VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: goranikolic Februar 15, 2012, 10:14:05 posle podne
-
Radi se o pasat-u b3,1.8 66/90 benz-plin.Prvo jutarnje paljenje-ler gas na 1100 obrt,kako se motor lagano zagreva ler gas se podize na 1500-1600 obrt,pokazivac temperature-kazaljka ode i do 110 stepeni,stanem proverim auto ne kuva,gornje crevo od hladnjaka do glave vruce ali moze da se drzi rukom,donje prema termostatu mlako,zakljucujem da termostat jos nije otvorio-da kazaljka "laze". Grejanje u autu radi odlicno.ISPRAVITE ME AKO GRESIM?Termodavac je sa cetiri pina,ZANIMA ME DA LI MOZE NEISPRAVNI TERMODAVAC DA PRAVI OVAKVE PROBLEME SA LER GASOM,osim sto pokazuje laznu temperaturu???
-
E to i mene zeza sve je ok samo izgleda termodavac zeza.....500 dinara je taj termodavac....Termo davac cini mi se da ne moze to da radi ,meni kada je dizao temteraturu tako puno bilo je problema do step motora i njega sam servisirao i sad radi lepo...reci mi koja ti je potronja plina u gradskoj voznju na pasatu molim te
-
500 din su oni kineski,to mi ne pada na pamet da uzimam,uzecu sa nekog stranca.Gedora mi rece da najverovatnije zeza termodavac,jer kod mene se desava ako si dobro procitao da pokazuje neku nerealnu temperaturu a creva mi nisu ni priblizno toliko vruca.Kod mene je termodavac sa cetiri pina,ima logike da moze da bude do njega,jer on salje informacije kompu o rashladnoj tecnosti.Po gradu u ovom vremenu[nenormalnom] trosi negde oko 14-15l,inace u normalnim uslovima oko 12l,naravno plina.
-
Da da procitao sam i rekao sam ti da i meni se to desava,promenio sam termostat i pokazuje mi laznu temperaturu pici na isto kao i kod tebe creva moze rukom da se drze...aha ok hvala za potrosnju ...
-
vidis zanimljivo,od kako sam i ja promenio termostat od tada pokazuje ovakvu temperaturu,neznam da li to ima nekakve veze??Pre promene termostata kazaljka nije mrdala od 90-92c koliko inace i treba da bude temperatura
-
mene zeza termodavac pokazuje manju temp,negde oko 70 i neki stepen a ubi koliko je toplo :D...moram sad promenuti tu bedu...
-
Ne znam za vas ali meni potrosnja na pasatu 1.8 1998 od 15l nije normalna,i 12 mi je mnogo jer sam pre ovog auta vozio sabba 2.0 i trosio mi je 10l okruglo mojoj voznjom. Sad mi je pasat em slabija kubikaza em sekvent plin pa mi trosi mnogo za moje shvatanje. Sad mi trosi 14 a u normalnijim uslovima oko 13. Kad sam ga vozio na auto putu 160 do segedina potrosnja se povecala na 16.5 litara. Odradicu sad servis da vidim da nije do nekog filtra ili neka zajebancja.
-
moze li kako da ne trosi nista a da ide ko vr?
pasat4 2,0 motor 1000din benzina i 2000din plina potrosio iskljucivo po gradu na predjenih 202km.
sve kako su ovi minusi i lose ociscene ulice
nacitao sam se ovde lovackih prica o potrosnji na hiljade. nikad mi nece biti jasno sto ljudi lazu prvo sami sebe pa onda ostale?
-
Може да потроши и много више ако га за тих 202км упалиш 70 пута у 40 дана. Ја причам из перспективе да дневно пређем око 70км приградске,нормалне вожње,без иживљавања и да ме не може нико убедити да је нормално да ауто од 1800цц троши 14литара такве вожње. И то је много ако није је вожња искључиво градска. За цепање од 160 да некако прогутам али нисам возио 220 па да не жалим.
-
kod mene je ler gas kontinuiram tj uvek 1100 obrtaja po minuti, potrosnja plina u gradu 15L doduse zimi. Nesto tu sa karburatorom nije ok 2ee verovatno i kod tebe... blink
-
kod mene na pasat-u b3 nije karburator vec monopoint,probao sam-zamenio sam termodavac[naravno polovan skinut sa stranca] i broj obrtaja na leru je pao na 1100-1200,kada ga vozim i stanem recimo drzi na 900,pa ponovo skoci na nekih 1100 pa mozda cak ode i do 1500obrtaja,znaci nezavisno da li se auto vozi na benzin ili na plin
-
@pekez B5
Sasvim "normalna" potrosnja. Vozim golf limuzinu 1.8, 66/90. Sa 14 litara sipanih na OMW na Cukarici presao sam 75 kilometara i tacka. Nestalo plina! Auto ne zeza, sve je OK. E, sad, da li je do "propisanog" odnosa propan/butan ili do pistolja, brojaca... Sve je bila prigradska, normalna voznje..
Bez ulagivanja, jer i ne poznajem coveka, mislim da je Gedora u pravu.
Pozdrav svima!
-
slazem se sa tobom u vezi potrosnje,ipak je sada zimsko vreme a o kvalitetu plina ne treba trositi reci.Pa valjda ste zakljucili iz dosadasnjih postova da je Gedora covek od pomoci i realan covek,nisam primetio da nekoga za nesto zavlaci,naravno da ga i ja ne poznajem-ja sam iz Nisa.
-
Ма немам ја ништа против човека,напротив. Само кажем да је по мени толика потрошња ненормална и да не видим поенту уградње плина ако ми троши 15литара плина. Мој је секвент Заволи.
-
Passat b3 1.8 monopoint,palim i vozim samo na plin,kada ujutru upalim ler gas bude OK oko 1100 obrtaja i lepo radi,nakon nekog vremena kada se auto zagreje odose obrtaji na leru preko 1500,pa i do 1800,stanem ne gasim auto,odkacim dzek sa onog plavog davaca i odmah vratim,ler se smiri i padne na 800-900 obrtaja i samo sapuce,i vise na pravi probleme sve dok se ne parkiram negde i samo ako se malo ohladi opet prilikom sledece voznje ista stvar.Cemu sluze ona tri davaca u racvi,ima plavi i crveni sa gornje strane i crni odozdo,i gde se nalazi termostat kod njega,hocu da vidim u kakvom je stanju posto mislim da ne radi najbolje.
-
Reseno,zamenio termostat.Stari bio riknuo,otvarao odmah na toplu vodu,i pre 50 stepeni.Sada vrlo brzo vrati ler gas i ne oscilira,i grejanje sada radi kao blesavo,da pocrkamo danas posto je bilo ostalo na max,dok se nisam setio da vratim na pola.
-
Evo ovaj sam termostat stavio : BEHR-MAHLE,i pratio sam,otvara tacno na 87,odnosno na satu tik ispod 90 donje crevo postaje vruce sto znaci da je otvorio i temperatura vise ne raste nego stoji skoro na 90,sacekao da jos jednom otvori i tada pali ventilator.U voznji isto temeperatura ne mrda od onih tik ispod 90.Evo i kako izgleda kutija od termostata,mozda nekom pomogne da se odluci koji da kupi,ovaj radi dobro,videcemo koliko.
[img width= height= alt=IMG9729.jpg" border="0]http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/30/IMG9729.jpg[/img] (http://www.imageupload.co.uk/5eNw)
[img width= height= alt=IMG9730.jpg" border="0]http://www.imageupload.co.uk/images/2014/11/30/IMG9730.jpg[/img] (http://www.imageupload.co.uk/5eNG)
-
Pozdrav...neko iskustvo sa povećanim lerom,(1500-1600 obrtaja),golf GTI 8V DIGIFANT?
-
. Prvo proveri da ne vuče falš vazduh ako je naprslo debelo rebrasto crevo usisa ili šelne nisu dotegnute.