VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Miso Februar 10, 2012, 07:27:30 posle podne
-
cao ljudi, imam jedno pitanje ako se razumete, jel moguce ugraditi 6 stepeni menjac umesto 5 stepenog na isti motor, primer golf 4 tdi sa 5 brzina....dal se moze nesto izvesti da se stavi ta 6. brzina???????
hvala unapred ;)
-
mislim da je bilo price o ovome i cena je bila oko 1500eura za to...sacekaj da ti odgovori majstor...
-
moze se staviti taj sa 6b ali moras promijeniti jos dosta stvari koje idu uz to. najkrace receno 1500eu da ti ne nabrajam sve stavke koje ti trebaju
-
e hvala vam ljudi...odmah zaboravljam na to...preskupo clap
-
ima i jeftinijih akcija ako imas dobrog majstora ;) clap
-
i ja mislim da je mnogo to 1500e
racunaj menjac kompletan sa diferencijalom, novi zamajac i set kvacila, starter, nzm za nosace ... ima sitnica
ali racunaj da ces da prodas sve svoje staro - tako da svakako ispod 1000e ces uc kad tako uzmes da racunas ;)
-
I ja bi voleo da odradim to na kolima. Ako bi auto zadržavao baš dugo, a planiram tako, ne bi mi bilo žao dati tolike pare da se to odradi kako treba. I mene je baš ovo interesovalo biggrin
A može li se s nekog novijeg golfa (pasata u mom slučaju biggrin) prebaciti menjač i sve to uz neke prepravke da se uklopi? Recimo sa b6 na b5 :huh: Laik sam kada se radi o diferencijalu pa zato pitam ovakvo pitanje.
-
Lepo vam decko rekao 1500e, e sad ko ce svoje da proda, pretopi u narukvicu za sat i slicno, to je druga stvar.
Svi bi mi zeleli to da odradimo kao 6brz ovo ono, ali koliko vam je zaista potrebno je prvenstveno pitanje...
-
450-550eu nov set kvacila
450-550eu menjac 6b
gdje su anlaser, poluosovine, zglobovi, sajle, salthebl, nosac, druk lager, i ostala cuda?
ja licno da imam pd motor i menjac 5b nikad nebi stavio sa 6
-
a zasto ne bi stavio 6 brzina? mislim sta ne smanjuje potrosnju ta sesta brzina?
-
ima da ustedis 50e za god dana
znaci dobra investicija ako ces ga voziti 30+ godina
-
Upravo tako, a plivajuci je i za menjac sa 5 brzina precenjen, moze samo da je skuplji za sestostepeni.
-
Ma nema vajde zbog uštede ubacivat, ja bi to zbog meraka više nego zbog štednje.
-
Ja bih radije za te pare svoj merak zadovoljio sa vise konja. ;) beer
-
a zasto ne bi stavio 6 brzina? mislim sta ne smanjuje potrosnju ta sesta brzina?
neces smanjiti nista sem vijeka trajanja kvacila. taj 6b ima kratke prve 4 brzine ( koje se realno najvise i koriste) a u petoj i sestoj je diskutabilno trosi li manje od 5b
-
450-550eu nov set kvacila
450-550eu menjac 6b
gdje su anlaser, poluosovine, zglobovi, sajle, salthebl, nosac, druk lager, i ostala cuda?
ja licno da imam pd motor i menjac 5b nikad nebi stavio sa 6
da,u pravu si gedora,za mog b5 1.9tdi 116ks sa 5 brzina je original set kvacila sa plivajucim ~60000din u Porshe-u a bez plivajuceg je ~20000din manje... wacko boodala
-
mislis, bez plivajuceg je ~40000 manje
-
ja sam skonto da je plivajuci 200e,sad moze biti da je ko sto ti kazes,ima i logike,raspitacu se B)
-
Ja licno u 6 ga nisam 10tak puta ubacio za god dana.
Tek preko 100 mozes da ga ubacis biggrin
-
@milan
pa verovatno jer je LUK-ov plivajuci 36000, tako da je verujem original jos skuplji...
-
ne treba ti 6 slobodno rijetko ga i kad saltam u sestu,a i samo bacanje para biggrin
-
ja na passatu b5 1.9 tDI imam 5 brzina , a na golfu 4 1.9 tDI 6...
sve brzine su iste, ali totalno, samo sto golf ima 6-tu, ta brzina je dobra za autoput, ali ja licno je ne koristim jer nema potrebe.