VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Dulegti992 Februar 14, 2012, 12:08:21 pre podne
-
Imam golfa 2 gti 1.8 8v sa k-glavom? koje manje zahvate mogu da uradim da dobijem na snazi? i usput da pitam jel moze KN na njega zbog k-glave?? driving
-
Da li imas plin i koliko para se spremio?
-
imam plin... i imam 1000e... mada nebi sve te pare da ulozim... :)
-
uradis cip,granu 4-2-1 i eto,znaci kolko tolko...
-
koliko to kosta od prilike.. :)
-
grana oko 100e i cip cini mi se oko 200..sa granom ces dobiti 10ks i cipom 16ks
-
gde mogu da odradim to?? :) clap
-
granu mogu ja da ti nabavim,a cip mozes uraditi u sm ciptuningu...kucaj na google...
-
A kako se to čipuje dvojka 8v?
-
a gdje da stavi cip? u gepek ili u onu kasetu ispred suvozaca?
-
verovatno se otvara komp i menja se cip,jer ne moze preko dijagnostike...imas na smciptuningu,moze da se cipuje samo g60 i gti 8v kod njeih,a kako nznm...
-
Oni su u stvari čarobnjaci.
-
verovatno se otvara komp i menja se cip,jer ne moze preko dijagnostike...imas na smciptuningu,moze da se cipuje samo g60 i gti 8v kod njeih,a kako nznm...
ma on nema nikakav kompjuter auto je sa mehanickim ajnspric sistemom-k glava.
-
e pa nznm,ja vam kazem sta sam procitao kod njih na sajtu...
-
atmosferski motor u Srbiji sa čipom ne može da dobije ni 1ks
-
Cip moze na 8v ako nije k-glava.
Ako stvarno imas 1000e onda otidji do gedore, uglavnom, bregaste, izduv itd. Samo sto pre ikakvog tuninga mora da se vidi da li je motor u dobrom stanju. Dzaba sve ako on nema bar 90 posto fabricke snage sa kojom moze da se radi.
-
Dodaj 1000e i kupi jaci auto,to je najjeftiniji tuning.
-
macane mislim da nisi procitao lepo pitanje koje je postavio dule,pitanje je bilo kako pojacati preformanse na gti-u 8v a ne koliko para dati za jaci auto...
-
K glava se ne moze chipovati jer tu nema elektronike,kao sto je Gedora rekao sve je mehanika. ;)
U katalogu je model sa elektronikom ne K glava.
Atmosferski motori mogu dosta da se pojacaju chip tunngom i na fabricki motor (neki i do 25ks 2.0 motori),a posebno tunirani motori,jer bez nove mape mape na kraju dzabe sav posao (mislim na savremenije sisteme ubrizgavanja sa elektronikom,a kamoli ubacivanja stand alone ozicenja).
-
jel moze da navedes na kom to atmosferskom motoru moze da se dobije 25 ks cipom...bas me interesuje ;)
-
Atmosferski motori mogu dosta da se pojacaju chip tunngom i na fabricki motor (neki i do 25ks 2.0 motori),a posebno tunirani motori,jer bez nove mape mape na kraju dzabe sav posao (mislim na savremenije sisteme ubrizgavanja sa elektronikom,a kamoli ubacivanja stand alone ozicenja).
Komšija, TT tuning možeš li mi iskreno reći da li kopirate tuđe mape koje ste platili, iskopali ili dobili ili radite nove mape na licu mesta, sa svojim proračunima i udubljivanjem u mehaniku?
Evo konkretan primer moj auto - verovatno si ga viđao u komšiluku.U pitanju je 2.0 16v - ABF slovna oznaka motora. Ubacujem usisnu bregastu lifta 11,03mm i 268°, izduvnu ostavljam fabričku odnosno 10,8mm i 228°. Pod uslovom da se sve napravi to da radi, da se uzubči kako treba (što ne dovodim u pitanje nikako), pod činjenicom da je glava komplet urađena kao i hilznovan blok, instalacija fabrička i da, izduvna grana 4-2-1.
1. Koliko konjskih snaga kažeš da bi moglo da se dobije sa remapom?
2. Koji je princip vašeg pravljenja/sklapanja mape? Budući da nemate dyno test u okviru vaše filijale (bar kolko sam ja upoznat)
3. Da li dajete garanciju na npr ispravan kompjuter, ukoliko možda dođe do spaljivalja ECU-a (znam lično čoveka kome se to desilo), odnosno da li ste spremni da odgovarate za svu moguću načinjenu štetu?
4. Da li garantujete za odgovor na pitanje pod broj 1. uz dino test pre i posle zahvata?
Pozdrav.
-
to peco brate,jesi ga srocio
-
ja imam ponudu da uzmem motor 1.8 8v kako mi lik kaze neki digifant 2 i cipovan je... kaze da auto malo bolje poteze inace ne daje mu nesto konja nista specijalno... ne znam dal valja uzeti taj motor i njega nesto raditi? ili ostaviti ovaj sa k-glavom i njega srediti? trazi 250e sa papirima i svim ostalim sto je potrebno za ugradnju... inace motor je izvadjen iz njegovog golfa i ubacen 1.8T iz audija...
-
Ja bih ostavio taj motor jer je prilicno zivlji tj. startniji od digifanta...Da sam ja na tvom mestu, zajebo bih chip tuning i te stvari nego sto kaze outlaw, bregaste, izduvna grana...I naravno resi se plina, nemoj da bacas pare da mu radis tuning da bi leteo na plinu a opet da se vozis za dzabe, toga nema....
-
Cek i ja da se ubacim malo... Imao sam mk2 8v, koji je kupljen u italiji nasviran. Koliko sam uspeo da sve vidim, imao je drugu bregastu, sire pecurkice ventila i jos uvucene siceve, glava obrijana - nema pretkomore :) 2. specijala, klipnjace drugacije, olaksan zamajac, 4-2-1 izduv, 60mm precnik cevi od grane do kraja, 2 lonca (prolazni) GM powersound, Koni crveni stelujuci amortizeri i opruge... Za ostale dodatke ne znam. To se mozda ne smesti u 1000 evra, ali ljudi, sigurno se isplati, taj auto je leteo! Naravno da KN moze na K-glavu, ali bar meni nije dodavao osetnu snagu, samo zvuk. Elem, bez laganja vam kazem, imam svedoke, ispod 7 sekundi sa suvozacem do 100, a u zavisnosti od menjaca kojih sam 4 sahranio, isao je 220 - 250 i to na 7000rpm u 5-oj. Zabranjeno mi je bilo da pridjem benzijskoj pumpi u mom kraju, jer je jadnicak sevao vatricu na cevcicu cim ga malo zaturiras :)
Dan danas mi je zao tog auta, morao je da ode, ali sam mu dusu vadio 8 godinica clap
Ovde ima mnogo ljudi koji se vise razumeju od mene u mehaniku i mogucnosti tjuninga, ali ovo iskustvo morao sam da podelim sa vama. Moje misljenje je da ako je 8v dobar primerak i ako ima bar 90% snage fabrike, treba ga srediti.
Pozdrav!
-
Ako vec ubacujes drugi motor,ubaci kr-a i onda njega cackaj.
-
Recite vi meni kako ja da dodam malo snage Golfu 6 1.4 benzinski motor 59kw.
-
koji biser terba da budes da kupis Golfa IV 1.4 atmosferski motor, pa onda da se raspitujes o povecanju snage... big_boss
Sve sto mozes da uradis na njemu je da ga prodas, i kupis jaceg Golfa. Cackati oko tog motora nema nikakvog smisla sem ako neces da ulozis par hiljada evra (a sumnjam da hoces).
Zato ako hoces jaci auto, stavi Golfa u oglase, i gledaj nekog drugog. beer
-
a sta mislite vi o 2.0 16v ABF motoru iz trojke u golfu 2? nek iznese ko sta ima o tom motoru,kakav je uopste motor,prednosti,mane,odrzavanje istog? potrosnja i ostalo... :)
-
ako ti je potrosnja bitna stavka , bolja ga nemoj uzimati... sve ostalo top
-
nije mi potrosnja toliko bitna stavka... vise me zanima odrzavanje tog motora? posto mi je od drugara cale inace dobar mehanicar rekao da se necu usreciti sa tim motorom.. pa zato pitam.. nebi bas da spiskam 450e za taj motor,pa da se zajebem..
-
ako je u dobrom stanju neces se zajebati sigurno.
-
pa cuo sam se sa covekom.. kaze da je motor u perfektnom stanju... bio je u passatu... inace kaze da je uvezen i da su sredjeni papiri i sve to.. da je taj auto vozio od njegovog ortaka cale... i da su ga izvadili zbog ubacivanje dizela...
-
nisam siguran da se u pasata ubacivao abf motor,mozda je onaj sa 2.0 8vmotorom ili pak gresim.Ali ja imam abf motor i da ne cuje zlo skroz sam zadovoljan.Nije nesto posebno skup za odrzavanje ko i svaki motor.
-
ubacivao se abf u pasata b4...moj drug prodaje abf-a, tj kupio ga je za mk1 abf projekat, ali kako stvari stoje, izgleda da ce abf na prodaju..
-
Nista ti tu nije nesto mnogo skuplje odrzavanje u odnosu na 8v.Skuplji su samo kablovi,i zna da im umre bobina.
-
Atmosferski motori mogu dosta da se pojacaju chip tunngom i na fabricki motor (neki i do 25ks 2.0 motori),a posebno tunirani motori,jer bez nove mape mape na kraju dzabe sav posao (mislim na savremenije sisteme ubrizgavanja sa elektronikom,a kamoli ubacivanja stand alone ozicenja).
Komšija, TT tuning možeš li mi iskreno reći da li kopirate tuđe mape koje ste platili, iskopali ili dobili ili radite nove mape na licu mesta, sa svojim proračunima i udubljivanjem u mehaniku?
Evo konkretan primer moj auto - verovatno si ga viđao u komšiluku.U pitanju je 2.0 16v - ABF slovna oznaka motora. Ubacujem usisnu bregastu lifta 11,03mm i 268°, izduvnu ostavljam fabričku odnosno 10,8mm i 228°. Pod uslovom da se sve napravi to da radi, da se uzubči kako treba (što ne dovodim u pitanje nikako), pod činjenicom da je glava komplet urađena kao i hilznovan blok, instalacija fabrička i da, izduvna grana 4-2-1.
1. Koliko konjskih snaga kažeš da bi moglo da se dobije sa remapom?
2. Koji je princip vašeg pravljenja/sklapanja mape? Budući da nemate dyno test u okviru vaše filijale (bar kolko sam ja upoznat)
3. Da li dajete garanciju na npr ispravan kompjuter, ukoliko možda dođe do spaljivalja ECU-a (znam lično čoveka kome se to desilo), odnosno da li ste spremni da odgovarate za svu moguću načinjenu štetu?
4. Da li garantujete za odgovor na pitanje pod broj 1. uz dino test pre i posle zahvata?
Pozdrav.
Ja cu ti odgovoriti pitanjem da li mislis da bi firma SM chip tuning i dalje ovako uspesno radila da kopira tudje mape?
Drugo mislim da ne znas da je dosta ozbiljnih trkackih kola za krug,brdo,drag, mapirano kod Srdjana vlasnika SMa,kako bi onda on to odradio da kopira tudje mape?
Sto se tice samog auta,ja ne pravim mape i to nije deo mog posla,to radi Srdjan i samo on ti moze odgovoriti na pitanje koliko snage moze izvuci sa tim prepravkama,malo pre sam odgovorio na to pitanje u drugo temi pa da ne pisem duplo. (odgovor na pitanje 1 i2)
Za "civilna" kola fabricka kola koja se voze svaki dan, mape se prave posebno za svaki auto ali tipski jer su za SM optimum manje prepravke u mapama,i ne trebaju se raditi detaljno kao za jace mape.
SM power mapa se isto moze na praviti na osnovu iskustva auta koja su do sada radjena i merena na Dynu,i to je mapa za automobile sa minimalnim prepravkma (grana,izduv,filter)
SM custom remap je mapiranje auta na Dynu i po odradjenim prepravkama na autu se dize snaga,i taj remap se mora raditi na valjcima jer je prica za sebe.
Naravno da se moze garantovati neka snaga ali najvise zavisi od samog stanja motora koloko ce snage izbaciti,ako je sve ok na motoru mora iybzciti dobar rezultat.
SM daje garanciju na mapu i na svoj rad 3 godine