VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Srdja Februar 10, 2012, 11:01:39 posle podne
-
Da li smem sam da zamenim akumuator na golfu 5 . Neki mi kažu da će se poremetiti kompjuter. Da li je to tačno. coilleo2tj
-
pazi ja bi rizikovao pa stavio nov ... bonk , odrafi nosac koji ga drzi stegnutog skini kleme zameni , vrati kleme i stegni nosac ... 10 min posla blabla
-
pazi idealno je da je auto uvijek pod napajanjem tj da se premosti na neki drugi akumulator dok ti montiras taj svoj ali apsoslutno mozes bez ikakvih bojazni to sam odradit ... slobodno pici
-
Ako omas original radio moraces da mu uneses onaj kod nakon zamene akumulatora. Takodje verovatno ce ti se lampica za volan upaliti ali se gasi posle krace voznje ili probaj u mesto da namotas pun levi, pa pun desni pa da vratis volan u sredinu. Znaci problem ti moze biti samo radio...
-
otidji u servis i nek ti neko strucan zamijeni akumulator. ako ti crkne letva volana ili nesto slicno niko od ovih koji te savjetuju da ga mijenjas sam ti nece finansijski pomoci da kupis drugu.
vozis auto od 7-8h eu nemoj se stekariti za 500din
-
Majstore, moze li pojashnjenje shto bre da crkne letva volana... Cuo sam da se na novijim vozilima kodira novi akumulator, ali to valjda zbog samo k kapaciteta istog i punjenja alternatora... ali ovo da crkne letva volana mi bash cudno... Pitam onako informativno, od znanja glava ne boli ;)
-
Potpisujem, upravo tako 500din nije nista cak i da ne postoji opasnost da nesto strada, a kamoli ako moze nesto da se zezne beer
-
petica je to, stavis joj ksenone crknu brisaci :D
-
nekad trazi kodiranje a nekad ne. nekad posle skidanja kleme ostane upaljena lampa od proklizavanja i od letve. bilo je dosta slucajeva da izgori elektronika na motoru letve, u abs pumpi, motoru brisaca... zbog skidanja akumulatora, pojacavanja nekog lesa na kablove i sl.
ne znam sto bi radio sam tako nesto i sto svako ne radi svoj posao za koji je strucan
-
''onaj ruzni izraz '' takav auto kada covek ne moze sam akumulator da promeni , nisam neki poznavalac novije tehnologije ne bavim se tim , al sam pojam da moram da vozim auto u servis da mi menjaju akumulator pa makar se to radilo i o 100 din mi je smesan ... sta bi bilo da sam na nekom putu da ode akumulator , pa morao bi da ga menjam sam ... svi ti senzori i 'zdrkavanja ma ... MK1 i Mk2 su pojam ...
-
miki brki novija auta se odrzavaju u ozbiljnim servisima i rijetko kad ostaju u kvaru.
to ostajanje na sred puta je karakteristicno za reno megan, lagunu sa 1,5 i 1,9dci, citroen c3,c4,c5i c6, ford mondeo, fokus, ka, 1,8 i 2,0tdci i sve benzince, fiat stilo jtd....................zastava yugo sa plinom i bez njega i tako..
-
Hvala gedora! znaci komshija moz da strada kad peticom prespaja jtd puntice po ovim mrazevima....
-
sa mk5 ako pojacavas drugi auto, ugasi motor i sve potrosace i tek onda stavi kablove i pali tog jtd. mada ne bih nikome preporucio da to radi
-
ma fora je shto smo kao narod do juce vozili mk1-2 jugice, stojadine, kadete razne i naviknuti smo na neko tako olako shvatanje stvari... tako da nam neke stvari postanu ko dobar dan... Mislim ja sam se smejao kada mi je Brat pricao ako mu je vulkanizer pocupao ventile sa felni na laguni, i stavio nove kad je menjao gume... Ovaj krenuo greska jedna druga treca.... na dijagnostici ukapirali shta se zapravo desilo... i eto ti stete od 120 jura, jer ljudi nemaju veze sa mozgom....
-
Da li smem sam da zamenim akumuator na golfu 5 . Neki mi kažu da će se poremetiti kompjuter. Da li je to tačno. coilleo2tj
+prvo se predstavi početnik
-
ugasis auto. sacekas oko dva minuta zbog air baga. otkacis minus pa plus klemu. izvadis akumulator. stavis drugi akumulator. vratis plus pa minus klemu. upalis auto. gori lampica od abs-a i sitema proklizavanja. smotas pun levi pa pun desni. ispravis volan i krenes pravo da vozilo predje 10 km\h. lampice se pogase. :). i to je to.... Naravno to vazi za golf V i slicne... ostali normalno zamenis akumulator po predhodno objasnjenoj proceduri samo bez motanja i gasenja lampica :)))
-
ja sam pre neki dan pomogao coveku da upali pasata mk4 na nbgd preko kablova,zaustavi me covek i zamoli da povezemo akumulatore preko kablova i da on pokusa da upali...da sad neduzim pricu ispostavilo se da mu je filter goriva poceo da curi od korozije koja je bila sa donje strane filtera,zamenimo to i on sastavi i upali...sam citam ove postove i nije mi dobro kad pomislim sta je moglo da me snadje zbog takvog povezivanja,da sam znao za to i da sam odbio coveka da li bi mi poverovao da stvarno nesmem ili bi me oterao u p... ma...,...pa ti posle budi sto kazu drug na drumu pa pomozi nekom
-
ugasis auto. sacekas oko dva minuta zbog air baga. otkacis minus pa plus klemu. izvadis akumulator. stavis drugi akumulator. vratis plus pa minus klemu. upalis auto. gori lampica od abs-a i sitema proklizavanja. smotas pun levi pa pun desni. ispravis volan i krenes pravo da vozilo predje 10 km\h. lampice se pogase. :). i to je to.... Naravno to vazi za golf V i slicne... ostali normalno zamenis akumulator po predhodno objasnjenoj proceduri samo bez motanja i gasenja lampica :)))
Ovako treba s tim što će ti zbog prekida struje servisni interval verovatno biti poništen pa će se morati ponovo programirati... Na par auta sam menjao akumulator dok je motor radio i sve je bilo ok,nema brisanja nikakvih kodova,a i servisni interval ostaje neponišten.
-
Obavezno izvuci kljuc iz brave!
-
ne smeju se skidati kleme sa akumulatora (pogotovu +) dok motor radi... to moze biti kobno po alternator i ..
lepo je objasnio VW-TECH..
upravo. ne radite to!!!
-
WV TECH je sve lepo objasnio, proceduru zamene akumulatora. Tako uradi i neces imati problem.