VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: markovts Februar 10, 2012, 07:32:32 posle podne
-
Ukljucena mi je zuta lampica za ulje,ulje je nedavno menjano i nivo je skoro na max,lampica se iskljucuje samo kad se izvadi sipka-merac za ulje ali se nakon nekog vremena ponovo ukljuci,da li je u pitanju senzor za ulje ili nesto drugo?
-
nema veze sa vadjenjem sipke za ulje, vec sa otvaranjem haube. da pojednostavimo... ima prekidac na bravi haube preko koga resetuje lampicu za nivo ulja. ako ti se pali iako ima ulja prko polivine meraca onda postoji mogucnost da je senzor nivoa ulja neispravan. ali to bi prvo trbalo ispitati posto isti kosta par hiljada dinara.
-
cuo sam za mnogo takvih primera , dosta puta crkne taj senzor za merenje nivoa ulja , siguran sam da je to problem.
-
moguce i da je uljna pumpa,tj.ne druka dovoljan pritisak i lampa se pali
teraj odmah kod majstora ,nevozi sa upaljenom lampom
-
isti taj problrem sam imao al na 1.2 polu u pitanju je bio los kontakt na senzoru
-
dijagnostika-majka biggrin
-
nema veze sa vadjenjem sipke za ulje, vec sa otvaranjem haube. da pojednostavimo... ima prekidac na bravi haube preko koga resetuje lampicu za nivo ulja. ako ti se pali iako ima ulja prko polivine meraca onda postoji mogucnost da je senzor nivoa ulja neispravan. ali to bi prvo trbalo ispitati posto isti kosta par hiljada dinara.
Najzad neko da objasni. Ja vec godinu i vise vadim merac i kao resetujem lampicu :D
-
Majstor je ustanovio da je u pitanju senzor za nivo ulja koji je dosta skup oko 100e,dok je polovan negde oko 30e,pitanje je da li vredi pokusati sa polovnim senzorom?
-
Postoji i zamenski. Febi Bilstein je nekih 25 eura nov (toliko je mene izašao), jeste da nije neki kvalitet, ali kod mene zasad ne pravi probleme.
-
Ne postoji zamenski za polo 1.4TDI nazalost, samo iz originala, ja sam problem resio sa polovnim ali se na kraju ispostavilo da uopste nije bio problem u senzoru vec je samo konektor bio zaprljan na kablicima koji idu do senzora,tako da sad imam jedan rezervni senzor...bezveze je to sto sam potrosio 80 eura da bi se na kraju ispostavilo da i nema kvara ;), majstori grese a ti placas lollol
-
Zdravo. problem mi je da se upalila zuta lampica i ne gasi se. Polo 1.2 tdi 2011. Gasio i dijagnostikom i zamenio ulje i opet svetli. Sta moze biti?
-
Senzor pritiska ulja?
-
To na krateru što ide? Skup 5000 din :(
-
ma najlakse skines istrument tablu , iskljucis tu lampicu tj izvuces je napolje i nema da sija vise ;)
gde da dajes tolike pare :58
-
Zamenio sam senzor ulja na krateru i opet nece da ugasi lampicu
-
Proverio pritisak ulja?
-
Da. Pre zamene ulja bio sam na dijagnostici
-
Mislio sam da li je pritisak ulja izmeren manometrom?
-
Nisam to merio
-
Oteraju danas ako budem stigao da ga priključi na dijagnostici. Jel moze biti da mi je neispravan mikroprekidac na bravici haube. Resetovao sam ga i neće da ugasi. Kako da proverim to. Krivo mi sto sam skinuo i zamenio senzor na krateru koji je ispravan i original.
-
Nemoj preko dijagnostike. Pitaj majstora jel ima manometar da ti izmeri pritisak ulja.
I nije KRATER nego KARTER.
-
Kao što "Ivan" kaže prvo si trebao da proveriš pritisak ulja manometrom insistiraj kod majstora da ti to prvo odradi, a posle idi na dijagnostiku. Ovako ćeš sve okolo da menjaš a ne znaš da li ti je pritisak ulja dobar blink
-
Jel moze biti brava haube ili ti mikroprekidac. Koji nije ispravan. Ispitao ga ne prekida, znači da je neispravan. Dal je moguće da je to razlog što svetli zuta lampica
-
Bio kod majstora i kaže tek sledeće nedelje može. A njegova konstatacija je kad sam mu objasnio problem kaže moguće da je ili kom problem ili instalacija u prekidu
-
Ne radi nista dok ne proveris pritisak ulja.
Ako je pritisak u redu onda gledaj druge stvari.
-
Rešio problem. Ustanovio sam sa instrumenti da ne radi mkkroprekidac na brava haube. I samo ga resetovao. Sutra kad sam upalio ugasila se lampica.
-
Jel ima gde da se kupi samo mikro prekidac haube. Jer u Ovlašćenom vw servisu ide komplet sa bravom i košta oko 11000.