VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ljuba.17 Februar 16, 2012, 07:01:26 posle podne
-
Postovani,
majstor je dijagnostikom utvrdio da treca dizna ne radi i preporucio zamenu iste, interesuje me vase misljenje da li je vredi stavljati polovnu diznu ili odmah novu i ako slucajno znate koje su im cene. Hvala
-
jbg kako mozes, nova je dobra ako je originalna mada u njemackoj je preko 400 evra a u Bih oko 150 evra nova mada za tu u Bih neznam je li original, ali imas dosta polovnih ali i sam znas kako to ide driving
-
Ja bi rizikovao sa polovnom , naravno ako ima makar garanciju ispravnosti, tj kad je montiras da radi
-
a sta mislite da li postoji mogucnost da su u pitanju konekcije izmenju kabla i dizni posto dizna ne radi jednom u dve nedelje. Hvala
-
naravno da postoji. prvo pregledaj instalaciju
-
kada se javi problem sa diznom uvek mi upali i sijalicu za esp, da nije to u nekoj vezi?
-
Danas prestelovao sve cetiri dizne, bile uzas
-
Kako se steluju te pumpa dizne ? Jel nesto preko dijagnostike ili se nesto radi na samoj dizni. Pitam jer i meni jedna dizna pokazuje losije parametre od ostalih ...
-
ja mislim da se čiste sve na iste vrednosti protoka
-
cao , ja sam bas danas stavljao te dizne koje su bile na ciscenju, sa rezultatima nisam posebno zadovoljan mada je bolje, a sto se tice stelovanja to nije problem netreba kompijuter niti kakav posebni alat lako je.
-
pa kako se steluje?
ja hocu moje da pogledam,te parametre preko dijagnostike,mada auto odlicno radi,nikakvih problema,nego cisto onako preventivno :rolleyes:
-
Mene zeza kad je hladno na prvo paljenje hoce malo da trese nekih 30tak sekundi i da dimi pozadi a taj dim strasno smrdi ,stipa za oci , kacio sam ga na dijagnozu i navodno jedna dizna ima znatno vise odstupanja od ostalih. Zato pitam da li to uopste moze da se resi stelovanjem i ciscenjem i neka preporuka ko to radi provereno dobro ?
-
^ A jesi li proverio grejace?
-
Ja sam svoje dizne stelovao kod mog majstora u Pirotu, skinuo poklopac motora, na auto dati pronasao referentne vrednosti, i mehanicki sa kljucem ih nastelovao. Sada auto ima i drugaciji zvuk nekako tisi.
-
pa kako se steluje?
ja hocu moje da pogledam,te parametre preko dijagnostike,mada auto odlicno radi,nikakvih problema,nego cisto onako preventivno :rolleyes:
evo ovako lako je, kad si vec skino sve do dizne a to znas kako ide, skini i dizne promjeni im dihtunge nemoj diznama mjenjati mjesta a nije ni strasno ako ih zamjenis, stelovanje ide ovako okreci motor u desno i prati kad dizna ide prema dolje kad je bregasta pritisce mozes uzeti i neki mikrometar da utvrdis kad je tacno dizna u najpritisnutimem polozaju, tad popusti kontra saram kljuc 18 i uzmi imbus 6 i zatezi steler sarafa u desno dok ne osjetis da je upro u diznu i da dalje ne ide, e tada vrati saraf sa imbusom za 180 stepeni i zategni kontra saraf 30nm to ponovi sa svim diznama.
-
Deluje prosto ali se bas ne usudjujem da to cackam, plasim se da necu da napravim neko sranje, a mozda nema ni potreba da to diram, generalno auto ide ok,pali na prvu, potrosnja je ok, ne prijavljuje gresku, jedino to prvo paljenje malo trese i dimi, al to i ne mora da znaci da je do dizne iako parametri na tom 2 cilindru odstupaju od ostalih mada mislim da su u granicama, kad otopli provericu opet sa diagnostikom pa da vidimo
-
Mene zeza kad je hladno na prvo paljenje hoce malo da trese nekih 30tak sekundi i da dimi pozadi a taj dim strasno smrdi ,stipa za oci , kacio sam ga na dijagnozu i navodno jedna dizna ima znatno vise odstupanja od ostalih. Zato pitam da li to uopste moze da se resi stelovanjem i ciscenjem i neka preporuka ko to radi provereno dobro ?
da liu se vrenost smanji kad malo odradi u leru?
-
ako mislis na vrednost tih parametara dizne - to nisam ni gledao , znam samo da dok je hladan kad ga upalim jedna dizna ima odstupanja, i u poslednjih par dana kad ga palim stalno mi se cuje instrument tabla , onaj upozoravajuci zvuk
-
Sad sam ga kacio na dijagnozu kad je vruc motor i sve dizne su u granicama , nisu jednake vrednosti ali mislim da je to i nemoguce , pogotovu za auto star 10 god , tako da necu ja tu nista da cackam oko dizni. Na prolece idem malo van zemlje ,pun rezervoar , autoput 140-150 da se malo produva i taakooo.
Nego me nervira sto na prvom paljenju uvek zapisti tabla 2 sec i dok pisti svetli lampica za abs i esp , ali samo 2 sec, posle nista , i ne prijavljuje gresku nikakvu, i posle kad je vruc motor kad ga palim nista se ne cuje....
-
ne treba da budu jednake. i kao sto si rekao nije ni moguce. ali treba da budu slicne kao i kad je zagrejan. ako ti jedna odstupa recimo vise od 1.00 onda se time bavis. a ne bi trebalo nista da pisti....mislim da ti produvavanje na auto putu nece resiti problem:))
-
..... kacio sam ga na dijagnozu i navodno jedna dizna ima znatno vise odstupanja od ostalih.
..... nego me nervira sto na prvom paljenju uvek zapisti tabla 2 sec i dok pisti svetli lampica za abs i esp , ali samo 2 sec, posle nista , i ne prijavljuje gresku nikakvu, i posle kad je vruc motor kad ga palim nista se ne cuje...
To auto-put, nece opraviti :), ali neko ,ce da mora, pa makar i kablovi da prave problem.
-
Nema toliko velikih odstupanja tj preko 1.00 , a poslednja 2 dana ne pisti , tj od 10 paljenja samo 2 puta , pre je bilo na svakom prvom paljenju ili kad se ohladi , jebem li ga sta je to, nema nikakvu gresku, ali definitivno ima veze sa temperaturom
-
da malo ozivim temu
parametri dizni? da li se gledaju dok je auto u leru tj na 900 rpm ili u voznji.Jer meni jedna dizna na leru dok je hladan ide -0.80 kada se ugreje na leru padne na -0.36
a kada je hladan dodam mu gas na od prilike 1800 do 2000 ili u voznji pokazuje -1.40 cini mi se ,a ostale se vrte oko nule,tipa 0.22 +-.
pa me zanima jel se parametri prate u leru samo ili i u voznji na vecim obrtajima? :26