VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: iggy88 Novembar 19, 2008, 04:43:44 posle podne
-
Zdravo svima! Imam jedan problem koji ne mogu nikako da provalim. Naime, imam golfa IV, 1.9 TDI 1998god. a problem je paljenje. Ono prvo, jutarnje paljenje upali na pola kljuca, znaci kad je hladan pali kao mina, ali kad ga ostavim 15-30min onda vergla nekih 5 sec dok upali... Ima alarm, da ga mozda ne zeza neka elektronika ili sl.??? Kad odes kod nasih "majstora" to je odma generalna, karike i ostale zajebancije. Golf vuce kao prost, ne trosi ulje wacko... Hvala vam unapred! Igor
-
pa mehanicarima nemoj da verujes jel oni oce samo da ti uzmu pare.pricace ti sve i svasta samo da im platis sto vise,cast izuzecima!mozda ti dize temperaturu,proveri i alnaser!toliko od mene!ajde proveri pa javi ili malo detaljnije objasni da bi ti pomogli ili idi na preporuku kod nekog mehanicara!poz!
-
pogledaj da te grejaci ne zezaju mozda, ja mislim da kada je motor polu zagrejan da onda ne pali grejace, e sad kaoe tebi neki riknuo, ne moze da bude topao kod drugog paljenja i mozda zato zeza, tako je meni bilo pre na fiat bravu dizelu...
-
pa mehanicarima nemoj da verujes jel oni oce samo da ti uzmu pare.pricace ti sve i svasta samo da im platis sto vise,cast izuzecima!mozda ti dize temperaturu,proveri i alnaser!toliko od mene!ajde proveri pa javi ili malo detaljnije objasni da bi ti pomogli ili idi na preporuku kod nekog mehanicara!poz!
e ovo je dobro! u ime mehanicara hvala!! heheh. sto se paljenja tice ima par stvari ali osnovno je da li si menjao kaiseve? ako nisi onda ond bolujes od poznatog simptoma golfa 4 1.9 tdi. moze se resiti ali se moraju videti odredjeni parametri na dijagnostici
-
Moze biti i bosch pumpa i dizne. Dimi li? Koliko je presao?
-
hehehehe bonk
To je stara boljka kod Golfa 1.9 to godiste i jos ako je presao oko 150000km, vec vidjeno.
Izmeri kompresiju (naravno u ovlascenom VW servisu) i mislim da ces i sam znati o cemu se radi.
-
meni mirise na bosch pumpu, mada jedina merodavna stvar je dijagnostika
-
da je kopresija u pitanju ne bi palio na hladno, tako da to nema veze sa tim. ako su menjani kaisevi onda nije nastelovano paljenje sta se moze ovako manifestovati. van toga sve je stvar senzora i informacije koje salju
-
ponovicu, samo dijagnostika
-
pa mehanicarima nemoj da verujes jel oni oce samo da ti uzmu pare.pricace ti sve i svasta samo da im platis sto vise,cast izuzecima!mozda ti dize temperaturu,proveri i alnaser!toliko od mene!ajde proveri pa javi ili malo detaljnije objasni da bi ti pomogli ili idi na preporuku kod nekog mehanicara!poz!
Temperatura je dobra, alnaser je valjda dobar, mislim ne vergla sporo ili slicno...
-
Moze biti i bosch pumpa i dizne. Dimi li? Koliko je presao?
Ne dimi skoro nista. Presao je oko 150000km
-
Kajseve sam menjao pre nekih 5000km, kupljeni su u porseu, nisu fals. Cekajte, ako mi je crkao neki grejac, zasto onda kad je extra hladan pali iz cuga, na pola kljuca?
-
pa o tome pricam kada se zamene kaisevi a ne nasteluje se paljenje, obicno dolazi do takvih pojava
-
kakvo bre stelovanje paljenja, nije to benzinac, ja imam takodje TDI motor Euro3, doduse nesto mladji od iggijevog, i grejaci se tek pale kad je spoljasnja temperatura -5C, samo da naglasim i ja sam takodje skoro menjao sve kaiseve, i sve spanere i nikakvih problema sa paljenjem nisam imao
-
kakvo bre stelovanje paljenja, nije to benzinac, ja imam takodje TDI motor Euro3, doduse nesto mladji od iggijevog, i grejaci se tek pale kad je spoljasnja temperatura -5C, samo da naglasim i ja sam takodje skoro menjao sve kaiseve, i sve spanere i nikakvih problema sa paljenjem nisam imao
cisto da ti objasnim da ste na VE motorima ili ti onima sa bosh pumpom posle zamene kaiseva steluje paljenje na remenici. e sad ti mozda imas pd motor koji nema bosh pumpu i na kome ulogu podesavanja paljenja preuzima motorni racunar. a ako imas VE motor onda je to sreca da je ubodeno kako treba ili je taj covek znao sta radi. a sto se paljenja grejaca tice to je standard za sve vag motore sa direktnim ubrizgavanjem i to nema veze sa ovim slucajem jer coveku auto ne pali kad je vruc. tako da ako niste sigurni da znate sta pricate nemojte pisati svasta. Ovde je poenta da pomognemo coveku da resi problem a ne da ga odvedemo u nepotrebne troskove.
-
i da, da proradila je sujeta
smisao je svakako da se pomogne coveku, da ne ulazi u dodatne troskove, ovde se samo iznose misljenja, niko ne moze da tvrdi da je 100% u pravu, a onaj ko je postavio svoj problem on treba da donese odluku sta mu je ciniti
ps
dobrog majstrora treba dobro i platiti
-
nema to veze sa sujetom nego cinjenicama. no dobro ..... evo cisto da razjasnimo moguce kvarove. kada se desi da 1.9 tdi 66 kw motor sa oznakom ALH najcesci u golfu 4 nece da palimoguci uzroci su:
- losa kompresija koja moze biti prouzrokovana talozenjem smole na pecurkama ventila samim tim i neadekvatnim zatvaranjem ventila. posto tdi motori do temp. od 5 stepeni pale na cistu kompresiju.
uzrok: uljne pare preko creva oduska motora u kombinaciji sa egr ventilom = smola (garez)
-neispravan antie shuder ventil ili ona klipna na egr ventilu
uzrok: polomljena poluga ili neispravan vakuum
-neispravan fuel shut off solenoid na bosh pumpi. nema protoka goriva.
-neispravan relej 109 . uoci se po tome sto se pri davanju kontakta ne pojavljuje indikator grejaca.
-blokira imobilajzer. upali i ugasi se.
-pokidan zupcasti kais. VEEELIKO SR...E!!!!
-falsh vazduh u sistemu najcesce prouzrokovan onom T racvicom na filteru goriva.
e sto se tice ove varijante lako pali na hladno a teze na vruce moze biti do podesavanja paljenja najcesce neposredno po zameni kaiseva. neadekvatna kolicina goriva itd...
-
-
E, ovo vam nisam napisao, kada sam zamenio kajseve, on je palio kao i pre zamene, normalno, nije dugo verglao. Ovo je pocelo od pre nekih 20 dana, odjednom je poceo tako da se ponasa. Majstor je stelovao paljenje posle zamene kajsa, i cini mi se da je bolje palio, ali ovo je pocelo odjednom, nije ono iz dana u dan sve duze verglao... Ne gine meni neki vw servis...