VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: mujo_g1 Novembar 25, 2008, 12:20:27 posle podne
-
da li znate neke cake ili trikove kako izvuci par konja vise iz mk1 1.6 d....ocu da derem 55-ice po gradu :)
ovako je potpuno fabricki motor...poz
-
odvrni bos pumpu, stavi tanje gume, olaksaj auto, ostalo oko motora ne bi trebao da diras jer je dizel a jos mator. koliko para si mislio da ulazes?
-
Eh tu muku sam i ja mucio,ali se samo nijanse mogu izvuci.Mozes da odvrnes naftu na bosh pumpu ali ce da dimi...Mene otac ima mk1 1.6d i ide kao lud.A ja imam mk2 i dosta je sporiji.Jedino sa cim sam ja uspio da izvucem to je mjenjac,tacnije mijenjao sam 5 mjenjaca da dodjem do "odgovarajuceg" prenosa.Za mene je to mjenjac od mk1 gti sa 5 brzina (ne znam tacno oznaku).
-
Mozes da izvuces 150 ks iz dizela,tako sto ces ga prodati i kupiti GTI biggrin
Ne bih ja tu nista dirao.Mozes samo staviti original K&N filter da lakse "dise" i to je to.
-
najeftinije izbaciti taj motor i ugurati iz dvojke 1.8 gti motor sa 8 ventila i milina
-
najeftinije izbaciti taj motor i ugurati iz dvojke 1.8 gti motor sa 8 ventila i milina
lepo si rekao i najjfetinije. dizel cak i kad bi nabudzio ti bi vozio na visokim obrtajima a on nije pravljen za to brzo bi ti prosvirao motor. a ovako gti na 4k obrtaja mu normala. jeste malo veca potrosnja al zato je i vece ubrzanje :)
mada kad bi prebacivao motor morao bi da menja kocnice i instalaciju.
-
Kocnice nebi morao odmah,a i to nije prevelika investicija.Samo je pitanje koliko on prelazi sa tim autom isplati li mu se gti da vozi ;)
-
pitanje nije koji motor ubaciti vec kako izvuci par konjica iz ovog nemam para a ni zivaca za neke velike poduhvate...
@Dynamite koliko ga razvuces 1,2,3,4 pa i 5??
-
GTI je GTI B)
-
procitaj ono sto sam ti rekao na pocetku posta:odvrni bos pumpu (vise trosi malo brze ide), OLAKSAJ auto (ovo ti je najbitnije ako oces da dobijes konje tj da ih vratis, izbaci rezervni tocak, sediste, smrsaj malo :D,)....uglavnom najlakse i najjfetinije ti je da olaksas auto nema tu neke nauke. ako su ti gume na 2.0 bara ispusti ih na 1.6-17 (prednje) ako oces da imas ubrzanje. to su neke sitnice ukratko
-
Zasto da ispusta pritisak u gumama? Zar nije bolje kad je na 2 bara. Tad guma ima manji gazeci sloj nego kad je ispustena na 1.6-1.7 bara. Kad je meksa, guma se malo rasiri i onda ima veci otpor. Kad lakse motas volan kad je guma malo ispustila ili kad je napumpana kako treba? ;)
-
Ivane tu nisi u pravu na trkam na 402 metra obavezno se ispuste malo prednje gume ;)
-
vece prijanjanje je kad ispustis gumu a samim tim manje proklizavanje i imas malo bolji odziv na ubrzanje. naravno tu ti se malo oduzima na max speed al decko je pitao za ubrzanje
-
Kad isputis vazduh iz gume proklizavace ti tj. potpisivati auto pri kretanju, a jos brze ce se trositi gume
A za tunirane gledaj da podesis ugao paljena( bosch pumpu), stavi nov filter vazduha i mocices da deres jugice,
-
Zavisi koji profil gume se koristi. Ako stavite gumu /50 i manje na 1.6 bara nece valjati uopste i ispucace, ili cak iskriviti.
Kao sto su ti ostali rekli, nema tu sta da se budzi, stavi drugi motor ako hoces da se trkas ;)
O "sportskom" filteru vazduha nemoj da razmishljash, nista se time ne dobija. To sto neki pricaju da oni hlade vazduh nema nikakvu osnovu, tj. i na fabrickom filteru mozes da ohladish vazduh tako sto ces da napravis dovod vazduha do filtera i izolujes ga od motora. Drugo, ti filteri mozda propushtaju vise vazduha, ali onda se poremecuje smesha. Bez nekog veceg doradjivanja celog usisa sama pecurka nista ne znaci. Naravno, osim zvuka koji se dobija ;)
-
Kao sto su ti vec rekli, jedino da odvrnes dozu na pumpi, das mu malo ranije paljenje, al' onda ima da dimi i da trosi, al' i da ide!
-
to MADISON: Ma ja sam mislio na 'obican ' filter za vazduh tj. fabricki da ga promeni sa novim istim takvim jer je garan prljav biggrin
-
ok, pa valjda se podrazumeva da mora da menja filtere i ulje ;)
-
najeftinije izbaciti taj motor i ugurati iz dvojke 1.8 gti motor sa 8 ventila i milina
Zar nije potrebna i elektronika onda?!
-
filter je nov i nije "garan prljav"!!!!
servise redovno radim i to sam-za male pare posto nemam kinte da bacam na nazovi majstore...
@Turbo koliko tacno ranije paljenje i koliko da odvrem naftu? kako ce mi se to odraziti na potrosnju tj oce li biti dobar odnos KS/potrosnja???
hvala za sve korisne savete
-
Ljudi nemojte da se osecate prozivanim , iz najbolje namere sam ti rekao za filter jer i ja ima 1.6 d i filter mi se nenormalno brzo prlja!
-
Ipak ti ne bih preporucio da diras paljenje, ako ti se sad dobro ponasa, tj. ako dobro pali i ne trokira. Ja sam svoju na proslom Golfu pomijerao odoka (radi se o milimetrima), bez komparatera i ovako je bilo - kad je pomjerim prema motoru (na ranije) onda bolje ide i malo je bucniji motor, a prema farovima obrnuto. Imas ovde sve objasnjeno http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?topic=1022.0. Inace, motor je bio od mk1.
A ako neces da diras pumpu, samo malo odvrni naftu (kad se okrece na desno, tj. zavrce saraf za dozu, tad povecava protok) i onda malo smanji ler gas (jer ce se povecati) i probaj. Ako bude puno dimio (crn dim) onda malo vrati.
-
hvala ljudi za savete,probacu ovo sto mi je turbo rekao.
@jare osecao sam se prozvanim i zato sam tako odreagovao ali ok je sad...
-
ja ti ne bih preporucivao da diras bosch pumpu,pikantne stvari nije tako prosto gurnes odoka itd,to se radi o nano milimetrima tako da odoka nije bas pamtno.a mislim da je ispod casti da se trkas sa smederevcima od auta,moze da cak i bude brzi ali jugo je jugo i ostace samo jugoslovensko govno.:):):)
-
borko ti si rodjen u toj JUGOSLAVIJI zato nemoj da vredjas ni srpski auto ni bivsu JUGU!!!ima ovde i patriota!!!!nije da je YUGO odlican ali je ok!!!na kraju on je nas!!!made in serbia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
borko ti si rodjen u toj JUGOSLAVIJI zato nemoj da vredjas ni srpski auto ni bivsu JUGU!!!ima ovde i patriota!!!!nije da je YUGO odlican ali je ok!!!na kraju on je nas!!!made in serbia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moram i ja da offnem malo ja se izvinjavam: Ja nemam nista protiv Juga al odes i da kupis juga glanc novog u fabriku i garant ce ti nesto faliti. znam brdo ljudi koji imaju dosta problema sa tim kolima (novim) motor rikne posle 60 000, zaborave da sipaju ulje u menjac, izgube cep od rezervoara, tapacirunzi nisu usrafljeni, trese se volan na 80kmh i jos mnoooogo mnogo drugih stvari. Da ne pricam isto tako nov jugo jedva ubadas brzine, jedva okreces volan, kocnice nikakve bolje su na onim iz 90 godine..... O5 ja se stvarno izvinjavam ali morao sam da offnem.
-
ja jesam patriota i to veeeliki ali juga ne volim da vidim ni da prodje pored mene,a m islim da bi bilo mnogo bolje da priznamo da nam se svijet sprda sa auto industrijom,pa ne bi dzabe bio u filmu,umri muski,predstavljen kao dno dna od auta.ja jesam srbin i nedam na srpstvo ali jugo je sve samo niokad nece biti auto i hvala Bogu sto su konacno prestali da ga proizvode.Izvinjavam se na off-u.
-
Jos jedan OFF i tema ce biti zakljucana... rules
-
uglavnom postigao sam malo vece ubrzanje stim sto sam odvrnuo onaj sraf sto granici sajlu za gas...tako da se ide u vece obrtaje....tj 80km/h drugom alealeee
-
Taj sraf je stavljen vise zbog podesavanja ler gasa,ako se ne varam. Nemoj da ga forsiras u velike obrtaje bicedobro
-
Taj sraf je stavljen vise zbog podesavanja ler gasa,ako se ne varam. Nemoj da ga forsiras u velike obrtaje bicedobro
jedan je za ler drugi je za max gas. to sam i ja cackao :D al nisam stavio do max
-
nisam ni ja do max posto ima i onaj granicnik na samoj papucici...ovako mnogo bolje ide. samo imam problem:navucem ga na 140 km/h u 4. i prebacim u 5. i pocne brzina da mi opada...zasto???
-
Taj sraf na bosch pumpi sluzi da se auto ne forsira kada je kupljen, tj. prvih nekoliko hiljada km, i inace mozes slobodno da ga odvijes. Iskreno ja nisam osetio neko poboljsanje kad sam ga odvio...A u svakom slucaju se skracuje vek motora ako ga forsiras, tako da ne steti taj poduhvat sam po sebi ;)
-
mozes li ti mujo podnijeti finansijski da ubacis bosch pumpu,turbinu i cooler od dvojke(gtd intrcooler)sa 50ks popeces se tu negdje oko 80 ks.a trosice manje dizela..a to da odvrces neke sarafe i sarfacice...to zaboravi.motor ce ti riknuti za pola godine.
-
Ljuboje i ja bi to odavno uradio ali ima drugi problem.Gtd ima dodatne brizgaljke u blok motora sto obicni dizel nema tako da ne bu puno izdrzao.
-
pa da ali i gtd se razlikuje od d zbog klipova,klipljaca koje su mnogo jace zbog pritiska turbine ;)
-
mozes li ti mujo podnijeti finansijski da ubacis bosch pumpu,turbinu i cooler od dvojke(gtd intrcooler)sa 50ks popeces se tu negdje oko 80 ks.a trosice manje dizela..a to da odvrces neke sarafe i sarfacice...to zaboravi.motor ce ti riknuti za pola godine.
jel znas ti koliko kosta takav zahvat? to sam i ja hteo da uradim. ali se uopste ne isplati. plus je moj bio turbo dizel, treba ti turbina, hladnjak, (ja mislim karter), klipovi, cooler ( moze a ne mora) jos nesto treba al ne mogu da se setim. i na kraju sve to da odradis ti treba oko 700 evra....i onda sacekas doplatis jos koju stotku i imas tdi od trojke i imas i brzinu i malu potrosnju.
-
Pa da vise se isplati kupiti drugi i taj prodati pa znas na cemu si.Ja imam istu masinu pa je ista muka,samo sto sam ja zadovoljan kako moj ide.A klipove i klipnjace vec imam od gtd :)
-
mozes da stavis turbinu od mk3 i cooler od fiat tempre...
-
I ja sam odvrtao i zavrtao punjenje nafte, malo bolje ide, ubrzanje mu je veoma dobro u odnosu na kw i godiste. Paljenje bih ti savetovao da ne diras ako ti dobro pali i leti i zimi, ja sam podesavao tako sto sam odvio naftu, poceo je da dimi crn dim i pomalo sam zatezao dok se dim nije izgubio. Pa voznja i dok nisam izgubio dim u retrovizoru (uzbrdica pun gas) zavrtao sam po malo. Sada je ok i trosi izmedu 5 i 6l, zavisi od voznje. U zadnje vreme sam svakodnevno isao KG - VB i na otvorenom pri 80 km/h trosi ispod 5l (sramota me da kazem 4 jer mi niko ne veruje).
Mene kod ovog mog nervira menjac, kratak je strasno ali zato lepo ubrzava, trecom moze i do 100 da se navuce ali to retko radim a cetvrtom sam max poterao 140 i jos je mogao malo da ubrzava ali nije bas prijatan osecaj, jos sam mlad biggrin
Ah da, sto se tice konverzije na TD zaboravi na to. I ja sam to mislio da uradim zato sto je moj motor BIO TD pa je prepravljen na obican, (CY motor), znaci blok i klipove imam ali ostalo bi me izaslo toliko da mogu drugi motor da kupim
Ja sam se pomirio sa tim da vozim 50 umornih konja i ne nasedam na provokacije mladjih bonk
-
Eh da mi je taj blok odavno mi mi zvizdala turbina driving
-
Pa sta mislis ovako na grubo, koliko para je potrebno da se vrati turbo?
-
vidis to nisam znao za klipove.kod mene je gtd i ja ozbiljno razmisljao da ubacujem bosch,cooler,i mali turbo...!?;:
-
pa zar ti nemas turbinu ako ti je gtd? :huh:
-
pa imam turbinu ali neku vecu,a ja mislio da ubacim tu neku famoznu malu(koja je normalno i jaca)
-
Motor sa "malom" turbinom ima 44kW, a sa "velikom" 51kW, pa ti vidi :rolleyes:
-
tacno tako, to je noviji tip, manji i ti motori su bili slabiji a cini mi se da se ugradjuje od 89 godine.
Sto se tice tuninga dizela, mal sta se moze dobiti uz velika opterecenja,,,,
problem je samo u tome sto je kod dizela gorivo moguce dovesti u skoro neogranicenim kolicinama, ali je problem u vazduhu, a postavljanje turbine na obicnog dizela je malo nemoguce izvesti, u stvari moguce je i to bi islo ko nezdravo, ali kratko, jako kratko....
ako hoces da se juris sa dizelom, onda ubacis 1,9 td, od g3, odvrnes polugu za turbinu tako da zakrilca budu otvorena stalno, blow off naravno mora da ne bi izbijalo crijeva, zatim zatvoris egr, mao odvrnes pumpu i pomjeris na oko 80 stotih u predpaljenje, moze i malo vise. zatim izbacis prednji-srednji lonac, izduv protocni, i naravno protocni filter, i po mogucnosti intercooler od g2, ili neki vec bilo koji, najbolje je recimo od calibre i sl koji ide u branik.....i ici ce ko nezdrav
ovo je najjeftinija varijanta, znaci varijanta koja mao trazi, a puno daje, bez komplexsnijih prepravki motora koji zahtijevaju otvaranje motora, poliranje i sl....
ali i to je skupa investicija je r je dobar 1.9 td preko 600 e, i to stranac,,,,,
a ako budes forsirao obicnog dizela,,,,hmmmm,,,,kratko ce to da traje,,,vjeruj mi,,,
a o razlikama td i d varijante 1,6....hmmm,,,previse ih je da bi sad o tome pisao i prekomplikovano da se od d napravi td
-
A Dandy reci mi malo detaljnije to sto si spomenuo za turbinu, to znaci da se turbina pali ranije, tj. smanjuje se turbo rupa? I naravno ima li nade da se to odradi na mk2 1.6td("velika turbina" sa intercoolerom), posto je rupa bas velika...
-
kod intercoolera mora rupa biti veca jer je potrebno turbina da napuni sva crijeva i intercooler, a to trazi odredjeno vrijeme pa je reakcija na gas malo sporija u startu.
na 1,6 td cini mi se da nema ta poluga za podesavanje, ne mogu sad da se sjetim, ali mislim da nema.
kod 1,9 td ima, i ide od izduvne turbine na usisnu sa zadnje strane, prema protivpozarnom zidu, e sad ona kad se stiska gas otvara zakrilca i omogucava vise vazduha da prodje.
jbg ne mogu fucking sliku da okacim,,,grrrrrrr,,,,,,,
to je sistem koji omogucava da se preciznije dozira vazduh, i kad se taj sraf za podesavanje max zavrne tj poluga max skrati, onda je turbina otvorema stalno,,,,to ukljucivanje i sl ne postoji, znaci turbina stalno vrti, nemoguce je zaustaviti i iskljuciti,,,,,jer izduvni gasovi stalno moraju da okrecu impelere izduvne turbine, koja je u cvrstoj vezi sa usisnom,,,,samo je moguce da se regulise ugao lopatica usisa.....
naravno kao storekoh mora blow off ventil da se postavi jer je kod 1,6 td malo nepouzdan, a 1,9 ga i nema, vec koristi egr kao blowoff, a kod njega se egr aktivira preko vakuma, koji se ukljucuje preko elektroventila koji inicira prekidac na pumpi, i samim skidanjem egr-a se puno dobija, jer nema razmjene sa izduvom motora, i gubitka pritiska usisa.
e sad intercooler koliko je bolji po pitanju snage i za duzi put, toliko skodi prilikom kratkog potezanja,,,varijanta za prevazilazenje turborupe je kvacilo, pun gas, pustis kvacilo i tjeraj,,,,,tj caka je isturirati ga da nabije pritisak u sistem
-
a jaro,sta meni treba da gtd bude gtd inercooler,koje prepravke i koliko se to isplati(mislim na vijek motora i samih performansi).kod mene je fabricki 51kw.
-
Hm, pokusao sam da razumem ovo sto si napisao...Znam da turbina ne moze da se "iskljuci i ukljuci", nego se ne razumem bas detaljno. Ono sto mi je dosta cudno je recimo da kad idem 4. ili 5. brzinom pri 2000 obrtaja i malo vise kada pritisnem gas do kraja turbina u trenutku nabije max pritisak 0.8 bara, dok u nizim stepenima postepeno tek kad predje 2700 obrtaja dostize taj pritisak...
A da osim te fore sa kvacilom je i fazon da nikad ne spustash ispod 2000 obrtaja bonk biggrin
Ljuboje
Ne moze da skodi motoru, moze samo da bude bolje, tj. auto ce manje da ti dimi i mnogo ce lakse da izvlaci vise obrtaje. Mislim da nije tezak poduhvat, najbolje bi ti bilo ako nabavish intercooler od dvojke ;)
-
ja sam stavljao cooler od dvojke na ovo svoje cudo i nista se ne desava....potpuno isto vuce...
-
pa nece da se osjeti neka razlika jer je intercooler kod dvojke smjesten odmah pored motora i iskreno ni sam ne znam koja mu je funkcija, jer on tu sve radi samo ne hladi vazduh, poenta intera je da ohladi vazduh, a hladjenjem se vazduhu smanjuje zapremina sto znaci da veca kolicina vazduha ulazi u cilindre, i prepravka je jednostavna, uzmes intercooler, vod vazduha koji vodi od turbine na usis raskacis i okrenes usis za 180 stepeni onda nadjes crijeva i odvedes vazduh od usisa na intercooler i nazad na usis, i to je to
to madison,,,pa to je i normalno, jer turbina radi na principu pritiska i kolicine protoka izduvnih gasova a ne na principu broja obrtaja., i sasvim je normalno da je mnogo veci pritisak i protok izduvnih gasova u 4 ili 5 brzini na istom broju obrtaja nego u 1 ili 2 brzini....sto je u direktnoj vezi da ne treba isto potopiti papucicu gasa u 1 ili 2 da bi postigao 2-3000rpm i 4 i 5 brzini,,,,
nadam se da je malo jasnije,,,da imam kako da okacim slike, bilo bi jasnije,,,,
jbg tubine su mi bile diplomski rad na akademiji, pa sam uradio domaci zadatak,,,,
-
Hvala tebi na odgovoru, a intercooler na dvojci je dovoljno veliki, a sto ti kazes mnogo su ga lose postavili, dodushe ima neke plastike koje usmeravaju vazduh, ali nije bas najbolje odradjeno pogotovu zato sto je ic postavljen uzduzno, umesto poprecno...Mada i nema bas puno mesta gde da se stavi, mnogo je nezgodan motor za majstore biggrin
Ali mogu ti reci da se razlika u snazi dosta primecuje u odnosu na td bez ic-a, mada je i turbina drugacija?
-
nema se sta tu da radi puno na dizelu sem pumpe nece toliko puno trositi a ko oce da pojaca snagu na 1.6d onda izbusis blok i stavis vece klipove puknes ga na drugu specijalu i bog te veselijo
-
Posto se prvi put srecem sa dizelom,a vozim passat 1.6D,jel moze neko mozda okaci sliku bosch pumpe i tog srafa za odvrtanje nafte?
Hvala unapred
-
dok je stari imao dvicu pre cirka 8-9 godina posto se vukla kao infuzija sa 1.6d i 5-om ekonomik
i posto sam je mrzeo iz dna duse jel se uvek pokvari kad ja sjednem pokusao sam je ubiti,i to prvo odvrtanjem bosch pumpe do kraja plus gasiranje
isla bolje e posto sranje ope nije htjelo crcknut poceo sam sipal litar benzina na 20 lit nafte,e onda je isla dosta bolje,
i na kraju sam dogurao do 1,5 lit benzina na 20 lit nafte,e onda je stvaaaaaaaarno isla,a pri jacem gasiranju i dizat temp dok sa litar benzina nije dizala temp
ali je ope nisam uspio satrati,iskreno i jugo 45 je bio brzi od 1.6d bar moj dojam angry2
-
Los ti je dojam, imao sam jugo 45 i to perfektan, 1.6d je za njega motor i po. A to da je shit si sam opovrgnuo kad nisi mogao da ga unistis.
Da je za tuning-ne. Manite se ljudi toga, taj motor je napravljen da malo trosi.
-
1.6d ako je dobar motor, moze se lepo covek prevesti od tacke A do tacke B uz minimalne troskove
ali samo toliko
kakvi konji, kakvo budzenje on fabricki ide 18-19s do 100km/h z
za njega je vazno ujutru da upali i to je to
...ja bi ga tako kilavog pre vozio nego mk4 sdi
koji je skuplji 3x, skuplji za odrzavanje, a kilav ko mk2....jedina mu je prednost sto selo prica da vozis cetvorku a ne dvojku ;)
-
Posto se prvi put srecem sa dizelom,a vozim passat 1.6D,jel moze neko mozda okaci sliku bosch pumpe i tog srafa za odvrtanje nafte?
Hvala unapred
Kada gledaš u motorni prostor a pri tome stojis ispred auta, šraf treba da bude sa desne bočne strane boš pumpe. Ako predhodno nije diran na sebi ima plastični prsten i metalni osigurač. Skineš prsten i osigurač, ispod plastike će se pojaviti sigurnosna matica od 6mm (ključ 10). Motor zagrej do radne temperature i onda odpusti sigurnosnu maticu. Šrafcigerom onda podigni ler gas (naravno motor treba da radi) za nekih 250-300 o/min (ne više). Posle toga šrafom sa zadnje strane pumpe vrati ler na normalu. Osetićeš razliku kako vuče, a da pri tome u "normalnoj" vožnji neće povečati potrošnju. beer
-
@wagenman
E hvala druze bas cu da zaronim pod `aubu,to mi je zimski(caletov) auto pa hocu koliko toliko da ga pohitam zesce je lenj, kratke relacije koje vozim je ubistvo za moj V6.
mahac
-
Samo nemoj preterivati jer ako mu daš previše goriva povećava se i temperatura sagorevanja a posledice su jasne. Da dodam da posle štelovanja treba opet zategnuti sigurnosnu maticu biggrin
-
ljudi jel mogu ja na mog golfica (44kw, onaj sa malom turbinom) da dodam IC bez nekog veceg sex?
msm samo skupim komplet IC i povezem?
i da li moze od B3 IC za golf ? (msm da su isti, samo paji stoji kod desnog krila ako se ne varam)
-
a sto nebi nasao neki Ic sto moze da se stavi ispred velikog hladnjaka a iza maske tu ce imati najveci dotok hladnog vazduha jedino ce mozda malo veca turbo rupa da bude ali i to moze da se resi.
-
a sto nebi nasao neki Ic sto moze da se stavi ispred velikog hladnjaka a iza maske tu ce imati najveci dotok hladnog vazduha jedino ce mozda malo veca turbo rupa da bude ali i to moze da se resi.
+1
-
od cega da nadjem takav IC?
i jel ne moram da menjam turbinu? ili samo stavim ic i driving? biggrin
-
1.6d ako je dobar motor, moze se lepo covek prevesti od tacke A do tacke B uz minimalne troskove
ali samo toliko
kakvi konji, kakvo budzenje on fabricki ide 18-19s do 100km/h z
za njega je vazno ujutru da upali i to je to
...ja bi ga tako kilavog pre vozio nego mk4 sdi
koji je skuplji 3x, skuplji za odrzavanje, a kilav ko mk2....jedina mu je prednost sto selo prica da vozis cetvorku a ne dvojku ;)
poredjenja radi:
moj ex 1.6d i 1.9sdi :)
http://www.youtube.com/watch?v=7FcQNDBGSO4
-
ahahhahahhah ma da lollol
a isto tako kao sto 1.6d kida 1.9sdi isto tako i 1.6td kida 1.9tdi mislim boodala
-
ahahhahahhah ma da lollol
a isto tako kao sto 1.6d kida 1.9sdi isto tako i 1.6td kida 1.9tdi mislim boodala
Na ovom snimku mk4 je ipak karavan (teži je), a sa ovim 1.6td i 1.9tdi si malo odvalio glupost ;) Da si uporedio 1.6td i 1.9td uredu ali ovo su babe i žabe! Bez obzira na sve bitno je i ko vozi beer
-
razlika izmednju obicnog mk2 i mk4 je oko 150-200kg...
-
malo sam se da kazem sprdao biggrin
-
evo nekih poredjenja
0-100km/h max.brzina
sdi 17.2 160km/h
1.6d 18.7 148km/h
1.6td 14.5 s 160km/h
1.9tdi 12.4 s 180km/h
(1.9tdi od 90ks)
-
A hoce li neko meni da odg. Na gore postavljeno pitanje ? Zar mora u svakoj temi da bude prepiranje. . .
-
od cega da nadjem takav IC?
i jel ne moram da menjam turbinu? ili samo stavim ic i driving? biggrin
Jbm li ga od čega, nije mnogo ni bitno samo da možeš lepo da ga upašeš u branik. Ne menjaj turbinu, eventualno mu daš malo više goriva na pumpi (samo bez preterivanja).
-
Necu preterivati. . . Nasao sam vec onu pumpu sa onim dodatkom sto daje gorivo u turbinu. Jer ja to nemam. . .
-
Necu preterivati. . . Nasao sam vec onu pumpu sa onim dodatkom sto daje gorivo u turbinu. Jer ja to nemam. . .
Kakvo bre gorivo u turbinu? blink blink blink Ne zajebavaj se nego malo odvrni gorivo na BOSCH pumpi i ne diraj vise nista batine
-
ma bre hocu da stavim Bosch pumpu om mk2 51kw i 59kw sa ovo pecurkicom(ili kako se vec zove)...
sto to da ne uradim??
i kako mislis da ubacim u branik? ja sam mislio negde ispod branika kod hladnjaka.. tu negde....
-
Pa i ja sam mislio IZA branika. U zavisnosti od toga kakav kuler nađes mozda ćes morati malo da ga ukrajaš. Sto se tice te "pečurkice" u pumpi, ne diraj ništa, i ja trazim od dvojke TD da ubacim kod mene jer su bolje.
-
coxi ubaci mu sliku da vidi o cemu pricas..pecurka ili kako god je fabricka,samo je neki imaju a neki ne
-
coxi td je sigurno mislio na ovo crevo sto ide od pumpe do lule na usisnoj grani
ja koliko znam to crevo sluzi kad turbina krene da puni ko blesava, grubo receno da da signal bos pumpi da pusti dodatno gorivo, kroz to crevo ide samo vazduh meni je na isto to crevo spojen vdo satic za boost turbine. kad se skine to crevo na visim obrtajima auto losije radi koliko ja znam ispravite me ako gresim.
(http://img830.imageshack.us/img830/5508/dsc07983a.jpg)
p.s. evo vam broj od lika sa petrovca na mlavi on je imao pre nekih 8 meseci bos pumpu u ekstra stanju za td sa IC ja mislim da je trazio oko 100 eura za nju lik se zove Nesa 0645393603
-
Skupo je to 100e za pumpu,i ne mora pumpa od gtd-ic jer je ista od gtd klasicnoga samo sto se nafta drugacije nasteluje,tj vidis sam po potrebi.
-
jbg mene je kompletan remont bos pumpe izasao 90 eura ali sve novo stavljeno i od tad mi se preporodio auto manje trosi a ide malo bolje biggrin
-
ma nije pumpa problem... pumpu menjam glavu za glavu (obicnu za ovu sa slike)..
mene zanima IC sta i kako treba uraditi da bi se ugradio, povezati?
koji mi sve delovi trebaju?
i glavno Moze li hladnjak IC-a sa bilo kog auta da se stavi samo da nadjem odgovarajuce cevi(creva)?????
PISITE MI U OVOJ TEMI: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=4580.msg303071#msg303071 da ne zatrpavamo dve teme mahac
-
Skupo je to 100e za pumpu,i ne mora pumpa od gtd-ic jer je ista od gtd klasicnoga samo sto se nafta drugacije nasteluje,tj vidis sam po potrebi.
Bos pumpe od Td-a i TD-sa ic nisu iste,kad ih uporedis,videces da ima i spolja razlike.
I Td sa ic neide isto kad stavis od obicnog Td-a bos pumpu. Iz iskustva kazem-tvrdim.
I sa ic nista se nedobija,pogotovu ako nestavis usmerivace vazduha za ic.Kod mene je bio skinut 2 meseca,nije bilo razlike.
Moj golf sa 16-ticama felnama i 215.40.16 gumama,menjacem od 1.9td i pritiskom turbine na 1 bar,drao sam i TDi-sa crveno i , i sva ta sranja.Cak sam dobio Yuga sa 1.6 motorom i 50ks nitra.Toliko od 1.6td.
U hrvackoj sam dizao pritisak na 1.2 i odvrtao gorivo,ni gti 8 ventila nije begao do 150,cak sam se poterao i sa stilom jtd sa 16v i do kraja trece mi nemoze nista.
Kod mene je garrett gt20 na golfu, lollol . Kad se samo setim koliko sam ljudi ispalio na semaforu i po cesti, clap , svi misle naftas,lenja baraba,dada al juce.
-
Ti sa gedorom lepo pod ruku i u kafanu beer
-
A koju turbinu si dizao na 1 bar? Posto ja imam fabricki td ic, turbina kkk k14 i neko mi rece da je na njoj zaliven wastegate, pa ne moze da se dize pritisak, je l' to tacno?
-
Moj motor je 91 godina,i bila je fabricka turbina garrett gt15 i bio je externi west gate i sve koje sam video sa ic-om su bile slicne.Sad,mozda je kod tebe neko menjao turbinu pre tebe,ebem li ga.
Slikaj turbinu bocno,gde ide crevo ka filteru pa postavi sliku,bas me interesuje.Ako ti je zaliven-interni,nemoses da se sigras i upropastis motor. biggrin
-
Nije menjana turbina, auto kod mene od 2000. god, turbisha da pop1 nikad nije radjena, za sad nema lufta, ne trosi gram ulja.
Aj slikacu kad odem kuci ;)
-
imam ja par slika
KKK- K14 ali rastavljena
(http://img546.imageshack.us/img546/3181/dsc07977c.jpg)
(http://img834.imageshack.us/img834/7434/dsc07976t.jpg)
Sklopjlena
(http://img5.imageshack.us/img5/7666/dsc07985p.jpg)
I evo obe levo Garrett t2 a desno KKK-K14
(http://img202.imageshack.us/img202/2852/dsc07986j.jpg)
Ova KKK-K14 je meni bila originalno na kolima a Garretta sam stavio kad mi je prolupala KKK a sad sam ponovo vratio KKK jer je po meni dosta bolja.
-
moj savjet ti je da skineš dole grane i staviš sve komplet od td ic 59kw znači grane i turbinu pumpu ostavi za prvu silu od običnog ali malo zašarafi znači više goriva budeš videl kak bude išo ako nebu baš najbolje a mora stavi sam getribu 4t od dvojke 5brz to mora da leti jer znam da je izvedivo i isprobano driving
1.6 d mora da ide prek 180 tapsac
-
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane driving
a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b? batine
-
poliras usis , i stavis mu auspuh od izduvne grane do kraja 55mm prohromski , izbacis prigusivac na zadnjem loncu i dobijes oko 10 ks , filter ne diras , ne dobijas nista... moze malo da se odvrne bos pumpa mada nema to nesto puno uticaja , sobzirom da se smanjuje onda vek motora... ja sam mom dizelu odradio poliranje usisa , i prohromski izduv od izduvne grane do kraja... i izbacen prigusivac na zadnjem loncu... biggrin
-
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane driving
a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b? batine
u pravu si ali ako netko želi složit stari motor u nešto jako ništa nije ne izvedivo
npr moj je preko 60kw stari motor s dvojke malo naturpijan ;)i na 402m tdi 110ks mi nemože mi niš
-
poliras usis , i stavis mu auspuh od izduvne grane do kraja 55mm prohromski , izbacis prigusivac na zadnjem loncu i dobijes oko 10 ks , filter ne diras , ne dobijas nista... moze malo da se odvrne bos pumpa mada nema to nesto puno uticaja , sobzirom da se smanjuje onda vek motora... ja sam mom dizelu odradio poliranje usisa , i prohromski izduv od izduvne grane do kraja... i izbacen prigusivac na zadnjem loncu... biggrin
-
Mixa, jesi to sve odradio pre Wagenfesta?
-
da , pa cuo si i sam kakav zvuk ima auto posle svega toga biggrin
-
a Alexu pitaj kako ide za obicnog dizela
-
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane driving
a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b? batine
u pravu si ali ako netko želi složit stari motor u nešto jako ništa nije ne izvedivo
npr moj je preko 60kw stari motor s dvojke malo naturpijan ;)i na 402m tdi 110ks mi nemože mi niš
Tvoj motor Dizel obican i ima 60kw? Kako si to izmerio?Lopatom?
Bas bih voleo da vidim da sa obicnim dizelom dobijes 110ks TDI-a!!!
Jos jedno pitanje,koliko ti auto ide na 402m ako nije tajna?
Ja cu svasta da cujem na ovom forumu.
Ja sa TD-ic sa pritiskom turba na 1.1bar,16v menjacem,KN panel filterom,jedva idem ravno sa 110ks TDi,a ti sa obicnim dizelom i nemoze ti nista,stvarno si me nasmejao do bola.
Ako si iz Bg,poslacu mog bivsegTD-ic na fabrici,da vidim oces mu prici u prvoj a kamoli nekoj drugoj brzini,moze subota.
-
Druže izvini ali ići sa starijim dizel motorom preko 120 je glupost. Kome je bitnija brzina ili skupi keš za novog dizela, ili kupi nekog benzinca sa ohoho kilovata... i ne mož' da omane driving
a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw i služi uglavnom da se prevezete jeftino od tačke a do tačke b? batine
u pravu si ali ako netko želi složit stari motor u nešto jako ništa nije ne izvedivo
npr moj je preko 60kw stari motor s dvojke malo naturpijan ;)i na 402m tdi 110ks mi nemože mi niš
Tvoj motor Dizel obican i ima 60kw? Kako si to izmerio?Lopatom?
Bas bih voleo da vidim da sa obicnim dizelom dobijes 110ks TDI-a!!!
Jos jedno pitanje,koliko ti auto ide na 402m ako nije tajna?
Ja cu svasta da cujem na ovom forumu.
Ja sa TD-ic sa pritiskom turba na 1.1bar,16v menjacem,KN panel filterom,jedva idem ravno sa 110ks TDi,a ti sa obicnim dizelom i nemoze ti nista,stvarno si me nasmejao do bola.
Ako si iz Bg,poslacu mog bivsegTD-ic na fabrici,da vidim oces mu prici u prvoj a kamoli nekoj drugoj brzini,moze subota.
krivo si vidio kolega prije post je napiso da šta čemo mi sa kao 60kw dizelom pa sam ja napisal da moj dizel ali zab sam napisat da je td ic SB
nisam is beograda ali rado bi došo biggrin
imaš malo više caka na sb motoru moje dize su ti rađene na 180 bara bregasta je druga gore getriba je na saile sve polirano fi 60od puhalice do srednjeg lonca turbina na 1.2 bara itd itd lollol
-
Bem te,tako moze. Obican dizel,pa da ima nitra 50ks pa nemoze.
Mirno more
-
Bem te,tako moze. Obican dizel,pa da ima nitra 50ks pa nemoze.
Mirno more
evo malo sam se ja zabunio to je on napisao beer
a ne razumem šta neko može da očekuje od auta koji ima 50-60kw
-
Pa stvarno ne razumem, koja je poenta da se tunira 1.6D ??? Da sam u finansijskoj situaciji da mogu da radim tako nešto, ubacio bi onaj motor od 5 cilindra.... a izvlačenje 20-30 kw više od mašine koja nije visokoturažna je kao da spremaš dedu za maraton.... izvinjavam se ako se neko nađe uvređen, ali to je moje viđenje stvari.
-
Pa stvarno ne razumem, koja je poenta da se tunira 1.6D ??? Da sam u finansijskoj situaciji da mogu da radim tako nešto, ubacio bi onaj motor od 5 cilindra.... a izvlačenje 20-30 kw više od mašine koja nije visokoturažna je kao da spremaš dedu za maraton.... izvinjavam se ako se neko nađe uvređen, ali to je moje viđenje stvari.
ako je voljan neka šarafa biggrin
da dobiš 90ks možeš da is običnog bloka oznake JR dobiš do 90 ks i više treba ti
blok izbrusit na 3 spec + odgovarajući klipovi za 3 spec
glavu staviš od 1.9td AAZ
dize podigneš na 155bara -160
glavu sve isoliraš usis ispuh
pumpu metneš od 1.6 td ic jer ti ima veči pritisak
turbina KKK K14 od ic isto hlađena vodom i uljem ali moraš na bloku metnut srednji čep koji ima dovod za vodu
pumpicu koja tijera vodu na turbinu
možeš stavit i turbinu od mk2 k24 da se ne zazaš sa pumpicom i čepom na bloku
i imaš 90 ks garantiranih poslije stavi napred ic od dvojke i ima da ljepi za sic biggrin
-
ili kupis 2.0/vr6 za 200e i manes se corava posla... opet bez uvrede... ajde kapiram ako neko ima delove pri ruci za dzabe..i zna sam da odradi .. i ima viska slobodnog vremena.. al takav je 1 u milion