VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Arsinov Novembar 24, 2008, 09:07:32 posle podne
-
Ne znam vise sta da radim sa karburatorom, Pierburg 2E. Jedni kazu stavi od stojadina i resio si problem, drugi kazu da to nije dobro, da ce da se gusi, nisam vise pametan, a ovom mom je dosao kraj...
Sta raditi?
-
ako hoces da ti auto tromo u brzava i da se gusi,ali da ti se smanji potrosnja goriva onda stavi karburator od keca(stojadina),ili probaj da lepo nastelujes taj tvoj ili da kupis nov
-
Ne moze moj vise da se usteluje, probali su ali ne vredi. Nov mi je skup, jel postoji neka druga varijanta?
-
zasto nemoze vise da se steluje-i koji je to deo koji ti nevalja pa da nemoze da se steluje.tacno je da se desava da se karburator---raspadne--- ali sve na karburatoru moze da se menja,isto se desava da ler nemoze lepo da se nasteluje ili se nasteluje pa posle opet zeza-ali i to je resiv problem samo je pitanje dali hoce majstori ta se bakcu sa tim ili ne.aj napisi sta je problem pa da vidim da li moze da se odradi ili mora da se menja-i zamenu samo isti karburator,a sa keca ja nikad nebih stavio,ljudi to rade i nadam se da im pije vodu ali ja bebih,bolje neki polovan a dobar nego kecev,na bubanj potoku ih ima gomila za 40 evra,a oni za koje ljudi znaju da su dobri i da netreba nista da se radi na njima krecu se oko 60 evra
-
Kad kupujes gledaj da ima rucni saug. Retko se nalaze ali ih ima i imaces manje problema sa njim.
-
Pa bice da je to, nece majstori da se bakcu sa tim.
E sad, problem je da na benzinu ne radi nikako, gasi se, trza, na auspuh izlazi crn dim i jako se oseca benzin, verovatno ne sagoreva dobro, ne dobija dobru smesu, dok na plinu radi sasvim normalno. Priznajem, ja sam zbog toga kriv, stalno sam ga na plin vozio i to se verovatno sve od toga zeznulo.
Nisam ni ja za tu varijantu da stavim od keca, ali ne znam ni ja sta je bolje pa zato trazim savete.
-
po simptimima ( kolko se secam ) problem bi trebalo da je u ono siberu ili t razvodu- kako ga jos zovu. ako je crn dim znaci da ima jako bogatu smesu. nisam to od davno radio ali koliko se secam to cudo kosta oko 4000 din.
-
Ja sam jedno vreme hteo da stavim od keca ali sam se predomislio. Vozio sam passata sa tim karburatorom i razocarao sam se. Ide gore nego golf II dizel (ne turbo).
-
Ja sam bio u karburator servisu, majstor je nastelovao karburator skroz i sad sve radi ko svajcarski sat. Saug kao nov se automatski pali-gasi, ne trza ni najmanje kad je hladan, potrosnja fabricka... 3500din sam kesirao, znam puno, al se ne kajem, necu da mi auto popravlja neko ofrlje, za 500 dinara, pa da 10 puta dolazim da mi poprvlja vec popravljeno. Dosad sam prethodne aute popravljao kod takvih nekih priucenih majstora pa su me te "jeftine" popravke na kraju kostale mnogo vise nago danas... Naravno, cast izuzecima, verujem da ima casnih ljudi i majstora koji ce mozda taj isti posao uraditi za mnogo manje love, takvima skidam kapu, ali e to prava retkost... Poverenje se ipak stice vremenom i to mora da ima cenu, ja ipak idem tom logikom.
-
Pa nije ni to puno da znam da ce ga dobro srediti, cackalo ga je dosta majstora medjutim sve je to kratko trajalo i opet se skroz rasteluje.
A koji je to karburator servis, mislis da ga vredi odneti da ga srede?
-
Pa nije ni to puno da znam da ce ga dobro srediti, cackalo ga je dosta majstora medjutim sve je to kratko trajalo i opet se skroz rasteluje.
A koji je to karburator servis, mislis da ga vredi odneti da ga srede?
E znam kako ti je, imao sam i ja dosta problema sa karburatorom, nece da upali (izadje benzin negde) pa vergla dugo, pa trtza pri pustanju gasa i pri dodavanju, ler gas pod saugom 3000 obrtaja ma propast nema ko ga nije cackao dok nisam nasao pravog majstora. Znaci stos ti je sa karburatorom da se skine i otkuha u nekoj supstanci ( da se procisti sto je zacepljeno) da se sve lepo predihtuje i da se izmenjaju sve membrane i da se lepo nasteluje! E sad ako su ti otisli neki vakumski djavoli to ti je dodatno ulaganje ali kada se sve to odradi ima da radi kao sat, bar je tako kod mene!
-
Pa bice da je to, nece majstori da se bakcu sa tim.
E sad, problem je da na benzinu ne radi nikako, gasi se, trza, na auspuh izlazi crn dim i jako se oseca benzin, verovatno ne sagoreva dobro, ne dobija dobru smesu, dok na plinu radi sasvim normalno. Priznajem, ja sam zbog toga kriv, stalno sam ga na plin vozio i to se verovatno sve od toga zeznulo.
Nisam ni ja za tu varijantu da stavim od keca, ali ne znam ni ja sta je bolje pa zato trazim savete.
pa to mi reci lave to je prava stvar.zeza te dozer vakuma kojij povlaci klapnu karba.isto mora da se proveri vakum sistem da negde nije neki nepovratni ventil riknuo.vakum dozer je oko 2000 pierburg a mala privreda 1200 din.ima tri modela pa mora da se na to obrati paznja,razlika je u kacenju nista vise a nepovratne ventile mozes da nadjes na otpadima ali pazi uzimaju od 500 do soma.ima lik valja na bubnju bas dobre oko 500din.moja pretpostavka je da imas odvojen vakum na plinu pa tako sljaka ok.isto mora da se vidi i membrana sauha moguce je da te i ona zeza.mentoli rade karbove a nemaju pojma oko njih,misle ocistis i to je to ako nevalja bacaj.e pa nije rodjaci to je prava mala filozofija.kad nekom kazem da na karbu ima termodavac koji moze da ukljucuje ventilator,oni se krste kao ovaj drogiran a kad im pokazem zabodu ko retardi.nebitno samo dobar majstor i bice sve ok
-
Pa nije ni to puno da znam da ce ga dobro srediti, cackalo ga je dosta majstora medjutim sve je to kratko trajalo i opet se skroz rasteluje.
A koji je to karburator servis, mislis da ga vredi odneti da ga srede?
Ja sam u Novom Sadu, dakle odavde je, Karburator servis BISER, ja sam zadovoljan kako je uradio.
-
Naruci SET za reparaciju koji sadrzi komplet sve dihtunge, dizne i membrane, Ivan ima sliku pa neka ti okaci da vidis na sta mislim.
Kad rasturis telo detaljno ocisti i otkuvaj da bude 100% cisto, spakuj sve ponovo sa novim delovima i onda si miran.
Evo ovde sam nasao neko uputstvo sta gde ide mozda olaksa posao.
http://www.scribd.com/doc/2360650/PierburgSolex-35-PDSI
-
Ovako izgleda set za reparaciju za Solex Pierburg 1B3. Ja imam problem da nadjem taj set.
(http://i210.photobucket.com/albums/bb265/Ivan_KS/HPIM3769.jpg)
-
Pa ne bi ja bas to sam pokusavao da popravim, nisam toliko strucan, da ne zeznem nesto...
A jel bi mogao da mi nabavis br. tel. i adresu tog karburator servisa BISER?
-
Arsinov, napisao sam ti kontakt za BISER servis na pm. A ja sad imam drugi problem... Sve radi super, na hladnom pali is prve, ima saug, i spusti se sam kad sam u mestu, al cim krenem saug kao da se zakuca i ne pusta ga, pa radi na vecim obrtajima nego sto je uobicajeno. Znaci kvar je sledeci, vrlo prosto: Nece da vrati iz sauga u normalan ler! A ne ide mi se u karburator servis na kompletan servis karburatora koji je skoro 4000din, a kaze da samo to radi. Sta da radim?! Meni lici kao da ostane pod saugom. Jer ume nekad da se vrati na ler ali retko, ponekad kad stojim u mestu, recimo na semaforu ili parkingu, pa mu treba 10tak sekundi, polako se spusta i dodje u normalu, al cim krenem on opet nanovo... Ima li neko resenje?
-
Care lepo sam ti rekao kad si bio kod mene na slavi,prodaj to i uzmi dizela,a ti neces salim se ja,cekaj jel to onaj karburator sto je imao kad si ga uzeo,mislim nisi isao kod onog lika u Veternik da kupis karburator...
-
Da, to je taj karb. od kad sam kupio auto, nisam isao, bolje mi je mozda da ga za te pare sredim u nekom dobrom servisu nego da kupim neki polovan koji je u ko zna kakvom stanju.
-
Da,to ti je bolje,ipak je ona cifra za polovan karb sto si mi rekao malo preterana....
-
mladen03 imam isti problem sa kolima tj.karburatorom ne spushta ler..shta da radim..i dali da stawim karburator od stojadina a cuo sam da je jos bolji od lade samare..ma taj pijerburg je sranje ziwo..meni rekao majstor,lakse je mecku roditi nego njega nastelowati..