VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zoki_kgef Februar 04, 2012, 12:48:43 pre podne
-
Pozdrav svima,
Imam polo 1.4 tdi (55kw) i problem sa temperaturom motora, koja je konstantno ispod 70 stepeni. Pa me zanima, da li ima jos neko taj problem i kako je resio ...ili je to usled niskih temperatura!?
Hvala
-
termostat,meni isto bilo na passatu,zamenis i resen problem
nema veze sa niskom temperaturom,kod njega mora da postigne radnu temperaturu i zakuca kazaljka na 90stepeni,da ne mrda ni gore ni dole
-
Polu sa motorom 1.4 TDI treba malo vise vremena da se zagreje i drzi temperaturu na 90 stepeni u odnosu na motore sa vecom kubikazom, pogotovu ako se vozi u gradu i na malim obrtajima i na temperaturi ispod -10. Sve ispod 2500 obrtaja ce doprineti padanju temperature ispod 90 stepeni zbog male kubikaze. Pogotovu u gradskoj voznji (kreni-stani). Na otvorenom je normalno. Provereno godinama i licno na mom Polu. mahac
-
hvala ljudi ;), videcu od ponedeljka da promenim to pa javljam kako sam prosao
-
Imam jos jedan problem,
upalim normalno auto, radi 4-5 min. i nakod toga se ugasi. Pokusam ponovo da ga upalim i iz 3-eg, 4-og puta upali i vise se ne gasi do sledeceg jutra ili dok se motor dobro ne ohladi... a i primetio sam da motor vise trese dok je na leru.
Da li je neko imao slican problem? Ovo mi bas ide na nerve bonk
-
Kada si menjao zadnji put filter za gorivo?
-
ovo sto ne postize radnu temperaturu je u 99% slucajeva zbog termostata.i kod mene na pasatu bio termostat i termodavac to zamenio i bez problema sat
-
Filter goraiva sam menjao pre oko 1000 km. Desavalo mi se sa starim filterom, zamenio sam i opet isti problem...
-
Onda ili dizne ili vuce fals vazduh negde. Treba proveriti i pumpu kao i njen relej.
-
zovem sutra ovlasceni servis pa da vidim sta je u pitanju, mada sam cuo neku cenu za dizne koja nije ni malo mala wacko, za pumpu nisam nista cuo ali videcemo... :rolleyes:
-
Tako je meni na 1.9 dizel.
Na autoputu mi je 70 i ni mrdac, a inace ne prelazi 75.
Moze li to da steti motoru na neki nacin?
-
Naravno da steti motoru.Motor treba da postigne radnu temperaturu za oko 10 Km bez obzira na to sto je to kao sto neko rece mali motor i teze postize radnu temperaturu. u tvom slucaju je 1.9 SDI Motor ako ne gresim nije to mala kubikaza. Menjaj termostat to je najcesce problem zasto ne postize radnu temperaturu.
-
u tvom slucaju je 1.9 SDI Motor ako ne gresim nije to mala kubikaza.
u naslovu ti piše kubikaža
Meni je jutros digao temperaturu do sredine, i čim sam stao u gužvu/semafor odmah spušta...'ladno,zima, to je...
-
Plazma ima 1.9
-
Princip je isti samo su u pitanju nijanse.... ;)
-
Hvala, gledacu da promenim termostat
-
Meni je reko jedan "MAJSTORCIC" da se termostat menja na 100.000 Km ili 5 god.
-
konacno da se javim sa dobrim vestima :)
problem sa gasenjem bio je u elektromagnetnom ventilu, koji po recima ljudi iz ovlascenog servisa utice na rad motora i turbine. Sada sam ga preuzeo iz servisa i sledi testiranje :).
A sto se tice temperature, to je sigurno termostat mada i to sredjujem u toku sledece nedelje pa sledi uzivancija alealeee