VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vnv Februar 12, 2012, 10:22:45 posle podne

Naslov: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 12, 2012, 10:22:45 posle podne
Kupio sam VW Polo classic pre otprilike mesec dana. Znao sam da se auto gasi dok je hladan u leru. Padne mu broj obrtaja na ispod 400 i ugasi se, dok bi posle kada je zagrejan radio na 700 obrtaja i malo tresao. Cim bi mu dodao malo gasa i popeo na 800 obrtaja, prestao bi da trese.

E sada kada su krenuli ovi veliki minusi auto se non stop gasi. U voznji moram da uvek dodajem gas kada kocim i da nadrukavam kako se ne bi ugasio.

Da li je moguce da je to posledica toga sto mi fale creva i ovaj plasticni deo

(http://img835.imageshack.us/img835/5927/aaafku.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/835/aaafku.jpg/)
Na slici levo je neki polo classic sa neta, a desno je moj. Vidi se da mi fali crevo i ovaj plasticni deo oznacio sam crvenim krugovima

Gde bih mogao da kupim crevo i tu plastiku? Da li samo na otpadu ili se moze uzeti i novo negde i koliko platiti za crevo i plastiku ako uzimam sa otpada?

Takodje, ustanovio sam i da mi je kuciste filtera za vazduh na jedom mestu probuseno

(http://img812.imageshack.us/img812/4215/rupa.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/812/rupa.jpg/)

Sta predlazete, da li da ga zalepim ili popunim rupu silikonom itd...

Da li ove dve stvari nedostatak creva i plastike i rupa na kucistu filtera mogu biti uzrok gasenja automobila ili je ipak leptir gasa?

Takodje prilikom voznje na brzini od 80 do 120 se nazad cuje neko zujanje, pretpostavljam da je neki lager.

Osim ovih problema i problema sa zamrzavanjem bravica prezadovoljan sam.

Hvala unapred na savetima :)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: kiza1975 Februar 14, 2012, 03:19:24 posle podne
Vozimo isti auto i imamo iste probleme,iako imam sva ta creva.Za pocetak ne bi bilo lose srediti kuciste filtera da ti ne bi vukao fals vazduh.
Proveri prvo paljenje..kablove,svecice,razvodnik,razvodna ruka.Naravno ne bi bilo lose i ocistiti leptir gasa.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: nikolat Februar 14, 2012, 04:09:44 posle podne
Nakači to crijevo, pogotovo sada dok su minusi, ali direktno na usis vazduha (to je crijevo za topao vazduh). Pretpostavljam da je prevelika gustina hladnog vazduha pa mu guši smješu. Kod mene su bili isti simptomi, i isto 1.3 motor i posle ove proste intervencije se niti jednom nije ugasio! Crijevo imaš u svakoj prodavnici auto dijelova za bagatelu, a plastika ti za sada i nije potrebna. Eto probaj, pa javi da li je uspjelo.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 14, 2012, 09:35:22 posle podne
danas sam zalepio kuciste filtera. Nasao sam neku plastiku i zalepio super lepkom i dodatno stavio silikon. Sto se creva tice, isao sam danas po radnjama i nisam uspeo da ga pronadjem. U jednoj prodavnici si mu rekli da mogu uzeti crevo za zastavu papirni valjda od keca ili juga i potrazio sam u radnji koja prodaje zastavine delove, ali im je nestalo :).

Ne znam da li je i kod vas to crevo papirno da li stvarno odgovara taj od zastave.

Inace zaobravio sam da vratim ono crevo malo dole na kuciste filtera, ne znam ni cemu sluzi malog je precnika, jer sam kuciste skinuo i lepio u stanu :), a posle ga vratio usrafio i krenuo odmah da kupim crevo i sad se setio da nisam vratio to malo crevce :)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: nikolat Februar 15, 2012, 07:22:09 pre podne
Ne znam kako nisi uspio da nađeš crijevo?! Ma uzmi bilo koje (samo da možeš navući na otvore), i zalijepi ga selotejp trakom. A to malo crijevce je vezano za senzor temperature vazduha (bar koliko ja znam).

@ kiza1975, i ja sam imao sva crijeva i gasio mi se, ali kao što rekoh, fora je da se crijevo montira direktno na ulaz vazduha (uzmi i prebaci ga sa donjeg dijela ulaza na onaj gornji-plastični u koji ulazi hladna vazduh).
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: nikolat Februar 15, 2012, 07:28:44 pre podne
http://imageshack.us/photo/my-images/11/aaafku.jpg/ (http://imageshack.us/photo/my-images/11/aaafku.jpg/)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 15, 2012, 10:02:19 pre podne
ako dobro razumem, da montiram na levu rupu gde je isao ovaj plasticni deo koji mi fali? Sta u tom slucaju raditi sa ovom drugom rupom na koju je islo crevo?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: nikolat Februar 15, 2012, 10:22:39 pre podne
Pa sa tom rupom ne radi ništa (bar ja nisam) i trebalo bi biti u redu. Probaj pa javi. Evo kod mene 1 mjesec i posle te intervencije se niti jednom nije ugasio (a prije sam mijenjao sve od filtera do svjećica i akumulatora da bih riješio problem).
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: slavkodzek Februar 15, 2012, 12:58:08 posle podne
Ja sam to crevo kupio u Euro autu.Vovode stepe 14a
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 15, 2012, 03:07:57 posle podne
kupio sam neko crevo u Zelenziku danas 50mm precnik i probao obe varjante i na ono levo sto si rekao, a i na desno, medjutim auto se i dalje gasi u leru, pada na ispod 500, 400 obrtaja :(.

Mislim da mu ne radi ni saug, jer i kada je hladan broj obrtaja je isti. Pocinje da me bas nervira :).

Mozda je leptir gasa?

zakazao sam sutra kod Lav auta pregled jer su mi blizu, pa cu videti...

Inace auto je do pre godinu ipo odrzavan samo u autokomercu na firmu, prvi vlasnik, mala kilometraza, itd...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Februar 15, 2012, 03:57:15 posle podne
uzmi leptir ocisti maramicom,ali pazi da ti nista ne upadne unutra...moze kontakt sprej ili ono za prozore da ima penu...ja mucim muku sa tim i samo ocistim leptir,ma da sam ja sklonio vakum crevo zato sto mi je vakum vrisno pokusaj i ti...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 15, 2012, 04:55:21 posle podne
videcu sutra u servisu sta ce biti
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: nikolat Februar 16, 2012, 07:20:08 pre podne
E onda ti ne radi saug. PRobaj i da očistiš kontakte na razvodnoj kapi. Kao što rekoh, i ja sam muku mučio sa tim i riješio na najprostiji način tako da i tebi predlažem da probaš prvo sa prostim rješenjima tipa čišćenje kontakta, leptir gasa (imaš sprej za karburatore), podešavanje ler gasa...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 16, 2012, 08:26:05 posle podne
evo posle servisa stvari stoje ovako:

odmah su ocistili klapnu krpom i naprskali su sprej. Posle te intervencije auto je upalio bez gasa i nije se gasio, mada radi na 500 obrtaja, pa ponekad kad padne podigne se na 750.

Onda su pregledali jos neke stvari, zamenio sam sajlu rucne jer rucna nije radila, dva zadnja lezaja stvaljen Fag, prednje solje amortizera obe i antifriz g12 posto mi je falilo prosle nedelje skoro litar, a nisam znao sta je sipano pre toga i sipao sam obican g11. Izmerili smo na koliko mrzne bilo je na -20. Medjutim ipak na njemu iako ja nisam mogao da vidim oznaku ipak pise na samoj bocici da ide g12, pa je verovatno i pre toga bio g12. Tako da sam sipao nov g12 antifriz. Naravno, verovatno nisu isprali vodom sistem, nego su samo ispraznili stari i sipali ovaj. Opet kada sam uzeo auto posle predjenih 10 km primetio sam da je nivo ispod minimuma. Na specifikaciji mi stoji da je sipano 3 litre ELF autosupra G12 i 2 litre destilovane vode. Koliko se secam ovaj antfriz bi trebao da je crvene boje, a kod mene kada je auto bio zagrejan otvorio sam poklopac i mislim da je unutra zelena fluorescentna tecnost, pa mi je to malo cudno. Da li da dodam malo destilovane vode da bude iznad min. kada je hladan?

Takodje, zamenili su mi i zadnje paknove i centrirali trap valjda zbog tih solja amortizera.

ruke sa pdv-om: :)

zamena antifriza 944 din
ciscenje klapne 708
zamena paknova 885
zamena paknova 885
zamena sajle 531
zamena sajle531
zamena lezaja 590
zamena lezaja 590
zamena solje amortizera 1416
Centriranje trapa 1800

Antifriz ELF autosupra g12 - 3 lit - 1230
solja amortizera 580
siolja amortizera 580
lezaj Fag - 850
lezaj Fag - 850
Paknovi GS-8166 (fsb-191a) - 1400
sajla rucne 590
sajla rucne 590
destilovana voda 2 lit 70 din
povezice za ratkapne 8 kom 80 din :D

Sve ukupno ruke i delovi 15700 dinara.

Auto je kao sto sam napisao u prvom postu bio bucan na brzinama preko 80km nazad, zbog toga su i zamenjeni lezajevi. Takodje rucna nije radila uopste.

Lik koji je radio mi je objasnio da on ne radi sa dijagnostikom i da mozda imaju za VW, ali da vozim tako dok se ne resetuje ??

Onda sam presao oko 10 km, auto se par puta ugasio, padao je ispod 500 i ugasio se nekoliko puta (naravno ne kao ranije kada se non stop gasio, ali me opet iritira). Vratio sam se u servis, lik mi je rekao da vozim par dana pa ako se ne resetuje da onda dodjem da ga taj neki drugi kolega nakaci na komp jer nije siguran da li imaju za njega dijagnostiku...

Pokusao sam i onu foru za reset greske tipa 3x po 4 sek na 5500 obrtaja to sam negde procitao za neke automobile, ali ne znam ni tacno kako bi to trebalo da se uradi da li sa pauzama itd...tipa drzim gas nabijem u crveno 4 sek, pa pustim da skroz padne pa opet i sl..???

Sada kada je hladan motor startuje, ali moram malo da mu drzim gas i onda se nekako stabilizuje na 500 obrtaja i tako radi.

Inace senzor temperature motora u kabini ne radi, jednom mi je prosle nedelje sam od sebe proradio ne znam kako, a danas kod njih nije radio. On je pokusao da nesto prespaja, a ja gledao da li se kazaljka pomera i nista nije bilo od toga. Posle toga me je pozvao i rekao da je proradila u tom trenutku, ali kada sam preuzeo auto ponovo ne radi. Mozda i zbog toga mi ne radi saug.

U svakom slucaju, zavrsio sam ove druge stvari koje su me mucile, a za ovo ciscenje sam samo platio 700 din tako da i nije neka cifra, pa cu videti da li ce oni moci ili cu ici na drugo mesto da se eventualno nakaci na komp i obrise ta greska ili sta vec, a za senzor temp. cu otici kod elektricara.

 
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Februar 16, 2012, 10:50:12 posle podne
druze pokusaj da skines od vakuma crevce i upali auto...to ti je tri sekunde da uradis... Ovde ti se nalazi... (http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/426335_3307342843569_1267994945_33273488_2041887968_n.jpg)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 17, 2012, 06:38:01 pre podne
cemu sluzi to crevo? Pokusacu da ga pronadjem :D
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 17, 2012, 12:54:54 posle podne
za sve ovo sam znao da treba da se promeni, nisu oni na svoju ruku to radili nego sam ja rekao sta mi se desava....
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Februar 17, 2012, 01:09:43 posle podne
jel si probao da skines crevce i da upalis auto?Da vidis kako ce ler da se ponasa...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 17, 2012, 04:28:57 posle podne
ja sam se vratio, ali su mi rekli da vozim par dana pa da onda dodjem, naravno bilo bi bolje da su resili odmah, a i pitanje je da li ce uopste resiti...

ne znam koje je to tacno crevo, gledao sam malopre, ali nemam pojma :)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 18, 2012, 10:34:02 posle podne
danas mi je kod ade pri skretanju ka putu za novi most posle prolaska kroz veliku baru stao auto. Nisam mogao da ga upalim 15 minuta. Verovatno su se nakvasile svecice. POsle 15 minuta je upalio, ali je trzao i tripovao se na malim obrtajima. Posle nekoliko sati sada pri povratku kuci je radio normalno, ali je ponovo kada se veliki gas daje tipa kad padne na 500 obrtaja i da se jak gas auto ponekad pocne da trese jako sve dok ne dodje do 800-900 obrtaja, kao da lupa...

Drugo sto mi je cudno da se cd player posle ovih intervencija sam gasi, tipa auto na 1500 obrtaja, nije se ugasio niti izgubio struju, farovi rade i cd player se ugasi i to mi se sada pri povratku desilo nekoliko puta.

Razumem kad padne na 500 i ispod pa izgubi struju, farovi izgube jacinu i da se ugasi, to mi se prvo desilo dok je bio na leru. Izasao sam iz kola, auto je radio na oko 800 obrtaja normalno 5 minuta i onda je opet pao na 500 i poceo ono da sam dodaje do 750 i da pada na 500 i tako u krug.

Kada sam usao u auto cd je bio ugasen, a bio je upaljen naravno pre toga. I onda na putu do kuce se jos par puta ugasio, ali sam poslednji put zapazio da je auto bio na 1500 obrtaja i da je imao struje, a cd se ugasio...

Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Februar 19, 2012, 11:51:47 pre podne
druze moj ti je savet da ides kod Gedore i da kod njega odrzavas auto...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 22, 2012, 10:12:09 pre podne
Vise se ne gasi cd player. Inace juce sam otisao do Lav auta i nakacili su ga na komp. Imaju neki software na srpskom, nije VAG, verovatno neki univerzalni i covek je isao po kanalima i pokusavao da iscita neke informacije. Na kraju je pronasao na 10 kanala neke informacije i isao na opcije aktiviraj i valjda je time resetovao kako kaze sve sto je moglo. Medjutim nikakve promene u radu.

Auto se jos uvek gasi kada je hladan, zatim kada se ugreje ne gasi se, ali broj obrtaja varira od 500 do 800. Pri davanju gasa isto tako npr. ne moze da se u leru drzi na recimo 1100. Nego isto tako onda varira od 1100 do 1400.

Meni je na autu prosle godinje menjan termostat, ali mi ne radi senzor temperature motora u kabini. Sledece sto cu da uradim je to da cu otici do elektricara i pokusati da sredim taj senzor temperature ili sta god treba i da onda odem kod nekog sa VAG dijagnostikom.

Njihov savet je bio da pronadjem nekog sa polovnim step motorom i da se onda proba, s tim da bi ponovo bilo potrebno resetovati na kompu.

Inace vise ne trokira i ne lupa. Moguce da je to bilo zbog onog kada su se nakvasili kablovi...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Djole DMC Februar 22, 2012, 10:59:58 posle podne
Kako se mere kablovi unimerom?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Februar 23, 2012, 12:29:13 pre podne
Djole DMC mozda je mislio ako je kabal neki u prekidu...Ali neka ipak on odgovori... :D
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Februar 23, 2012, 01:32:03 pre podne
ima li nekog ko je u blizini Ceraka, Zarkova itd... a da ima VAG navigaciju i kablove?
Voleo bih da sam procackam tu dijagnostiku, a ne kupuje mi se kabl trenutno samo zbog ove poteskoce :)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Februar 23, 2012, 02:25:42 pre podne
druze kontaktiraj Gedoru,ima on dijagnostiku on je iz Zemuna.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Mart 14, 2012, 02:40:56 posle podne
na kraju sam popravio tako sto sam podesio sajlu gasa kod leptira, stavio sam je na nekoliko zuba blize ka leptiru.

Sada auto normalno radi izmedju 800-900 obrtaja. Ostaje mi samo da zamenim termodavac, danas sam ga malo cackao, skinuo konektor okrenuo par puta, u kabini se pokazivac malo pomerio opet ne pokazuje pravu temperaturu, ali ne stoji zakucan na 0.

Na delu sajle gde izlazi iz kabine sajla je mogla da se povuce prema prednjoj strani auta, kao da je ispalo iz tog srafa za stelovanje.

Prvo sam povukao sajlu i ubacio parce kartoncica i vratio sajlu na maticu. I to mi je dalo rezultat, Radio je na skoro 2000, onda sam smanjio kartoncic i namestio na 900. Posle toga sam cackao sajlu kod leptira i tu stelovao, a onda ubaacio jos malo kartoncica u rupu, pritisnuo gas do daske i ona je sada legla, ne moze vise rukom da se izvuce. Sad ne znam valjda je to tako i trebalo da bude. E onda sam na kraju samo na sajli kod leptira podesio sajlu i dobio trazeni rezultat od 800-900 obrtaja.

Sada posle ovoga cu skinuti - klemu, sacekati 20 minuta, zatim staviti na kontakt 5 minuta, skinuti sa kontakta, opet staviti na kontakt (naravno sve ovo bez diranja pedala i bilo cega) i startovati motor. Ostaviti da radi dok se ventilator ne upali, zatim voziti normalno 10-tak km. Na ovaj nacin cu mu valjda resetovati klapnu, a auto ce se podesiti.

Kupicu svakako vag kabl, pa cu videti sta tamo kaze.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Mart 16, 2012, 12:33:02 posle podne
evo da prekopiram iz privatnih poruka savete clana igi85, mozda i nekom drugom bude od koristi:


igi85:

Ja sam imao isti problem kao i ti i evo sta sam uradio:
OVO RADITI JEDINO KADA JE MOTOR POTPUNO HLADAN!!!!!

Skinuo sam kuciste filtera i ocistio step motor, posle toga vratio kuciste i sva creva sto idu u njega tj. jedno od iberlaufa (NALAZI SE ISPOD KUCISTA FILTERA SA LEVE STRANE)
Skinuo sam MINUS klemu i sacekao 20min.(NEMOJ SLUCAJNO DA SKINES PLUS KLEMU)
Posle 20min. vratio sam minus klemu.
Udjes u auto i stavis ga na kontak (NAMOPENA KADA GA STAVIS NA KONTAK NISTA NE DIRAJ NI GAS NI KOCNICU NI KVACILO ZNACI NISTA
NI JEDNO DUGMENCE) tada kompjuter ucitava podatke o temperaturi itd itd.
Ostavi ga na KONTAKTU tacno PET minuta nikako manje.
Skini ga sa kontakta. (I DALJE NE DIRAS NISTA SEM KLJUCA)
Ponovo ga stavi na kontakt (SACEKAS DVE TRI SEKUNDE) i startuj auto.(I DALJE NE DIRAS NI KVACILO NI GAS NI KOCNICU)
Ostavi ga tako da radi jedno 15-20min ili jos bolje dok se ne upali ventilator.
Kada se upali i posle ugasi ventilator tada mozes da ugasis auto (ZA TO VREME DOK AUTO RADI KOMPJUTER UCITAVA PODATKE O GORIVU O KISEONIKU O CO2 ITD ITD. I TADA BI AUTO VEC TREBALO DA RADI NORMALNO OKO 900OBRTAJA TJ. KADA DOSTIGNE RADNU TEMPERATURU).
Posle toga ponovo startuj auto i idi na jednu voznju bilo bi dobro minimum 10km, znaci sto duze to bolje, jer tada KOMPJUTER ucitava podatke o tvojoj voznji i ujedno ih i pamti. (VOZI KAO I UVEK STO VOZIS NE MORAS DA PAZIS KOLIKI GAS DAJES ILI KAKO KOCIS ITD ITD)
Naravno posle voznje ugasi motor i to je to.

O cemu se u stvari ovde radi: KOMPJUTER ili ECU (ENGINE CONTROL UNIT) je nesto zabrljao, ovom radnjom si u stvari izbrisao sve podatke iz njega (O TVOJOJ VOZNJI, GRESKAMA I SLICNO) ja sam ovaj postupak uradio par puta i svaki put je bilo uspesno. Jeste da treba malo vise vremen ali bolje to da probas pre nego sto odes kod nekog strucnjaka. Jedini softver ili ti kompjuter koji moze da ti pomogne oko toga je VAGcom ili BOSCH.

Pozdrav i sve najbolje.

igi85:

Ne moras da cistis ponovo ako su to oni uradili.

To sto ti ne pokazuje temperaturu to je jedan mali deo koji se zove TERMODAVAC i on ti nije skup samo zavisi koji prsten na sebi ima npr. zuti prsten ili, koliko se secam, plavi.
Samo prati proceduru koju sam ti napisao i kada ga budes startovao on bi trebao da radi na 1000rpm ili malo vise obrtaja zato sto je hladan i nebi smeo da se ugasi.(ZATO SLUZI ONAJ DEO KADA GA SAMO DRZIS NA KONTAKTU PET MINUTA I PONOVO GA SKINES SA KONTAKTA, TADA KOMPJUTER MERI SPOLJNU TEPERATURU, PROTOK GORIVA ITD.)
Samo sledi upustva i nadam se da ces uspeti jer sam i ja imao isti problem kao i ti, sem sto kod mene je pokazivao tepmeraturu jer sam ja vec dva puta menjao taj deo sto pokazuje.

Pozdrav i javi u svakom slucaju sta si u radio.

igi85:
Ne znam kako bi ti sada objasnio gde se nalazi termodavac ali da probam...

Prati creva koja idu iz hladnjaka u motor i videces da ulaze u jedno plasticno kuciste na tom kucistu vidices kako ulazi jedan dzek (ili dva, ako ima dva, termodavac je sa tvoje desne strane) taj dzek ulazi u taj termodavac videces cak i jedan prsten na termodavacu trebao bi da bude zute boje, ako nije zute onda je plave ili crvene to i nije toliko bitno sad koje je boje, e to je termodavac mozes cak i da skines taj dzek, ali budi pazljiv, pa da ga ocistis nekim kontakt sprejom. Nadam se da ces uspeti da razumes i nadjes.

Sto se tice stelovanja sajle moras da skines kuciste filtera za vazduh i videces kako salja ide od step motora i ulazi u jedno malo rebrasto crevo, na tom rebrastom crevu ima jedna kao okrugla guma koja je zakacena na njen metalni nosac i stoji fiksirano, iza te okrugle gume videces jedan mali metalni deo koji sluzi kao neki granicnik. Kada skines tu okruglu gumu sa njenog nosaca i pomeras je na levo i ponovo je vratis na nosac sajla ce se zategnuti (ALI IZA TE OKRUGLE GUME OBAVEZNO STAVI TAJ METALNI GRANICNIK) sto je vise pomeras u desno sajla ce biti labavija (PROVALICES I SAM). Pa cak i da ti je skroz labava sajla od gasa ne sme da ti se ugasi.Kada je hladan motor on i ovako i onako zatvorni skroz klapnu step motora a ti ako zatezes sajlu on ce tu klapnu sve vise i vise otvarati.

Kada skines plasticno kuciste filtera vazduha i budes video step motor pogledaj oko njega imas malo ili ti tanko vakum crevo pogledaj u kakvom je stanju da nije negde puklo ili se pa otkacilo sa step motora.

KADA SKINES KUCISTE FILTERA OBAVEZNO POGLEDAJ TAMO NA TOM PLASTICNOM KUCISTU IMA RUPA, NORMALNO GDE ON USISAVA SVEZ VAZDUH, TU NA TOJ RUPI TREBA DA POSTOJI DIHTUNG GUMA POGLEDAJ U KAKVOM JE STANJU, AKO JE NEMAS ILI JE OSTECENA TJ. DEFORMISANA TO MOZE DA BUDE UZROK GASENJA MOTORA KAD JE HLADAN JER VUCE FALS VAZDUH,  TO SAM JA MENJAO TA DIHTUNG GUMA KOSTA 500DIN I VEOMA JE LAKA ZA MENJANJE, ONA MORA DA BUDE U IZVAREDNOM STANJU TAKO DA DIHTUJE IZMEDJU KUCISTA FILTERA I STEP MOTORA.

Mozda ti sve ovo deluje kao zajebancija ali sve su ti ovo uzroci gasenja motora pogotovo ta DIHTUNG GUMA na kucistu filtera za vazduh.

Objasni mi neke stvari: Kada je poceo da se gasi? Da li se poceo gasiti kada je prestao da radi pokazivac tepmperature u kabini ili i dok je radio pokazivac?

Pozdrav druze.Kada pregledas sve ovo javi sta si u radio i primetio.


igi85:

Sajla nije u pitnju sto posto to garantujem.

Ja cu jos jednu stvar da ti kazem i necu vise da te smaram 

Jedina stvar koja jos moze da bude je ECU ILI TI KOMPJUTER ILI TI KOMUTATOR zavisno od toga kako ga ko zove.
Taj ECU se vidi golim oko i evo sta mozes da jos vidis da uradis ( ili ti jos bolje da kupis nov ili polovan je 20e)

Od razvodne kape idu 4 kabla u svecice i imas jos jedan koji ide u taj ECU (Kompjuter iili komutator zavisi kako ga ko zove) e taj kabal prati od razvodne kape i skini sa  ECU-a i proveri onaj mali metalni deo u kablu da li treba malo da se izvuce jer zna da se uvuce tj udje previse u svoju kapicu i ne pravi dobar kontakt sa ECU. Po ovome svemu sto si nam napisao po mom misljenju vuce fals vazduh (DIHTUNG GUMA KOD FILTERA VAZDUHA ILI VAKUM CREVO) ili ti je ne ispravan taj ECU a dijagnostika ne mora to da ti pokaze pogotovo aku su neki bezveze kompjuteri ili programi koji imaju ti mehanicari.





Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Djole DMC Mart 16, 2012, 04:37:52 posle podne
Otkrio si tajnu batice, ovo znaju samo profesionalci za VW, i nikome ne pricaju.
 Pomocu ove "procedure" vecina kvarova se moze popraviti a da je igi znao da ces ovo kopirati verovatno ti ne bi ni rekao!
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Mart 16, 2012, 07:56:42 posle podne
Svako ima pravo na svoje misljenje, nekom je ovo glupo nekom nije.

Ja sam coveku pokusao da pomognem jer sam imao isti problem na mom polo classic-u. Rekao sam za sajlu jer sam i ja to radio ali kada sam ga god palio ujutru kad krenem na posao on se odmah ugasi te sam morao malo da drzim gas, jedno minut, tek onda je radio i to ne opet na obrtajima koliko bi trebao da radi. Kada sam se raspitivao kao i vi ovde cuo sam za foru skidanja minus kleme i procedure koje je covek vec iskopirao da se ne ponavljam i to je kod mene upalio i auto radi kako treba i zao mi je ako sam otkrio tajnu mehanicara. Ako sam pogresio u vezi Komutatora ja se onda izvinjavam ali i to sam menjao i to zato sto kada sam pokusao da startujem auto, auto je samo verglao i nije hteo da upali, naravno prvo sam i sam pogledao da nije neki kabal od svecica ili kapa, razvodna ruka, dovod goriva ali sve je to bilo u redu te kada sam otisao kod majstora odmah je rekao da je to komutator i kada sam nasao polovan i zamenio auto je odmah upalio. Termodavac sam takodje menjao ali nije bilo potrebe jer mi je pokazivao temperaturu u kabini ali mi je prelazila onu srednju crticu ali nisam znao da je to u stvari do Termostata, pa sam menjao celo kuciste kupio nov termostat i termodavac i to se regulisalo sada drzi temperaturu kako treba. Prvi problem kada je nastao sa ler gasom bio je problem u dihtung gumi na kucistu gde stoji filter za vazduh pa je ler gas stalno znao da padne na 500 obrtaja pa malo skoci i sve tako jer nije valjala dihtung guma i vukao je fals vazduh. Ne znam da li je i ko od vas imao ove probleme ja jesam zato sam i objasnjavao coveku sta da vidi i da uradi, na zalost nista nije upalilo daj boze da je u pitanju samo sajla mada ja stvarno ne verujem da je to. Moze covek i sam da vam kaze kada je stelovao sajlu kod step motora da ta sajla i nije bila zategnuta vec naprotiv malkice je bila opustena da bi leptir mogao da se zatvara kako treba. Pozdrav svima i svako dobro. :rolleyes:
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Mart 17, 2012, 11:02:09 pre podne
da, auto se jos uvek kada je bas hladan ugasi pri prvom startovanju. Posle minut rada se stabilizuje i ne gasi se vise.

Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Mart 17, 2012, 01:45:49 posle podne
moze da prica ko sta hoce, ali evo upravo sam uspesno odradio celu proceduru i auto po prvi put od kako je kod mene pri startovanju ima saug.

Prosle nedelje nisam uspeo da uradim jer posle vracanja kleme auto nije upalio bez gasa, pa sam morao da mu dajem ga i iznervirao sam se i nisam ispratio do kraja, a sada za divno cudo, vracam klemu posle 20 minuta, ne diram nista, startujem auto i dize ga na 1500 obrtaja i zatim kako se zagrejao sam vraca na 800. Ostavio sam ga da radi tako 20 minuta, posle provozao potpuno drugacije i normalno radi.

Sada sam hteo da se uverim da li je imalo veze sa sajlom, i potpuno otpustio sajlu i auto normalno radi i u takvom stanju, sada vise nema nikakve veze sajla sa ovim, a tako je igi napisao da bi trebao da radi i sa skroz labavom sajlom.

Bravo Igi 85 :)



Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Mart 17, 2012, 03:21:05 posle podne
 biggrin biggrin biggrin biggrin
Super druze. Je si li odradio sve to kada je motor bio hladan?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Mart 17, 2012, 04:42:20 posle podne
da
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Mart 17, 2012, 09:30:12 posle podne
evo ga, upravo dosao kuci. Savrsenooooooooo :), kao nov : tapsac
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: malisha April 11, 2012, 08:50:04 pre podne
i ja sam MUKE MUCIO 3 meseca sa lerom,stalno je poskakivao.menjao sam klapne 3...isao od majstora do majstora,i sada kad sam procitao ovauj post i nasao nesto zanimljivo,odma sam uradio test..iiii uspesno je bilo :D  tapsac clap
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 April 19, 2012, 06:55:21 posle podne
 clap clap bleh
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: kiza1975 April 19, 2012, 08:51:52 posle podne
Upravo cu i ja to da uradim i javljam rezultate jer se i meni to desava,mada sam ga skoro skidao sa + kleme,tako cele noci i ujutru stavio klemu, upalio i vozio tako 300 km i primetio da mi se mnogo bolje ponasa na leru ali zna nekada da se ugasi.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 April 21, 2012, 07:59:08 posle podne
+ klemu nemoj da diras samo - klemu dovoljno je i 20min. i to kada je hladan motor nemoj da radis kada je motor vruc, najbolje je kao sto si radio da skines minus klemu uvece pa ujutru vratis.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: kiza1975 April 22, 2012, 03:18:23 posle podne
Odradio mnogo bolje mi se ponasa auto i mirnije radi i za sada nemam gasenje pritiskom kvacila..
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: la_pjer Jun 23, 2012, 08:13:14 posle podne
Problem sa mojim Polom classic 1996 motor 1.4 44kW je sličan. Ne gasi se ali obrtaji na leru variraju i kreću se, naravno ako obrtomer pokazuje tačno, 600 - 800, a čini mi se ponekad da padnu i ispod 600 i po neki put kola počnu da se tresu. Probao bih da odradim sve što je uradio VNV kada budem imao vremena i nadam se da može da pomogne da se stabilizuju. Interesuje me koliki bi oni trebali da budu?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: la_pjer Jun 25, 2012, 12:16:47 pre podne
Potrebna pomoć pa zato još jednom isto pitanje: Koliki su obrtaji motora 1.4MPI na ler gasu za Polo classic 1996 1.4?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: kiza1975 Jun 25, 2012, 12:26:04 pre podne
kod mene su od 720-760 mada mislim kada bi radio na 780-800 radio bi mirnije

Fabricki bi trebali da budu 770-970
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: checky Jun 25, 2012, 03:00:52 pre podne
ja imam problem da ga upalim, jer mi nikad ne pali sauh, a kad ga upalim, on je na 900 obrtaja (hladan)...bolje bi vam bilo da ova muka koju trebam da uradim uplali sauh na pola  bleh da vas sve ne pospremim  driving  lollol sjutra cu ovo probat, pa vam javljam. nadam se da ce mi se mac i ona oznaka kod kilometraze kad se auto upali... ona neka 3-4 slova
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Jun 25, 2012, 03:20:28 posle podne
sto prvo ne odradite dijagnostiku?Da se vidi u cemu je problem....kod mene je prijavljivao losu smesu vazduha i kada sam skinuo crevo do onog "vakuma" sta je vec odma su skocili obrtaji...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: la_pjer Jun 25, 2012, 06:51:24 posle podne
Pratih baš danas ler obrtaje i kako videh niži su od 750 odnosno po mojoj proceni kreću se u rasponu 625 - 700. Rađena dijagnostika više puta iz raznoraznih potreba ali obrtaji ostadoše tu gde jesu, odnosno nije bilo nikakve reakcije dijagnostike na obrtaje ili pak smešu. Vlasnik sam 2.5 godine i ako me sećanje a i zapažanje služi uvek su bili takvi sem što se trese po neki put, i to ne baš često, u zadnjih 10-tak meseci. Jedino što u vezi toga što mi zapade za oko, je da se to dešava po lepom vremenu (čitaj višoj spoljnjoj temperaturi) a zimus je bila nirvana, odnosno sve OK uz isto variranje obrtaja. Magija, zar ne? Nisu tu čista posla!?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Jun 25, 2012, 08:01:47 posle podne
Posto imamo polo classic isto godiste i isti motor kod mene radi negde na 700-720 obrtaja. Dijagnostika na polo-u ne moze puno da pokaze i za razliku od ostalih novijih automobila njegovi senzori se nalaze na step motoru,  tako da ne mozes na primer ako je otisao senzor koji meri protok vazduha pa da kupis taj deo i da zamenis, vec moras da menjas ceo step motor jer se na njemu sve nalazi. Ja sam sebi kupio vag-com i kabal ali kao sto sam i rekao ne moze puno toga da pokaze, kod mene pokazuje konstatno gresku i to na lambda sondi ali ja nemam katalizator vec duze vremena, pa kada sam se raspitivao rekli su mi da moze i zbog nedostatka katalizatora da tu gresku pokazuje. Po meni je, kako si ti napisao, 625 jako mali broj obrtaja zato moze i da zatrese, negde na 700 bi trebao da radi jako lepo cim padne malo ispod toga on odmah malo zatrese.

Mozes da uradis neke stvari: Otvori poklopac gde ti stoji filter za vazduh i pogledaj u kakvom je stanju step motor da li je prljav, ima li garezi tako te stvari, jer u vecini slucajeva kada je prljav moze da stvara te probleme.

Pogledaj, vec kada si otvorio, pored filtera za vazduh nalazi se jedna zuta gumica, ima na sebi neku oznaku, proveri da se nije odlepila jer ako jeste ona ce tuda da pusta izduve iz iberlaufa, naravno u koliko duva na iberlaufa. Ovo sam napisao jer je kod mog burazera bio taj slucaj i malo je duvalo iz ibera i motor je usisava taj prljavi vazduh i to mu je stvaralo problema, kada smo skinuli crevo od iberlaufa motor je mnogo bolje i lakse radio, cim smo ga vratili odmah je radio teze i na manjim obrtaijma.

U koliko imas nekog ko ima VAG-com moze ti uraditi kalibraciju klapne na step motoru, moguce je da je izgubio tu neku nultu poziciju pa sada ne vraca leptir kako treba.

Pre neki dan sam isao sa drugarom koji vozi isto polo imao je problem kada ga pali auto mu se posle odmah i ugasi, znaci upali ga podigne obrtaje do 1500 i odmah se posle ugasi, kada je otisao kod mehanicara i uradio dijagnostiku kaze mu covek da dijagnostika pokazuje da imobilajzer mu blokira paljenje, kada sam ga pitao sta je u radio kaze da mu je taj mehanicar rekao da u njegovom kljucu tj tacnije u onom crnom plasticnom delu ima baterija, koja sluzi kada das kontakt da ecu moze da ocita kljuc ili tako nesto, mislili smo da lupa ali stvarno kada smo otisli u ovlasceni servis isto su mu rekli i pred nama su otvorili i kad pazi stvarno ima neka mala pljosnata baterija, kada su mu zamenili od tada nije imao problema i dijagnostika nije pokazival tu gresku i auto sada pali bez problema. Ja doduse nisam proveravao da li to ima kod mene tako da ne znam da li i kod ostalih ima ta baterija u kljucu.

Za one koji imaju isti ovaj auto i godiste ovaj motor nema nikakav sraf za stelovanje broja obrtaja, bar za sada koliko sam se ja gledao na mom autu a i raspitivao kod mehanicara.Doduse kada sam uzeo vag-com dobio sam i neko uputstvo u PDF formatu gde stvarno pise, u koliko vas auto ima sajlu za gas onda se broj obrtaja podesava kalibracijom leptira na step motoru.

Giche je na primer napisao kako je ima o losu smesu i kada je skinuo vakum crevo odmah su skocili obrtaji, mozda je kod njega bilo u pitanju samo vakum crevo ili mozda onaj regulator pritiska.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: checky Jun 26, 2012, 01:55:46 pre podne
da pozdravim igija koji jako detaljno objasnjava stvari... zelio bih da pitam sledece, moj polo nije 1997 godiste, vec 1995. motor je isti kao vas. 1.4 44kw ima 2 airbega, servo i elektricni otvarac krova (open air varijanta). ovo pisem da biste znali sto ima od opreme, ako to sto znaci. e sad, pricamo o onom polu 6n, jel da? meni kad upalim kontakt na mjestu dje je kilometraza izbaca nesto tima on2 ili oi2 ili tako nesto... motor je radjen. trenutno me zajebava onaj bendiks , ali uredno zavergla kad je hladan motor, mrdjutim nece da upali. posle malo muke upalim ga, ali nema sauha vec je na 900 obrtaja...stalno je na 900-910 obrta. i kad je na radnoj temperaturi kad ga na jade upalim hladnog. ja nikad nisam cuo niti vidio da bilo koje auto radi ispod 850-900 obrtaja, ali dobro... mene sad zanima, moze li da mi zbog bendiksa pravi problem i ne pali sauh ili je do neceg drugog. zaboravih da napomenem da auto takodje ima onu kockicu za koju vi tvrdite da je ecu, mada sam ja mislio da je to bombina. na njoj pise da nesto EGE ili tako nesto, marke bosch. isto tako sam pokusao da odradim ovo sa skidanjem minus kleme i cudima, medjutim odma me je zajebao jer ga nisam mogao upalit. sto da se radi??? ps. nikad ga nisam vodio na dijagnostiku, motor je dobar sve je ok, samo eto taj momenat sto ne znam sto ucinjet. unaprijed zahvalan
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Jun 26, 2012, 03:22:38 posle podne
on2 ili oi2 ... izbaci eol i jos neke gluposti...ti je kao upozorenje da trebas ulje da promenis ili neki kais...zavisi na koliko ti je podeseno da li na nekoliko meseci ili na kilometrazi...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Jun 26, 2012, 06:58:18 posle podne
@checky
Mala napomena moj polo je kupljen nov 1996god a vodi se kao model iz 1995.
Da pricamo o polou 6n. Kod tebe je ja mislim 6n1 i ima 6n2.
To sto kada das kontakt i pise na primer OEL, IN01 i IN02 to te opominje za servisne intervale.I to mozes da resetujes i sam pronadji na forumu imas uputstvo.
Najbolje idi zameni taj bendiks da bi ga mogao bar paliti kako treba.Ja sam menjao jednom bendiks i nisam zbog njega imao probleme o kojima ti pricas.
ECU kod polo-a ti se nalazi ispod brisaca tj. one plastike sa vozaceve strane (bar je kod mene tako). E sad to malo crno kockasto, ako iz njega ide kabal i zavrsava u razvodnoj kapi ja koliko znam to je komutator i ja sam njega menjao vec 3 puta.
Kod mog polo classic-a i kada je bas hladno vreme kada ga upalim skoce obrtaji do 1500rpm i onda ga vrati na 1000rpm i drzi ga tako sve dok ne pocne da se zagreva i onda ga polako spusta na 700rpm (i ja sam mislio da radi na 900rpm sve dok nisam nabavio dijagnostiku i video kada je zagrejan da meri obrtaje na 700 - 720) znaci sledeca crtica ispod 1000rpm je 700rpm a ne 900rpm.

U svakom slucaju vidi negde idi na dijagnostiku i vidi sta ce da pokaze pa nam napisi.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: la_pjer Jun 26, 2012, 08:52:38 posle podne
Ponovo pratih obrtaje jutros kada san krenuo na posao (17 stepeni spolja rekoše na TV) Upalih, orbtaji nešto malo niže od crte za 1000. Vozih, pa kada je temperatura motora tek izašla iz belog podrucja obrtaji otprilike na 750 - 800 (prvi semafor-crveno). Vozih dalje, radna temperatura motora (drugi semafor-crveno), obrtaji se spustiše na nešto malo više od 625, i tako do posla uz laganu drhtavicu kod stajanja na sledećim semaforima. Isto tako i pri povratku kući. Pitanje vezano za obrtomer odnosno konstatacija, prva crta 0, sledeća 250, pa zatim 500, posle toga 750 a onda 1000 (piše na instrument tabli) i dalje na više, zar ne?! Ako sam u pravu, onda je moja konstatacija broja obrtaja ispravna, a ako nisam voleo bih da saznam šta koja crta onda pretstavlja.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Jun 26, 2012, 09:01:54 posle podne
to resetovanje je lako...da se kontakt i stisnu se u isto vreme i drzi one za sat ,skine se kontakt i da se opet i posle je sve lako...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: checky Jun 27, 2012, 02:33:09 pre podne
http://liveimages.redbook.com.au/carnod/car/spec/VOLK0152.jpg?aspect=Default (http://liveimages.redbook.com.au/carnod/car/spec/VOLK0152.jpg?aspect=Default)
ovakav mi je polo. recimo danas nisam imao prodblem sa bendiksom, nego je verglao muski, ali nije htio da upali uopste. popizdjeh! ne znam sto da mu radim. inace pise mu ovo IN02... skontao sam da je to neka glupost. na motoru je promijenjeno sve skoro, jer su mi bile zalijepile karike, pa je sto se toga dijela tice sad ka boca, jedino mi ovo stvara nervozu. ne znam, jer vergla i stalno mu kao malo fali da baci varnicu da upali. sto sve moze bit, pa da znam cemu da se nadam. da napomenem jos jednom, kablovi novi, svjecice nove, ulje novo, filteri novi, tako da mu nije tu krivi dio. do cega dolazimo? klapna? koliko to moze bit da je para? i koliko si placao taj komutator, ako je on kojim slucajem? hvala jos jednom....
ps. vec sam finansijski izmoren od ovoga motora (a uzeo sam ga "neispravnog" od majstora) iz prostog razloga sto on ne radi elektroniku, ali ja kad ga upalim, tu nema greske, sve je ka puce. lutka  lollol
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Jun 27, 2012, 05:08:24 posle podne
cekaj ovako, znaci ti imas problem samo kada ga palis posle toga ti radi sve kako treba?
Jesi li kojim slucajem proverio pritisak pumpe za gorivo?
Jesi li promeni razvodnu kapu i ruku? Ako nisi proveri u kakvom su stanju jer od ta dva dela isto zavisi kako ce da pali.
Sto se tice kumutatora ja sam jednom platio polovan 20eur a sledeci put sam uzeo nov 50eur pa opet nov 50eur. Mada simptomi kada rikne kumutator su nesto drugaciji, naime kod mene kada se desavalo da rikne stavim na kontakt vergla kao blesav ali nece da upali.:rolleyes:

ali poslusaj me idi kod nekog proverenog autodijagnosticara neka ga on prvo proveri pa kupi onda sta treba od delova i idi kod majstora i promeni taj bendiks to ti nije velika investicja.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: la_pjer Jun 27, 2012, 07:25:40 posle podne
Negde krajem februara ili početkom marta ugasi mi se Polo kod Sava centra usred vožnje i bez obzira na silno verglanje nije hteo da pali, a jedno 20-tak minuta pre toga sam proleteo kroz dobru baru a nemam dole kod motora zaštitni pleh. Šlep služba pa kod majstora. Završilo se tako da je stradala razvodna ruka (možda se poklopilo a možda ne sa barom) i zamenom sa novom. Poenta ovog mog pisanja je da prilikom zamene razvodne ruke majstor imao problema, jer je u prodavnici kao novu dobio neispravnu razvodnu ruku što je natrenutak izazvalo pravu zabunu jer simptomi ostadoše isti (vergla a nepali) a ugrađen nov deo. Naravno rešilo se drugom ispravnom razvodnom rukom ali pitanje ostaje kvaiteta novih delova na našem  tržištu (NOVO A NE RADI!!!!).
Da li neko zna gde može da se kupi zaštitni pleh za motor? Jer ja probah pa nenađoh sem kod ovlašćenog dilera za približno 13500 RSD u to vreme i naravno ne kupih jer otpadoše uši.
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: checky Jun 28, 2012, 01:39:54 pre podne
upravo to mi se desava. kad je hladan, kad prenoci, sile nema da ga upalim. danas sam ga upalio na gurku, upali iz prve i ugasi se. odma posle je upalio i nije se vise gasio. onda sam ga malo vozio i sve radi fenomenalno. ide super, nema nikakvih problema. (ide ko lud). posle toga sam otisao kod elektricara, koji je bio nesto zauzet i nije imao puno vremena da gleda sta je u tom momentu iz prostog razloga sto je auto palilo bez problema jedno 5-6 puta. ovo je bio neki lijevi majstor kome ne bih ni ostavio auto da mi radi jer je mi je na proslo auto nesto bio usrao, pa sam samo dosao po misljenje. dakle samo prvo paljenje kad je hladan, ostalo je ok... meni se cini da je problem to sto mi on ne pali sauh. jes da ima 35 stepeni, ali ipak mislim da bi trebao to da uradi. nista, sjutra ga vodim kod jednoga lika (neki kao provjereni) pa cu mu ga ostavit da mi uradi dijagnostiku i da mi zamijeni bendiks, pa vam javljam sto je i kako je.

i ako vam nije muka da mi detaljno objasnite kako se resetuje ono na instrument tablu posto danas nisam uspi pritiskanjem dugmica na sat. hvala
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Jun 28, 2012, 09:22:47 pre podne
ae ako danas budem imao vremena napravicu klip pa ces da vidis... :D
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: kiza1975 Jun 28, 2012, 01:06:18 posle podne
Obicno kad je los komutator ili ti bobina, najvise se manifestuje kada je vreme toplo tj vece vrucine,ja tipujem na nju i ne bi bilo lose da je proveris .
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: checky Jul 04, 2012, 02:13:37 posle podne
Ljudi, pozdrav. zaboraviste me :( dakle, desilo se sledece: zamijenio sam bendiks, i sad vergla regularno, pokupio sam ga od majstora jer je palio sve normalno. i 2 dana posle toga je regularno palio, medjutim opet mi se desava da na jadvite jade upali na rpvo paljenje (komutator ili ti bombina nije iz prostog razloga sto bi on ili ona pravila problem i na drugo paljenje i trece i stalno). on sad nekako upali jer su najavili 40stepeni, a to ti je na asvalt 60stepeni sigurno, tako da to nije frka, ali on meni ne pali sauh uopste. ja vozim i golfa 2 koja na prvo paljenje obavezno pali sauh. ne znam sto da gledam sto da kazem. radje bih se malo ovako raspitao no direkt kod majstora jer su mnogo mutavi kad je problem u pitanju, ali kad treba da se uzmu pare, tu su strava  angry2
isto tako me i dalje jako nervira ona servisna opomena, pa ako vam nije muka malo detaljnije da mi objasnite kako da je se rijesim.
u medjuvremenu se jos desilo i to da mi ne radi km sat. koliko sam primijetio nije na sajlu, no zice. kako da ga provjerim (koje su tacno posto ih na mjenjac ima vise), jer je to radilo prije 2 dana  bonk
unaprijed zahvalan
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Jul 04, 2012, 07:26:05 posle podne
e pa ovako ako hoces da resetujes intervale za servis:

1. Stavis ga na kontak
2. Pritisni i drzi dugme sa leve strane kao kad hoces da resetujes kilometrazu
3. Skini ga sa kontakta
4. Pusti dugme
5. Pojavi ce se OEL
6. Pritisni dugme (sa desne strane) koje podesava minute na satu i drzi ga sve dok se ne pojavi ovako ---- na displeju

U koliko hoces da resetujes IN01 i IN02 kada resetujes OEL samo ponovo stisni dugme (kao kada hoces da resetujes kilometrazu) i pojavice ti se IN01 i pritisnes i drzis ponovo dugme za minutazu i pojavice ti se  ----

Kada resetujes IN01 onda ponovo stisni dugme i pusti i pojavice ti se IN02 onda opet pritisnes i drzis dugme za minutazu sve dok ti se ne pojavi ----

7. Stavi ga na kontak i trebalo bi da ti pise IN00.

Kod mene se nalaze dva senzora i to negde zavuceno kod motora,znam kada mi je jedan bio nesto zezao nije hteo da mi pokazuje koliko idem KMH.

Sto se tice sauha, bar kod mene, to sam ispricao bilo zesce hladno ili toplo on ce drzati sauh na 1000rpm ne vise ni manje kada pocne motor da se zagreva spusta ga sve do sledece crte.

Hajde malo detaljnije objasni kako to tesko pali, tipa kao kada je prazan akumulator ili mozda vergla super ali mu treba malo vise da bi upalio, da li se oseca benzin itd, itd....
Jer je majstor proverio predpaljenje?
Sta je pokazala autodijagnostika?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: checky Jul 16, 2012, 06:05:18 posle podne
skontaj kad mi ne radi dugme za minutazu... e ovako, nisam ga vodio na dijagnostiku, ali se deslio sledece. vozio sam ga neko vrijeme onako , a onda mi se imao zapalit. prsla su bila crijeva od goriva (ona 2 velika sprcena ispod struje), e onda sam ga poveo kod majstora, i on mi je zamijenio crijeva i nekakav senzor za hladno paljenje i sve to je kostalo 10e. sad imam sledeci problem. sad nece da mi pokazuje temperaturu motor i nece da mi pokazuje koliko idem na sat. dje mu se nalaze ti djelovi i kako se zovu da idem da kupim to novo? mada je sve radilo prije nego sam ga poceo vodit kod majstora :) ovo zvuci dvosmisleno :D
ps. oprastajte sto ste me ovoliko cekali sa odgovorom, a te hvala sto si odma odgovorio za ove servisne intervale
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Avgust 05, 2012, 01:09:12 posle podne
evo ti link
VW polo coolant temperature sensor replacement (http://www.youtube.com/watch?v=Vv8kWL26U9w#)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: igi85 Avgust 05, 2012, 01:10:47 posle podne
evo ti link gde se nalazi termodavac tj da ti pokaze temperaturu motora
VW polo coolant temperature sensor replacement (http://www.youtube.com/watch?v=Vv8kWL26U9w#)
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: vnv Oktobar 08, 2012, 01:15:25 posle podne
od pre nekoliko meseci mi se cuje neko zujanje, pretpostavljam od pumpe za gorivo. Cesto sam vozio na rezervi.

Nekoliko puta mi se desilo da prelaskom preko neke bare auto stane i onda moram da sacekam neko vreme da se osusi. Pre nedelju dana bila je neka kisa i auto je ponovo imao te simptome, jedva sam ga upalio i gusio se u prvoj i gasio, morao sam da ga drzim na velikom broju obrtaja. Posto sam isao na neku kratku relaciju, a sa benzinom bio knap na kraju mi se desilo da je auto stao i da nije vise hteo da upali. Ostavio sam ga i dosao posle podne i idalje nisam mogao da upalim. Onda sam ipak pomislio da je pored problema sa kvasenjem ostao i bez benzina i sipao mu cetiri litre. Auto je upalio i to vece sam otisao do grada, sipao jos 5 litara i kada sam hteo da krenem kuci nisam mogao da upalim.

Pri davanju kontakta ne cuje se pumpa kako se inace cuje, samo neko zujanje ako se uvo prisloni na kuciste filtera za vazduh, ali nema onog normalnog zvuka pumpe. Neki momci su nas gurali, ali smo znali da nema svrhe. Parkirao sam u 3 ujutru u gradu i onako iznerviran sutnuo ga kod rezerovara, seo u kola i auto je upalio. Seo sam i dovezao bez problema kuci, ugasio ga, i uspesno upalio vise puta.

Sutradan kada sam pokusao i narednim danima vise nisam uspeo da ga startujem. Pretpostavljam da je riknula pumpa. Da li znate gde se ona nalazi i da li moze mozda da se ocisti, ukoliko je povukao mulj i slicno?
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: Giche Oktobar 08, 2012, 04:30:23 posle podne
verovatno se pregrejala i vrisnula...pumpa ti je odma ispod zadnjeg sedista...
Naslov: Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
Poruka od: checky Oktobar 09, 2012, 10:55:14 pre podne
provjeri ti struju malo na kolima