VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Gall Februar 26, 2012, 05:19:48 posle podne
-
Pozdrav,imam problem na golfu Mk2 ne radi mi zadnji brisac,a prskalica radi. Pokusao bih da skinem motor, pa da probam da ga pokrenem direktno sa akumulatora ili da vidim da li je mozda zaribao ali ne znam kako da skinem onu polugu zadnjeg brisaca. Kada pritisnem rucicu za ukljucivanje brisaca nadole ne cuje se nikakav zvuk dok ne pocne da radi pumpa prskalica.
-
brate, imam isti problem... jos ga nisam rijesio... polugu sa brisaca njezno iscupas...tako se skida...nekim konjskim klijestima. nema potrebe da ga probas na akumulator, dovoljno je samo da okrenes onaj dzek kontra i ako okrece, trebalo bi da radi, medjutim, meni radi kad okrenem dzek, ali kad ga normalno stavim, samo prskalica radi...neko mi je rekao da pogledam da nisi dje zice na onaj smoj izmedju gepek vrata i kararoserije u piiiiiiiiiiiiiip biggrin
ako skontas sto je javi mi i mene zanima
-
da druze pogledaj obavezno u onoj gumi mozda se rastavila zica,meni se desavalo da kad upalim grejac zadnjeg stakla ukljuci se i brisac...i zice su tu bile gole...
-
Prvo izvinjenje sto nisam odgovarao na poruke,nisam ni bio dugo na forumu, a brisac nisam resio. Doduse rekao mi je jedan drugar da skinem volan i polugice za migavce svetla i brisace ( ceo komplet ) i da tu pogledam kakav je kontakt i da li se tu nesto mozda polomilo. To jos nisam uradio moram da nadjem negde kluc dovoljno veliki da odsrafim maticu na volanu pa cu onda da vidim. Pozz
-
Nemoj da skidaš volan, prvo proveri elektromotor pozadi, skini poluge ili odšrafi maticu sa elektro motora koja drži polugu pa probaj. Možda je zaglavila osovina brisača pa ne uključuje
-
ja sam moj rijesio. evo sta je bilo. skinuo sam volan, i bila je slomljena ona polugica mesingana sto daje kontakt kad gurnes rucicu nazad. to sam zalemio i malo se sex sa tim, ali sam uspjesno to uradio, ali brisac i dalje nije radio. e onda sam otvorio one manzetne od gepeka i provalim da su obije zice prekinute. da stvar bude gora, prekinute su bile bas blizu da sam se i sa tim sex sex sex mnogo, jer sam jedva uspio da ih spojim. na kraju sam to napravio i sad kad mi radi nemam potrebu da koristim brisac vise lollol
-
kada si se već toliko mandao oko toga trebao si da staviš silikonske žice, one su bolje ne kida ima se izolacija tek tako, možeš da izvučeš iz pokvarenog šporeta ili bojlera ;)
-
aj i ja da pitam nesto, posto se vec prica o zadnjem birsacu. ovako on se pali isto gde i prednji brisaci jel tako? . msm kad se upale prednji radi i zadnji?
e ako je tako, meni ne radi isto zadnji brisac.. pokusacu nesto od ovoga sto ste napisali pa cu videti. . .
-
ne treba da radi zadnji kad i prednji..jer za zadnji se rucica "pritiska" (od sebe)...
-
dobro, a jel se zadnji brisac pali isto na "raketi" gde i prednji?
-
da samo ga pritisnes ,gurnes od sebe..imas na raketi nacrtano(ako se nije izbrisalo)...ako malo pritisnes samo ce da okrene,ako duze drzis ono ce i da prska..
-
aha znaci tako bi to trebalo da funkcionise.. kod mene ne funkcionise bas. biggrin
definitivno negde ima neki problem, pokusacu sam da provalim, prvo cu pokusati nesto od ovoga sto ste ovde ispisali biggrin
-
Evo jedno iskustvo mozda nekom bude od koristi...Pre neku godinu jednog kisnog dana primetio sam da mi ne radi prskalica na prednjoj soferci a radi pozadi stim sto zadni brisac i nisaam skoro uopste koristio i kad sam hteo da upalim brisac nije radio i tako posle sat ipo-2 voznje ja stigao kuci a kisa stala reko da pogledam o cemu se radi,kad ono lim pored tablice vruc,otvorim ja sve i ono motoric vreo i crn,naravno crko.Skinem ja motoric,izoliram dzek spustim brisac dole sto i mnogo lepse izgleda ali nije u funkciji vise ali nema veze i ovako ga nisam ni koristio a posto mi napred nije radila prskalica samo sam prebacio crevca na pumpici i sad napred mi prska kao sto bi trebalo nazad i nikakav problem vec nekoliko godina...U ebote osecam se kao da sam u skoli,napisah pricu :D
-
Pogledaj da nije prekinuta instalaciija(pukla zica) na vratima tj gde je ona crna guma sa leve strane. Meni zbog toga nije radila pozicija, a ostale zice od grejaca i brisaca bile su veoma lose, pa ti preporucujem da ih zamenis ako je do toga.
To im je mana, ovo je vec treci golf sa tim simptomom.
pozz mahac mahac
-
Haridian ,samo jedno pitanje, kako si skinuo motoric? Zavucen je ispod onih limova u zadnjim vratima,"skinuo sam motoric" zvuci otprilike kao da si skinuo metlicu brisaca. Ne znam kako vozis bez zadnjeg brisaca kad pada kisa i kad se zadnje staklo zaprlja od prljave vode, blata,ulja i cega vec ne?
Jos gore je kad se ta prljavstina osusi na staklu,tek onda ne vidis nista.
Inace motor dobija struju,probao sam sa glinericom,onda znaci da kablovi nisu u prekidu nego je nesto sa motorom.........
-
Nego kako prikopčati direktno taj motorić na akumulator da bi ga ispitao je li radi. Tri su žile na motoriću Jedna ide direktno na motor ( pretpostavljam + 12V) , druga u sredini je masa (odnosno -12V )i treće ne znam zašta služi. Ako je tako onda bi motor trebao da vrti kopčanjem +12V i -12V zar ne?????
-
gall nemoj skidat rucice jer dok radi prskanje zadnje sajbe rucice su ok,cuje li se rele da kuca na tabli kad gurnes rucku od sebe,ako da pogledaj ili zice na lijevoj strani u mandzetni ili motoric da nije zapekla poluga brisaca
mufi motoric na masu - a zelena zica na njemu na + i mora vrtit ako je ispravan
-
Evo pronašao sam na jednom mjestu gdje kaže ( radi se o vozili Uno vjerovatno je isto i kod Golfa) da je jedna žila 0 druga 12 V i treća također 12 V. Ova druga žila 12V je non- stop pod naponom i služi da vrati brisač u početni položaj odnosno ako isklućimo rućicu na volani prije nultog položaja.
-
OK Hvala nester... probaću čim budem mogao... Kad već spominješ rućicu na volanu i prskalice zadnja prskalica ne radi, odnosno i kada guram rućicu od sebe (trebala bi da radi zadnja prskalica) kod mene radi prednja. Znači i kada je guram prema sebi radi prednja prskalica. U svakom slučaju radi samo prednja prskalica....
-
to ti je problem u rucici tj. kontakti sto mijenjaju smijer pumpice,jeli ti pumpica sa 2 izlaza za crijevo,gall je pisao da mu radi prskanje zadnje sajbe a neradi brisac,tebi ako ne radi prskanje nece ti ni upalit zadnjeg brisaca,jedna zica ti je 15 ili kontakt + druga - a treca + koji ide sa relea koji pali brisac vremenski
-
I ja se bojim da je problem na ručici (nešto se tu mješa) čim samo prednja prskalica radi u oba smjera guranja rućice. Da li postoji relej za oba brisača ili po na osob.
-
svaki posebno od prednjeg je br. 19 a zadnjeg 20
-
zadnjeg je 72 ili 20 ;)
-
nisam vidio 72 za zadnji brisac,sta je razlika?
-
72 je sa intervalnim brisanjem, a 20 samo obriše ;)
-
Prvo ću direktno spojiti motor da vidim je li do motora pa ću onda dalje. Hvala na sugestijama, javim šta je bilo....
-
@gall pa skunio sam ga jer je crko a drugi nisam trazio jer mi nije radila prskalica mrzelo me je da petljam pa sam povadio sranje i napred sam samo promenio creva sto prska pozadi stavi da prska napred i sad mi prska kontra kad ocu soferku da prskam a za pozadi flasica vode i rucno brisac pomeram dok ne obrise i to je to :D
-
E prvo hvala svima koji su se javili i pokusali da pomognu, zaribala je poluga zadnjeg brisaca i motor je zbog toga pregoreo badmood, tako da cu da potrazim polovan da ugradim. Ako primetite da pri ukljucivanju zadnjeg brisaca metlica se sporo pomera obavezno treba pregledati POLUGE U ZADNJIM VRATIMA i podmazati ih da vam se ne bi desilo kao meni da izgori motor. Poz
-
alealeee Problem resen, motor nov 1700 dinara + nova osovina,stara je zaribala 500, ugradnja 1000 a usput sam zamenio i amortizere za zadnja vrata, 2 kom.od Mk3 1200 sa ugradnjom. Covek donosi nove delove iz TAS-a i prodaje a moze i da ugradi deo koji kupite. Inace elektricar mi je rekao da se polovni motori na otpadu prodaju za 25-30 evra tako da ovo ispada pristojna cena. U stvari meni je njabitnije da sam resio problem beer
Pozzz