VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Overkill Februar 27, 2012, 11:13:03 posle podne
-
Eto i mene posle nekog vremena sa istim problemom. Pisao sam ranje ali 'ajde da ponovim. U pitanju je Golf 3 GL 1.8 (monopoint) benzin/tng '92g. Problem je očigledno sa nalivanjem benzina prilikom paljenja. Veoma loša smeša uzrokuje trzanje tj. štucanje motora prilikom prvog (jutarnjeg) paljenja. Iz auspuha izlazi crno zlo...tj baca crni dim i oseti se nesagoreli benzin. Kada prebacim na plin sve je ok. Logično i potrošnja benzina je prilično velika. Problem se u malo drugačijem obliku manifesuje kada je motor zagrejan. Na primer kada posle duže ili kraće vožnje (nije bitno...ponta je da je motor postigao normalnu radnu temperaturu) ugasim auto i posle recimo 10-15 min hoću da upalim auto...cvrc. Teško pali...moram duže da verglam... i naravno kada upalim onda napravim ekološku katastrofu. Kapiram da je u pitanju neki od senzora na monopointu riknuo. Bio sam kod voljenog nam Gedore biggrin ali on nema program/kodove šta god za moj auto. Išao sam još kod par elekričara ali niko nije imao to što ne znam kako se zove. Problem je godište automobila....valjda.
Da li neko možda zna nekog dobrog električara koji bi mogao da ispita ovaj problem?
-
Ako nisi vec probao,skini klemu sa akumulatora na neki minut pa vidi kako se ponasa posle vracanja iste!Bilo bi ok,ako uocis promenu na bolje,da ga nakon toga provozas ceo dan na benzin i pratis sta se desava.
-
Drugar ja imam isti problem ujutru na benzin, loše radi dok ne prebacim na plin (trokira, dimi crno, secka..) Posle radi normalno i uvek normalno pali.
Taj problem imam od kad sam ugradio plin 2005. godine, išao sam posle toga kod 10-20 majstora, svi su čačkali ponešto a niko nije namestio.
Sekli neku žicu od kompa da se resetuje kad se ugasi auto, da obriše greške - nije pomoglo, čačkali oko monopointa, probavali druge dizne, druge potenciometre od gasa - ništa..
Jednom sam uzeo drugu pumpu sa otpada (onu od ispod što ide) i isto je radio. Menjao filter na pumi... I komp drugi probao - isto.
Sve te delove sam vratio al nije mi vratio pare pa sam uzimao tako neke gluposti kad mi zatreba, ćelave gume, sirenu od renoa, sajlu gasa za pežo 405 itd..
Posle sam se baš nameračio da ga namestim pa sam negde nabavio pola ajšprica, nije bio kompetan falili neki delovi pa sam prebacio sa mog nešto i opet je bilo isto.
Jedan mi je čak nudio da ubaci karburator i mehaničku pumpu za gorivo na blok al nisam hteo.
Jedan stručnjak mi je rekao da skinem klemu sa akumulatora i da stisnem kočnicu tri puta da povuče struju i izbriše greške al opet isto.
A najviše me nerviralo kad odem kod nekog onaj ga prebaci na benzin i turura ko motornu testeru.
Kod elekrtičara dobrog sam bio, gledao greške preko lap topa nešto čačkao al opet je isto radio, za to vreme neki čiča mi stalno govorio mi da to ne može nikad da se namesti. =)
A klasične dijagnoze su bile: Svećice, kablovi, pumpe, dizne, ne voziš ga na benzin itd. Jedan me ubeđivao da mi je auto gti jer ima dve pumpe.
Jedno vreme sam tripovao da je zbog katalizatora pa sam i njega izvadio al opet isto.
E onda je auto počeo loše da ide na plin. Sve slabije vukao i na kraju samo radio u leru na plinu, gas nije primao uopšte. Išli drugar i ja u Zrenjanin kad se to desilo.
U povratku sam morao da ga vozim na benzin i radio je malo bolje. Odem do nekog karburatordžije ovde u Vršcu i on mi predloži da promenimo ceo monopoint, doneće mi on iz Italije ceo za 50 evra.
Ajde reko ja menjaj. Došao sutra po auto, auto radi. Dao čoveku lovu i vozio ga na benzinu jer plin nije radio. Išao auto ko mutav, škripale gume i u treću kad prešaltam.
(Tako je išao i kad sam ga kupio, imao neke uske zimske gume 155, potpisivao ko blesav i prvom i drugom, samo pritisneš gas)
Tad kad sam ga kupio birao sam između njega i jedne trojke 1.8 isto monopoint al nije mi se svidela jer je išla malo slabije valjda zbog težine i nerviralo me što je bela i imala ABS.
I tako kupim ja opet Golfa dvojku treću po redu. No pričaću drugi put o tome, nije sad bitno =)
E onda sam posle nekog vremena krenuo u Čačak da mi tamo nameste plin jer su ga tamo i ugradili, vozio sam ga autoputem na benzin koliko god je mogao a nije mogao više od 180.
Tamo ustanove da se zbog onih metalnih opiljaka u filteru plina zapušila cevka koja dovodi gas od boce do tog filtera/elektro ventila. Promeniše cevku i eto proradi auto na plin.
Radio tako na plin i benzin par dana i posle toga opet isto. Reče neko da treba lambda kontroler kod mene al Čačani me ubediše da nije potrebno jer auto radi na plin ekstra i bez toga.
I tako je ostalo. Sad kad ga malo duže vozim na benzin proradi i može normalno da se vozi. Ima jedno vreme knedlu koja je sve manja što ga duže vozim na benzin i onda radi posle.
Do sledećeg paljenja ujutru.
Najbolje rešenje nam je da se kandidujemo sad u za ove Martovske izbore, pobedimo i poravnamo cene goriva sam Amerikancima, pobacamo plinove u Dunav i vozimo se ko ljudi.
-
Posle ovog teksta krecem da menjam misljenje za ugradnju plina.
-
@TurboDevil
Ne citiraj post iznad svog.
-
Pazi Turbo sve ovo se dešavalo u periodu od 6-7 godina. Ja sam za to vreme prešao 165.000km i nikad me nije auto ostavio na putu. To što se zapušila cevka od plina je moja greška jer nisam menjao
filter u elektroventilu. Auto me nikad nije zezao na plin, vozio sam se jeftinije nego na naftu (jeftinije i brže) auto mi je uvek palio, i na -30 sad kad je bilo.
Menjao sam posle toga svake godine filter plina i do sad dva puta reparirao isparivač.
Zamenio sve one plastične račvice za vodu do isparivača metalnim da ne curka voda i ponekad neko crevo koje ispuca.
I opet kad budem kupio auto kupiću benzinca i ugradiće mi neko plin jer mi je lakše nego da se zezam sa turbinama, pumpama diznama i naftom zimi.
Nismo mi na ovim prostorima izgubili pamet pa vozimo na plin i naftu a Amerikanci pametni nego je kod nas gorivo tri puta skuplje a plate tri puta manje.
A da kupim neko govno od 1000 kubika ili neki troklipac 1200 neću, može troklipac al Triumf ili 1000 cbr.
-
gt3 probao sam to više puta. Zanimljivo je da je u par navrata pomoglo na neko kraće vreme.
Desmo sada mi je malo lakše kada znam da nisam jedini sa ovim problemom biggrin
Ja se mlatim sa ovim problemom već jedno godinu i po dana. Probao sam i zamenu svećica, filtera...proveravao kablove. Pre jedno godinu dana sam probao sam drugi monopoint. Vozio samo na benzinu i uglavnom je sve radilo ok. Doduše u par navrata se desilo štucanje ali ne tako strašno. E sad, kako je to bio pozajmljen monopoint vratio sam ga. Probao sam i sa onim tečnostima za čišćenje injection sistema. I to je kao imalo neki polu efekat. Vozio jedno vreme samo na benzin...onda sam shvatio da je potrošnja otišla na 14-15 litara. Sve u svemu dobio sam pp sa zanimljivim savetom pa ću to da probam.
-
Drugar ja imam isti problem ujutru na benzin, loše radi dok ne prebacim na plin (trokira, dimi crno, secka..) Posle radi normalno i uvek normalno pali.
Taj problem imam od kad sam ugradio plin 2005. godine, išao sam posle toga kod 10-20 majstora, svi su čačkali ponešto a niko nije namestio.
Sekli neku žicu od kompa da se resetuje kad se ugasi auto, da obriše greške - nije pomoglo, čačkali oko monopointa, probavali druge dizne, druge potenciometre od gasa - ništa..
Jednom sam uzeo drugu pumpu sa otpada (onu od ispod što ide) i isto je radio. Menjao filter na pumi... I komp drugi probao - isto.
Sve te delove sam vratio al nije mi vratio pare pa sam uzimao tako neke gluposti kad mi zatreba, ćelave gume, sirenu od renoa, sajlu gasa za pežo 405 itd..
Posle sam se baš nameračio da ga namestim pa sam negde nabavio pola ajšprica, nije bio kompetan falili neki delovi pa sam prebacio sa mog nešto i opet je bilo isto.
Jedan mi je čak nudio da ubaci karburator i mehaničku pumpu za gorivo na blok al nisam hteo.
Jedan stručnjak mi je rekao da skinem klemu sa akumulatora i da stisnem kočnicu tri puta da povuče struju i izbriše greške al opet isto.
A najviše me nerviralo kad odem kod nekog onaj ga prebaci na benzin i turura ko motornu testeru.
Kod elekrtičara dobrog sam bio, gledao greške preko lap topa nešto čačkao al opet je isto radio, za to vreme neki čiča mi stalno govorio mi da to ne može nikad da se namesti. =)
A klasične dijagnoze su bile: Svećice, kablovi, pumpe, dizne, ne voziš ga na benzin itd. Jedan me ubeđivao da mi je auto gti jer ima dve pumpe.
Jedno vreme sam tripovao da je zbog katalizatora pa sam i njega izvadio al opet isto.
E onda je auto počeo loše da ide na plin. Sve slabije vukao i na kraju samo radio u leru na plinu, gas nije primao uopšte. Išli drugar i ja u Zrenjanin kad se to desilo.
U povratku sam morao da ga vozim na benzin i radio je malo bolje. Odem do nekog karburatordžije ovde u Vršcu i on mi predloži da promenimo ceo monopoint, doneće mi on iz Italije ceo za 50 evra.
Ajde reko ja menjaj. Došao sutra po auto, auto radi. Dao čoveku lovu i vozio ga na benzinu jer plin nije radio. Išao auto ko mutav, škripale gume i u treću kad prešaltam.
(Tako je išao i kad sam ga kupio, imao neke uske zimske gume 155, potpisivao ko blesav i prvom i drugom, samo pritisneš gas)
Tad kad sam ga kupio birao sam između njega i jedne trojke 1.8 isto monopoint al nije mi se svidela jer je išla malo slabije valjda zbog težine i nerviralo me što je bela i imala ABS.
I tako kupim ja opet Golfa dvojku treću po redu. No pričaću drugi put o tome, nije sad bitno =)
E onda sam posle nekog vremena krenuo u Čačak da mi tamo nameste plin jer su ga tamo i ugradili, vozio sam ga autoputem na benzin koliko god je mogao a nije mogao više od 180.
Tamo ustanove da se zbog onih metalnih opiljaka u filteru plina zapušila cevka koja dovodi gas od boce do tog filtera/elektro ventila. Promeniše cevku i eto proradi auto na plin.
Radio tako na plin i benzin par dana i posle toga opet isto. Reče neko da treba lambda kontroler kod mene al Čačani me ubediše da nije potrebno jer auto radi na plin ekstra i bez toga.
I tako je ostalo. Sad kad ga malo duže vozim na benzin proradi i može normalno da se vozi. Ima jedno vreme knedlu koja je sve manja što ga duže vozim na benzin i onda radi posle.
Do sledećeg paljenja ujutru.
Najbolje rešenje nam je da se kandidujemo sad u za ove Martovske izbore, pobedimo i poravnamo cene goriva sam Amerikancima, pobacamo plinove u Dunav i vozimo se ko ljudi.
Daklem, sta reci vise. Mislim sve ovo znam ali mi se nikada nije dalo pisati, ovako malo opsirnije a trebalo je. Kratko cu dodati, ono sto sam godinama stekao iz iskustva. Ja sam prevalio sa "autima" ravno milionce kilometara (malko i vise) a od toga je sigurno bila polovina voznja na gas i moje saznanje je da se nikada nisu mirisali benzin i gas. Ama bas nikada. Islo je to al da radi efikasno i jedno i drugo, jok.
-
Mozda samo da dodam da se nakon resetovanja kompjutera mora sprovesti "procedura" stelovanja memorije paljenja tj. da isti zapamti parametre. Nikako, sto rece kolega, turirati kao motorkom driving .
-
[Sve u svemu dobio sam pp sa zanimljivim savetom pa ću to da probam.
Iskopiraj ovde da i mi vidimo
-
u suštini u pitanju je savet za dijagnostiku...
druze, na monopointu, proveru oko nalivanja girvom moras poceti od dizne. lao prvo skini filter sa monopointa, i proveri kad das kontakt, i pumpa potera gorivo iz rezervoara prema monopointu, da li slucajno ne kaplje gorivo sa dizne monopointa ka usisu.. takodje isto to proveri i kad motor radi, da li gorivo kaplje ili se rasprsuje u prah(nalik magli). ako ima kapanja na kontaktu jos, nevalja ti gumica koja vrsi ulogu dihtunga na lezistu dizne. ako toga ima i kod upaljenog motora- zapusena dizna zna biti uzrok tome. ultra zvucno ciscenje resava problem. ako nema nijednog od ovih simptoma, tek onda dijagnostika (mada neverujem da je u tome problem)- proveri lambda sondu i tps senzor- to moze i bez dijagnostike- obicnim unimerom..
zaboravih da pomenem, takodje ne bi bilo na odmet premeriti pritidak goriva na monopointu posle regulatora, moguce da je on zakazao pa probija gorivo i pored dobre gumice..
kopirajtovano biggrin
-
Islo je to al da radi efikasno i jedno i drugo, jok.
Pa pazi u pitanju je auto star 20 godina koji je prešao oko 335000km, a poslednjih 100000 na plin. Iskreno sumnjam da ovaj problem ima ikakve veze sa plinom (mislim na moj problem).
-
Gde se nalazi tps senzor?
-
Dobro pitanje. Znam da je to jedan od ona tri što se nalaze na monopointu ali koji tačno ne znam.
-
krckalice hvala još jednom....samo što iskrcka tako sitne slike biggrin
-
pozdrav svima... citam vase probleme pa trazim spas kao i vi.imam istu muku skidao sam sve zivo i na kraju sam dosao do zakljucka daje crkla membrana stavim novu nadjem kod nekog tipa koji to pravi stavim i rad je drugaciji ali nije dobro,onda pomislim da je to neka losa kopija uporedim sa starom org.i vidim da to nema pojma,ponovo uznem staru onako skorelu omeksam je u uk2 ulju stavim radi kao sat kad ga ugasim i prodje par sati opet isto ne budem lenj omeksam je ponovo i opet radi.neznam dal sam od pomoci ali eto.znam dosta toga o golfu sam sa sve radio na njemu i sebi i dugima ali ovo me ubilo.poz...
-
Problem je rešen. Otišao je termo davač i lambda sonda. Termo davač je zamenjen a lambda sonda isključena biggrin . Naravno moraću da je zamenim zbog plina. BTW problem je rešen kod Draška u Zemun Polju. Hvala sasab-u na preporuci mahac
-
Koji termodavač onaj u račvi na glavi? I meni je sonda isključena