VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: DachaBGD Februar 16, 2012, 05:58:21 posle podne
-
Hteo bi da cujem vasa misljenja,imam passat b5 2000god. 1.9 tdi i prijavio mi je komp da trebam da promenim plocice,otisao sam kod servisera i on mi je zamenio plocice ali i dalje mi prijavljuje kvar. Al tome nije kraj dosao sam od majstora do kuce relacija nekih 5km i osetio sam jos kad sam krenuo da mi slabije koci ali sam mislio da je to normalno jer se plocice prilagodjavaju disku.Medjutim meni je sve slabije kocio dok u jednom trenutku nije skroz propala papucica,jedva sam se dovukao do kuce.Na nekih 200m od kuce mi se upalila jos jedna lampica sa znakom uzvika (!) i na displeju mi se pojavilo STOP kad sam se uparkirao video sam da mi curi ulje iz kocionih cilindara na tockovima.Odmah sam zvao majstora da mu kazem kakva je stvar i on je dosao i rekao da su mi kocioni cilindri na tocku bili suvise izasli i kad je stavio nove plocice to je prouzrokovalo curenju ulja. Sad me zanima vase misljenje da li je razlog curenju ulja to sto je majstor vratio klipove cilindra nekoliko mm unutra da bi namestio nove plocice... u prevedenom majstor mi je rekao da se to desava da tako curi a ja mislim da je to nesto zajebao ako moram tako da se izrazim. I dodao bi stare plocice nisu bile toliko pojedene vec su bile negde na polovini,zato mislim da klip nije izasao toliko napolje. Hvala unapred na misljenima.
-
mene zanima dal je majstor kriv za taj novi kvar ili se to tako desava...
-
tako se ne desava !
zamjena pakni je rutinska operacija ali desi se da majstor fula jbg ... nije namjerno ... ali vidiš do čega je to dovelo ... da ostaneš bez kočnica ... ako imaš drugog dobrog majstora pođi do njega ako nemaš pravac kod ovoga i neka ti to dovede u ispravno stanje kao što je prije zamjene i bilo ;)
-
kupi obavezno set za reparaciju kljesta,tj one razne gumice,oko 600 dinara je po kljestima
-
Menjaj majstora a starog zovi fuser a ne majstor.
-
Do curenja ulja moze doci ako su ti ostecene zastitne gumice sa spoljne strane cilindra, do same plocice. Usled duge voznje i sa starim plocicama mogli su oksidirati cilindri i prilikom sabijanja unutra istih prilikom ugradnje novih plocica, moglo je doci do curenja jer su spoljne povrsine cilindra ostecene. To se moze ustanoviti jedino kada se skinu plocice i pogledaju pazljivo gumice i cilindri. mahac
-
Ok hvala momci na misljenju,u glavnom saznao sam da je u pitanju los majstor. Da li neko zna nekog dobrog majstora kod koga bi mogao da idem u buduce da servisiram auto?
-
duze u zemun kod gedore najblize ti je,a i najbolje,ja kod njega odrzavam auta vec 4-5 god
-
Prvo majstora menjaj.. Vidis da je taj neki cobanin... Ja sam skoro menjao na mom passatu i nisam kupio sa senzorom.. covek mi nije dao da izadjem iz garaze dok se to ne zameni... Znaci prvo tooo, moraju biti sa senzorom.. a drugo i mnogo vaznijeee.. Ko zna kako je on to tebi uopste i namestio.. Ne moze onaj majstor sto radi jugice i traktore da radi automobili vredne par hiljada evra.. Kao sto kazu mnogi, kociono ulje, gumice.. Proveri da li si uzeo plocice sa senzorom, idi kod dobrog majstora i nemas brigeee... mahac mahac mahac
-
Druze kod majstora ali pravog takva stvar se NE MO ZE DESITI.
-
namesio sam nasao je da su mi oba creva pukla i zamenio ih (naravno nisam hteo ni dinara da mu dam) sad je ko nov...a majstora menjam pod sigurno.
-
Treba li nakon zamene pločica da se resetuje "greška" ili se lampica sama ugasi kad se stave nove pločice?
-
Sama se ugasi..
-
dacha, proslo je sve to oko tvog problema, ali ako su ti pukla crijeva, nije ih majstor probio. jedino ako je njih naveo da se opere, ko zna
-
Sinko, Dacha je zadnji put bio prijavljen 20. Februara wacko