VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: !goR Februar 08, 2012, 09:57:31 posle podne
-
Tati se danas na kraju Bubanj potoka u toku voznje ugasio Audi A4, 2.0 TDI multitronic. Kad je pokusao ponovo da ga upali, samo vergla. U cemu moze da bude problem?
-
moze da bude dizna neispravna samo kazem MOZE, posto ja cim imam takav slucaj sa nekim vw ili audi sa tim pd motorima prvo krecem od dizne pa ako nije onda dalje ali 90% slucajeva bude dizna
-
1 pumpa-dizna 90%
2 pumpa za naftu u rezervoaru 10%
-
Pitanje, kada je menjao filter goriva? Realno ako je mnogo presao (oko 10000- 12000km) na ovako jakim minusima parafin koji ostaje u filteru goriva postane toliko gust kao vosak da dovod goriva momentalno prestaje cak i u voznji. Moj je savet kao najjeftinija opcija da zameni filter goriva, pricam iz iskustva jer se meni desilo.
-
+1
-
Upravo to, neka prvo zameni filter goriva, i meni se to desilo pre par dana i tako sam resio problem, samo sto je moj filter presao ni punih 5000 km ali jbg, morao se menjati! bonk
-
upaliti tog audia ovako preko foruma je isto ko traziti iglu u sijenu. samo kompjuter, dijagnostika i problem ce bit rješen brzo.,
-
Probali i sa novim filterom, napunili akumulator, dijagnostika nije izbacila nijednu gresku.
Na kraju izvadili zaledjenu pumpu za gorivo, iz skoro zaledjenog goriva. Ocistili je, promenili gorivo i sad radi kao sat.
Boban za tacan odgovor ima pivo :D. Sipajte ljudi neki aditiv, mi nismo videli ni D od evrodizela!
-
Ja sam svog Passata B-6 2.0 TDI zbog slicnih problema i prodao posle druge zime. ;) beer