VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Miki Arandjelovac Mart 09, 2012, 03:05:34 posle podne
-
Ne znam zasto neki ljudi mislie da su Golfovi sklapani u Sarajevu mnogo losiji. Neki tvrde da su mnogo cak pet puta losijeg kvaliteta: Limarija, motor sve komplet !!!!. Neki cak nalaze razliku i u konstrukciji ???? Ja sve sto sam gledao meni iskreno deluju potpuno isto. Koliko sam ja ruzemeo price ovih starijih sto su ziveli u staroj SFRJ. Ti automobili su se samo sklapali u Sarajevu, iz Nemacke su stizali komplet svi delovi nista ovde nije prozivodjeno. Sad dragi prijatelji interesuje me i vase razmisljanje na ovu temu ?
-
Moje misljenje - kao fiat punto i zastava 10. Mala razlika u kvalitetu, na izgled isti.
-
sve je to isto
-
isto je ,bivsi zlatni kec mi je bio org. Nemac GL ovaj narandzasti je TAS cak i na njemu ima plocica West Germany sto znaci da je kod nas samo sklapan ...
-
...pa nije bas isto sve,prvo gde se moze uociti je kvalitet plastike na tabli,ovi Tasovi su bili od najlosije plastike koja skripi na sve strane,onda sedista unutra sundjeri ili ti neko presovano sranje ima tu jos sitnica ,ali ovi tasovi su bila neka lajt verzija onog nemackog ,u sutini motor i sklopvi su bili nemacki ali dosta toga je odradjeno za istocno trziste,kao sto je Milka cokolada Milka i ona u Bugarskoj i u Nemackoj ,ali verujte ukus je kud i kamo bolji in the DEUTSCHLAND!
-
i TAS-ovac nije imo nikakvu opremu
-
Evo moj ti je tas ,a motor iz Mexica :) .Pikolov prijatelj je radio u Tasu i kaze da je model losiji od klasicnih nemaca i dosta dugo mi je objasnjavao cake i razlike ..ali sad mi ne pada na pamet nista.
-
Evo TAS-ovca posle 33 godine sa prvom farbom, u boljem je stanju nego vecina VW iz 2000+ god. sve je to stvar odrzavanja, a na ovom je i plastika unutra ko nova i kvalitetna ...
(http://s7.postimage.org/grob1654b/IMG_2400.jpg) (http://postimage.org/image/6hlw1xf8n/full/)
(http://s7.postimage.org/3u115bbl7/IMG_2407.jpg) (http://postimage.org/image/x96pebg4n/full/)
(http://s7.postimage.org/l127utn57/IMG_2409.jpg) (http://postimage.org/image/reray2s13/full/)
(http://s7.postimage.org/41xutb1bf/IMG_2415.jpg) (http://postimage.org/image/78secxlrb/full/)
-
I ja imam MK 2. Tasovca. Ne znam do sada me je sve ok i sto se tice plastika i svega. Jedino sto je predhodni vlasnik polomio policu sa nekim ogromnim zvucnicima i ona malo zvecka. Inace je ostalo ok. Kad nju skinem nema nista da zvecne !! Brate nisam video ocuvanijeg Golfa 1. Svaka cast za odrzavanje. Kad sam video auto i ako sam bio malo razocaran vise nisam clap
-
Hvala!
-
Sustina ovog posta sa krajnje zbunjujucim naslovom je da nas uveris kako je tvoj TAS predobar? Ja sam ovde da kazem duze vremena i jos nisam video neku temu da se pljuje po TASu, pa u neverici gledam kuda ide ova rasprava.
-
Wele ako si mislio na mene mislim da si pogresio, jer ja niti sam otvorio ovu temu, niti kazem da je moj Mk1 TAS predobar (mada za svoje godine jeste :))) ) Ja sam takodje ukapirao temu kao nesto negativno o TAS-u pa sam doprineo nesto u sto sam 100% siguran sto se tice pozitivne strane TAS-a
-
Ja sam imao G2 Tas, nisu bila stakla zelenkasto zatamnjena, presvlake sedista su bile obicne sive, ruzne i to su neke razlike, mada bilo ih je jos. I da menjac 4 brzine lollol ;)
-
Ja sam vozio mk2 i TAS i DEUTSCHLAND, razlike ima i to ocigledne najvise se vidi na zavrsnoj obradi,naravno da ako se odrzava da ce biti u dobrom stanju i jedan i drugi ,ali je u startu jos dok su novi napravljena razlika,recimo tabla kod nemca je bila fina mekana kao da je presvucena nekom nazovi gumom bila je na dodir mekana,prethodno sam rekao za sedista skidao sam tapacirung i na jednom i drugom....ali uzgred navozao sam se vise sa tasovim nego sa nemcom ali to je zato sto sam nasao u boljem stanju tasa nego nemca....Nebi trebalo da ima iko ista protiv tasa ,ali ako moze da bira izmedju nemca i tasa a da su u istom stanju onda se zna -NEMAC
-
Evo i ja imam nemca sa tvrdom tablom i belim staklima i kakve to veze ima sa završnom obradom ako se TAS samo sklapao kod nas?
Nemci su bolji zato što su voženi u Nemačkoj.
Trim levels included base, C, CL and GL and initially a range-topping Carat model (until 1986), later a GT (in 1987) version was also on offer. In North America, there was only a base model until 1986, in 1987 a GL and GT model, in 1988-1989, there was all three, and in 1990 until the end of its run there was again only a GL. The GTI model existed from 1985–1987, and again from 1990–1992, and the GTI 16v existed from 1987–1992. In Japan the range consisted of catalysed Ci/CLi/GLi models all sharing the same 1.6 or later 1.8 liter fuel-injected I4 engines. In the course of the years, a host of "limited edition" models appeared on various markets, distinguished by cosmetic changes and/or an enriched features list. Generally, these were option packages on top of a base "model" (CL, GL, etc.).
Volkswagen also produced their model in Yugoslavia, in a factory at Vogosca near Sarajevo, called Tvornica Automobila Sarajevo - TAS. The MK2 was produced from 1985 with a yearly production of 25,000 units until the war in 1990. This model was produced only for the six Yugoslav republics, with a rear badge Jx (which stands for less equipment than C and Cl), C and CL and TAS badge on the front grill. Engines were 1.3 (carburetor), 1.6 petrol and 1.6 diesel.
-
Wele ja nisam rekao da neko odavde sa foruma pljuje po Tasu... Samo sam rekao da me buni to da li ima toliko velike razlike kao sto neki tvrde. Pre neki dan sretnem coveke i on poce pricu kako su i skoljke drugacije i sve i kvalitet lima i bla bla bla sve to. Pa sam se ono cisto zapitao dal je moguce da je bas bas tolika razlika. A za svog Golfa ne tvrdim da je predator. Obican auto ko i svako drugo auto. I naslov ko naslov. To je malo skraceno od Zasto neki imaju lose price i odgovore kada su u pitanju Golfovi proizvedeni u Sarajevu. Da sam sve to napisao bilo bi to previse za naslov zar ne. bonk
-
Ja i dalje nisam siguran o cemu se ovde radi. Nisam mislio na tebe Gorane vec na Mikija. Ja jos nisam ni cuo ni procitao da TAS ne valja. Sad kad se setim moj G2 90ih je bio iz TASa i to mi je najbolji auto koji sam imao. Prosao silne ateste sex
Isao je na naftu, loz ulje, mazut... jedino nisam probao i da pisam u rezervoar. 3x pokusali da ga kradu, 2x pokusala murija da ga krade, ali su se svi zajebali.
-
xaxaxaxxaxaxaxa znaci atestirasio ga dobro lollol Svaka cast za ateste brate tapsac
-
Jedan dan dolaze brat i otac kuci i smeju se. Ja otisao kasnije do kola, a ono na soferci sa unutrasnje strane na oba kraja otisci zenskih stopala od prethodne veceri biggrin
-
Wele je pobedio definitvno beer
Ali sad ozbiljno glupa tema skroz , normalno da svi kazu da je TAS los zato sto su TAS golfovi bili sa najgorom opremom
Ja poredim keceve imao sam Nemca sa mekanom tablom ,naslonima za ruku na vratima, zadnjim brisace sve u svemu GL oprema
a sad imam TASa keca koji nema nista od toga jer je osnovni model JGL ali su u sustini isti samo sto tas nema opremu nikakvu blabla
-
to je zato sto samo na tasovim staklima ostaju otisci.
-
Ma ljudiii. Nemac i TAS jedno te isto. samo ljudi imaju mnogo predrasuda prema TAS-ovcima... Iskreno..pre par meseci kod fakulteta video golfa prelep sa plitkim branicima kao nov..tamno sivi..stvarno zapade mi za oko, kad ono TAS :) nista ne mora da znaci. da nisam video znak TAS i popricao sa momkom ne bi nikad rekao da je 'naš'.
A Wele je stvarno pobedio clap clap
-
Nemoj to da ti se desi ako si ozenjen biggrin po povratku iz svaleracije obavezno brisi soferku lollol Ma dobro sad kad citam ovo sto ste svi vi napisali ako je samo to do opreme u pitanju to je zanemeravaljuce. Meka instrument tabla i to. Sve to moze da se i menja. Bitni su skoljka i motor. To je ono sto je vazno. Oprema ko oprema bitno je samo da on dobro i dosta sluzi i da driving ........
-
Samo oprema i održavanje brate. Stavi dva nova Golfa Mk2 (oba nemca) jedan u Volksburg a drugi u Sijarinsku Banju i pogledaj ih posle 25 godina i 250.000km.
Koji će najverovatnije biti u boljem stanju?
-
Ja sam licno skeptican kako su to bosanci usrafili :-).
Inace svi delovi su do jednog made in germany kod mene, plocice sa tim natpisom, znakom, na staklima, motoru, stopovima...
Kao sto rekoh, jedino je pitanje kako su to bosanci sklopili, nije tu bilo mnogo filozofije, ali opet svi smo nekako nepoverljivi prema onome sto je napravljeno kod nas, pardon sastavljeno :-).
-
Ja sam svojevrenemo vozio TAS-a, keca. Bio je to odlican auto, nikada me nije izdao i nista nije skripalo. Bosanci su ipak morali da ispostuju nemacke tehnoloske zahteve pri sklapanju kako ne bi pokvarili image imena Golf. Naravno, redovno odrzavanje je bilo imperativ, kao, na kraju, i sa svim ostalim kolima. Jedan koji ne odrzava kola nema predstavu o kvalitetu jer svaki auto moze da se unisti za kratko vreme.
Po meni TAS ide u kategoriju +
-
Obrni okreni jedni u plocu drugi u klin
-
Obrni okreni jedni u plocu drugi u klin tapsac... sipas u jedan i drugi i vozis , kakvo skripanje i gluposti , posle 20-30 god na nasim putevima razvali se i mercedes i drugi bolji auti , bitno je da kotrljaju pa i danas ... sta sad ako nema podizace na dugme ili klimu i druge gluposti tipa plastikica je lepsa na nemcu ... lollol , uzmes navintas pa rucno spustis staklo i eto ti i klime ... driving
svi nesto osetljivi postali i kunu se u nemce kako su bolji a 80-90tih , ko je imao golfa iz tasa bio glavni baja , cupao sedista i prljao stakla ,a ne verujem da se bunio za dodatnu opremu biggrin
-
Tacno tako, vozali smo se u slast i nije bilo ovih gej fazona po kolima tipa klima, servo, abs, podizaci, senzori, bord compovi i sta ti ja znam. Jedini senzor mu bio termo davac lollol
To su bila pouzdana kola.
-
Ja sam licno skeptican kako su to bosanci usrafili :-).
Inace svi delovi su do jednog made in germany kod mene, plocice sa tim natpisom, znakom, na staklima, motoru, stopovima...
Kao sto rekoh, jedino je pitanje kako su to bosanci sklopili, nije tu bilo mnogo filozofije, ali opet svi smo nekako nepoverljivi prema onome sto je napravljeno kod nas, pardon sastavljeno :-).
a kako li su ga bosanci sklopili sta ti mislis?
-
krenuli ste u drugu krajnost lollol
(http://oldcarandtruckpictures.com/ModelTFord/1908ModelTFord-b.jpg)
-
gledjuci tako sta je gay fazon ...onda smo trebali jos na kurblu da palimo automobile,ovde niko ne kaze da je tasov golf los nego da je osiromasen bio u odnosu na nemackog...
-
Reci gedora...
-
Tacno tako, vozali smo se u slast i nije bilo ovih gej fazona po kolima tipa klima, servo, abs, podizaci, senzori, bord compovi i sta ti ja znam. Jedini senzor mu bio termo davac lollol
To su bila pouzdana kola.
pa brate ako je gay fazon sto onda vozis libru?
kupi wagena iz 80-ih pa uzivaj.sto se tice pouzdanosti,najsigurnije je da ne kupis auto.onda stvarno nema sta da se pokvari.
-
Koliko ja znam sve je isto,s tim da TAS nema zadnje pojase,i par gluposti jos! A koliko sam cuo,blok za TAS-a je bio liven u Zenici!Neko pominje plasticnu i presvucenu tablu u dvici,moj je svaba pa ima plasticnu tablu!
Bilo kako bilo,lepse se osecam u Nemcu nego u TAS-u! Drugar ima mk1 1.6d TAS,nije bas sjajan al ima 500.000 na satu i 85-o je godiste,koliko znam nema svaba kec u toj godini!
-
Pa dobro i ako mu je blok liven u Zenici. Ja iskreno nista nisam skeptican povodom tog. Ma u staroj Jugoslaviji isto je bio kvalitet materijala jako dobar po svim pravilima. Sto kazes ta jedinica 500.000 km presla to znaci da je dobar. Dobro ljudi mozda malo i skrece te sa teme. Niko nije rekao da ta dodatna oprema nije korisna. Naravno da sve to koristi za ugodnost u voznji i mnogo tog jos. Ja sam samo zapoceo temu da cujem onako vasa razmisljanja o samom kvalitetu automobila i razlikama u odnosu na Nemce. Posele vasih komentara mnogo vise sam saznao.
-
To su kecevi i dvojke,da su sklopljeni u Tadzikistanu,opet bi bili ne unistivi !! clap
-
Ma da bre !!!! Ta auta su prosto stvorena za nase ocajne puteve lollol
-
upoznat sam dobro kako su sklapani golfovi u Vogosci. prvo su provjeravani po DIN-u njemackom standardu i nakon toga po JUS-u nasem standardu sve i jedan primjerak. caddy na bazi mk1 se pravio samo u Vogosci i slan vozovima na sva ostala trzista. napravljena probna serija mk3 sa benzinskim 1.4 motorom 1992 god. imali su malo slabiju opremu ali je svaki imao makar analogni sat na instrument tabli. dok neki nijemci ni sata nemaju, a police u vratima da i ne raspravljamo. voze i danas dan isto i nijemac i TAS
-
Evo covek iz BiH valjda on zna najbolje !!! :)
-
tetak mi je bio sef kontrole u TAS-u pa znam. on i danas dan ima dvojku dizel 1990 god koju vozi na njemackim tablama. sluzi kao drugi auto i ima oko 500000 km a motor nije otvaran
-
Tacno tako, vozali smo se u slast i nije bilo ovih gej fazona po kolima tipa klima, servo, abs, podizaci, senzori, bord compovi i sta ti ja znam. Jedini senzor mu bio termo davac lollol
To su bila pouzdana kola.
pa brate ako je gay fazon sto onda vozis libru?
kupi wagena iz 80-ih pa uzivaj.sto se tice pouzdanosti,najsigurnije je da ne kupis auto.onda stvarno nema sta da se pokvari.
A sto si se ti sada naljutio na mene? Nisam te niti jednom recju uvredio (ili mozda jesam)? Oprosti ako jesam, nije mi bila namera.
Mislim da ti je komentar malo preteran i nepotrebno ironican.
-
Niko nikog ne vređa i niko se ne ljuti, samo se diskutuje i razmenjuju se mišljenja,napisao si komentar koji ti je citiran i na njega je odgovoreno, to što pre shvatiš lakše ćeš kapirati forum B) big_boss bonk mahac
-
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej bez rasprave u mojoj temi lollol sram vas bilo prepirete se na forumu treba vas batine zezam se samo opusteno bre ljudi biggrin
-
Niko nikog ne vređa i niko se ne ljuti, samo se diskutuje i razmenjuju se mišljenja,napisao si komentar koji ti je citiran i na njega je odgovoreno, to što pre shvatiš lakše ćeš kapirati forum B) big_boss bonk mahac
Kako god, infantilno sve u svemu. G.B.A.P.O.