VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: ivanerns Mart 11, 2012, 11:02:01 pre podne
-
Pozz društvo,
iz NS-a sam pa me interesuje gde ima kvalitetno, provereno lož ulje, na kojim pumpama?
Inače, vozim Golf I 1.6 TAS... Mrcinu što bi rekli :)
Smučilo mi se da me krade banana-država na gorivu, prelazim nazad u '90. pa šta bude...
Hvala ;)
-
brate dosta njih sipaju loz ulje i voze...nemas turbo pa i ne moras nesto preterano da se mislis da ce turbo da ti se zapusi... :D
-
ja sipam u golfa 2 los ulje gde stignem i nikad nisam imao problema , mozda malo vise cadi , ali vuce isto , nikakvih promena nema ..:)) sipaj i vozi se kao covek, i jos jedna bitna stavka , na ovim mrazevima sto su bili euro dizel je zaledio , a lozak nije..:)))
-
Ma sipaj slobodno, sve ti je to isto, na g1 ne može ništa da se desi.
-
Za g1 samo neka je masno izmedju prstiju i on guta sve.sipaj lozu gde stignes,i vozi se ko covek,moj golf nije "okusio" d2 od kako je kod mene
-
Aha, znači nije bitno gde i koje je boje, dođe mu na isto...
Na AVIA pumpi mi je rekao jedan lik da on sipa u svog MK2 njihovo lož ulje i ide kao lud, sve isto, potrošnja, kaže da čak i ne dimi više od normalnog...
Kaže da oni valjda uvoze, da nije iz radfinerije...
-
a gde se nalazi loz ulje leti? mislim ko ce da lozi leti? =)
-
Ma pusti boju, to nije merodavno još od devedesetih, tad smo doktorirali boje za goriva... lollol
-
a gde se nalazi loz ulje leti? mislim ko ce da lozi leti? =)
Prijatelju, sa ovim cenama goriva produžavamo grejnu sezonu i na proleće/leto/jesen :D
-
a gde se nalazi loz ulje leti? mislim ko ce da lozi leti? =)
Ustekas kintu pa kupis zimi da se vozis i leti, iz steka.... lollol
-
pa bude i leti loze svugde ja sam prosle cele godine sipao lozaka u b5 i ove cu isto jel je mnogo bolje nego euro dizel provereno. desilo se da nekom euro dizel zaledi a meni lozak nije iako mi je auto napolju stojao na -27. a kako cujem euro dizel ide na 150din a loz ulje se jos vrti oko 100din
-
Ložaka si rokao u B5, jel mu bilo nešto, sve normalno aa?
-
prvo sam 2 godine vozio golfa 3 tdi sa bosanskim loz uljem i nikakvih problema kad sam radio servise filteri su bili cisti kao suza. a imam i pezoa 406hdi u njega nesmem da sipam loz ulje zbog te hdi pumpe i u njega samo euro dizel i uvek sam u isto vreme radio na njemu i na golfu servise na pezou katastrofa filter a na golfu cist kao suza. i onda sam uzeo b5 i malo u pocetku sipao euro dizel dok mi nije jedan majstor rekao da sipam lozaka ako hocu da sacuvam pumpu od ovog loseg goriva. a moj dobar prijatelj je sef luk oil pumpe ovde kod mene i on u svog b5,5 sipa lozaka i kaze sa euro dizelom se svi igraju krsti ga ko kako hoce a loz ulje je cisto drzavi se ne isplati da ga krsti jel se ona odrekla poreza na to gorivo. tako da ako on vec 3 god u svoj b5,5 sipa lozaka u pd motor sto ja nebi u moj auto. i tako da ukupno staza sa loz uljem imam 5 godina i nikad ni jedan problem nisam imao hvala bogu zimi pali kao mina nikad mi nije zaledio. a plus manje mi trosi nego euro dizel da sipam jel je gusci. moja preporuka je svima da sipaju na luk oilu jel je zaista naj bolje od svih koje sam probao a kod njih cesto zna da se nadje i euro dizal ofarbani. a sto se tice cistoce ja nikad nisam imao problema a menjam filter na 10000km i nikad trunku parafina nisam nasao kao sto se desavalo da u pezoovom filteru nadjem u kojeg samo sipam euro dizel. eto malo i od mene nekih informacija
-
I ja rokam Loz ulje u Jettu Mk2 GTD i nista joj ne fali ;)
-
danas na MBG pumpi stoji nova mercedes e klasa i baja bez problema sipa loz ulje..auto 2009 godiste,kaze mi pumpadzija da vec par meseci sipa...
-
ja dok sam pre isao u bosnu sa golfom 1.9 tdi da sipam lozak pitam pumpadziju dali ja smem da sipam u ovaj auto lozak on mi kaze brate ja se za ceo dan 2,3 puta uvatim za pistolj euro dizela svi sipaju lozak samo po koji stranac sipa euro. u novog pasata u mercedese cdi u sa nova vozila
-
Ovo je za rubriku senzacionalno, daj da onda angažujemo nekog novinara da napravi istraživačku reportažu pa da utvrdimo da li je bolje lož ulje ili euro dizel-za dizel agregate novije generacije...Ovo što vi pričate je za mene van pameti... wacko
-
Vala i za mene... Micko, a jel ti tandem pumpa sa pumpa diznama ili je obicna Boch pumpa sa obicnim diznama u Passatu?
-
Jedino što je danas van pameti su cene goriva, a sve ostalo će se odrazit koju godinu kasnije. A da se sipa ložak u novije mašine sipa se aktivno. Kod nas u kraju taksisti kažu da je to plin za dizele. Nevalja plin benzincu isto toliko ložak dizelu. Nije moja teorija ja vozim na plin, i nebih se baš složio da je pametno sipat ložak, smo prenosim ono što čujem i vidim.
-
danas na MBG pumpi stoji nova mercedes e klasa i baja bez problema sipa loz ulje..auto 2009 godiste,kaze mi pumpadzija da vec par meseci sipa...
Da nije to onaj iz SAT revije, sto je promenuo 6 dizni za 50k km.
-
ja znam par taksista sa satom b5,5 pd motori .. rokaju lozak samo zvoni .. gomila kamiondzija sipa lozak u euro 5 motore .. ja iskreno se ne usudim da sipam u boru ..
elem postoji neki zuti lozak kao iz grcke .. to je kao extra dobar ....
-
pasat mi je sa obicnom bosh pumpom i obicnim diznama i evo skoro 70 000km sam napravio bez trunke euro dizela. a auto mi ima sad 320 000 na satu pali kao mina nikad pumpa nije remontovana i trosi mi lozaka 5l a ako sipam euro dizel trosi 7l pa koje je onda bolje gorivo ja stvarno neznam. mada da mi lozaka trosi i 10 litara ja kad otvorim filter on je cist kao suza. a i plus jeftiniji je je za skoro 50din od euro dizela
-
ja znam par taksista sa satom b5,5 pd motori .. rokaju lozak samo zvoni .. gomila kamiondzija sipa lozak u euro 5 motore .. ja iskreno se ne usudim da sipam u boru ..
elem postoji neki zuti lozak kao iz grcke .. to je kao extra dobar ....
kod mene komsija sipa u njegovog b5,5,taksista
pre godinu ipo dana ga je uzeo,auto kao nov,sipa loz ulje u njega i sad da mu cujes motor posle godinu dana samo,kao da si ubacio metalne kuglice u motor i igras klikere
ja se ne usudjujem u moj i necu
a sto se tice golfa 1,ili 2 tu smes slobodno,znam ljude koji furaju samo loz ulje i nikakvih problema nemaju
-
@micko89
Svaka tebi čast, svako ima pravo sa svojom imovinom da raspolaže kako hoće, u srvisnoj knjižici proizvođača stoji između ostalog i koja se vrsta goriva sipa, kao i na poklopcu rezervoara, tu je za mene svaka dalja priča suvišna...
Samim tim se i ne vodim cenom naftnog derivata(koji koliko košta i koliko je jeftiniji...) , niti šta ko radi sa svojim autom, nego onako kako treba tako i radim...
-
...Ja u moju dvojku samo ložu,a sto se tice novijih auta, u mojoj ulici oktavija i mk5,na istoj pumpi,a cesto i zajedno, tocimo ložu.Oktavija zadnje 2-3 godine se vozi tako,a petica zadnjih 5 meseci od kad ju je komsija kupio,i kazu ljudi da nikakvih problema nemaju.Inace u ulici imaju jos 3 mk2, 1 mk3 i 2 saxa,sve na ložu...
-
Mi smo opet najpametniji,ma sve sto gori treba sipati....pa se pitamo kako kod nas auto propadne za 4 sto u inostranstvu propadne za 15,ali sto covek pre rece svak radi sa svojom imovinom kako misli da je najbolje
-
klod brate mislis da ljudi ne bi hteli da odu na pumpu i napune pun benzina dizela ili sta vec,danas da napunis rezervoar treba ti 10 000,to je pola plate necije,tako da sipa ko sta moze...a inace kum moj u pasata b5.5 1.9 TDI ,DI crveno sipa lozaka i vec 8 meseci samo cepa...
-
Ne sporim sto kaze moj drugar bas me briga sto je poskupelo gorivo ja sipam za 1000 din uvek...mislim da na duze staze to i nije pametno mozda se moze izvuci nesto iz sledeceg ,rec strucnjaka za gorivo:
Viskoznost D2 i LU je slična (praktično ista) mada su granice široke. Čak i lož može biti i za nijansu manje viskoznosti.
Relativno bitan podatak je tačka paljenja (para) koji je za D2 i ekstra lako LU zapravo isti (55cel.), dok ostala LU imaju 60 i više (čak i do 100).
Međutim gorenje i brzinu paljenja bolje definiše cetanski broj. On je i najvažniji parametar koji pokazuje kako sagoreva dizel gorivo. Zavisi od kompletnog sastava istog. Naziva se još "dizel indeks". On precizno pokazuje sposobnost paljenja dizel goriva.
Po ovome D2 ima vrlo dobar kvalitet jer mora da ima CB od 45. Još uvek kod nas za ED važi 46, mada je to u EU 49 a preporučuje se 50 i više . ED kod nas uglavnom ima oko 50 ili čak i više. Jako kvalitetan ED ima i 55 ili čak i više.
D2 uglavnom ima 45-47. Nedovoljno za Euro 4 ili 5 motore (gde je 50 min.).
Lož ulje ne mora da ispuni normu po ovom pitanju a sigurno ima manje (oko 40 npr.).
Zato je nepogodno za "brzohodne dizele" čak i obične automobilske jer bi već na 2500 obrtaja nepotpuno sagorevalo. No "sporohodni" nekako to i trpe te ljudi ne primećuju ovu osobinu, koja zapravo znači da (između ostalog i jako uprošćeno) deo goriva sigurno ne sagori pri većim obrtajima (a i inače) te bi potrošnja ED-a po kg morala biti manja. Međutim ...
... "kad ja tamo a ono međutim" ...
Specifična gustina ED-a je 820kg/m3 dok je za D2 860 a LU 870kg/m3.
Zbog kombinacije CB, toplotna moć i spec.gust. D2 i LU bi trebalo da motori isto troše (u litrima) dok bi ED stare mašine zaista mogle da troše i nešto više (ali do 5% max.) dok novije ne bi trebalo nešto posebno više da troše ED u litrima po satu rada.
Šta je još bitno?
Sadržaj sumpora i pepela je kod LU dozvoljen u duplo većoj količini (sadržaju).
Tako da 0,2% sumpora (LU) zaista izgleda frapantno (mada ni D2 sa 0,1% nije mnogo bolji). Sadržaj vode je kod D2 max. dozvoljen 500mg/kg (ppm), kod ED 10x manje a kod LU 3x više (0,15%). Ovo je jako bitna stvar. Vodite računa!
Tečljivost je tu negde ista (do nekih -10, ovaj podatak nemam ni za jedno ni drugo ali je par stepeni možda razlika u korist D2), i naravno, kod ED-a je -25cel. (ni ovaj podatak nemam, mislim na standard, u praksi su vrednosti -26 ili -28 uobičajene za Euro 5, akutuelni, ED).
I na kraju ali ne i po značaju: filtrabilnost D2 je mnogo bolja od LU (a ED bolja od D2 no ovde je razlika D2:LU čak i veća). Znači ne samo filtrabilnost na niskim temp. već i opšta. Ne samo da ćete menjati filter goriva češće već će to biti loše za ceo sistem za ubrizbgavanje goriva pa i samu Bosch pumpu (durogočno gledano).
Ima li nešto posle kraja? Pa ima.
Korozija bakarne trake (test korizivnosti, zapravo odusustvo korozije) je uslov koji D2 mora da ispuni ali LU ne.
A boja? Indikator u količini od min. 15mg/lit.? On služi da se jasno označi lož ulje i nije preterano štetan (ne diskvalifikuje uptrebu kod starih konstrukcija motora) ali ipak mu mesto u motoru nije (dok u peći, kotlu lepše sagori - drugi uslovi sagorevanja, čisto lepo gorenje a ne paljenje na visokoj temp. i pritisku, skroz druga priča).
Eto skraćeno i uprošćeno. Ima i ZA i PROTIV. Lošija goriva zapravo imaju samo cenu na svojoj strani (razlog jedan ali vredan) a kvalitetnija sve ostalo. Šta će petegnuti na tasu? U većini slučajeva cena. Tehničko-tehnološki trebalo bi obrnuto (čak i uzevši cenu u obzir). Osim toga većina ljudi je spremnija da prihvati rizik da motor traje 5000 umesto 7500 radnih sati, ili da u toku životnog veka remontuje (možda a možda i ne) pumpu 2x umesto jednom i slično.
-
za Boban
i ja sam pitao cenjenog majstora koji mi rece doslovce "DAJ NE GLUPIRAJ SE"... e sad kom obojci kom opanci eb ga
-
misli1
-
Evo i ja sam dobio informaciju od jednog veoma cenjenog majstora da se moze smelo sipati lozak. Cak mi je rekao da ako nesto crkne na autu da ce sam o svom trosku snositi popravku. Onda vam je sve jasno. Znaci da moze smelo da se sipa. Ja od sutra prelazim na lozak, pa sta Bog da.
U Sharana lozak?
Moj drugar vozi i octaviu i e39 530d na lizaka, mene strah da sipam, pun je trunja, video sam kad su sipali u b3 komsije
-
Pa ti ga filtriraj ;) Ima da se kupi levak sa tim filterom + neka tkanina i problem rešen ;)
Od danas počinjem da sipam ložaka, kantu od 20l nabavljena, prenosim utikse... OK, znam da je MK1 u pitanju ali jbg...
Razmišljao sam se i oko mog Fiata 1.9 JTD, da sipam LU, ali kažu da nije pametno zbog turbine, a i do duše, to mi firma sipa tako da nije ni bitno toliko ;)
-
ja bi voleo da u svoj auto sipam euro dizel naravno jebes loz ulje ali je problem sto kod nas EURO DIZELA NEMA a ja da sipam u svoj auto kojekakve mesavine parafinske ne pada mi na pamet jel to gorivo svaka pumpa krsti po svome. pa ajde realno po kojoj logici u euro dizelu moze da bude parafina to je cinjenica da se tu nesto mulja. a nek neko kupi lozak i stavi u kantu i nek ga ostavi 3 meseca na minusu nece se nataloziti ni malo parafina. ja ne mudrujem ssto se tice tih goriva ja sam u jedan auto sipam lozak a u drugi euro dizel i sve mi bude jasno na servisima jel ih sam radim a ova auta i bas kad budem radio slikacu filtere cisto da se vidi razlika o kojoj pricam i o toj cistocu u euro dizelu. ja vec 5 god imam staza sa lozakom i nikad jedan jedini problem nisam imao i ako nekad budem imao nece biti zbog njega garantujem. ja necu da sugerisem ko sta treba da sipa u auto to treba svako da zna,ja samo prenosim svoja iskustva
-
Idi do gradske toplane pa ih pitaj da pogledaš filter, sigurno je čist kao suza...
-
pa cistiji im je nego da se loze na euro dizel bleh
-
Idi do gradske toplane pa ih pitaj da pogledaš filter, sigurno je čist kao suza...
Druže ja sam u početku filtrirao lož ulje dok niko još i nije vozio na njega, i posle sam prestao jer nije imalo šta da se filtrira.... a dok sam sipao D2 ili ED providni predfilter mi je bio pun kao da ima blato posle vrlo malo pređenih kilometara. Otkako sipam lož ulje nemam tih problema, tj prlja se filter ali mnogo više kilometra pređem, pa ti vidi.
Niko nikog ne ubeđuje, svako vozi na ono što misli da je najpametnije, ali čisto da znaš, da mnoge pumpe prodaju D2 i ED kao lož zbog manjih akciza, tako da mu dođe na isto. Samo manje košta.
-
Taman posla da neko nekog osuđuje, svako radi onako kako misli da mu je nabolje, naravno da se mulja sa derivatima i da se što kaže @micko89 krsti sve sa svačim, ED je ledio samo na NISu ove zime, nikad nisam imao parafin na filteru(od servisa do servisa).Ako dođe situacija ''kantica sa gorivom'' kao 90 ih, neću sigurno u svoj auto sipati lož ulje...auto mi je PD a dara bi bila skuplja nego mera...po meni za nove dizel agregate to je veliki rizik...
-
Ja imam Golfa 2. i u njega sipam Loz ulje.Kada sam ga kupio poceo sam da sipam samo D2. No covece skupa voznja puno. Po ovim cenama sad izmedju nafte i Gasa svi bi znaci trebalo da se odreknemo Automobila sa Dizel motorom. I tako ti pricam ja na pocetku poceo da sipam samo D2. I onda dodje drug i kaze daj ne lupaj ja u Audia 2007.god. sipam lozak a ti neces u Golfa 1990. ! I od tad sam se prebacio na Loz ulje. Kod nas ovde ga prodaju po dve cene jedno je neko nase ono je 102,45 Din tako nesto a jedno je neko Evro Loz ulje iz uvoza on je po 104,80.Din ja uzimam ovo drugo nekako mi auto lepse ide. Ne znam mozde je kraci vek motora ali pazi pre sam imao benzinca i svi su pricali da je benzinskim motorima kraci vek na plin kada se vozi. Pa mnogo su bre skupa ova goriva i Benzin i Nafta kod nas. Mnogo nas se okrece drugim resenjima ili to il da idemo peske...
-
Ne znam za vas al ja da imam njivu počeo bi da sadim uljanu repicu i da sam pravim dizel za svoje potrebe.... još malo ako skoči cena ima da odjavim auto i da plaćam taksi jeftinije će da me izađe.
-
po meni za nove dizel agregate to je veliki rizik...
Da rezimiram; svrha mog palamuđenja u ovoj temi je da, dobronamerno posavetujem vozače NOVIJIH DIZEL MOTORA(CR i PD), da ne eksperimentišu sa lož uljem, a ko vozi automobile sa starijim dizel agregatima samo napred...
ovde se isključujem iz diskusije...
-
slazem se sa tobom i ja da imam pd motor nebi se igrao sa gorivom. a ovako suricu lozaka dok mi auto ne istrune
-
Sta mislite koliko treba novca na prmer za jedan hektar uljane repice. I koliko moze posle Dizela da se iscupa i svega tog na kraju. Dal se neko nekad raspitivao :
-
Za 1ha ti treba 2-3kg semena uljane repice da posejes,a iz svega toga kad ovrsis izvuces oko 1000-1200 litara ulja.
-
Lož ulje je nafta D2 oslobođena poreza (pa tako ima i nižu cenu) jer je predviđena za grejanje, obojena da bi se prepoznavala prilikom kontrole predvidjene prvenstveno kod teretnih motornih vozila, jer je upotreba lož ulja u motornim vozilima (putničkim i teretnim) zabranjena.
VW-CLUB podržava samo upotrebu pogonskih goriva koja je propisao proizvođač i ista naveo u uputstvu za upotrebu vozila.
Članovi foruma pišu u svoje ime i za svoje izjave-postove mogu odgovarati.
-
Članovi foruma pišu u svoje ime i za svoje izjave-postove mogu odgovarati.
Odoste u zatvor pa ce da se grejete na loz ulje tamo lollol
-
Bolje i tamo znaš li koliko para ću da uštedim za mesec dana što neću da vozim auto lollol
-
ne preporucujem voznju na uljanu repuce tj ulje,ide auto ali znato slabije a +trosi duplo vise neko bilo koji drugi derivat
-
Iskreno to jos nisam probao da sipam. Tu uljanu repicu ne znam neki su mi pricali da ide malo slabije al da ga ne gori bas nesto mnogo vise od Dizela. Al neki su takodje pricali da ne kosta nista i da je to pravi uzas... blabla
-
mislim da 90% ljudi koje znam da voze dizelase sipaju loz ulje, naravno zbog cene, najpre taksisti, i za sad su svi zadovljni kako im se motori ponasaju, znam lika koji sipa loz u punta 1.9 jtd, u pezoa 406 i do sada se niko nije zalio.
a sto se tice 1.6 D tipa mk1 i mk2 mislim da taj motor guta sve zivo, cak bi i na preradjeno ulje isao lollol
-
... samo bi se malo osetio miris pomfrita :D
-
Ja sam prekjuce video coveka sa Mecedesom sleperom koji ima Evro 5 motor i inzektorne dizne kako toci 550l lozaka u rezervoar. I jos je privatan sleper a ne firmin. A za njime je stajao Viano kombi Mecedesov da toci isto. Pridjem ja i pitam vozaca Viana. Kaze covek da vozi vec skoro godinu dana tako. Proverio filter goriva posle 5000km i kaze trunke prljavstine i vode nema. Vratio ga i vozi preko 10 000 sa istim filterom. E sad bi ga sam Bog znao sta i kako.... bonk
-
Mnogo ljudi je na pumpama nesvesno sipalo lozak jer im je prodat kao D2. I brisite ovu temu dok se ne napravi neka pizdarija ;)
-
Evo već 30l prošlo kroz gošu i vozi kao lud, čak mi se čini da "mirnije" radi :D
@wagenman
Kakva država takvi i ljudi, a bitno da stoka digla cene SVEGA na ove plate pa i goriva naravno, a sad kerovi (juče u NS na 3 prometne raskrsnice sam ih video) kažnjavaju da li prelaziš na crveno, da li pričaš na mob ili nosiš slušalice!
Eeeeeej, pa ko je bre lud ovde???? Jel ovo Evropa ili crna afrika???
Pu, stoka...
-
na elpovim pumpama ima neki euro lozak zute boje,cujem od mnogih da ga sipaju
sta mislite o tome
-
vidim da cemo preci svi na loz ulje.za taj zuti loz sam i ja cuo.sipao ga drugar u mareu jtd.potrosio tih 20 litara i kaze da ima utisak da mu je auto lepse radio i manje trosio.u svakom slucaja vise ga nece sipati jer ga je uhvatila frka,ali to su njegova iskustva nakon potrosenih 20 litara.
-
i moj drug je veceras sipao u vektru dti 25 l pa cekam da mi prenese utiske
-
Ja sam sipao 3 do 4 puta to zuto loz ulje i po meni bolje je nego klasicno crveno, cistije je i po meni malo manje dimi auto i ok radi mada mozda ali to mozda ide malo bolje auto. Kad sam pitao pumpadziju sto je zuto rekao mi je da ga uvoze iz grcke i na njihovoj pumpi pise kao euro loz ulje sad sta je tu istina ko ga zna. U svakom slucaju da mi je ta pumpa bliza kuci samo bi tu sipao ali posto je u kotezu ne isplati mi se da se cimam.
-
Ima taj lož na EKO pumpama kod nas, video sam i ja da piše euro lož.... i manje mi dimi kad njega sipem..... do sad sam sigurno preko 100l tog lož ulja izdimio i ne osećam neku promenu.... a vi s novijim autima šta da vam kažem lollol
-
JA sipam gde stignem i evo hvala Bogu još uvek piči kao zmaj! ;)
beer
-
To gorivo je zabranjeno za upotrebu u putnickom i komercijalnom saobracaju to treba da je jasno svima koji pisu po forumu i klub se ogradjuje od toga sto se ovde pise u smislu motivacije da se sipa u automobil. Ta vrsta goriva se sme sipati samo u kantu i zabranjeno je direktno tocenje u rezervoar osim u traktor i slicne poljoprivredne masine. A to sto ne primecuju razliku u radu je zato sto je to potpuno isto sto i D2 samo obojeno drugom bojom i oslobodjeno dela akciza, to je vec neko ranije napisao zato nema potrebe da cekate utiske nekog drugog da vam prenese jer ce reci svi isto da nema razlike jer i ne treba da je bude.
-
Ma lož ulje je mnogo bolje od evro dizela. Mom ćaletu pre neki dan na Fiatu Doblu 2003. god. 1.9 JTD 105 ks se začepio filter goriva i regulator pritiska goriva koji smo stavili nov boschov pre 3 meseca tj. 10.000 km a i dizne smo čistili pre 10.000 km, ugasio mu se par puta, očistili pumpu, regulator i zamenili filter goriva i radio je čitav jedan dan tj. nije se gasio i preključe sipao opet Evro dizel 30-tak litara, odmah posle toga sam ga vozio i osetio kako gubi gas tj. neće ni da ga primi, nekako došao do druga i dok sam ga parkiravao čujem kao da radi na 3 cilindra, stao i sam se ugasio, posle toga neće ni da upali i sad mi javlja da mu je izgleda i kompjuter otišao. angry2 Popravka će ga najmanje izaći 500 evrića boodala Rođeni brat mi vozi BMW E46 320 dizel 150 ks 2003 god. njemu su pre neki dan crkle sve 4 dizne koje je menjao pre 2 god. sad ih opet menjao i polovne su ga izašle 400-500 evra, pa ljudi za te pare na benzincu bi mogli generalnu uraditi. Ćale i brat mi isklučivo sipaju samo Evro dizel, jeste da greše ali će opet pući pare na dizne, pumpe, regulatore i kompjutere, kad su tvrdoglavi kao i svi ljudi koji voze novije dizele. U životu ne bih vozio tj. ne bih imao dizela jer imam prodavnicu auto delova i znam kako se ljudi žale na dizele a i zapitaj te se zašto 90% mehaničara voze samo benzince a ako bih kupio dizela, vozio bih samo starije dizele do 1998. god. ovi novi dizeli su blago rečeno krš. Golf 1 i 2 dizeli su zakon biggrin Ljudi vozite novije dizele da mi prodavci i mehaničari imamo posla lollol Još jednom glas za LOŽ ULJE i starije dizel motore ;)
-
Pa nek neko posle pita zasto golf 2 dizel drzi cenu .
-
"Amin to that" beer
-
Pa nek neko posle pita zasto golf 2 dizel drzi cenu .
pa i volovska kola su i dalje veoma zastuplena u indiji.
sta to govori?
da je zaprega bolja od automobila?
ljudi voze ono sto mogu najlakse da kupe i sto je najbitnije odrzavaju uz pomoc stapa i kanapa.
aj da ne zake****amo i ovu temu sa glupostima.
-
ljudi nece motor da crkne od loz ulja, ali ce da mu skrati vek sigurno.svakoj seriji motora koji su napravljeni dodeljena je vrsta goriva koju ce da trosi,prema tvrdoci materjala od kojih su izradjeni.dali loz ulje ima istu temperaturu u momentu eksplozije u komp.prostoru kao d2.
-
Dejane, nece nista ostetiti motor, sada ima i euro loz ulje da se kupi, to je najobicniji dizel samo ofarban u drugu boju, kad se sipa u njega aditiv on vrati boju orginalnog dizela.
Vodite racuna, policija ce sigurno, mozda ne cesto ali ce proveravati gorivo, mom jednom prijatelju su kad je isao u bosnu radili kontrolu goriva na G2.
-
Kako proveravaju ?
-
prvo gledaju dovodno crevo koje je providno ako to ne vide procenjuju da li da te salju na vanredni ;)
-
I mogu da te povuku za resu (osim ako nemaš kanister u gepeku)...
-
Mogu da te kazne, a zasta jos mogu da te povuku ne znam.
-
Ako si ti sipao gorivo na nekoj pumpi usput, kakav si ti prekršaj napravio ?, na osnovu čega mogu da te kazne ?, po tome onda zbog sličnost i razlika u boji i kvalitetu goriva onda svakog koga zaustave mogu da kazne...
-
Pre pola sata stajem na pumpu pored mene dva pandura sipaju benzin, je stao na loz 2m od njih, sipao za 500din direktno u auto :D platio i otisao ...
-
isti taj moze da te mraci 100m dalje ako skapira da je ipak ogladneo
-
Ima li onda negde ona boja za naftu da se nađe... što su šverceri koristili 90.-ih?
-
ljudi nece motor da crkne od loz ulja, ali ce da mu skrati vek sigurno.svakoj seriji motora koji su napravljeni dodeljena je vrsta goriva koju ce da trosi,prema tvrdoci materjala od kojih su izradjeni.dali loz ulje ima istu temperaturu u momentu eksplozije u komp.prostoru kao d2.
Brate, ne lupetaj majke ti ;)
-
i ja sam cuo da kaznjavaju za loz ulje. . pogotovo ako ides za hrvatsku. .tamo su nekima proveravali, a kako proveravaju, stvarno neznam. .
-
Ubace ti cevčicu u rezervoar i izvuku gorivo.
-
LJUDI JA SIPAM U AUTO EURODIZEL I NIKAKVIH PROBLEMA NEMAM IDE KO LUD I NE DIMI bleh bleh bleh bleh bleh bleh
-
Ljudi ajde ne lupajte za te provere nafte u autu, molim vas, to nema veze sa mozgom, niti je to saobraćajni prekršaj niti krivično delo, ti ako si sipao na nekoj pumpi u Srbiji, pitaj Boga gde, šta ti znaš koje je boje gorivo...i kako on tebe može da tereti zbog boje goriva, po kom osnovu(osim ako nemaš kanister u gepeku a i to nije zabranjeno voziti) da nemaju možda laboratoriju ili šalju hitno na Tehnološki fakultet da utvrde koliki je procenat nafte u rezervoaru... blink , pa nije lož ulje kokain majka mu stara boodala wacko
@klod ti si makelele najpametniji sreće mi...
-
Fred ne pričaj bezveze, naravno da je kažnjivo da se vozi na lož ulje, na svakoj pumpi piše lepo samo što niko ne čita. E sad što je situacija takva pa nam druga goriva ne valjaju i dosta su skuplja to je neka druga priča..... lično znam par ljudi koji su popili kazne van Srbije zato što su vozili na lož ulje. i to ne male.
-
Evo recimo, ja, nemam pojma koje je gorivo koje' boje, i s' obzirom da sipam na nekoj poštenoj Srpskoj pumpi kršteno gorivo, mogu ladno da mi sipaju lož i da mi ga prodaju kao ed (to i rade sigurno), i zaustavi me murija i testiraju mi kvalitet goriva...odkud ja znam sirovinski sastav te nafte koju su mi natočili, recimo i kakav sam ja prekršaj napravio time...?
Pa ne vozim ja cisternu jebo ga život, to mi stvarno ne logično i čudno da rade, prvi put čujem i ne verujem(ne vama koji pišete, nego prosto toj informaciji)... blink wacko
-
Ma ako ne po sastavu, po boji će da ga prepoznaju, za sad po Srbiji nisam čuo da su nekog cimali za lož, ali sa ovima na vlasti nikad nisi siguran.
-
A šta biva kad moram da sipam 10% benzina u neverovatno kvalitetni "D2" natočen na Jugopetrolu- Nis koji se stinuo pri temp +4C! Jel će i to da nađu? A oće li da kazne prodavca što sipa smeće od goriva, ili ne daj Bože "Proizvođača". Jel nose i menzure da provere pumpu na Autokomandi gde su mom prijatelju sipali u "fiću" 32 litra!!!! u rezervoar od 28L !?!?!?!
-
To onda jedino da uvek imaš u šteku neki račun od eurodizela ili dizela i mogu da te povuku lollol lollol
-
Prekršaj je da na pumpi sipaš lož-ulje u rezervoar dizel auta.
........ ali je pitanje da li postoji dakaz i za to. npr snimila te kamera policijska. Verovatno bi bio procesuiran kao džeparoš ( Limburga meseca kad se majmuni šišaju ) i strogo opomenut.
-
Izvinjavam se: po Dinkiću - račun si dužan da čuvaš do određene daljine od mesta naplate ( 200-300metara) jer je to zona hvatanja bez računa. Dalje je slobodna zona ---- LOVOSTAJ!
-
A šta biva kad moram da sipam 10% benzina u neverovatno kvalitetni "D2" natočen na Jugopetrolu- Nis koji se stinuo pri temp +4C! Jel će i to da nađu? A oće li da kazne prodavca što sipa smeće od goriva, ili ne daj Bože "Proizvođača". Jel nose i menzure da provere pumpu na Autokomandi gde su mom prijatelju sipali u "fiću" 32 litra!!!! u rezervoar od 28L !?!?!?!
bravo
niko nikad nije odgovarao za to
ne samo da nije odgovarao vec nikome na pamet nije palo da istraze zasto je 80% dizela stalo zimus na minusu, zasto se prodavala parafinska letnja nafta u zimskom periodu
mafija - nema druge reci za to.
a onaj ko stavi dinkica u zatvor ima da mu drzim sliku u stanu pored ikone
-
wele legendo
-
Jeste, da uvežbam pravljenje sveća iz filtera silne bi pare zgrnuo. Sećam se kao kroz maglu ... pre dvadesetak godina video sam "D1" na pumpi........
A aditivi protiv stinjavanja su neopevano g......o i prevara. Jedino benzin ili ko voli auto - petrolej.
...... i da ne bude ispod -15C!
-
ljudi mom komsiji je zimus ledio euro dizel u audi a3 iako je imao uvek pun rezervoar , a meni lozak u golfu nijednom nije zaledio iako je uvek ispod pola rezervoar pun , pa ti sad vidi...:D
-
Koliko sam ja cuo , d2 i loz ulje su ista stvar samo je drugacije obojeno. Tako da ispitivanje po sastavu pada u vodu. Jedino mogu da te kazne na samoj pumpi ukoliko sipas direkt u rezervoar auta. U kante mozes bez problema. I koliko sam shvatio razlika u ceni d2 i loz ulja je samo u akcizama , sto dovodi do toga da je d2 skuplji. Ranije se loz ulje farbalo direktno na pumpama (pojedinim) , pa rastoce d2 iz cisterne i jedno ofarbaju a jedno ne. Terajte na lozu i uzivajte tj stedite. Ili plin pa pun gas.
Mislim da je ovo tek pocetak , bice sve skuplje i sve gore. Pogledajte 'Pobešnjelog Maksa' nije ni njemu bilo lako da nadje benzin. Ili naprimer ovako nesto Top Lista Nadrealista - Red za benzin (http://www.youtube.com/watch?v=ypdVRefcGs4#)
-
Ja u Pezo 307 HDI, BMW 330d, i kombi VW t4 2003, vec nekoliko meseci sipam samo ZUTI lozak i dodajem aditiv, i nisam imao nikakvih problema. On potice iz EKO Helenic rafinerije u Makedoniji, i to je ustvari euro dizel bez motornih aditiva (info iz pouzdanih izvora). Palio sam kombi i na -28. JEDINI U ULICI. Posle ceo komsiluk moli da upale na kablove :).
Crveni je ustvari ofarbani NIS-ov ili Modricin D2, i to se sme sipati samo u stare dizele iz 80-tih, ili sa pocetka 90-tih.
U poslednje vreme se pojavio EURO DIZEL - lozak iz Slovenije koji je crvene boje, i od Nisovog se razlikuje po mirisu. Nisov smrdi na sumpor, dok ovaj drugi mirise na obican eurodizel.
-
a da vi vise ne bi razbijali glavu kad je ovaj uspeo da vozi Benzinski V8 motor na d2 sto se vi brinete za vase dizele novije generacije?!
Moby Dick - Miris brzine (official teaser) 2011 (http://www.youtube.com/watch?v=Zw021zcFrTE#ws)
izvinjavam se na ofovanju ali citam temu i nejasni ste mi samo potvrdjujete price jedni drugima i vrtite se u krug neka svako sipa sta misli da je najbolje pa dokle doguramo ;) pozdrav i bolje cirkajte pivo i uzivajte biggrin
-
Sofer autobusa sa 40 godina staza mi je rekao da u kanti od 20- 40 lit. sa lozakom stavim oljusteni krompir naboden na zicom i da ga ostavim jedan dan. Kaze da krompir ce da izvuci boju a nafta ce ostati zuta, jos nisam probao posto vozim benz, ali ako deluje bilo bi super.
-
Dajte ljudi ko će ovde da proverava koje gorivo sipamo, možda u inostranstvu da ali ovde nema šanse kada je lož ulje kod nas bolje nego evro dizel a po pravilu bi trebalo da je obrnuto. Sve što se prodaje na pumpama je legalno i ako hoću mogu u moj auto da sipam i vodu ko mi šta može bleh a i ovako je 10% vode u 1 l goriva biggrin Dobro da niste rekli kada te zaustavi policija, uzme da ti meri količinu goriva u rezervoaru i ako nemaš fiskalne račune od goriva tj. ako se ne poklapa stanje goriva u rezervoaru sa pređenom kilometražom i sa fiskalnim računima oduzimaju ti auto i zapale ga lollol Moraćemo svi krenuti da vodimo auto knjigovodstvo lollol lollol lollol