sto mi nije bilo jasno,a u vezi sa mojim autom pitao sam u privatnoj poruci
i veruj da nam nije trebao prevodilac ;)
Bez ljutnje,al ti opet nisi odgovorio na pitanje vezano za sondu koja "neradi svoj posao"
ako znas ja bih voleo da napises,ako ne
sacekacemo nekog drugog da odgovori ;)
-
Ubodena je sa strane da mi ne prijavi gresku..
-
dobro,rekao sam nepisem vise,a i ja sam lud sto sam se i registrovao ovde uopste
edit: nisam dobro procitao cija je cija sona,izvinuo sam se sto sam pisao,cekamo jos strucnijih odgovora B)
-
Ljudi sta je sa tenzijama u poslednje vrijeme? Opustite se, kako vam tako lako popuste zivci? Surla nemoj da se nerviras bre :)
-
Stvarno ne znam odakle tolika nervoza. Meni auto definitivno bolje prima gas
Cekam da sredim protokomer >.< , kacim na dijagnostiku, da vidim da li pravi probleme ovakav polozaj sonde.
Primam sve sugestije, kojih do sada uopste nije bilo, pa cemo da vidimo za dalje. Nije secer u vodu, a i da jeste ne bi bilo prvi put :)
-
Da nije ta druga sonda gotovo izolovana od izduvnih gasova, prijavljivala bi da katalizator ne radi svoj posao. Posto sad do sonde gotovo i ne dolaze izduvni gasovi, sonda cita da je sa katalizatorom sve u redu.
Ovo je slucaj za Fordove euro 3 benzince, pa sam skoro siguran da je tako i ovde.
-
Pa da..