VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Gti-karburator Februar 10, 2012, 10:25:07 pre podne
-
G2 benzin plin je u pitanju. Sve je bilo ok dok nije bilo -27,podignem haubu a u cantri imam sta da vidim,LED! Sta da radim da li da ga palim tj da li smem? Kako da znam da nije puko blok ili dihtung ili neki tezi kvar da je u pitanju? Antifriz mi je bio mix na oko -20 tako sam ga rastvorio. Treba mi pomoc kojim redom sta da proverim... Pomagajte
-
Ne bih ga nikako palio pre nego što se odledi. Ako se zamrzao u posudi onda se zamrzao i u hladnjaku (koji je verovatno prso) a možda i na nekim nezgodnijim mestima. Zbog toga ga nikako nemoj paliti jer toplota motora naglo raste a ako je hladnjak zaleđen (i creva iz bloka) onda neće biti nikakvog strujanja tečnosti i blok će se lako pregrejati (izgleda čudno ali tako je).
Možeš li ga odgurati na neko toplije mesto? Ako ti je na ulici a sada je sunčano, otvori haubu i prekrij motor nekom providnom plastikom da napraviš kao staklenu baštu da se pod suncem zagreje, mada ne znam koliko će to uspeti. Svakako ga ne bih palio dok se ne otopi.
-
pa da se nisi stiso za koji dinar i sipao cist antifriz ne bi se to de silo ali ok svaka se skola placa
-
desperado GTI nije trazio osudu nego pomoc.nista ne diraj i ne proveravaj dok se cela voda ne odledi.ako imas negde kanal nateraj ga i ako imas mogucnosti stavi ispod motora neku grejalicu da duva,samo nemoj toliko blizu.tek onda idi redom.blok motora,hladnjak veliki,hladnjak mali,creva.
-
pa da se nisi stiso za koji dinar i sipao cist antifriz ne bi se to de silo ali ok svaka se skola placa
Da ti ne objasnjavam zbog cega, razloga ima vise, nikada se ne sipa cist antifriz u rashladni sistem.
-
prijatelju ako mislis da se nesipa nikad cist antifriz onda ok.koji antifriz si sipao u njega.u w lepo sipas G12 kako i preporucuju i miran si
-
Desperado,inzenjeru, iskljuci se molim te iz ove diskusije.
-
Gti-karburator, nista na silu. Ostavi ili da se sam odledi, ili kao sto rece bure1.
A sto se tice antifriza, da li sipati rastvoren ili 100%, vec je bila tema o tome. Uglavnom radi se o tolme da je neko napisao da ako se sipa sam, tj cist, antifriz on kao takav nece ima nikakvog efekta, vec NAKON mesanja sa vodom.
Toliko o tome ......
-
ja mislim da antifriz u autu treba da bude na oko -30, bas zbog ovakvih situacija, ja sam kod sebe menjao bas pred zimu, jer je pokazivalo da je na oko -25, tako da sam stavio novi (3L antifriza G11, i 3L destilovane vode) da bi ta koncetracija antifriza i vode napravilo otpor da ne smrzne do -36, a da sam stavio manje vode onda bi bilo negde oko -43 a to je bas bespotrebno (osim u rusiji). E sad sto se ovog problema tice, ako imas negde garazu, doslepaj ga do nje i ukljuci grejalicu da se odledi (kao sto ti je vec preporuceno)
-
twister nije fora u tome da ce antifriz tek imati efekta kada se pomesa sa vodom,vec ako ga sipas citog tj 100% moze nagristi dihtung,hladnjak itd.GTI samo opusteno,uradi sto sam ti rekao i to je to.
-
beer bure1
-
Nisam neki strucnjak ali koliko znam ne sipa sa 100 % antifriz u auto star 25 god nego se rastvori. Imam jos litar u gepeku 100%,ne otvoren ali nisam smeo toliko jaku mesavinu. Vise je malo od -20 ali sam tako rekao od prilike ali se vidi sada da je manje od -27. Hvala Bure1 i svima na brzim odgovorima i pomoci a mislim da je besmisleno da ako je neko zaludan i dokon da se pravi pametan i otezava drugom probleme. vidi se ko su normalni ljudi,kolege drugari...
-
Najbolje da nadjes nekog ko ima garazu sa grejanjem, da ga preslepas i ostavis da prenoci unutra. coilleo2tj
Tek sutradan da palis. Ako parcijalno grejes moze se desiti da se ne otope svi delovi ravnomerno, cak i da prezupci pri paljenju.
-
Sad sam gledao pa izgleda na prvi pogled da nije puno zaledio.U posudi se otopio antifriz,creva mekana i kao ok izgleda.Upalim ga na kratko i izbija mi merac za ulje,kad ga vratim,nema sanse da stoji,gura ga izbija ga i ulje je po celoj sipci. Kad sam otvorio posudu -cantru,lepo cirkulise antifriz. Jel mozda ima negde cep ili je rikavela mozda dihtung ili sta vec?
-
ne zuri nigde.ostavi ga,ako treba i nekoliko dana da se odledi,pa tek onda pali.za to sto ti izbija merac moraces da sacekas nekog dosta iskusnijeg da ti odgovori.twister nista lose nisam mislio kada sam iskomentarisao tvoj odgovor.
-
Zaledio ti iber, zato izbija, pravi pritisak i trazi najslabiju tacku, skini ga, ocisti, ako ne znas sam, zovi nekog majstora da ti to odradi
-
Mnogo prljavstine u samom iberu kao sto rece shone i zato je zaledio. Ciscenje i sa nime ces resiti problem. Nikako nemoj voziti pre toga jer ce ti izbaciti ulje na meracu.
-
ne razumem zasto nisi smeo veci koncentrat da napravis,na primer litar litar i to bi bilo dovoljno ne razumem cemu moze da steti...tako je kod mene a i kod dosta ljudi...ps moj kolega je tako isto u auto gadjao da bude -20 nesto kao nisam u sibiru sta ce mi jace,kad ono medjutim od g12 osta samo skrama...
-
Da,crevo ibera je zaledilo. Oddledio sam ga i ocistio pa vise ne izbacuje merac beer
-
tesko da si imao do -20 jak antifriz u sistemu i da je zaledio na -27.
slobodno ga upali da radi po 5 min i izmedju paljenja pravi pauze po 10ak min. ako blok i dihtung nisu osteceni otopice se relativno brzo
-
Pre nego sto sam ga upalio izvadio sam malo antifriza iz njega i dodao 100% (oko 3dl). Upalio ga,normalno se grejao i ukljucio ventilator kad je dostigao radnu temp. Nadam se da je to dovoljan pokazatelj da je sve ok-nadam se :huh:
-
Pa ako nigdje ne pusta vodu onda ti preostaje samo da sipas gorivo i da driving
-
Problem je sto ljudi vrlo cesto koriste neadekvatne merace tacke smrzavanja, pa onda kao -20 a ustvari nema ni pola od toga
-
nema led tu jacinu i ako je napolju -27 a antifriz -20,da bi puko blok ili nesto drugo