VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Pendula87 Februar 24, 2012, 11:43:12 posle podne
-
Imam problem sa mojim vw polo 1.4 16v 101ks, 1996. god., a ne znam kako da ga resim pa bih zamolio ako je neko imao slican problem da mi objasni o cemu je riec...
Problem mi se javlja s vremena na vreme i evo vec godinu dana ne mogu da resim. :S
Dakle ovako, problem mi je pri paljenju kad je hladan, kada stoji duze od 12h, tesko pali ili ne pali nikako. Nekad pali odlicno i na -20 a nekad nece ni na +30c.
Kada ga palim prvi put, verglam i po 15 sec i izgleda kao da "kaslje", kao i upalio bi i nebi nesto kao podrhtava, toliko mu malo fali ali opet nista..
Prvi put kad sam ga terao kod majstora, na dijagnostici je prikazivao klapnu gasa, kupio sam novu klapnu. i bilo je ok nekih dva meseca pa se opet isto desilo.
Drugi put sam otisao kod drugog majstora, posto ocigleno prvi nije resio problem, on mi je rekao da su dizne zapusene zbog loseg goriva i da treba da ga "produvam" 50-60km na 6 hiljada obrtaja, dok ne izbaci crni dim. Tako sam i uradio i bilo je ok dva meseca dok nije opet problem poceo da se javlja.
Prvo, verglanje 3-4 sec pa se upali, pa posle nekih 10ak dana 5-6sec vergla i opet upali, pa na 10ak sec i tako dok ne dodje u situaciju da verglam i po 30sec i bas malo fali ali nema sanse.
Evo vec tri dana pokusavam da ga upalim, ali slaba vajda..
Da naglasim da je akumulator dobar, svecice kupio pre mesec dana.
Ovo mi strasno ide na zivce, godinu dana ne mogu da resim problem. Pre nego sto ga odslepam kod majstora, zamolio bih nekog ko je imao slican problem da me posavetuje, mozda nije ozbiljna stvar, sto bih mogao i sam da odradim..
Poz
-
nadji dobrog majstora koji radi dijagnostiku,garant je leptir gasa,nepoznajem nijednog vlasnika vw pola benzinca a da nema ili nije imao problem sa tim,pucam da je to al nadji pravog coveka.danas svaka dzudza ima kineske kablove i zna samo da resetuje kilometrazu
-
Oteraj auto kog gedore u Zemun i resices problem. mahac
-
Jutros sam upalio na gurku, jedva.. Ulica mi je dosta strma i bukvalno sam upalio pri 35km na sat. Cim je upalio, radio je mirno, ugasio sam ga i pali na pola kljuca.. Ali znam da ce opet da se desi ako prenoci tako da sam jutros oterao kod drugog majsotra i ostavio auto da ga detaljno pregleda.
Ako mi ni on ne resi problem, teram ga kod gedore, nema mi druge.
Inace, vec sam menjao klapnu pre 15k km.. ne bi voleo da moram opet.. :S
-
Sličan problem imam i ja. Prilikom prvog okretanja ključa neće ni da zavergla (kao da nema snage ni da zavergla). Vratim ključ i pokušam ponovo... tada počne da vergla i upali. Plašim se da kada budu niže temperature neće hteti da upali uopšte. Akumulator zamenjen u avgustu ove godine..
U pitanju je polo 1,4 TDI 2001. godište.
Unapred hvala.
-
Ja sam imao slican problem. Kad je hladnije i takodje posle duzeg stajanja upali iz prve,al odmah se i ugasi. Upalim drugi put i sve radi normalno. Pre 2 nedelje mi rikne bobina na prvom cilindru i od kad sam je zamenio ne desava mi se to,pali iz prve i ne gasi se uopste. Ne znam da li je ta bobina bila problem,nisam neki majstor,samo ti prenosim moje iskustvo,pa mozda ti nesto pomogne... U pitanju je Bora 1.6 16v 2004god
-
onaj gore polo je napravljen davno.i to jedva. radi se o polu 6n 1,4 gti 16v koji ima jednu bobinu
snow ima auto turbo d sa 3 cilindra
bajicu bora 1,6 16v opet ima 4 bobine
3 auta koja nemaju nikakvih slicnosti osim znaka na masci i imena vw
-
Jbg,ja rekoh ne razumem se,samo sam rekao sta se meni desilo...
-
opusteno ;)