VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: JaskoTDI Februar 15, 2012, 11:26:35 posle podne
-
kad je vanjska temperatura u minusu a auto je zagrijano od 50 do 70 stepeni podignu se obrtaji na 1200 o/m i nakon par sekundi se upali ventilator i to prvo brza pa onda spora brzina. kad se ventilator ugasi obrtaji ostanu na 1200 o/m. ako neko nesto zna ili mu se to isto dogodilo neka pomaze ako za Boga zna. hvala.
p.s. u pitanju je golf 5 tdi 1,9 77kw oznaka motora BXE
-
ja sam imao slicne probleme i bilo je uvek nesto oko senzora temparatute, izmedju motora i mjenjaca gore kod glave mada su bili drugi motori u pitanju. naj bolje vidi prvo na diagnostici
-
ja sam isprobao sve senzore vezane za temperaturu a ima ih 4 medjutim sve je ostalo isto. na dijagnostici nema nikakvih gresaka a u ovlastenom servisu mi kazu da je velika mogucnost da je uzrocnik svega regulator napona na alternatoru. on je nekih 90 eura a nisam bas spreman experimentisati sa tako skupim dijelovima jer cisto sumnjam da on ima veze sa paljenjem ventilatora rashladnog sistema. sve u svemu hvala na pomoci i razumjevanju. pozzz Jasko
-
Jeste stara tema, ali jos nije zakljucena. Brat ima potpuno isti problem, isti motor je u pitanju. Vidim da Jaska nema odavno, da li neko drugi zna sta bi to moglo biti?
-
senzor temperature. jebo te jasko sto ne pitas
-
nikoga Jasko ne jebe, a za tvoju informaciju nije ampula temperature nego regler na alternatoru. samo toliko da znas.
-
ma sto posto. mozda se palio zbog nivoa tecnosti za brisace. za tvoju informaciju ne ulazi mi se u raspravu s takvim strucnjacima. pali
-
A da se to moze desavati i zato sto je klima u automatskom rezimu niste razmisljali????
-
Iskljucena klima bude. Danas sam mjerio napon alternatora, sa potrosacima je oko 13.5V, s tim sto se desava da opada cak do 12V kad se da malo gasa. Na vecem gasu ne mrda. To mi bas cudno. Aj u redu za senzor, ali nije ni ovo normalno ponasanje reglera.
-
Nije čudno,alternator na TDI motorima najbolje puni u leru ;)
-
ne smije da mijenja napon odnosno da pada ispod 13,5 sa svim potrosacima, bez obzira da li je na leru ili gasu, nije dinama
-
Kacio sam auto na dijagnostiku, prijavio samo gresku slab napon akumulatora. Alternator puni oko 14V sa potrosacima, tako da cu probati sa drugim akumulatorom.
-
Nikako da napisem, rijesen je problem zamjenom akumulatora.