VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: fenixxx Mart 08, 2012, 10:31:32 posle podne
-
Planirao sam da stavim u moj polo 6n2 motor od audija 1.8t , sta mislite da li bi to moglo da se odradi i na koji nacin , vidim ima likova koji su to vec radilu , molim za vase misljenje ; http://www.clubpolo.co.uk/forum/lofiversion/index.php/t130958.html (http://www.clubpolo.co.uk/forum/lofiversion/index.php/t130958.html)
E sad sta se vise isplati da li da stavljam iz audija taj 1.8t ili bi mogao iz ovog mog tdi 75h da izvucem nesto?
-
Jel imate neki predlog ? Koji bi mogao motor jos da stavim vidim na yt ovaj klip 6n2 2.0
Polo 6N2 2.0 TFSI DSG (http://www.youtube.com/watch?v=WUfy5T2uxFQ#)
-
Pa pazi vecinu motora iz vag grupacije mozes da ubacis, ali sad sve zavisi sta zelis da dobijes i koliko novca imas za taj zahvat, neki ces teze upakovati neki lakse, ali racunaj da tu zamenu motora bez 1000 + eura nece moci da uradis, jer su to sve noviji motori i kostaju samo oni 500-600 eur bez agrgata, pa ti vidi koliko ti je para potrebno...... pre dve tri godine sam u VML videu u jednom servisu polo 6n2 sa VR6 motorom iz trojke imam cak i slike negde i to mislim da ti je naisplativija varijanta, ne kosta toliko puno i mogao bi sve sa ugradnjom zavrsiti za nekih 600eur-a...... alealeee
-
Ajd okaci ili mi posalji slike 6n2 sa vr6.
Planirm nesto do 1000 evra da ugradim al da kida , mislis da bi se vr6 pokazao extra u 6n2 ?
-
Pa ne bas, tezak je to motor za polo-a, bolja ti je ova ideja za 1.8t
-
ABF je mnogo bolji izbor od VRa
1.8t na prvom mestu,ali brate kosta
ABF je ugradjivan u ibize 6k (mk2), a one su iste ko polo
-
Do 1000 eura. . ??? Zaboravi bilo sta. . .
-
E sad sta se vise isplati da li da stavljam iz audija taj 1.8t ili bi mogao iz ovog mog tdi 75h da izvucem nesto?
E da nisi ovo napisao ja bih stvarno mislio da hoces da ubacis neki drugi motor u tvoj auto. Pa gde je normalno da poredis 1.8 TURBO benzinca sa dizelom od 75 ks, nema nikakve logike. Nista ne mozes da uradis tvom dizelu da ide kao 1.8t ili vr6. Ako hoces brzinu uzmi 1.8t pre nego vr6 jer je registracija jeftinija. Iskreno, ja bih uvek gledao da prodjem jeftinije sa registracijom, to je moje misljenje.
-
Svi su mi do sada rekli da ne stavaljam vr6 , najbolje bilo 1.8t , sta mislite za koliko para bi to mogao da odradim?
-
Samo da ti kazem nesto. . . Motor je oko 600 eura. . + ojacanja na sasiji, kocnice, ogibljena, ruke, vrijeme. . . Brate nije to tako jednostavno da dodjes kod majstora i kazes; ''Dobar dan, ja bih samo da mi ugradite 1.8T u pola dizela od 75 konja. . ''. .
-
sto ja znam jednog indijanca sto je umjesto 1.6d u dvojku ubacio vr6 ostavio i kocnice i sve isto....
-
Od prilike za koliko para bi to moglo da se odradi sve u opticaju su motori:
AUDI TT: 1.8T 180 PS i 1.8 T quattro 225 PS
AUDI S3 : 1.8T 209PS I 1.8T 224 PS
SEAT LEON :1.8 20vT 224 ps
Znaci od prilike za koliko novca i sta je najpovljnije od ovog a najbolje?
-
Ti motori su skupi, svi imaju najjače moguće kočnice napred, mislim 312 mm, trebaće ti i neke felne za to, da ne kažem gume :D šesnaestice?
Ako ćeš da radiš ko čovek
-
Planirm nesto do 1000 evra da ugradim al da kida , mislis da bi se vr6 pokazao extra u 6n2 ?
sta bi ti za 1000eu?
da budes brz?
-
Nista pokusacu da nadjem 1.8t od tt sa 180 ks ili ako izleti neki preko 200ks al to bi bilo ono bas extra , mislim da ce moci nesto da se odradi do 1500-2000 evra
-
Jel moze neko da kaze iz iskustva sta je brze 1.8t od golfa 4 sa 180ks ili vr6 ?
-
Koji VR6. . .?
-
@fenixxx
Ove motore em sto ces tesko naci,em sto nisi mogao skuplje da smislis!
Vr ti je glupost, sem ako neces na 402
jer auto bi bio dosta tezak napred
Razmotri ti kupovinu abf-a, jeftinije je sigurno od 1.8t,
a nije malo 150ks na 750kg
Druga je prica sto je ovde svaki drugi sa "200+ks"
-
Kupi ABF, sa instalacijama, stranac košta 450-500 evra, dok je 1.8 t extra ali je skup tj. nije tako skup nego naši mehaničari i elekričari neće znati to da ti povežu. To sam ja hteo u corrada da ubacim 1.8 t ali sam odustao zbog mehaničara, niko neće da uzme da ga prepakuje tako da je g60 ipak bolji. Jedan lik iz Lapova prodaje delove od VW Sharana 1.8 t 150ks 2001. god. stranac. Go motor 250 evra, turbina 200 evra, instalacije 50 evra, kompjuter nije znao koliko bi bio a agregati takođe ali računaj jedno 800 evra, motor, turbina, instalacije, kompjuter i agragati. Taj od 150 ks možeš lako da digneš na 230 ks bez problema. Zvao sam Užice i kažu da remont turbine košta 200-250 evra ako nije slomljena a ako hoćeš da je pojačaš onda se to zove hibridna turbina ( tvoja pojačana) i ona sa remontom i dodacima košta 400 evra. Prvo ide čip, pa hibridna turbina pa na kraju ako nisi zadovoljan radi se mapa. Tebi će trebati i kočnice, amortizeri, opruge i sto čuda tako da bez 2.500 evra nećeš proći, tako da ti je bolji ABF, jednostavniji je i jeftiniji.
-
Koji tacno ABF?
-
sta si hteo reci?
ako mislis koji je to motor, to ti je 2.0 16v iz mk3 gti
-
Ako tražiš ABF traži ovde:
VW MK3 - 08.92 - 08.97
VW Passat B4 Limuzina - 01.94 - 08.96
VW Passat B4 Karavan - 01.94 - 05.97
Seat Cordoba - 08.96 - 06.99
Seat Ibiza - 08.96 - 08.99
Seat Toledo - 11.93 - 03.99
-
Mislis da je abf 2.0 16v 150ks iz golf 3 najpovoljnije i naj jednostavnije odraditi?Sta mislis sa cipovanjemi dodavanjem intercoolera koliko bi mogao da dobijem jos konja , i koliko je tezak taj motor mislim da li nije pretezak za 6n2 ?
-
Dodavanjem kulera na kojem motoru. . .?
-
Na ABF-ov motor al vidim da on nije turbak?
-
Abf je atmosferac što bi rekli talijani aspirazione naturale
-
Druze, bez uvrede, ali delujes mi malo pogubljeno i tema se pretvara u jednu od milion "tuning" tema koje smo imali na forumu i od kojih nista nije bilo, tako da cu preci "in medias res".
Poredis cipovanje troklipnog dizela sa 20v turbo benzincem. To je ogromna razlika u snazi. Znaci prvo i prvo odluci se sta ti zelis od svog auta. Kad to zavrsis, presaberi koliko para imas jer je to u ovom sportu najbitnije. Koliko vidim nisi u situaciji da sam radis ovaj poduhvat, znaci trebace ti vise para za majstora. Imaj u vidu da ces na kraju sigurno puci i vise nego sto si planirao zbog nenadanih troskova kojih uvek ima.
Bez ikakve uvrede, bio si dovoljno lenj da ne procesljas po forumu i malo se edukujes, pricas o interkuleru na ABF-u... Znaci procesljaj forum, kao i ostale strane forume koje nadjes, vidi slicne projekte.
Evo ti ubacivanje 1,8t u dvojku
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=16007.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=16007.0)
Evo ti ABF u keca
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=8579.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=8579.0)
Ima tu mnogo sexa, pogotovu za 1,8t. Ako hoces da se odradi kako treba sve, bez 1500e nemoj nista da planiras na tu svoju osnovu.
-
ako se odlucis za 2.0 16v 150 ks abf, prodaje ga moj drugar..ima kompelt instalaciju, usisnu i izduvnu gradu...ima kopiju saobracajne, tako da motor ne mora da se carini, samo uvede u tvoju saobracajnu..cena za motor je 400e...msm da bi taj motor sasvim lepo isao u polu i da ti od toga ne treba nista jace..mozes neke dorade da odradis na motoru,ako ti je malo 150 ks..
-
Definitivno ubacujem 1.8t ili iz audija tt ili golf 4 . Kraj] price.
-
E u tom slucaju nam postavljaj slike na forum i redovno nas obavestavaj ;)
-
Bice naravno driving
-
Koji VR6. . .?
Od golfa 3 2.8 175ks i 2.9 191ks??
-
Razmisljao sam i o tome ali definitivno ako budem radio uradicu 1.8t pravu stvar.
-
Skupi 1500e i ja te saljem da uzmes motor kod decka 1.8 16V turbo sa GT28R turbom,kompletan,struja,dizne itd. motor je u kockici,ide ravno 13 sec na 400 metara ,
sto neces moci ni sa tim od s3 224ks da izvedes na 400m. Neznam koliko ima konja,i nebitno je , bitno je da ide da se ukakis.
-
Ubaci lepo 1.6 gti 125hp iz pola, i za tu sasiju imaces sasvim odlicne performanse...mali je to auto i moralo bi puno da se poradi o stabilnosti da bi ubacio ove jace motore...Uradi neki cip na ovog gti-ja i sa 150hp u polu ihaaaa :D
Drugar je ubacivao u trojku 1.8T iz A4 izaslo ga je to sve oko 2000e,velike su to prepravke i skupe.
-
1.6 125ks bi ga kostao barem ko abf ako ne i vise,a abf je dosta bolji izbor
25ks vise + obrtni moment