VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: MladenUG Februar 26, 2012, 11:25:42 posle podne
-
Pozdrav svima. mahac Da li je tacno da auto moze da trosi ulje zbog loseg kvaliteta goriva? To sam danas cuo od mehanicara. Pa me interesuje da li je neko imao neko slicno iskustvo sa tim da moze biti do goriva...
-
Nemoj mnogo da se nadas
-
Prvi put cujem B)
-
menjaj mehanicara
-
moze da trosi ulje zbog loseg ULJA...
Mozda si permutovao..:)
na mom golfu znala je biti povecana potrosna ulja,bas zbog nekvalitetnog ulja kojeg kod nas ima svuda u prodaji.
desavalo se da na 4 000km potrosi 0.5L(pola litra)
mada koliko sam procitao po netu..ovi pd motori znaju da srknu ulja...
-
moj auto je kod mene 3 godone,1.9 tdi svake godine-novembar mu radim mali servis jer predjem tacno 10 000km i ne potrosi ulje nista ,kako sam mu sipao na servisu tako stoji godinu dana do sledeceg servisa, jednom mesecno prekontrolisem mu ulje i uvek stoji na istom nivou na sipci, sipam samo Castrol
-
Ja imam i mk2 1.3b '86god, sipam I.G.A.T. ulje i ne dosipam izmedju menjanja, postrosi na 5000km mozda 200-300ml driving
-
moj auto je kod mene 3 godone,1.9 tdi svake godine-novembar mu radim mali servis jer predjem tacno 10 000km i ne potrosi ulje nista ,kako sam mu sipao na servisu tako stoji godinu dana do sledeceg servisa, jednom mesecno prekontrolisem mu ulje i uvek stoji na istom nivou na sipci, sipam samo Castrol
Aco tu nesto ne valja :) , kako to da nama svima trosi pomaklo a tebi nista, ja mislim da tebi neko dosipa ulje a da ti i ne znas za to ;)
-
ne moze nista,a nema sanse,jos ako je tdi... ;)
-
Svaka cast momcima kojima motori ne trose ni gram ulja,verovatno im je i potrosnja goriva daleko ispod fabricki deklarisane (sto majko rodi mene nesrecnika)? bonk
-
moj auto je kod mene 3 godone,1.9 tdi svake godine-novembar mu radim mali servis jer predjem tacno 10 000km i ne potrosi ulje nista ,kako sam mu sipao na servisu tako stoji godinu dana do sledeceg servisa, jednom mesecno prekontrolisem mu ulje i uvek stoji na istom nivou na sipci, sipam samo Castrol
Aco tu nesto ne valja :) , kako to da nama svima trosi pomaklo a tebi nista, ja mislim da tebi neko dosipa ulje a da ti i ne znas za to ;)
ja znam sta sam napisao i nisam lud,nismo valjda ja i moj otac ludi kad merimo da nevidimo,uvek kad sipam sipam malo peko maksimima na sipci da predje i za godinu dana stoji tu,mozda se spusti 1-2mm ali uglavnom stoji tu,na to sam mislio,kod maksimuma
ne trosi kao sto nekima tosi pola litre,litar itd
-
Ne,ne nisam permutovao... :) Ovako, moj Golf 1,9 tdi skroz malo trosi ulja, tj. do danas je malo trosio, na nekih 13 000- 14 000 km mozda oko pola litra, a sad mi je potrosio toliko za 6 000km. Pa kada sam pitao majstora zasto je poceo da toliko trosi, on kaze kao da je to sve zbog loseg goriva. Kao na toj benzinskoj gdje ja sipam gorivo (drzavna pumpa), stalno mu dolaze ljudi da rade motore, i zbog lose corbe meni vuce vise ulja. Meni nije bilo nikakve logike ako je lose gorivo da se trosi ulje... ali hajde, nisam htio da se raspravljam kad se bas u to ne razumijem, a i svaki majstor je 'najpametniji' pa sta god kazes on ne slusa. .. Inace kod tog mehanicara sam i prije sipao ulje Castrol 5w40, pa nije bilo problema sa potrosnjom... Mada kad odvrnem čep od ulja na njemu ima nesto kao neka sluz, prljavstina zuckaste boje. Da nije mozda tacno fusersko ulje!? I ima li ko da sipa neko drugo ulje u TDI-a, sem Castrola, kakav je Elf?
-
Prije par godina bio sam u Nemackoj na odmor i tako otisao sa bratom u Audi servis upravo zbog potrosnje ulja. auto je bio audi A3 (mislim da je bio 2.0) 2006-07 god. i trosio je oko 0.5 l na 1000 km i u servisu kazu nije to nista normalno je i da trosi 1l na 1000 km. Meni passat trosi oko 200-250 ml na 5000 km. nije to nista samo menjaj ulje na 10 000 km i filter i driving biggrin
-
I 1litar na 1000km lollol pa nije to....
-
kad bi meni a3 2006 god trosio toliko ulja na 1000 km,i jos neki mutavi majstor da me
tesi kako je to ok, ja bi tu srecu od auta -gurnuo u dunav bonk
-
mozda je permutovao za 10000
-
mozda....
-
kolko ja znam normalno je potrositi 1l na 10000km ja sipam mobil 5w30 i potrosi 1lit od menjanja do menjanja a ta zuta sluz kao majonez mislim da ga malo mazis na putu malo ga isprzi driving i mislim da ce nestati biggrin zuta sluz...
-
Moze, meni je Ford Mondeo, sam od sebe poceo trositi 1l na 2000 km otkad sam zbog skupog goriva poceo da trosim loz ulje, a kad sam preko zime poceo da trosim eurodizel zbog smrzavanja prestala je i potrosnja. Sad sam se opet vratio na loz ulje pa cu javiiti kako stoje stvari ;)
-
Idi ti druze kod nekog drugog majstora, samo polako.
-
Ne,ne nisam permutovao... :) Ovako, moj Golf 1,9 tdi skroz malo trosi ulja, tj. do danas je malo trosio, na nekih 13 000- 14 000 km mozda oko pola litra, a sad mi je potrosio toliko za 6 000km. Pa kada sam pitao majstora zasto je poceo da toliko trosi, on kaze kao da je to sve zbog loseg goriva. Kao na toj benzinskoj gdje ja sipam gorivo (drzavna pumpa), stalno mu dolaze ljudi da rade motore, i zbog lose corbe meni vuce vise ulja. Meni nije bilo nikakve logike ako je lose gorivo da se trosi ulje... ali hajde, nisam htio da se raspravljam kad se bas u to ne razumijem, a i svaki majstor je 'najpametniji' pa sta god kazes on ne slusa. .. Inace kod tog mehanicara sam i prije sipao ulje Castrol 5w40, pa nije bilo problema sa potrosnjom... Mada kad odvrnem čep od ulja na njemu ima nesto kao neka sluz, prljavstina zuckaste boje. Da nije mozda tacno fusersko ulje!? I ima li ko da sipa neko drugo ulje u TDI-a, sem Castrola, kakav je Elf?
na 13-14000? na koliko km ti mijenjas ulje? na 14000 dobro da imas i kap u karteru a ne 500gr da ti fali
-
Od danas sipam gorivo na drugoj pumpi. Prvo krecem sa tim, najlakse je, a jos cujem da je ljudima na toj pumpi gdje sam sipao ledio euro 5 preko zime, tu onda nesto bas smrdi.. pa ako se nastavi onda naci original ulje...a u ostalom i da ostane ova potrosnja ulja, vidim po forumima i ovde na porukama da i ostalima trosi 0,5-1L,.. pa ne mora moja mazga biti drugacija od ostalih... lollol
-
decko ti si se ocigledno isprepadao bez razloga :)
-
mozda....
nisam pogresio tamo u servisu su tako rekli
-
Mladene, menjaj ulje na 10 000 km i nece biti problema. mahac
-
Ne,ne nisam permutovao... :) Ovako, moj Golf 1,9 tdi skroz malo trosi ulja, tj. do danas je malo trosio, na nekih 13 000- 14 000 km mozda oko pola litra, a sad mi je potrosio toliko za 6 000km. Pa kada sam pitao majstora zasto je poceo da toliko trosi, on kaze kao da je to sve zbog loseg goriva. Kao na toj benzinskoj gdje ja sipam gorivo (drzavna pumpa), stalno mu dolaze ljudi da rade motore, i zbog lose corbe meni vuce vise ulja. Meni nije bilo nikakve logike ako je lose gorivo da se trosi ulje... ali hajde, nisam htio da se raspravljam kad se bas u to ne razumijem, a i svaki majstor je 'najpametniji' pa sta god kazes on ne slusa. .. Inace kod tog mehanicara sam i prije sipao ulje Castrol 5w40, pa nije bilo problema sa potrosnjom... Mada kad odvrnem čep od ulja na njemu ima nesto kao neka sluz, prljavstina zuckaste boje. Da nije mozda tacno fusersko ulje!? I ima li ko da sipa neko drugo ulje u TDI-a, sem Castrola, kakav je Elf?
na 13-14000? na koliko km ti mijenjas ulje? na 14000 dobro da imas i kap u karteru a ne 500gr da ti fali
lollol,potpisujem,inace novija volzila vise trose ulje jer to ulje ispari,prosto receno,sa gradacijom od 5 ili 0 izgleda mu kao voda biggrin
-
Ma da ova nova vozila i ta ulja su s....e
-
trose ulje i sve je na njih uradjeno nekvalitetno i lizjerno :)
-
ljudi ..moj od prosle godine od marta u garazi..nije potrosio ..ni kap u lja..par kapi benzina.. cek ni registraciju nisam platio od tad...hmm batine nebudimo smesni..pa svaki motor mora da jede ulje..cak i nov
-
Pricate nebuloze ljudi. . ., sami sebe ste ubjedili da motori moraju da trose ulje, nije tacno. .. Dovedite motore u ispravno stanje, sipajte kvalitena orginal ulja pa cete da vidite hoce li vam trositi il ne. ..
-
poenta je u tome sto ovde pojedini misle da znaju sve a neznaju nista,akak oce meni neko objasnit kakao recimo moj golf koji je presoa 370000 potrosi ulja na 8000 oko maksimum 300 grama dok recim golf 6 1,6 tdi koji imamo u firmi sa predjeni 40000 trosi litar na 5000km blink?pustimo na stranu to razocarenje da ako zazmuris na deset sekundi,imas osecaj kao da si u dvojci,lepsi,moderniji ali..kao i to da mi na 40 kmh trazi na tabli da presaltam u drugu iz trece jer mu ne odgovara biggrin,tema je jako siroka al generalno,novija vozila vise trose ulja ,to je cinjenica,ne samo vw vec i druge marke,i ako ovde pisem o gradaciji ulja,a neko ne zna sta je to,a nemoj da lupa onda
-
Meni moja cetvorka troshi ulje... zna da potroshi do 1l izmedju zamena... koje su tako na do 10000... i naravno mnogo zavisi i kako se vozi... ako se vozi pun, na otvorenom, 140-150-160 ima da napravi sam meshavinu kakva mu odgovara... i neka troshi da je on meni ziv i zdrav... Sluzi me samo tako, i ja prezadovoljan... I uvek ima kvalitetno ulje... da stoji na parkingu i da napravim 3000 godishnje naranvno da ne bi troshio ni kap ulja....
-
lollol dobar si sa tom mesavinom
-
pa sva nova vozila dzorkaju malo ulja,e sad sto rece covek ako ce da ode litar na 1000 guram u kolubaru odmaH...moj pajo na 10 000km ne trosi bar na meracu okom ne primetim da fali...sipam mobil,pre bio GM ista stvar
-
ljudi ne zezejate se motor je napravljen da ulje troši za podmazivanje ... ne postoji motor na svijetu koji NE TROŠI ulje, to Vam možda nije vidljivo na mjeraču ali ulje se troši !!! Ne troše samo oni koji se ne voze ili oni kojima pumpa za ulje ne radi biggrin
na 14kkm mijenjaš ulje ... baš voliš svoj motor bleh a tolicka potrošnja na 14kkm je više nego odlična ... jer 1,9 TDI 77kw umiju i do litar na 10kkm da posču a da su skroz na skroz ispravni ... ;) brineš bez potrebe ;) ali ipak skrati interval zamjene na 10kkm .... drugo je da imaš baš baš milion posto provjereno original ulje (a takvog nema na našim prostorima lollol ) pa da kažemo da ga mijenjaš na 15kkm ali i to je .... ufff pretjerano
a što se tiče potrošnje ulja zbog goriva ... čuo sam masu masu takvih priča i od majstora i od vlasnika auta ... nzm logike bi bilo tu ali da je toliko izražena da ti to možeš sad primjetit tako lako ne bih rekao ...
primjer 2 TDI-ja koja koja vozim, nikad preko 150-200gr na 10kkm kako god ih vozio kolko god im mast vadio ... a svaki rpešao debelo preko 200kkm biggrin
naravno ko vozi na višim brzinama i na autoputevima mora da računa da je litar na 10kkm relativno normalna pojava pogotovo kod TDI-ja PD ;)
-
Fabricki interval na njegovom golfu je 15000 i ja tu ne vidim nista pogresno sto on radi, auto je servisiran na long life rezimu, svaki nov auto ima min zamenu na 15000km. Sad drugi problem je taj sto treba da predje na interval od 10000km jer nema smisla da ostane na long life-u jer motor vise nije nov i mlad. Vrlo je bitna stavka koje ulje sipas na interval od 15000 to ti je Gedora lepo rekao sa uljem za kraci interval na 15000 dobro je da imas ulje ;) .
Vrlo bitna stavka je broj obrtaja u kojima je motor cesto, to uglavnom povecava potrosnju ulja u koliko su ceste i duge visoke turaze. A to da ne trosi ulje je nemoguce, naucno nemoguce.
-
long life je samo kvalitetno i dobro smišljena kampanja VW-a da u startu uzme pare na ulje i kasnije da uzme pare na turbopunjače, protokomjere i sl ;)
više istraživanja je dokazalo da najkvalitetnije longlife ulje ne može izdržat interval od 50kkm kolko propisuju u VW-u za zapadna tržišta ... a koja je logika onda sipat kod nas longlife a mijenjat ga na intervale od 15kkm ??? Bez da deru ljude bez razloga ... uzet fixni interval i mijenjat na 10kkm bolje nego doplaćivat za sumnjivo longlife ulje i opet ga mijenjat na 15kkm ;)
-
Kad je auto u garanciji nemas ti izbora Miro, oni diktiraju pravila. Odstupis malo i ode garancija. Sve je to napravljeno da oni imaju racunicu i to je normalno. Ali stavi se u sediste prosecnog vozaca. Dobar dan meni svetli Oil na bordu, hvala dovidjenja. biggrin Ti ljudi i ne znaju koliko su presli izmedju zamena. Moj Lupo je uvezen sa tim intervalom, tek je Miki (VW Tech) ga ovde kod nas prebacio na 10k km.
-
da potpuno si u pravu ali čim se izađe iz garancije odma treba ovo micat jer nikako nije dobro po motor .... a u masu servisa ovlašćenih postoji mogućnost da u dogovoru s njima bez posledice po garanciju prebačiš na fixni interval ... što i samo potvrđuje činjenicu da je nešto trulo u Volfsburgu biggrin
-
cekajte...vi hocete da kazete(Miro, Rocky) da je lonf life interval na 15 000 ????
Citiram ROCKY-a "Fabricki interval na njegovom golfu je 15000 i ja tu ne vidim nista pogresno sto on radi, auto je servisiran na long life rezimu, svaki nov auto ima min zamenu na 15000km. Sad drugi problem je taj sto treba da predje na interval od 10000km jer nema smisla da ostane na long life-u "
Zar long life interval nije zamijena ulja na dva puta toliko predjenih kilometara??(nepricam o vrstama ulja )zna se koje ulje ide na interval od 15.000 a koje na 30.00-50.00
vec o intervalima zamijene :)....................sta je to kraci a sta duzi intrval zamijene motornog ulja
-
mislim da je za naša tržišta takav bio ... nisam siguran za inostrana i tržišta oko nas HR, SLO i sl je on varirao od 30-50-60kkm pa i do 100kkm ??? tako da što znači nzm bez da je to marketinški trik
ne mora da znači da je na 2 puta od obične zamjene nego na kolko propišu u servisu đe su ti isporučili novo auto tj po nekim preporukama proizvođača ... sve u svemu ko ne mora (zbog uslova garancije što je rocky naveo) ne treba da se drži tog intervala uopšte ... ulje je 14e i više umjesto 9-10e a ni jednom TDI motoru ne prija zamjena ulja na intervalu većem od 10kkm (ko naleti na baš dobro ulje i vozi laganom nogom eto možda mu tih 15kkm neće pravit probleme ali da ne bi vagali i mozgali oko toga 10kkm je nekako najbezbjednija cifra) jer ulje već posle otprilike posle 8kkm gubi dosta aditiva i svojstava pogotovo ova divlja ulja što nama uvaljuju ...
-
ma hajte ljudi, longlife je smisljen za ovo shto spice 150000 za godinu dana... da se ne drndaju svakih mesec dana u servis za zamenu ulja... promeni ulje 3 puta za godinu dana, i onda ga proda nama ili bugarima i shta da boli uvo, neko drugi ce da se zeza sa turbinama, ergeovima protokometrima i tim zezancijama....
-
hehehe dobro reče shomi ... samo što takvi motori i tih 150kkm jedva izduraju na longlife ... pa ti posle kupi auto sa pravih 80.000km ... tek te onda čeka sranje kad saznaš da je u njemu samo jednom ulje mijenjano (MOŽDA) i da je kao katran gusto lollol
-
hehehe dobro reče shomi ... samo što takvi motori i tih 150kkm jedva izduraju na longlife ... pa ti posle kupi auto sa pravih 80.000km ... tek te onda čeka sranje kad saznaš da je u njemu samo jednom ulje mijenjano (MOŽDA) i da je kao katran gusto lollol
Plus na to dodaj da u italiji vlada mit da se ulje ne menja vec samo doliva i tako :D
-
Dobro, preci cu i ja na 10 000 i to je to. Mada sam juce pitao majstora gdje nabavlja ulje i on se kune da mu donosi covjek original iz Nemacke, i da picim sa njim slobodno do 15 ooo, ali NECU VISE. Bas i on kaze da ovde (BiH-RS) ima dosta fuserskog ulja i da nece niotkoga da uzima. U ovog ulja Castrol Edge je preporucen interval zamjene na 15 000, a i na autu je, i nisam ja tu sad nesto pametovao i izmisljao. Jbg, drzao sam se one, malo skuplje je valjda i malo bolje.. U vw dvojku sam nekada sipao Modricino, pa ga mijenjao na 5 000, ali je bilo i tri puta jeftinije! biggrin
-
ja sam u ovlascenom mijenjao na 15 000 km. i taj interval zamijene nema nikakve veze sa long life intervalom!
long life interval je od 30 000 do 50 000 samo da znate :)
-
naravno da nemaju veze long life interval i ovaj od 15 000.
-
ovo sto neko rece da je fabricki propisano da menja ulje na 15 000 km to fabrika propisuje kako bi bilo kao jeftino odrzavanje i sl. nece on odma da pokaze da mu to nesto skodi ali ce da skrati vek trajanja motora . a ko misli da mu auto traje on ce da menja ulje redovno.
izmenu ulja vrsite na 10 000 km stim da ne spada nivo ulja mnogo ispod max (ne vise od pola izmedju min i max) .
a sto se tice potrosnje ulja malo i da trosi nije problem jer se dolijevanjem obnavlja ulje.
-
poenta je u tome sto ovde pojedini misle da znaju sve a neznaju nista,akak oce meni neko objasnit kakao recimo moj golf koji je presoa 370000 potrosi ulja na 8000 oko maksimum 300 grama dok recim golf 6 1,6 tdi koji imamo u firmi sa predjeni 40000 trosi litar na 5000km blink?pustimo na stranu to razocarenje da ako zazmuris na deset sekundi,imas osecaj kao da si u dvojci,lepsi,moderniji ali..kao i to da mi na 40 kmh trazi na tabli da presaltam u drugu iz trece jer mu ne odgovara biggrin,tema je jako siroka al generalno,novija vozila vise trose ulja ,to je cinjenica,ne samo vw vec i druge marke,i ako ovde pisem o gradaciji ulja,a neko ne zna sta je to,a nemoj da lupa onda
c,c,c,c... golf2-370000km (na satu)- 300grama na 8000 km predjenih
golf6-40000km (na satu)- 1000grama na 5000 km predjenih
nije mi jasno zasto na tvojoj dvojci meris potrosnju na 8ooo km predjenih, a na sestici na 5ooo km predjenih?
to nije ZA POREDJENJE... koje ulje ide u tvoj auto, ko ga vozi, kako ga vozi, gde ga vozi, koliko ga vozi, kako ga odrzavas?
sigurno ste(ili su - neki) popili krv toj firminoj sestici za ovih 40000 km predjenih, pa nece ni docekati tvojih 370000km, a da ti je bila u dvoristu (licno tvoja)- ne bi bilo stanje kao sto je sada. o poredjenju potrosnje ulja auta proizvedenog pre 20-30god i auta od pre par godina je glupo raspravljati. po ovome sto se pise ispada da je golf dvojka daleko kvalitetnija izrada(narocito po pitanju motora i potrosnje ulja), nego li sto je golf 4,5,6.. gluposti..
mozak je cudo...ne merim potrosnju ulja na razlicite nacine,svakih otprilke 1000 km gledam ulje na svako auto koje vozim,drugo,kad neke stvari ne znas nemoj pricat gluposti,tu sesticu samo ja vozim i veruj mi ,imam takvu kulturu da i tudje cuvam kao svoje,pa i to auto,u servisu su mi rekli da je to normalno za te motore,u granicama tolerancije, i sto da ne kazem ,generalno sve je kvalitetnije bilo nekada,na novom volzilu treba pola sata da lupas po njemu da opipas lim,sve sama plastika,a o tome zasto taj auto vise trosi ulja,pisao sam ranije,tebi ponavljat nije potrebno,neces ti to shvatit
-
Plus na to dodaj da u italiji vlada mit da se ulje ne menja vec samo doliva i tako :D
pa sad to nije praksa samo kod italijana nego kod velikog broja ovlascenih i neovlascenih servisa .... ali o tome je vec vodjena rasprava ... stoga uvijek takvu stvar radim sam ili sam tu dok majstor ispusta/sipa ulje ;)
Dobro, preci cu i ja na 10 000 i to je to. Mada sam juce pitao majstora gdje nabavlja ulje i on se kune da mu donosi covjek original iz Nemacke, i da picim sa njim slobodno do 15 ooo, ali NECU VISE. Bas i on kaze da ovde (BiH-RS) ima dosta fuserskog ulja i da nece niotkoga da uzima. U ovog ulja Castrol Edge je preporucen interval zamjene na 15 000, a i na autu je, i nisam ja tu sad nesto pametovao i izmisljao. Jbg, drzao sam se one, malo skuplje je valjda i malo bolje.. U vw dvojku sam nekada sipao Modricino, pa ga mijenjao na 5 000, ali je bilo i tri puta jeftinije! biggrin
ne zelim da nesto pricam protiv tvog majstora ali to svi uvoznici kastrola govore ... svi nabavljaju originale i svako je ulje iz njemacke ....
-
nije tacno da je svako ulje iz nemacke,recimo mobil ima fabriku u turskoj,ok ,opet je original,.al hoce li meni neko objasniti,meni nije jasno da je potpuno isto ulje koje ja korisitm u bmw 1200 dinara ovde ,a u austriji gde mi stric zivi i ima isto bmw samo 320 d,placa isto ulje,u slovo je amblaza ista osim sto nase ima deklaraciju,on ga placa 22 evra blink...mozda je tamo marza veca biggrin...mislim na castrol
-
pa znam ja da nije tacno nego kazem sto skoro svaki majstor prica bajke biggrin
a pa tolka marza .... hehehe bice da je to tvoje jedan od "originala" lollol mada ako on svoje kupuje u ovlascenom servisu i cijena moze bit da je na mjestu ... pa je zato tolko skuplje ;)
-
ma kupujem kod proverenog uvoznika,prijatelja,sta znam,ok je ulje ,zadovoljan sam,al me cisto onako interesuje
-
koje ti je to ulje jer je 12e dosta jaka cijena sem ako nije ono 5-30?
ma 22e je stvarno mnogo bre deru ti strica ... drugog objasnjenja nema ;)
-
ne znma dal ga deru,u becu zivi,vidim i cenu na njega 21,99Eur biggrin
-
ko voli svoj auto, ako ga isti dobro sluzi, ne visi svaki dan kod majstora ne znam sto ga ne bi povremeno castio sa jednim litrom ulja ako ga je potrosio. neke ljude je izgleda sramota ako im motor trosi ulje. sta ima veze sto trosi. nema tog motora koji se cesto vozi u velikom broju obrtaja da mu nece faliti na mjeracu. pa nek sipa i castrol iz austrije ili galaxov zejtin. meni nov motor sa novim blokom, hilznama, klipovima i karikama za 7km na 5-9000 o/min na iber izbaci po 2-2,5l ulja. i to je sasvim normalno.
za turbo motore kojima se u gradskim uslovima voznje turbina cesto ugrije i na preko 250 stepeni jos je manje cudo da povremeno fali ulja. ne sto ga je motor potrosio, nego sto je zbog ogromne temperature a samim tim i smanjenja viskoziteta doslo do vecih isparenja. nekad je ulje BP (british petrol) bilo jedno od kvalitetnijih ulja koje najmanje isparava. sad ne znam, svi proizvodjaci su tu negdje. dalje placati litar ulja po 20 i + eu je za mene van svake pameti. nikad nebi dao te pare ali nikad.
-
eee ovu osobu sam cekoa da se javi.. big_boss....moje veliko postovamke beer... mislim da tu vise nema sta rec... mozemo samo da jos malo caskamo i razmenjujemo iskustva o ovoj temi.... biggrin