VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: AFN-slabost Mart 18, 2012, 08:25:56 posle podne
-
Ljudi u proslom forumu smo raspravljali oko msnage u mog passata,jucer sam napokin isao na diagnozu u bosch servis,majstor je prikljucio auto na com i ocito je sve i sto se elektronike tice je uredu,posle smo isli na diagnozu u voznji,znaci ja sam vozio kako mi je on govorio a majstor je na laptopu gledo situaciju i sve 100°% ispravno...Znaci elektronika nije u pitanju nista.Meni je i dalje ostala snaga recimo kao da vozim obicna dizela jer problem je taj sto mi turbinu nepali nikako,do 3000 obrtaja ide polako i posle ga jos kao gusi nema snage nikako,majstor sad sumnja na dizne al nije siguran.Mene sad zanima dal neko mi moze pomoci jer je kvar mehanicki nije elektronika u pitanju.Da dodam turbo je bio na ciscenju i majstor garantira da je 100% turbo ok.potrosnja je oko 7 litara al nema snage nit se turbina cuje da radi.Hvala unapred svima koji mi pomognu
-
Jel pusi puno?
-
Proveri vakum creva koje su za turbo dali su dobri i nek ti na dijagnostiku odradi test za solenoid koji kontrolise pritisak turba ako uopste zna tvoj
majstor
-
Nema dima ni truna ni sad ni prije,znaci nedimi nista nikakav dim.Crijeva sam pregledo komplet zamjeno sva vakumska.Moja sumnja je na dizne al nisam siguran.Neznam sta uopste pali turbo jel ima sta da bi zezalo osim dizni?Turbina se nikako necuje kad dodajes gas samo brujanje se cuje kao da je nema nikako.
-
ako ti ide pa odjednom upali safe mode sumnjam da je do dizni ... ;) pođi kod još nekog majstora da vidi taj turbo za svaki slučaj ;) kakav je protokomjer? jeste li mjerili njegove vrijednosti? da nije N75 ventil riknuo (on je kod tih vakumskih crijeva), kakava je situacija sa EGR-om?
-
nema safe mode nista nebaca ga u safe,znaci kao bez turbine da je,egr ok,Maf senzor ok
-
nemas ti turbinu na tom autu
-
Katalizator.
-
Turbo pritisak ne zavisi od stanje dizne nego kontrolise motorni komp na sledeci nacin
Po default pritisak je 1 do 1.1 bar na afn motoru regulacija ti je po sledeci raspored: solenoid tj magnetni ventil (n75)pomocu vakum pumpe i i signal od komp zatvori klapnu turba t.j promeni geometriju posto je kod tebe varijabilna turbina, kad turbo nabije pritisak na 1.4 bar MAP senzor t.j senzor za apsolutni pritsak da signal do komp da n75 ventil da namanji pritisak pomocu klapnu koja regulise vakum.
Tako da ima vise komponeti koji je moguce da ne odrade svoj zadatak zato preko dijagnostike ima actuation test
za svaku komponentu naravno ako majstor zna da ulazi vag kanale da to odradi, nije samo procitas greske nema greske i nije mu nista a ne svaki put kopm javi gresku zato sto del koji je da kazemo problem radi ali ne po propisanim parametrima. mahac
-
skoro drug imao taj problem na pasatu b5,isto dijagnostika nista nije pokazivala.na kraju se ispostavilo da je neispravan elektromagnetni ventil koji ukljucuje turbinu.stavljen nov,i auto radi odlicno.
-
+1
i meni je to palo napamet,mislim da sam vec procitao negde to
-
Gdje bude taj elektromagnetni ventil da ja to sam kupim i zamjenim???
-
druze... promeni majstora... pozzzzzz
promijeni ti majstora. od tako jednostavne stvari pravis cirkus ovde.
p.s taj ventil ti se nalazi ispod sjedista suvozaca
-
Zaboravio sam rec da sam prije svega toga zamjeno dizne al kupio sam pogresne od 19 tdi 66kw-90ks i cim sam auto upalio vec je imo problema sa snagom,napravio sam neki 500 kilometara i vidio da treba to vaditi jer auto neide nikako,zamijeno sam svoje dizne stare nazad dao al problem je ostao isti kao da su ostale one dizne od 90ks.Majstor na bosch servisu kaze da ga zbunjuje jer sve odradjiva svoje na vreme al auto neide,tako mu diagnoza pokazala.agr ventil se cuje kad dodajem gas da radi kao neka klapna se cuje,tako da sumnjam da je taj ventil otiso,onaj drugi na turbu povuce polugu do kraja znaci da vakum radi.Sad jedino ili dizne ili turbina je za smece,ostalo je ok sigurno.Jer kad zatvorim crevo od ventila toga sto otvara turbinu zagusiva motor pri dodajanju gasa nece preko 2900rpm.eto sad sam vam malo pomogo oko stvari.
-
nemora da znaci da onaj drugi ventil ako povuce polugu do kraja da radi,mene je zezalo da on kad povleci polugu secka,glavi ali je isto povuce i vrati posle do kraja,to treba da se ocisti
jesi zamenio vakum creva?
ja sam kod mene sve izmenjao,ocistio itd i nista nisam postigao,i na kraju sam zamenio vakum creva sva koja kostaju 500din i kupio sam neka duplo deblja,od tad evo od oktopbra auto ide kao blesav,stalno ga stisnem na autoputu i nema vise da zeza
problem bila vakum creva,losa
-
kupio sam danas drugu turbinu sutra montiram pa cu da vidim rezultat,jer stvarno vise neznam sta je.javljam rjesenje cim postavim je.
clap
-
E ovako sad,Kupio sam turbinu drugu novu repariranu pod garancijom,zamjenio sam je,kupio sam luftmeser mjerac zraka bosch,sve zamjeno i razlike jes al opet nisam dobio snagu koju treba da imam.Nekako mi lijeno poteze i recimo da na pola je negdje snage.Jedino mi preostaje da idem na bosch diagnozu ubrizgavanje i to da mi odradi da vidim sta je.Sreca da sam staru turbinu prodo za iste pare tako da me kostalo samo moje ruke zamjena ;).
-
Jos jedna stvar da nezaboravim,Umene kataloske dizne su 0,205,, e sad neznam da se nije ko igrao kada pa stavio od 66kw dizne 0,185mm pa zbog toga nemam snage???
-
Boske brale, neka ti majstor proveri dovod ulja do turbo kompresora,ako nije proverio, jer zapušene cevi, mogu biti posledica slabog rada turbine.Promeni se turbina a ne očisti se dovod ulja pa se nova ne podmazuje dobro, maže opet da rkne...
-
Ma negde gubi pritisak..najmanji procep da postoji negde i eto ti problema...mom kolegi je vektra isla do 2 000 obrtaja i ne preko,isao na razna ispitivanja i na kraju je neki deo popunio silikonom i auto vise nema problema..a isto su mu tipovali na bosh pumpu da ne radi ;) cak su mu i katalizator skinuli i zadrzali za sebe (navodno je bio zapusen) moj ti je savet da nadjes iskusne i dobre ljude po preporuci od nekog prijatelja
-
I mene je to zezalo, ja sam radio čišćenje turbine - i pokazalo se opet posle da je zaglavljivalo u nekim momentima. Oteram ponovo kod istog majstora, on podigne auto na dizalicu i izvrši čišćenje vakuum ventila, i razrađivanje - jer navodno mi je on glavio. Rekao majstor da s vremena na vreme auto da se vozi i brzine menjaju na 3000 obrtaja. A možda i ima negde sitna rupica u vakuum crevu i ona pravi svaki put problem na određeni broj obrtaja...
Aco, ko ti je ustanovio da su vakuum creva za zamenu?
-
ja sam 3 puta skidao turbinu,i 3 puta je servisirao,ventile menjao,nije bilo do njih,egr ventil sam kupio nov,opet isto,cistio izduvnu,izbio katalizator i opet isto,i to sve majstori sa dijagnostikom,svi ih hvale,na kraju mi rekli daneznaju sta ga zeza,nemaju ideju i slali me po drugim majstorima,puko sam 400 i nesto evra bezveze a nije bilo do turbine jer kad sam je servisirao u turbo servisu na medaku rekli su mi da je ociscena i da je dobra turbina i da to nije kraj mojih problema sa gubitkom snage,jos malo sam tako isao,menjao protokomer,stavio drugi i opet nista
ikomsija iza mene,obican mehanicar,bez dijagnostike kaze idi kupi vakum creva jedno 3 ili 4m i sve uzmemo izmenjamo,od tad auto ide kao blesav,i na dva mesta na starim vakum crevima sam nasao kao pukotinu,bila su losa i sva odrpana,zamenio i evo vec 8meseci se vozim,nikad nije do sada nista,ide kao blesav,i isao sam nekoliko puta na dijagnostiku,i skoro sam bio i ne pokazuje nista,nikakvu gresku,ne prepunjava turbina vise,problem bila losa vakum creva
-
Druze jedno pitanje, koliki pritisak ti daje ta remontovana turbina?
-
sve majstori a ni jedan ne zna da reši prost problem kod auta, nisu to više ni M od majstora - uglavnom 90 % je takvih i zovu se majstori, a ovakve probleme ne znaju da rešavaju - samo uzimaju pare a i dalje nerešeni problemi.
Gde si kupio vakum creva, možda su i kod mene za zamenu - i jer ti menjao taj komšija?
Posle čišćenja turbine, kod mena, znaš onaj vakum ventil ( ima klip koji se razrađuje) - koji se nalazi ispod i povezan je sa turbinom - meni je zaglavljivao, očisti se i vozim pređem nekoliko km, i ponovo zaglavi i isključi turbinu i opet čišćenje, a to si Aco spomenuo - kako ti sad ne zaglavljuje, nije mi jasno - i ti si imao taj problem. A problem si rešio zamenom creva, a šta si uradio sa tim vakum ventilom?
Malo mi to nije jasno - sad.
-
i ja sam razradio taj ventil, onaj veliki iznad turbine i meni je malo glavio,zaboravio sam da napomenem,izvinjavam se,meni je jednom to ocistio i posle nikad nije zaglavljivalo
vakum creva mi je menjao komsija,ma bre nista tesko,cale ih je negde kupio ali sam uzeo neka gumena duplo deblja od onih starih,i nesto smesno tipa 400-500din 3m ja mislim
ja sam posle toga sam sa gazdom menjao na njegovom audiju a4 1.9 tdi,laganica
@sAx nije remontovana,nego je ociscena,70e naplaceno
a remont kosta 250-300e ja mislim, i da ti kazem ovo za pritisak nemam pojma,bitno je da sam resio problem i da vise ne prepunjava
-
Izvinjavam se ako sam bio nejasan, pitanje je bilo za: AFN-slabost
a evo zbog čega
prostim merenjem pritiska koji turbina isporučuje u bustu vrši se i defektaša probllema, odnosno tačno se zna da li je turbina kriva za manjak snage ili nešto drugo u pitanju napajanje gorivom, elektronika, ventili itd.
-
brate kod turbine moze da predstavlja problem i iberlauf....sve iz njega ide direkt u turbinu...ipak danas se sipa sve zivo u auto od loz ulja do pregorelog motornog ulja...
-
Kod mene je kolega imao slicnih problema,isao na dijagnostiku nema gresak. Na kraju skontaju da je bilo do naftnog filtera koji nije bio ok,ubacili polovan orginalni filter i auto poludilio.
-
Kazem diagnoza sve ok isao sam na 3 mjesta i svi rekli isto,al kad je auto upaljen vakum povuce onu8 polugu od turbine i drzi je do kraja,cim malo dodas papucicz gasa odma rasterecuje turbo i polugu vraca nazad dole do kraja,tako da auto ide brez turba fakticki.Sve sto se dalo zamjeniti sam zamjenio al auto i dalje ima snagu pola manju nego sto treba da ima 81kw motor.potrosnja je konstantno oko 8 litara.Maf senzor sam kupio original zanjega i nov je al stvar opet ista,sad jedni kazu da je mozda do procesora ili senzora pritiska turbine,al sumnjam da je on jer bi diagnoza pokazala da je on otiso.Neznam vise sta bi da uradim,,,,,,,,,,,
-
menja li se taj ventil na turbini lako bez skidanje turbine ili mora cela turbina anpolje. jel jednostavno skines stavis novi ili posle idu neka podesavanja i slicno. sta mislite o marki MELETT tim vakum ventilima, njh su mi prporucili